abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76604486
Davinia van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje voor Eli!

Mama_papa wat een mooie echofoto! 3000 gram is volgens mij gewoon goed hoor. En zolang ze inderdaad niet té klein is, is het alleen maar beter zo voor jou. Ze moet er nog uit ook hoor!

Hier ook weer goedgekeurd door de vlos, 27wk 3 dagen en nog steeds maar 2.3 kg aangekomen. Meisje groeit goed en bloeddruk is nog nooit zo mooi geweest 120/60.
pi_76605610
DeMajoor 40 weken: en dan nu:

Leo:

Flugel: lekker een minivakantie!\

Mama_papa: die belletjes , echt schattig!

Jeej, sticker voor Nikki!
pi_76609876
Nikki, das nog maar heel weinig aangekomen

Flugel: veel plezier in je huisje daar!

Mama-Papa: toffe echo!

Hier 34 weken en na een boel geklus weer moe Nu eerst maar eens lekker heet douchen!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:16:12 #179
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76612512
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:03 schreef draculettetje het volgende:
wat een vermoeiende dag gister en nog zo'n beetje voor niks ook!
ergens zit er een kink in de kabel over de info die ik zowel van de revalidatie arts als de gyn heb gehad,
maar volgens 3 van de 5 pijnbestrijders in het ziekenhuis is morfine niet de oplossing bij dystrofie
ze willen het dan ook niet voorschrijven. Op de vraag wat dan wel, paracetemol en tens en beide gebruik ik al en helpen geen donder!
Kortom volgens hen dus de tijd uitzitten! Donderdag moet ik naar de reva arts, eens vragen waar zij haar info vandaan heeft gehaald en of ik daar nog wat mee kan!
flinke domper dus dat wel...

Guess ik zou ook een nieuwe halen, maar ik zie al dat je dat gedaan hebt!

Vanmiddag gaat er als het goed is behangen worden in de babykamer!
Wat giga balen van de pijnbestrijding,hopelijk kan de reva arts je toch nog helpen want hier word je ook niet blij van
Leuk babykamer,wat voor behangetje word het?
Ik pm je nog voor onze date hoor,moet alleen ff kijken hoe en wanneer
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Guess. Zelfde probleem hier een beetje. Heb er al eentje via MP gekocht (neppert en heul cheap), maar zit nu ook te denken aan zo'n cabriofix. Martijn en ik kunnen dan beiden zo'n easybase in de auto monteren zodat het niet uitmaakt dat de een 's ochtends wegbrengt en de ander ophaalt. (en je ook niet weet ik hoelang bezig bent met het in de auto monteren van je gewone Maxi Cosi.) Is ook handig dat je zo'n wandelwagenonderstel erbij kunt kopen. Enfin; we zullen wel eens kijken wat het gaat worden allemaal... en of het uberhaupt past in m'n Suzuki Alto
Ik heb em helemaal nog niet in gebruik maar ben nu al helemaal blij met de easybase,het lijkt me zo veel handiger En Apeldoorn is gezellig he
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:13 schreef pessie het volgende:
Guess, ik heb een klein vermoeden dat de bekkenfysio gaat roepen dat je niet meer zoveel mag staan.
Laten we het hopen van niet zeg!

@mama_papa ,wat een mooie echo
@majooor,40 wkn Lijkt me erg apart trouwens,weten dat het elk moment kan gaan gebeuren maar toch niet weten wanneer!
@ leonieke,een offerte?! gekkenhuis zeg gewoon dat jullie het liever zelf doen! Mijn broer gaat hier de babykamer doen,als ik om een offerte zou vragen zou vragen of ik me wel goed voelAl weet ik wel dat het niet overal zo gaat maar ik vind het echt gekkewerk

[ Bericht 0% gewijzigd door Guess. op 10-01-2010 21:13:00 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76613766
Davinia, gefeliciteerd met jullie dochter!
En wat een mooie naam!

En nu vlucht ik weer uit dit topic vandaan
pi_76623911
Mama_papa, mooie echo en 3000 gram is toch netjes bij de geboorte. Beter dan gelijk een kleuter te moeten baren.

Leonieke, hopelijk heb je je zwager mede gedeeld dat hij die offerte kan stoppen waar de zon niet schijnt.

En hier nog altijd zwanger, baby en ik zijn het kennelijk niet eens over hoe mooi de datum 10-01-2010 is.
pi_76623947
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mama_papa, mooie echo en 3000 gram is toch netjes bij de geboorte. Beter dan gelijk een kleuter te moeten baren.

Leonieke, hopelijk heb je je zwager mede gedeeld dat hij die offerte kan stoppen waar de zon niet schijnt.

En hier nog altijd zwanger, baby en ik zijn het kennelijk niet eens over hoe mooi de datum 10-01-2010 is.
De dag is nog niet voorbij! Alles is nog mogenlijk, want 10-01 idd mooie datum! Davinia ging ook snel ineens

@mama_papa: mooie echo
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 10 januari 2010 @ 09:47:18 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76624011
Faja, de dag is nog niet om natuurlijk verder helemaal geen actie?

Mama_papa, mooie echo hoor en 6 pond is netjes toch? een mooi klein meisje!

DeMajoor, voor jou ook nog even een voor de laatste loodjes.

Draakje, hopenlijk vinden ze toch een oplossing voor de pijn, want tuurlijk is het niet anders als je geen keuze hebt, maar het zou wel fijn zijn als je nog wat weken zonder pijn kunt genieten.

Hier eindelijk bericht dat overmorgen de babykamer geleverd wordt. Fijn idee, gister nog flink wat inkopen gedaan zoals 2 pyama's voor mij, waterdichte molton voor mijn bed en nog een extra wiegdeken, hoeslaken, molton en laken. En eindelijk gordijnen voor de babykamer gevonden die helemaal naar onze zin zijn en ook nog eens in de aanbieding volgende week. 3 weken levertijd dus als het goed is, net op tijd (al ligt ons mannetje eerst nog bij ons op de kamer, dus echt heel erg is het niet als het wat later is). Toch een fijn idee dat alles een beetje allemaal geregeld is. Inmiddels bij IKEA een fijne stoel gevonden en een leuke lamp, dus eigenlijk is de babykamer dan helemaal compleet.
pi_76624097
Het plan is nog veranderd onderweg. Geen offerte gevraagd en mijn man heeft gezegd dat hij niet moest komen schilderen omdat we nog te veel andere kosten hebben en het zelf gaan doen.

Reactie: "oh geen probleem, dan kom ik het gewoon in stukjes doen, tussen de andere werken door."

Hij begrijpt het echt niet En moest ik er niet bij gezeten hebben, ging ik niet geloofd hebben dat mijn man het zo vlakaf had gezegd We gaan dus echt moeten zorgen dat het gewoon af is voor hij de eerste keer denkt te komen. Wat is er niet duidelijk aan "zelf doen" en "te veel andere kosten"?
Ah ja, het heeft gewoon geen zin om me er druk in te maken, dus dan ga ik dat ook maar niet doen en jullie dus ook niet want dat is niet goed voor jullie bloeddruk
  zondag 10 januari 2010 @ 10:08:56 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76624220
Leonie, jouw schoonbroer heeft een enorme plank voor zijn hoofd

Nou hier vannacht niet zo goed geslapen. Veel wakker. Ik had erg last van mijn onderbuik en daarnaast nog een drukke baby. Ik wist ook even niet hoe ik moest gaan liggen door de bekkenpijn. Kortom: baggernachtje...

Wel heb ik (alweer) gedroomd dat de bevalling heel snel ging. Ik hoop niet dat het voorspellende dromen zijn...
  zondag 10 januari 2010 @ 10:11:51 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76624251
Ow Leonieke toch

* Met gekrulde tenen zit

Fijn Happy dat de babykamer geleverd wordt, kun je lekker gaan tutten en de boel in orde maken

Zo vandaag alweer de laatste dag hier in Landall. Begin nu wel te merken dat het beetje aan klachten dat ik had af begint te nemen en ik dus over de HCG-piek heen ben. En m'n baarmoeder is volgens mij anders gaan staan. Hoef nog maar 1 keer per nacht te plassen

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 10-01-2010 10:33:09 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76624307
1 keer per nacht plassen? *jaloers* Maar jouw tijd komt terug, hoor, flugeltje

Weet je wat bij mij zo stom is met het plassen? Ik kan perfect een paar uur in bed liggen (of gewoon rondlopen) dat ik niet naar toilet moet en als ik dan één keer ben geweest dan moet ik binnen het half uur weer. Zo stom natuurlijk want 's nachts heb ik het dan weer goed warm, lig ik net weer een beetje goed en dan mag ik er weer uit voor 3 druppels (en het is net alsof mijn blaas op ontploffen staat ).

Wat bedoel je eigenlijk met "de laatste dag hier" flugeltje?
  zondag 10 januari 2010 @ 10:33:33 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76624532
Ik zit in een bungalowpark Leonieke
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76624578
Ah dat had ik ergens gemist

Ik zei hier net tegen mijn man dat ik eigenlijk zou moeten kuisen vandaag (maar de toon waarop ik het zei liet wel uitschijnen dat ik er weinig zin in heb ). Zijn reactie: "niets van, ik moet toch iets te doen hebben tussen het studeren door als ontspanning." (hij is nog aan het bij studeren en is dus volgende week een paar dagen thuis om te blokken).
  zondag 10 januari 2010 @ 11:27:03 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76625551
komt uit de lurkstand:

dat plasprobleem had ik ook in de zwangerschap.. bleef maar na het toilet lopen. Maar er is hoop hoor dames; bij mij is het nu weer helemaal over. Mijn blaas functioneert weer nagenoeg normaal en kan weer lekker vol
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76625716
Leonieke, dat had ik verkeerd begrepen, dat je met die reden een offerte wilde vragen, maar een offerte vragen is indirect wel aangeven dat je het eventueel door hem wil laten doen... geeft misschien verkeerde signalen af aan hem...

en op je latere bericht... wat een enorme betonnen plaat heeft je zwager voor z'n kop! snapt hij de betekenis van "nee" niet helemaal? (goh, voor dat soort mannen werd ik vroeger gewaarschuwd door m'n moeder...)
en euh... hormonen? heb ik heul niet heel veel extra...
  zondag 10 januari 2010 @ 11:49:06 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76626218
Hier ook soms enorme aandrang tot plassen. Om er dan op de wc achter te komen dat het ging om 2 druppeltjes...
Soms slaap ik een hele nacht door zonder te hoeven plassen, de andere keer moet ik echt voor elke paar druppels uit mijn bed... Kortom geen peil op te trekken
Nog maximaal 7,5 week te gaan...
pi_76626316
Leo, je zwager heeft geen plank voor zijn hoofd maar een kluisdeur!

Happy, ik had gisteren in ene bloedverlies en heb de verloskundige gebeld en dat was normaal, kon betekenen dat mijn baarmoedermond nog verder open is gaan staan en dat de kleine ieder moment zou kunnen komen. Maar dat is het enige wat er anders is dan voorgaande dagen. Ik verwacht gewoon morgenochtend om 09.15 uur voor de 2e strippoging te gaan.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:26:13 #194
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76627594
Faja

Over dat plassen, hier deze week eenmaal per nacht er uit gemoeten, maar normaal gesproken slaap ik gewoon door. Grote luxe dus. Gisteren wel ziek geweest en veel buikpijn en diarree. Nu wel over, maar is nu ziek en kwam net de badkamer binnen rennen op zoek naar emmer
Geloof dat er hier een buikgriepje heerst....
pi_76627826
Vervelend is dat, buikgriep, maar gelukkig altijd snel weer over! Hier was het een paar weken geleden raak.

Faja, ik hoop echt voor je dat er schot in de zaak komt vandaag

mama_papa wat een leuke (die belletjes!) en mooie echo fijn dat alles goed is

Hier vandaag 8 weken!
  zondag 10 januari 2010 @ 12:46:29 #196
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76628458
Mijlpaal voor Cantare

Faja, een bmm die verder open is gaan staan is goed teken toch? En het kan nog. Aangezien het niet je eerste kind is kan deze er in 8 uur zijn. Dan moet je voor 4 uur vanmiddag beginnen...

Flugel nog steeds heerlijk in een huisje. Hoe was het zwembad?

Leo
Oh ja, ben je al met een plasje bij je huisarts geweest om te checken op blaasontsteking? Heb je meer kans op nu je zwanger bent.

Ikzelf heb steeds behoorlijk last van bandenpijn. Soms kan ik 's avonds in bed maar in 1 houding liggen, en draaien doet dan zo pijn! Mn schoonzus heeft een band tegen bandenpijn, die wilde ze wel aan me opsturen. Is dat handig? Of kan ik beter proberen mn eigen lichaam dit op te laten lossen?
pi_76628465
Faja, wat zou het fijn zijn moest die tweede strippoging helemaal niet meer nodig zijn. Je hebt geen last van weeën nu?

BJ: wat een geruststelling dat die blaas wel weer terug normaal zal gaan werken. Ik begon me al wat zorgen te maken dat ik altijd voor een paar druppels naar het toilet zou moeten gaan

En die plaat voor zijn kop? Die zal verzeker nooit meer verdwijnen (maar idd, we zitten er wel mee ondertussen).
  zondag 10 januari 2010 @ 12:51:26 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76628648
Cantare, mijlpaal!

Wat een zeikwijven zijn we toch, althans de meesten van ons

Faja, hopelijk gaat het bij jou net zo vlotjes als bij Davinia...
pi_76629652
Na de bevalling is dat lekker Hoef je ineens nog maar héél soms te plassen
pi_76634010
Is mis DeMajoor, is ze aan het bevallen nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')