Wat giga balen van de pijnbestrijding,hopelijk kan de reva arts je toch nog helpen want hier word je ook niet blij vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:03 schreef draculettetje het volgende:
wat een vermoeiende dag gister en nog zo'n beetje voor niks ook!
ergens zit er een kink in de kabel over de info die ik zowel van de revalidatie arts als de gyn heb gehad,
maar volgens 3 van de 5 pijnbestrijders in het ziekenhuis is morfine niet de oplossing bij dystrofie
ze willen het dan ook niet voorschrijven. Op de vraag wat dan wel, paracetemol en tens en beide gebruik ik al en helpen geen donder!
Kortom volgens hen dus de tijd uitzitten! Donderdag moet ik naar de reva arts, eens vragen waar zij haar info vandaan heeft gehaald en of ik daar nog wat mee kan!
flinke domper dus dat wel...
Guess ik zou ook een nieuwe halen, maar ik zie al dat je dat gedaan hebt!
Vanmiddag gaat er als het goed is behangen worden in de babykamer!
Ik heb em helemaal nog niet in gebruik maar ben nu al helemaal blij met de easybase,het lijkt me zo veel handigerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Guess. Zelfde probleem hier een beetje. Heb er al eentje via MP gekocht (neppert en heul cheap), maar zit nu ook te denken aan zo'n cabriofix. Martijn en ik kunnen dan beiden zo'n easybase in de auto monteren zodat het niet uitmaakt dat de een 's ochtends wegbrengt en de ander ophaalt. (en je ook niet weet ik hoelang bezig bent met het in de auto monteren van je gewone Maxi Cosi.) Is ook handig dat je zo'n wandelwagenonderstel erbij kunt kopen. Enfin; we zullen wel eens kijken wat het gaat worden allemaal... en of het uberhaupt past in m'n Suzuki Alto
Laten we het hopen van niet zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:13 schreef pessie het volgende:
Guess, ik heb een klein vermoeden dat de bekkenfysio gaat roepen dat je niet meer zoveel mag staan.
De dag is nog niet voorbij! Alles is nog mogenlijk, want 10-01 idd mooie datum! Davinia ging ook snel ineensquote:Op zondag 10 januari 2010 09:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mama_papa, mooie echo en 3000 gram is toch netjes bij de geboorte. Beter dan gelijk een kleuter te moeten baren.
Leonieke, hopelijk heb je je zwager mede gedeeld dat hij die offerte kan stoppen waar de zon niet schijnt.
En hier nog altijd zwanger, baby en ik zijn het kennelijk niet eens over hoe mooi de datum 10-01-2010 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |