Have fun! Wij gaan half februari op wintersport, ben benieuwd of het dan een beetje wil lukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef Orea het volgende:
Thnxgaat helemaal goedkomen!!
(ik pas nog nét in mijn ski-broek
das gewoon mazzel hebben)
Bedoel je niet: Eli, gefeliciteerd met je zusje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef mrien het volgende:
DaviniaHR en PhysicsRules
gefeliciteerd met jullie dochter! Ive, gefeliciteerd met je broertje!
antwoord was er al hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef mama_papa het volgende:
er vroeg iemand vanaf wanneer er meldplicht was, had nog geen reactie geplaatst en ik ben ook wel benieuwd
Vanaf 37 weken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef mama_papa het volgende:
er vroeg iemand vanaf wanneer er meldplicht was, had nog geen reactie geplaatst en ik ben ook wel benieuwd
Wat lief hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef mama_papa het volgende:
Babywasje NR1 net opgehangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het gewoon even posten![]()
![]()
![]()
Daar zat ik dus ook mee,dus net een nieuwe besteld bij kinderstoeltje (hebben ze echt goede aanbiedingen).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat een mooie naam heeft ze zeg!!!
Guess, ik zou een nieuwe kopen, je weet nooit wat ermee gebeurd is als je m op marktplaats koopt.
Merk trouwens met mijn werk wel dat het nu wel wat vermoeiender is om de hele dag te staan. Sta soms ook lekker achter de kassa te geeuwen, vooral als het even rustig is. Is toch erg *lol*
Ook namens Pepijn & t_igger natuurlijk!quote:
Pff, nou, moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:03 schreef draculettetje het volgende:
wat een vermoeiende dag gister en nog zo'n beetje voor niks ook!
ergens zit er een kink in de kabel over de info die ik zowel van de revalidatie arts als de gyn heb gehad,
maar volgens 3 van de 5 pijnbestrijders in het ziekenhuis is morfine niet de oplossing bij dystrofie
ze willen het dan ook niet voorschrijven. Op de vraag wat dan wel, paracetemol en tens en beide gebruik ik al en helpen geen donder!
Kortom volgens hen dus de tijd uitzitten! Donderdag moet ik naar de reva arts, eens vragen waar zij haar info vandaan heeft gehaald en of ik daar nog wat mee kan!
flinke domper dus dat wel...
Guess ik zou ook een nieuwe halen, maar ik zie al dat je dat gedaan hebt!
Vanmiddag gaat er als het goed is behangen worden in de babykamer!
hihi de koffie staat hier klaar hoor mocht je zin hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Guess. Zelfde probleem hier een beetje. Heb er al eentje via MP gekocht (neppert en heul cheap), maar zit nu ook te denken aan zo'n cabriofix. Martijn en ik kunnen dan beiden zo'n easybase in de auto monteren zodat het niet uitmaakt dat de een 's ochtends wegbrengt en de ander ophaalt. (en je ook niet weet ik hoelang bezig bent met het in de auto monteren van je gewone Maxi Cosi.) Is ook handig dat je zo'n wandelwagenonderstel erbij kunt kopen. Enfin; we zullen wel eens kijken wat het gaat worden allemaal... en of het uberhaupt past in m'n Suzuki Alto
Sonnetje, de vermoeidheid kan inderdaad flink toeslaan. Ik heb er met vlagen ook wel last van. Vreemd genoeg ben ik wel steeds vroeg wakker en kan ik soms midden in de nacht klaarwakker liggen. Zal er allemaal wel bijhoren gok ik zo...
DraculadingesWat zonde nou toch dat niemand echt naar je lijkt te luisteren, is een second opinion wellicht een optie?
Ikzelf tik dit trouwens vanuit een Landall huisje in de buurt van Apeldoorn, als echte nerds hebben we uiteraard meteen effe draadloos internet gemonteerdEn maar goed ook, want m'n 5 mede-landallers liggen nog in diepe rust. Straks lekker zwemmen met z'n allen... Als ze tenminste ooit nog uit bed komen
Heb nu erg last van m'n tandvlees, vrees voor een beginnende ontsteking. Volgende week maar snel de afspraak maken bij de paradontoloog, die had al een heel behandelplan voor me opgesteld waar ik voor moest sparen. Toen ik het geld bij elkaar had was ik zwanger en dacht ik niet meer te mogen. De tandarts vertelde me deze week echter dat het juist nu heel verstandig zou zijn om te gaan omdat het tijdens zwangerschap alleen maar verergerd. Schoonmaken onder het tandvlees, gaat een mooi voorschotje op de bevallingspijn worden vrees ik
mannitol wordt niet meer vergoed door de verzekering, heb in 2006 wel al 2x opname met mannitol gehad met eigenlijk ook praktisch geen effect, ja voor 6 weken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef Kolonia het volgende:
Vervelend draculettetje.![]()
Mijn ex-schoonmoeder kreeg wel morfine als het nodig was en dat hielp.
Werkt mannitol bij je, of mag dat niet bij zwangerschap?
succesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef mama_papa het volgende:Voor Faja
Ik ga me klaarmaken voor de groeiecho![]()
Ben enorm zenuwachtig, hoop dat alles goed is met mn meisje. Zodra ik meer weet laat ik het weten
Maar kunnen ze dan niet al dan niet tijdelijk een zenuw lamleggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mannitol wordt niet meer vergoed door de verzekering, heb in 2006 wel al 2x opname met mannitol gehad met eigenlijk ook praktisch geen effect, ja voor 6 weken!
Alleen nu zullen ze dat zeker niet doen, mannitol is vochtafdrijvend heel erg sterk!
Faja alternatief ook al van alles geprobeerd, en ik ben nog wel bij de homeopatische arts dus daar ga ik wel verder mee, alles valt gewoon meer tegen omdat ik mn reguliere medicatie niet mag gebruiken nu
Maar dank allemaal voor het meedenken!
En voor mensen zich afvragen hoe af wat, ja we hebben eerst uitgezocht wat mogelijk was en daar blijkt nu dus die kink in de kabel te zitten! En ja ik ben nog steeds erg blij met het wonder in mn buik!
Dit valt gewoon even tegen, maar ik weet waar ik het voor doe, nog 20 wk ofzo volhouden en hopen op donderdag een beter antwoord!
U vraagt, wij draaien. Ik ben nog inclusief baby en exclusief weeën, maar vastberaden om 10-01-2010 in te pikken (sorry Faja). Alleen heb ik sterk het gevoel dat ons kaboutertje wacht tot ze een reus is voor ze komt...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:14 schreef pessie het volgende:
Heej het is vandaag uitrekendag van DeMajoor... meld je je even? Anders gaan we nog enge dingen denken...
ik heb in 2006 ook al een proef blokkade gehad die niet hielp en aangezien de tens niet helpt geven ze dat ook geen kansquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dan niet al dan niet tijdelijk een zenuw lamleggen?
Ik bedoel als je al zo lang zoveel pijn hebt (los staand van zwangerschap) en er is geen zicht op verbetering dan kunnen ze daar toch wel iets mee?
Hartstikke goed zeg! Zat ze tussen de p50 en p25 in of nog iets onder de p25? Hoe dan ook, niet extreem klein en dat is mooi. En het feit dat je gewoon verder mag bij de vk is ook een goed teken (en ik kan het weten).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef mama_papa het volgende:
@ leonieke: Ik had de lijn gezien van waar ze zou moeten zitten en waar ze nu dus ook echt zit, maar ze zit er inderdaad wel een stukje onder. Geen idee wat het gemiddelde is, maar de echomevrouw zei dat het een klein meisje zou worden. Vind het niet erg, een klein meisje is leukZe is niet té klein en dat is het belangrijkst
Ik heb je een PM gestuurd. En misschien nog een idee om eens een andere arts te vragen in een ander ziekenhuis c.q. revalidatiecentrum. De ene arts is de andere niet heb ik gemerkt...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb in 2006 ook al een proef blokkade gehad die niet hielp en aangezien de tens niet helpt geven ze dat ook geen kans
als de reva arts geen oplossing verder heeft vrees ik dat het gewoon uitzitten wordt en met de gyn om de tafel
en dan zo gauw ik bevallen ben gewoon weer aan de normale medicatie, dan maar geen borstvoeding
Volgens mij is dat niet echt piepklein hoor! Er zijn wel meer babietjes die zo'n gewicht hebben bij geboortequote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:38 schreef mama_papa het volgende:
Net terug van de echo:
Ons meisje is wel wat kleiner dan gemiddeld: ze zit nu op 2300 gram, met 40 weken zal dat ongeveer 3000 gram zijn. Enorm veel vruchtwater (ver boven de rode lijn), uitleg over hoe en wat nu verder krijg ik woensdag bij de VK. Mn meisje was weer lekker druk tijdens de echoHeel druk bezig om dr duimpje in dr mondje te krijgen, maar dat wilde niet lukken. Toen kwam me er toch een grote gaap
hihi. Ze ligt ook al goed ingedaald! (Voelde ik het toch goed
) Gelukkig is verder alles helemaal in orde!
![]()
Kregen nog een mooie echofoto mee waar ze belletjes blaast![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben zo verliefd![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
En ik ga me maar eens klaarmaken, want we moeten straks gaan nieuwjaren bij mijn schoonbroer.
En dan neem ik maar de afmetingen van de kamer mee zodat hij een offerte kan opmaken.
Dat zou ik dus 'vergeten'...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
En ik ga me maar eens klaarmaken, want we moeten straks gaan nieuwjaren bij mijn schoonbroer.
En dan neem ik maar de afmetingen van de kamer mee zodat hij een offerte kan opmaken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
kunnen jullie het niet gewoon zelf doen??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
Wat dacht je van: "We gaan het zelf doen." Je hoeft hem toch geen verklaring te geven?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef leonieke het volgende:
Ow jullie begrijpen het verkeerd![]()
![]()
We kunnen hem toch moeilijk zonder een offerte weigeren. De bedoeling is dat hij een offerte maakt en dat we dan zeggen dat het echt wel te duur is en dat we het dus zelf gaan doen.
Het is niet de bedoeling dat hij hier komt schilderen, hoorMaar ik vind het ook zo raar om hem gewoon te zeggen: we gaan het zelf doen want je bent waarschijnlijk (
) te duur.
Snappie?
Wat is dat toch met jullie hormonen?![]()
Wat giga balen van de pijnbestrijding,hopelijk kan de reva arts je toch nog helpen want hier word je ook niet blij vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:03 schreef draculettetje het volgende:
wat een vermoeiende dag gister en nog zo'n beetje voor niks ook!
ergens zit er een kink in de kabel over de info die ik zowel van de revalidatie arts als de gyn heb gehad,
maar volgens 3 van de 5 pijnbestrijders in het ziekenhuis is morfine niet de oplossing bij dystrofie
ze willen het dan ook niet voorschrijven. Op de vraag wat dan wel, paracetemol en tens en beide gebruik ik al en helpen geen donder!
Kortom volgens hen dus de tijd uitzitten! Donderdag moet ik naar de reva arts, eens vragen waar zij haar info vandaan heeft gehaald en of ik daar nog wat mee kan!
flinke domper dus dat wel...
Guess ik zou ook een nieuwe halen, maar ik zie al dat je dat gedaan hebt!
Vanmiddag gaat er als het goed is behangen worden in de babykamer!
Ik heb em helemaal nog niet in gebruik maar ben nu al helemaal blij met de easybase,het lijkt me zo veel handigerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Guess. Zelfde probleem hier een beetje. Heb er al eentje via MP gekocht (neppert en heul cheap), maar zit nu ook te denken aan zo'n cabriofix. Martijn en ik kunnen dan beiden zo'n easybase in de auto monteren zodat het niet uitmaakt dat de een 's ochtends wegbrengt en de ander ophaalt. (en je ook niet weet ik hoelang bezig bent met het in de auto monteren van je gewone Maxi Cosi.) Is ook handig dat je zo'n wandelwagenonderstel erbij kunt kopen. Enfin; we zullen wel eens kijken wat het gaat worden allemaal... en of het uberhaupt past in m'n Suzuki Alto
Laten we het hopen van niet zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:13 schreef pessie het volgende:
Guess, ik heb een klein vermoeden dat de bekkenfysio gaat roepen dat je niet meer zoveel mag staan.
De dag is nog niet voorbij! Alles is nog mogenlijk, want 10-01 idd mooie datum! Davinia ging ook snel ineensquote:Op zondag 10 januari 2010 09:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mama_papa, mooie echo en 3000 gram is toch netjes bij de geboorte. Beter dan gelijk een kleuter te moeten baren.
Leonieke, hopelijk heb je je zwager mede gedeeld dat hij die offerte kan stoppen waar de zon niet schijnt.
En hier nog altijd zwanger, baby en ik zijn het kennelijk niet eens over hoe mooi de datum 10-01-2010 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |