Cc please... Vooral bewijs van die kleine borsten en kontquote:Op donderdag 19 november 2009 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zet je in 1x zoveel informatie over jezelf op FOK! ?Niet echt een goeie zet.
Maar stuur me anders even een foto van jezelf, ik ben een leuke jongen hoor.
aandacht... maar snap het probleem wel alleen is er geen makkelijk oplossing voor...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef DjinN het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat nou het echte doel van je topic is
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Opkloter het volgende:
uuuhh, tja, wat moeten we hiermee
ik ben Opkloter, bijna 2 meter lang, bijna 100 kilo zwaar en geloof niet in god.
zo da lucht op
maarja is makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef zquing het volgende:
Verder is wanhoop ook een behoorlijke afknapper, de beste relaties vind je wanneer je er niet naar opzoek bent
Wat is er mis met lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
Beter word je onderschat dan overschat!
Maak gebruik van wat je kan, niet van wat je niet kan.
Denk aan de oplossing niet aan het probleem.
Stop met het lezen van kansloze boeken!
Zomaar een paar tips!
Niets.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef Darkomen het volgende:
Je komt iig over als een meisje welke het waard is om moeite voor te doen![]()
Er zijn genoeg mensen die niet naar kleur of stereotype kijken.
Je vindt vast wel een leuke vindt, zeker omdat je nog pas 18 bent.
* DustPuppy stopt met lezen en zoekt een teiltjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Vooral nu ik Twilight aan het lezen ben. Waarom bestaan zulke geweldige mensen (of in dit geval vampiers:P) als Edward Cullen niet in het echt?
Je hebt al wel 18 hele jaren moeten wachten en nóg niet de ware tegengekomen?quote:Ik hoop dat ik snel een gelijkgestemd iemand ontmoet. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om je hele leven te hopen en te hopen dat je snel je ware liefde tegenkomt, terwijl dit niet gebeurt? Die kans bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |