ik heb in 2006 ook al een proef blokkade gehad die niet hielp en aangezien de tens niet helpt geven ze dat ook geen kansquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dan niet al dan niet tijdelijk een zenuw lamleggen?
Ik bedoel als je al zo lang zoveel pijn hebt (los staand van zwangerschap) en er is geen zicht op verbetering dan kunnen ze daar toch wel iets mee?
Hartstikke goed zeg! Zat ze tussen de p50 en p25 in of nog iets onder de p25? Hoe dan ook, niet extreem klein en dat is mooi. En het feit dat je gewoon verder mag bij de vk is ook een goed teken (en ik kan het weten).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef mama_papa het volgende:
@ leonieke: Ik had de lijn gezien van waar ze zou moeten zitten en waar ze nu dus ook echt zit, maar ze zit er inderdaad wel een stukje onder. Geen idee wat het gemiddelde is, maar de echomevrouw zei dat het een klein meisje zou worden. Vind het niet erg, een klein meisje is leukZe is niet té klein en dat is het belangrijkst
Ik heb je een PM gestuurd. En misschien nog een idee om eens een andere arts te vragen in een ander ziekenhuis c.q. revalidatiecentrum. De ene arts is de andere niet heb ik gemerkt...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb in 2006 ook al een proef blokkade gehad die niet hielp en aangezien de tens niet helpt geven ze dat ook geen kans
als de reva arts geen oplossing verder heeft vrees ik dat het gewoon uitzitten wordt en met de gyn om de tafel
en dan zo gauw ik bevallen ben gewoon weer aan de normale medicatie, dan maar geen borstvoeding
Volgens mij is dat niet echt piepklein hoor! Er zijn wel meer babietjes die zo'n gewicht hebben bij geboortequote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:38 schreef mama_papa het volgende:
Net terug van de echo:
Ons meisje is wel wat kleiner dan gemiddeld: ze zit nu op 2300 gram, met 40 weken zal dat ongeveer 3000 gram zijn. Enorm veel vruchtwater (ver boven de rode lijn), uitleg over hoe en wat nu verder krijg ik woensdag bij de VK. Mn meisje was weer lekker druk tijdens de echoHeel druk bezig om dr duimpje in dr mondje te krijgen, maar dat wilde niet lukken. Toen kwam me er toch een grote gaap
hihi. Ze ligt ook al goed ingedaald! (Voelde ik het toch goed
) Gelukkig is verder alles helemaal in orde!
![]()
Kregen nog een mooie echofoto mee waar ze belletjes blaast![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben zo verliefd![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
En ik ga me maar eens klaarmaken, want we moeten straks gaan nieuwjaren bij mijn schoonbroer.
En dan neem ik maar de afmetingen van de kamer mee zodat hij een offerte kan opmaken.
Dat zou ik dus 'vergeten'...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
En ik ga me maar eens klaarmaken, want we moeten straks gaan nieuwjaren bij mijn schoonbroer.
En dan neem ik maar de afmetingen van de kamer mee zodat hij een offerte kan opmaken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
kunnen jullie het niet gewoon zelf doen??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
Wat dacht je van: "We gaan het zelf doen." Je hoeft hem toch geen verklaring te geven?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef leonieke het volgende:
Ow jullie begrijpen het verkeerd![]()
![]()
We kunnen hem toch moeilijk zonder een offerte weigeren. De bedoeling is dat hij een offerte maakt en dat we dan zeggen dat het echt wel te duur is en dat we het dus zelf gaan doen.
Het is niet de bedoeling dat hij hier komt schilderen, hoorMaar ik vind het ook zo raar om hem gewoon te zeggen: we gaan het zelf doen want je bent waarschijnlijk (
) te duur.
Snappie?
Wat is dat toch met jullie hormonen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |