Lief weer, zo fijn deze SCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont. Maar als je in de buurt woont dan wil ik best langs/voor/met je rijden indien nodig hoor!!! gil maar! (als ik kan dan he)
Geen extra poesje, aanhang die mee wil poesjes aaienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verander dat dan in de wiki!!!
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Bij slecht weer: mini-meet in Blijdorp
Zeker gaan (als het weer het toelaat):
- Loveless85 + extra poesje
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Nokwanda
- Greys
- Tombolafan
Waarschijnlijk niet (hopelijk wel) door de sneeuw:
- Stali + dochter
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
Wie gaat zeker NIET meer mee
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- Bigbird + meneer Bigbird
- MissBliss
- Maes
Is vanmiddag niet wat vroeg om te beslissen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Maar ehm, moeten we het ook niet gewoon vandaag/vanmiddag even netjes aan DTH laten weten of we wel of niet komen morgen? Want misschien dat zij (extra) vrijwilligers regelen voor morgen voor ons...
Wat voor pup?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Is dr hier iemand die een hele leuke pup wil mss?
Nee... 5 keerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij scrolde ik net echt 4 keer langs die lijst op 1 pagina he?
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vrees ik meer voor die wegafsluitingen dan voor de sneeuw. Sneeuw is mits <5cm ofzo best te doen, je kan wellicht geen 120 scheuren dan, maar er is best doorheen te komen, zeker als je eenmaal op de snelweg bent.
Maar ik denk áls ze wegen gaan afsluiten het vooral in het Noorden en Zuiden zal zijn. Wat logisch is natuurlijk![]()
In de randstad houden we alles open
Das toch weer geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Net telefoon van de Nettorama meneer.
![]()
Ik zou hem bellen, maar hij belde mij nu zelf al.Hij heeft al 17 treetjes (maal 12 blikjes) apart staan.
En de vracht van vanmiddag moet nog binnenkomen.
![]()
Dus wie weet kachel ik met 400 blikjes naar huis straks.En dan heb ik nog 45 euro over voor andere aankopen.
Ik kan om 16.00 uur langskomen, heeft hij alles apart staan.
hyper
Heerlijk hoe we elkaar allemaal beinvloedenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat was ik dan weer, die zei dat ikstom vond een daarom mijn lief zei
![]()
Beterschap en fijn dat jouw liefwel in de buurt is nu
Dat gaat ook een uitdaging worden ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vrees ik meer voor die wegafsluitingen dan voor de sneeuw. Sneeuw is mits <5cm ofzo best te doen, je kan wellicht geen 120 scheuren dan, maar er is best doorheen te komen, zeker als je eenmaal op de snelweg bent.
Maar ik denk áls ze wegen gaan afsluiten het vooral in het Noorden en Zuiden zal zijn. Wat logisch is natuurlijk![]()
In de randstad houden we alles open
En die arme Laurie dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg Greys, Cat en ik zijn al aan het vechten om Steve...
dus Ingetje kan de boom in!
Ik vind het ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe vaak zo'n lijst langs komt
Voorpret FTW.
Die adopteren we dan als F&Fquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En die arme Laurie dan?
Die is ook schattig
Hee wat tofquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Net telefoon van de Nettorama meneer.
![]()
Ik zou hem bellen, maar hij belde mij nu zelf al.Hij heeft al 17 treetjes (maal 12 blikjes) apart staan.
En de vracht van vanmiddag moet nog binnenkomen.
![]()
Dus wie weet kachel ik met 400 blikjes naar huis straks.En dan heb ik nog 45 euro over voor andere aankopen.
Ik kan om 16.00 uur langskomen, heeft hij alles apart staan.
hyper
Maar wel gezellig, met z'n allen fileliedjes zingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.
Als het sneeuwt, zelfs al is het maar weinig, dan krijg je gewoon files en ongelukken. Omdat er dan maar 1 baan (áls er al geschoven is) wordt vrijgeschoven omdat ze niet alles tegelijk kunnen doen. En trust me, zonder winterbanden moet jij echt niet op de snelweg op de NIET geschoven baan gaan rijden
Kortom, waar we dan normaal anderhalf uur over doen, doe je dan drie uur over
Huh? Het is toch een katquote:
Nou ik denk dat je juist beter dan over sneeuw kan rijden dan over zo'n half gestrooide aangevroren baanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.
Als het sneeuwt, zelfs al is het maar weinig, dan krijg je gewoon files en ongelukken. Omdat er dan maar 1 baan (áls er al geschoven is) wordt vrijgeschoven omdat ze niet alles tegelijk kunnen doen. En trust me, zonder winterbanden moet jij echt niet op de snelweg op de NIET geschoven baan gaan rijden
Kortom, waar we dan normaal anderhalf uur over doen, doe je dan drie uur over
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
de A39403 van Schubbekjutterdael naar Kniepjertsjerstaerveen
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |