Nah ik heb daar al eens een topic over geopend en het kon niet ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhOk
Trouwens, iemand vroeg of er lijstjes zijn van het aantal posts in F&F: volgens mij kan je dat soort dingen gewoon aanvragen in dat jaarlijstjes-topic. Er zijn iig mensen die dat kunnen maken
Alle katten zijn schattig!quote:
Forum Stats per maand en per forumquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik heb daar al eens een topic over geopend en het kon niet ofzo
Ik ga niet het hele topic lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Stats per maand en per forum
quote:
Nah al die stats-lui kwamen er daar toen mee dat het niet (meer) kon, en adv dat topic zijn ze wel een beetje samen gaan werken geloof ik. Want het bleek ook dat er 3 of 4 man allemaal afzonderlijk van elkaar aan zoiets zat te sleutelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele topic lezenMaar ik dacht dat iemand als Arcee dat best wel kan?
Hmmz, nou het maakt mij verder niet uit, maar ik blijf erbij dat het toch kan! *stampvoet*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah al die stats-lui kwamen er daar toen mee dat het niet (meer) kon, en adv dat topic zijn ze wel een beetje samen gaan werken geloof ik. Want het bleek ook dat er 3 of 4 man allemaal afzonderlijk van elkaar aan zoiets zat te sleutelen
Geen chiwallie hoor, kruising powder puff podenco, van dat oepsnest van die vriendin van me laatst.quote:
quote:Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk toe. In de loop van de nacht gaat het in het zuidoosten sneeuwen. Het vriest meest matig. Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het gehele land licht tot matig. In combinatie met de doorstaande wind kan de wind vooral in de kustprovincies gaan opwaaien waardoor overlast kan ontstaan. Er gaat morgen tussen de 2 en 5 cm vallen, in het zuiden van Limburg 5-10 cm. De temperatuur klimt op tot net onder het vriespunt, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7.
quote:NEERSLAG:
Aandachtspunt voor Nederland voor vandaag zijn de sneeuwbuien in het Waddengebied. Deze buien worden door alle modellen berekend. HiRLAM geeft echter wel iets grotere hoeveelheden. De lichte sneeuw uit de SC-bewolking wordt door de modellen niet goed opgepakt, hoeveelheden zijn echter niet significant. De neerslag behorend bij het laag vanuit Zuid-Europa zal in de nacht naar zaterdag het zuidoosten bereiken en gedurende de dag geleidelijk naar het noorden trekken. De neerslag zal moeten ontstaan a.g.v. opglijding van warme lucht over de koude laag onderin de atmosfeer. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters, 2 tot 5 cm, in Z-Limburg mogelijk 5-10 cm.
Ik had al gevraagd maar nee. Ik voel me slecht hierdoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
(Had je mijn vraag nog gezien net of een middagje naar een vriendinnetje geen optie was geweest evt. morgen?)
Welnee, er zijn ergere dingen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had al gevraagd maar nee. Ik voel me slecht hierdoor
Oh ok, jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen chiwallie hoor, kruising powder puff podenco, van dat oepsnest van die vriendin van me laatst.
Ze zijn echt waaaaaay sweet
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, er zijn ergere dingen hoor
Maar ik vind het wel erg jammer voor jou zelf vooral ook, dat op het laatste moment iets dat al zo lang is afgesproken door zoiets dan in het water valt
Ze zijn natuurlijk veel leukerder dan chihuahua's.quote:
Zo'n Podenco vind ik dan weer helemaal niets eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk veel leukerder dan chihuahua's.
En cheaper![]()
EN Billy is hun oom, en Chico is hun overovergrootvader
Chihuahua's stonden toch ook niet vooraan bij het uitdelen van de schoonheid met die appelkoppen en die bolle ogen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n Podenco vind ik dan weer helemaal niets eerlijk gezegd.
Maar smaken verschillen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:06 schreef Enfermera het volgende:
Zelf eiersalade maken zo!![]()
![]()
Lekkorrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |