quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef nieslief het volgende:
Ik ben tegelijk aan het lezen, eten en reageren hier. Het boek leidt nogal af
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe bijna nergens zout/peper op... de "eigen" smaak is dan zo snel weg
welk boek?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef nieslief het volgende:
Ik ben tegelijk aan het lezen, eten en reageren hier. Het boek leidt nogal af
je hebt een beetje zout en peper,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe bijna nergens zout/peper op... de "eigen" smaak is dan zo snel weg
CAT!!!! WORSTEN BRENGEN NAAR JE NONNEN VOOR 7 ZONNEN EN 20 GRADEN!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga echt echt echt niet morgen...mss dat we er nog wel fatsoenlijk kunnen komen, maar we moeten ook weer terug.
En ik heb geen zin om tijden in de file te staan of met donker in een sneeuwbui te rijden.
Eerlijk gezegd hoop ik dat het verzet gaat worden![]()
Mocht ik nu morgen wakker worden en het schijnt 7 zonnen en is 20 graden, dan kom ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We staan in de voorspellingen.quote:NEERSLAG:
Aandachtspunt voor Nederland voor vandaag zijn de sneeuwbuien in het Waddengebied. Deze buien worden door alle modellen berekend. HiRLAM geeft echter wel iets grotere hoeveelheden. De lichte sneeuw uit de SC-bewolking wordt door de modellen niet goed opgepakt, hoeveelheden zijn echter niet significant. De neerslag behorend bij het laag vanuit Zuid-Europa zal in de nacht naar zaterdag het zuidoosten bereiken en gedurende de dag geleidelijk naar het noorden trekken. De neerslag zal moeten ontstaan a.g.v. opglijding van warme lucht over de koude laag onderin de atmosfeer. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters, 2 tot 5 cm, in Z-Limburg mogelijk 5-10 cm
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!! WORSTEN BRENGEN NAAR JE NONNEN VOOR 7 ZONNEN EN 20 GRADEN!!!!!!!*pakt Carnibest uit de vriezer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
als je de weg kan pekelen met je eiersalade, heb je er teveel ingedaan
quote:
Nee niet het leesclub boekje die lees ik 's avonds het schiet niet echt op.quote:
Recept voor goed gekruide eiersalade:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan komt Balkie ook aan je deur dat je dat zout wel gewoon op de snelweg mag gooien ipv op je ei, aangezien het daar harder nodig is nu
![]()
Ah oke, ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
[..]
Nee niet het leesclub boekje die lees ik 's avonds het schiet niet echt op.
Breaking Down van Stephenie Meyer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Recept voor goed gekruide eiersalade:
2 eieren
beetje mayonaise
snufje peper
115.000 ton zout
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Recept voor goed gekruide eiersalade:
2 eieren
beetje mayonaise
snufje peper
115.000 ton zout
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke, ken ik niet.
Ik zit nu een aflevering van Andere Tijden te kijken: De millenniumbugHoe ontzettend druk we ons maakten in 1999 over de overgang naar 2000, en dat iedereen moord en brand riep, zelfs Maurice de Hond die vond dat mensen moesten gaan hamsteren
En uiteindelijk:
niks.![]()
echt mooi.
Oh god diequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je kent het waarschijnlijk wel als je in de buurt van de gemiddelde puberdame bent geweest de laatste tijd. De films Twilight en New Moon zeggen je dan echt wel wat.
ik heb eens voor de lol een flinke eetlepel zout gegeten en doorgesliktquote:
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?quote:
echt, die twilight boeken, geen idee waar het over gaat, maar als je al die meiden er zo mee bezig ziet....quote:
Doe mij de boeken maar die zijnquote:
Nogal geen verschil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?
Snap je redenering nl. niet zo goed. Het maakt nogal geen verschil of er 1 of 10cm sneeuw valt
Oh, die zijn leuk zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag voor een deel van het gedoneerde geld gekocht:
[ afbeelding ]
30 euro aan fleece dekens!![]()
De mevrouw aan de kassa merkte op 'dat ik het niet koud ging krijgen vannacht'.Is het een goeie uitgave, donateurs? Ik zie de paarse fleecjes met stippels al op de prinsessekamer liggen.
Echt he! Ik WIL niet eens weten waar het over gaat. Heb al genoeg blikken opgevangen als ik toevallig langs een reclame zapte ofzo, vampiers, weet ik het.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt, die twilight boeken, geen idee waar het over gaat, maar als je al die meiden er zo mee bezig ziet....
wtf
Wat een leuke!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
De mevrouw aan de kassa merkte op 'dat ik het niet koud ging krijgen vannacht'.Is het een goeie uitgave, donateurs? Ik zie de paarse fleecjes met stippels al op de prinsessekamer liggen.
Het sneeuwt toch vooral s'ochtends of heb ik het nou mis? Ik vind het ook echt fuckin irritant dat al die vooruitzichten elkaar tegenspreken en er amper eentje te vinden is met een beetje gedetailleerde voorspelling voor de hele dag morgen. Tis allemaal alleen maar dat morgenochtend lichte tot matige sneeuw valt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Ing heeft op zich wel een punt.
Oké... dan gaan we proberen er heen te komen morgen.
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Want dan hebben we dus nog grotere kans om er in te komen en het blijft misschien tm zondag sneeuwen.
Ik was tot nu toe erg optimistisch over morgen, maar ik weet het eerlijk gezegd niet hoor.
Begin me steeds meer af te vragen of het nou verstandig is
Wat me ook balen lijkt is als we dan niet gaan en achteraf blijkt het reuze mee te vallen.
Ik baal als een stekker, maar ik weet zeke rdat we ook balen als een stekker als we er morgen staan en het begint te sneeuwen. Want dan moet je niet afwachten, maar gewoon rechtsomkeerd makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Want dan hebben we dus nog grotere kans om er in te komen en het blijft misschien tm zondag sneeuwen.
Ik was tot nu toe erg optimistisch over morgen, maar ik weet het eerlijk gezegd niet hoor.
Wat me ook balen lijkt is als we dan niet gaan en achteraf blijkt het reuze mee te vallen.
Morgenvroeg kun je pas met enige zekerheid zeggen hoe 'erg' de terugweg gaat zijn. En als ze dan voorspellen dat er heel veel sneeuw gaat vallen gaan we natuurlijk niet rijden. Maar als dat echt pas laat op de avond gaat gebeuren volgens de voorspellingen en de chauffeur durft het aan, dan zie ik geen reden om het niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Als je die Buienradar beelden bekijkt die je zelf ook geplaatst hebt, die zeggen juist dat het pas begin middag begint en dan naar boven komt schuivenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch vooral s'ochtends of heb ik het nou mis? Ik vind het ook echt fuckin irritant dat al die vooruitzichten elkaar tegenspreken en er amper eentje te vinden is met een beetje gedetailleerde voorspelling voor de hele dag morgen. Tis allemaal alleen maar dat morgenochtend lichte tot matige sneeuw valt.
Nou dat vind ik géén reden om niet te gaan
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?
Snap je redenering nl. niet zo goed. Het maakt nogal geen verschil of er 1 of 10cm sneeuw valt
Ze zijn leuk he? Ik heb de groene zelf ook. En toen de Action geen bleek bleekquote:
Aaah ok. Ik dacht dat jij dus bedoelde dat de hoeveelheid je niet uitmaakt maar je bij het eerste vlokje meteen de auto binnen parkeerdequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).
dat zijn toch niet stiekum snuggies he, als je ze uitvouwtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed! Moe, stress, ect.quote:
Die beginnen om 03u s'nachts volgens mij? En dan schuift het idd door en ligt het rond het middaguur over midden-Nederlandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die Buienradar beelden bekijkt die je zelf ook geplaatst hebt, die zeggen juist dat het pas begin middag begint en dan naar boven komt schuiven
En als er alleen maar gesproken werd over lichte tot matige sneeuw kan ik daar best mee leven, maar ze hadden het ook over 'grimmig weer met sneeuw en harde wind' en dat zie ik dan weer net níet zitten.
Klote he, die tegenstrijdigheid
En dan gaan we bij F-R logeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, ik ga het pas morgenochtend bekijken. De voorspellingen zijn de laatste weken al vaker óf overdreven negatief geweest met weeralarmen e.d. en dat het niks voorstelde.
En zoals ik al eerder zei, ik snap die stress niet om 'lichte tot matige sneew'![]()
Ik ga me echt pas druk maken als we daar zijn en er ineens 20cm uit de lucht komt vallen
Psies, ik heb liever verse sneeuw dan ijzel of aangereden sneeuw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
He bah.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Moe, stress, ect.
Zo weer weg. Ik heb nog 7 min om mn brood op te vreten en dan kan ik weer gaan
Welk asiel zit ie dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?
Voor de rest moet het morgen wel begaanbaar zijn, wij moeten naar Overijssel voor Bullie.
werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.![]()
Hahanou eetze dan en succes vandaag met wat je gaat doen!
![]()
30 euro in totaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?
Voor de rest moet het morgen wel begaanbaar zijn, wij moeten naar Overijssel voor Bullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |