Cc please... Vooral bewijs van die kleine borsten en kontquote:Op donderdag 19 november 2009 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zet je in 1x zoveel informatie over jezelf op FOK! ?Niet echt een goeie zet.
Maar stuur me anders even een foto van jezelf, ik ben een leuke jongen hoor.
aandacht... maar snap het probleem wel alleen is er geen makkelijk oplossing voor...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef DjinN het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat nou het echte doel van je topic is
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Opkloter het volgende:
uuuhh, tja, wat moeten we hiermee
ik ben Opkloter, bijna 2 meter lang, bijna 100 kilo zwaar en geloof niet in god.
zo da lucht op
maarja is makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef zquing het volgende:
Verder is wanhoop ook een behoorlijke afknapper, de beste relaties vind je wanneer je er niet naar opzoek bent
Wat is er mis met lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
Beter word je onderschat dan overschat!
Maak gebruik van wat je kan, niet van wat je niet kan.
Denk aan de oplossing niet aan het probleem.
Stop met het lezen van kansloze boeken!
Zomaar een paar tips!
Niets.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef Darkomen het volgende:
Je komt iig over als een meisje welke het waard is om moeite voor te doen![]()
Er zijn genoeg mensen die niet naar kleur of stereotype kijken.
Je vindt vast wel een leuke vindt, zeker omdat je nog pas 18 bent.
* DustPuppy stopt met lezen en zoekt een teiltjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Vooral nu ik Twilight aan het lezen ben. Waarom bestaan zulke geweldige mensen (of in dit geval vampiers:P) als Edward Cullen niet in het echt?
Je hebt al wel 18 hele jaren moeten wachten en nķg niet de ware tegengekomen?quote:Ik hoop dat ik snel een gelijkgestemd iemand ontmoet. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om je hele leven te hopen en te hopen dat je snel je ware liefde tegenkomt, terwijl dit niet gebeurt? Die kans bestaat.
Eens even zien... slim, gekleurd & vrouw. Jij wordt later directeur bij Philips of topambtenaar op een ministerie, of je het nou wil of niet. Lang leve de positieve discriminatie!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Ik ben een heel slim meisje, hoogbegaafd, hardwerkend en zeer ambitieus, maar ik word altijd onderschat omdat ik een kleurtje heb. Daar ben ik inmiddels echter al best aan gewend en na een tijd bewijs ik vaak het tegendeel van wat mensen in eerste instantie van mij denken dus dat kan erger, maar toch. Het is erg vervelend.
lolquote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Jij komt er wel, klein donker jong intelligent meisje.
Graag gedaan.
Nou weet je, dat valt wel mee. Eigenlijk zijn mijn (weinige) eisen heel redelijk, ik ben niet zo heel kieskeurigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Opkloter het volgende:
ik weet niet of je ooit de ware zult vinden, ten eerste knappen veel jongens af op een meisje die de ware zoekt, want die hebben vaak veel eisen en daar kan vrijwel niemand aan voldoen.
en je leest boeken die een intelligent meisje niet hoort te lezen. stop daar mee
dus hij is bang dat hij haar vermoord?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef Koetjesreepje het volgende:
[..]
Nou weet je, dat valt wel mee. Eigenlijk zijn mijn (weinige) eisen heel redelijk, ik ben niet zo heel kieskeurigRespect hebben voor elkaar, iemand waarmee je kan lachen, geen player of zo'n feestbeest
maar gewoon iemand die ook normaal lol kan hebben. En die niet vol is van zichzelf:p Da's toch niet zo veel?
Maar weet je wel hoe SUPERromantisch dat verhaal is? Hij is onweerstaanbaar en kan alles en iedereen krijgen die hij wil... Toch wil hij dat ene meisje en hij houdt zo ontzettend veel van haar dat hij bang is om haar zelfs maar aan te raken omdat hij bang is dat hij dan z'n slechte kant niet kan bedwingen, en haar per ongeluk bijt. Lief, hč? Je moet het echt eens lezenAan de andere kant, ik snap best dat jongens dat niet durven. No offence, maar zijn jullie soms bang dat het niet "mannelijk" genoeg is of zo?
Als ik jouw review zo lees, lijkt het boek me geen bal aanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef Koetjesreepje het volgende:
Aan de andere kant, ik snap best dat jongens dat niet durven. No offence, maar zijn jullie soms bang dat het niet "mannelijk" genoeg is of zo?
Vooruitziende blik.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gelukkig had ik de OP even gequote.
Grrrrrrquote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gelukkig had ik de OP even gequote.
Preutse versie van de bouquet reeks?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef Koetjesreepje het volgende:
Maar weet je wel hoe SUPERromantisch dat verhaal is? Hij is onweerstaanbaar en kan alles en iedereen krijgen die hij wil... Toch wil hij dat ene meisje en hij houdt zo ontzettend veel van haar dat hij bang is om haar zelfs maar aan te raken omdat hij bang is dat hij dan z'n slechte kant niet kan bedwingen, en haar per ongeluk bijt. Lief, hč? Je moet het echt eens lezenAan de andere kant, ik snap best dat jongens dat niet durven. No offence, maar zijn jullie soms bang dat het niet "mannelijk" genoeg is of zo?
Nee, dit was alleen de romantische kant ervan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Preutse versie van de bouquet reeks?
Dat niet alleen... Ze heeft het hele begrip 'Vampier' verkracht!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Northside het volgende:
Preutse versie van de bouquet reeks?
OMGWTFBBQ!!!211!!quote:"The Vampires are physically similar enough to their human origins to pass as humans under some circumstances (like cloudy days). There are many basic differences. They appear to have skin like ours, albeit very fair skin. The skin serves the same general purpose of protecting the body. However, the cells that make up their skin are not pliant like our cells, they are hard and reflective like crystal."
So, in the sun they glitter
Oh, dus wel het opgeilen maar niet het afmaken...?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:26 schreef Koetjesreepje het volgende:
Nee, dit was alleen de romantische kant ervan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, dus wel het opgeilen maar niet het afmaken...?
Klopt::P Maar heb je enig idee hoe bot en kinderachtig de meeste jongens zijn? Ik zie vaak genoeg hoe meisjes zich zowat overgeven aan the most random guy en hoe die ze dan zo respectloos behandelen! Of ze gewoon ontzettend vernederen. Da's ook niet echt bemoedigend:pquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Opkloter het volgende:
Of je stapt gwoon zelf op een jongen af, waarderen ze zeker, als je maar niet te slutty doet.
Het is namelijk wel een beetje stereotype om te denken dat jongens persé de eerste stap moeten zetten.
je was toch verliefd geweest al?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef Koetjesreepje het volgende:
[..]
Klopt::P Maar heb je enig idee hoe bot en kinderachtig de meeste jongens zijn? Ik zie vaak genoeg hoe meisjes zich zowat overgeven aan the most random guy en hoe die ze dan zo respectloos behandelen! Of ze gewoon ontzettend vernederen. Da's ook niet echt bemoedigend:p
Dus ja, ik denk dat je daarvoor gewoon gutts moet hebben, en moet ik wat dit betreft dan nog kweken want the first move maken...:S
Als je je OP nog eens doorleest (zoals hij er NU staat, na je geknip) zie je misschien ook dat het op mensen anders overkomt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Koetjesreepje het volgende:
Een jongen zei dat ik boeken las die een intelligent meisje niet hoort te lezenEn anderen hadden geloof ik het idee dat ik in feite op zoek ben naar een soort van Edward Cullen-lookalike, maar dat is echt niet het geval: Het ging mij om zijn persoonlijkheid. Ik gebruikte dat dus eigenlijk als voorbeeld om aan te geven wat het nou was in dat verhaal dat ik zo romantisch vond
Dat ligt ingewikkeld. Het komt erop neer dat diegene volgens mij geestelijk nog niet echt rijp was, wat dat betrof. Ik kon geweldig met hem praten, maar als er anderen bij waren dan veranderde hij ineens weer in een botte hark. Chapter closed:( En al die anderen waren achteraf gezien ook heel onvolwassen (net zoals ik toentertijd). Ze waren wel allemaal mijn type (buitenbeentjes, slim, aardig) maar ook heel kinderachtig als je ze bij elkaar zou zetten en ik zou het niet overleven als ik compleet werd vernederd. Of als diegene het zou doorspelen aan anderen en ze er achter m'n rug over zouden roddelen en lachen. Nee:(quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je was toch verliefd geweest al?
ik neem aan dat dat dan geen random sukkel was
spreek die dan aan
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben net nieuw hier. Ik ben een meid van bijna 18.
Ik heb nog nooit verkering gehad. Zelfs nog nooit gezoend. Wel vaak verliefd geweest:(
Ik weet dat meer mensen dit hebben, en ik geloof in ware liefde. En dat op ieder potje een dekseltje past.
Toch maakt dit me soms verdrietig. Waarom lijkt het alsof die geweldige ware liefde alleen maar in films bestaat?
[...]
Ja, je hebt gelijk. Ik zie het nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je je OP nog eens doorleest (zoals hij er NU staat, na je geknip) zie je misschien ook dat het op mensen anders overkomt.
iedereen past zijn gedrag aan op de situatie, ik praat anders met mn vrienden dan dat ik tegen een vrouw praat.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Koetjesreepje het volgende:
[..]
Dat ligt ingewikkeld. Het komt erop neer dat diegene volgens mij geestelijk nog niet echt rijp was, wat dat betrof. Ik kon geweldig met hem praten, maar als er anderen bij waren dan veranderde hij ineens weer in een botte hark. Chapter closed:( En al die anderen waren achteraf gezien ook heel onvolwassen (net zoals ik toentertijd). Ze waren wel allemaal mijn type (buitenbeentjes, slim, aardig) maar ook heel kinderachtig als je ze bij elkaar zou zetten en ik zou het niet overleven als ik compleet werd vernederd. Of als diegene het zou doorspelen aan anderen en ze er achter m'n rug over zouden roddelen en lachen. Nee:(
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
als dat jou omgeving is en de mensen waarmee jij je omringt dan denk ik dat jij er ook nog niet klaar voor bent
iig niet voor iets anders dan een 2 havo verkering
geef het tijd dat komt wel
mannen worden vanzelf ook een stukje normaler
helemaal normaal dat dan weer nooit, maar ja je kunt niet alles hebben
Die ene vampierdude? Pestkopquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben echt qua innerlijk sprekend die ene vampierendude
Ja dingus, Edward Scissorhandsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Koetjesreepje het volgende:
[..]
Die ene vampierdude? Pestkop![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dingus, Edward Scissorhands
Wijze woorden.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef zquing het volgende:
Ik zou sowieso het begrip ware liefde loslaten, met pakweg 3 miljard mannen op deze aarde is de kans dat er maar 1 "ware" zou zijn en dat je hem ontmoet behoorlijk klein
Verder ben je pas 18, mischien ben je gewoon een laatbloeier, ik was ook 18 toen ik mn eerste relatie/zoen had gekregen. Voor alles is een tijd en nu is het die van jou nog niet.
Verder is wanhoop ook een behoorlijke afknapper, de beste relaties vind je wanneer je er niet naar opzoek bent
Hartstikke normaal zou ik ook weer niet willen zeggen. Maar écht uitzonderlijk, dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben 25. Heb 2 maanden geleden voor het eerst gezoend en ben nog nooit met iemand naar bed geweest. Is hartstikke normaal.
Zeer waar. Liefde hoeft geen Romeo en Julia te zijn. TS heeft nogal erg naīeve en bijna kinderlijke opvattingen over wat romantiek, liefde en dergelijke betekenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Seven. het volgende:
Maar als jij een filmliefde nastreeft, dan moet je je eens afvragen of je écht normale eisen stelt.
Zodra je jezelf onder bčtastudenten begeeft misschien niet, maar in de normale wereld wordt hard het etiket 'zielig' op je voorhoofd geplakt. Door zowel mannen als vrouwen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hartstikke normaal zou ik ook weer niet willen zeggen. Maar écht uitzonderlijk, dat ook weer niet.
Toen ik 16, 17, 18 was wilde ik ook wel graag een vriendin, maar ik zat teveel achter de computer, zag er wat sullig uit, etc.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zodra je jezelf onder bčtastudenten begeeft misschien niet, maar in de normale wereld wordt hard het etiket 'zielig' op je voorhoofd geplakt. Door zowel mannen als vrouwen.
*Proest*quote:Op donderdag 19 november 2009 16:16 schreef Koetjesreepje het volgende:
Verwissel fictie uit boeken nou niet met de waarheid, dat boek is geschreven met het oogmerk te ideaal, te perfect en te romantisch te zijn; HET IS EEN BOEK!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:26 schreef Koetjesreepje het volgende:
[..]
Nee, dit was alleen de romantische kant ervan.
Dit, en wie zegt dat jij zo zelf ook zo perfect bent als het personage in bijvoorbeeld Twilight?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Seven. het volgende:
TS, bakvisje. Iedereen laat zich wel eens meeslepen door een film. Ik heb dat bij Amélie bijvoorbeeld. Maar liefde zoals in de films, dat bestaat gewoon weg niet. Je hebt in het echte leven geen aanzwellend romantisch muziekje op de achtergrond, de scripts worden ook bewust zķ geschreven dat 2 mensen perféct bij elkaar passen en no matter what voor elkaar kiezen.
In het echte leven moet je het doen met 3FM en TL verlichting in het cafetaria op school. En in het echte leven sta je ook wel eens stil bij wat je eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt aan de ander. Tel daarbij op dat sommige mensen écht niet kunnen zoenen en dan is de romantische sfeer al verdwenen.
Op die manier voor elkaar door het vuur gaan, dat leer je pas kennen als je al een tijdlang samen bent en als je er dan echt voor elkaar kunt zijn. En ik kan me voorstellen dat je op je huwelijk en bij de geboorte van je kinderen je ook op die manier met elkaar verbonden voelt, haast zoals in de film. Maar als jij een filmliefde nastreeft, dan moet je je eens afvragen of je écht normale eisen stelt.
Toen ben ik gestoptquote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Vooral nu ik Twilight aan het lezen ben. Waarom bestaan zulke geweldige mensen (of in dit geval vampiers:P) als Edward Cullen niet in het echt?
Vrouwen voelen zich toch altijd eerder volwassen ofzoiets dan een jongen. Dus dan kun je kijken naar wa oudere jongens.quote:Op maandag 23 november 2009 10:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
TS. leg dat boek weg stap in de echte wereld en neem eens de tijd om de jongens om je heen te leren kennen.
Het is niet raar dat de jongens in jouw omgeving, zeker als je zelf pas 18 bent, overkomen als bijzonder stomme wezens als je ze naast een niet bestaand ideaalbeeld legt.
Vrouwen voelen dat wel zo maar meestal valt dat best wel tegen. Ik denk dat ze gewoon andere dingen belangrijk vinden op die leeftijd dan dat mannen doen. En dan nog, al zouden vrouwen volwassener zijn dan mannen, er zijn echt weinig mannen die aan een verzonnen ideaalbeeld voldoen. Dat zorgt alleen maar voor teleurstellingen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich toch altijd eerder volwassen ofzoiets dan een jongen. Dus dan kun je kijken naar wa oudere jongens.
ik heb tevens alleen maar "bijna" relaties gehad met vrouwen van minimaal 3 jaar ouder, en nog niet geneukt
Heb je wel gelijk in ja, maar je hoort toch best vaak dat meiden onder de 16 vaak al een keer genaaid zijn door een 20+. Tenminste in mijn omgeving ken ik er genoeg.quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vrouwen voelen dat wel zo maar meestal valt dat best wel tegen. Ik denk dat ze gewoon andere dingen belangrijk vinden op die leeftijd dan dat mannen doen. En dan nog, al zouden vrouwen volwassener zijn dan mannen, er zijn echt weinig mannen die aan een verzonnen ideaalbeeld voldoen. Dat zorgt alleen maar voor teleurstellingen.
Ik denk eerlijk gezegd dat die meisjes snel onder de indruk zijn van iemand van 4 jaar ouder en zich daardoor heel volwassen voelen. Maar volgens mij worden ze gewoon een beetje gebruikt omdat die jongens ook wel weten hoe ze zo'n meisje in moeten pakken. Ik denk dat het juist aantoont dat je dan nog lang niet zo volwassen bent als je denkt.quote:Op maandag 23 november 2009 11:00 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja, maar je hoort toch best vaak dat meiden onder de 16 vaak al een keer genaaid zijn door een 20+. Tenminste in mijn omgeving ken ik er genoeg.
Maar dat zijn dan weer niet de meest intelligente meiden.
true true...quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat die meisjes snel onder de indruk zijn van iemand van 4 jaar ouder en zich daardoor heel volwassen voelen. Maar volgens mij worden ze gewoon een beetje gebruikt omdat die jongens ook wel weten hoe ze zo'n meisje in moeten pakken. Ik denk dat het juist aantoont dat je dan nog lang niet zo volwassen bent als je denkt.
Die wil je denk ik niet tegenkomen, vampier of niet. Ik ken een paar gasten in het echt die eng dicht in de buurt van die mooibooi uit deze films komen. De houding, de stiltes, de looks, de nietzeggende gebrabbel, dat emo gedoe ik wil je niet of toch weer want ik loog. Dit soort mensen zijn me toch een partijtje onzeke en komen altijd heel raar uit de hoek. Dit zijn de mannen waar je over leest in de viva onder "misery", die je niet begrijpt. Maar dat is heel simpel omdat ze ook irrationeel en niet te begrijpen zijn. Dat is gewoon hun aard.Dit zijn de bitches die je een pak rammel moet geven. (maar niet als ze vampier zijn aen jou makkelijk een pak rammel geven)quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb nog nooit verkering gehad. Zelfs nog nooit gezoend. Wel vaak verliefd geweest:(
Ik weet dat meer mensen dit hebben, en ik geloof in ware liefde. En dat op ieder potje een dekseltje past.
Toch maakt dit me soms verdrietig. Vooral nu ik Twilight aan het lezen ben. Waarom bestaan zulke geweldige mensen (of in dit geval vampiers:P) als Edward Cullen niet in het echt?
[...]
Maak je geen zorgen ...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Koetjesreepje het volgende:
Hoi allemaal,
Toch maakt dit me soms verdrietig. Vooral nu ik Twilight aan het lezen ben. Waarom bestaan zulke geweldige mensen (of in dit geval vampiers:P) als Edward Cullen niet in het echt?
[...]
Vivaquote:Op donderdag 26 november 2009 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die wil je denk ik niet tegenkomen, vampier of niet. Ik ken een paar gasten in het echt die eng dicht in de buurt van die mooibooi uit deze films komen. De houding, de stiltes, de looks, de nietzeggende gebrabbel, dat emo gedoe ik wil je niet of toch weer want ik loog. Dit soort mensen zijn me toch een partijtje onzeke en komen altijd heel raar uit de hoek. Dit zijn de mannen waar je over leest in de viva onder "misery", die je niet begrijpt. Maar dat is heel simpel omdat ze ook irrationeel en niet te begrijpen zijn. Dat is gewoon hun aard.Dit zijn de bitches die je een pak rammel moet geven. (maar niet als ze vampier zijn aen jou makkelijk een pak rammel geven)
klinkt meer als vrouwen waa je het hier over hebtquote:Op donderdag 26 november 2009 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
"misery", irrationeel, niet te begrijpen zijn, gewoon hun aard, bitches, pak rammel moet geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |