SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat maart maar komen ja.![]()
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik vind het een lekker wijf![]()
Anyhoe, zit nu eind chapter 9 van de 13![]()
Tijd om alvast pre orders van Star Ocean te zoeken
must not clickquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft een hands-on van de Japanse versie
http://www.eurogamer.net/(...)nese-retail-hands-on
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
denk dat dit niet de Final Fantasy is die mensen hadden gehoopt..
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?
Ooh echt welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef -Dries- het volgende:
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Krijg jij hem 1 dag eerderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.![]()
Bij elke FF release heeft de fanbase altijd wel wat te zeuren.
Vanaf 8 maart gaan we genieten en daarna kan ik zeggen of het voor mij een GOTY kandidaat is.
Details.quote:
Dat is een makkelijke uitspraak. FF13 -kan- alleen maar tegen vallen want alles wat er uit komt wordt opgevreten door iedereen die maar enige beetje geinteresseerd is. Ik probeer alles te negeren en me niet teveel te laten opfokken door wat er verschijnt. Games met zo'n marketing campagne erachter kan niet anders dan uitlopen op een hype en overdreven reakties. Waardoor het altijd zal tegenvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Heb precies hetzelfde! Nog maar 2 maanden,...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoilerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Ach als er hier spoilers worden geplaatst lees ik ze uberhaupt wel. Mijn speelplezier wordt er niet minder van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoileren![]()
Die neger gaat dood.quote:
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:
Bedankt.quote:
Eindfilmpje, neger leeft, opluchting, plotwending, neger sterft alsnog!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Nu ga ik het spel spelen en dan...
* aardbeving
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
* gebouw stort in
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgradenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Idd, Ik vond het battlesysteem de eerste 5 uurtjes wel leuk, maar als het niet gesupport word door een goed verhaal of interessante character building ben ik er ook snel op uitgekeken (netzo als bij FFXII overigens maar daar duurde toch minimaal 3x zo lang voor dat ik me vervelen ging)quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.Ik heb hem eigenlijk alleen voltooid omdat het combat systeem zo leuk is.
Er zijn niet veel spellen waar ik mij constant aan de main character blijf ergeren, maar star ocean 4 wint de beker. Na een uurtje of 20 heb ik vrij veel dialogen gewoon geskipped, omdat het mij helemaal niets meer interesseerde.
Gelukkig heeft de PS3 wel een handmatige lock on switch. Bij de 360 versie locked hij gewoon de vijand die het dichtstbij staat.
Voor de rest viel het aardig tegen.
Zal er vast wel inzitten,maar heb het nog niet geunlockedquote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgraden
Jij speelt hem ook al? Heerlijk dat je geniet!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik geniet weer met volle teugen.
En laat XIII versus ook maar meteen komen, want met deze ben ik bijna klaar
quote:
Probeer Remedy eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Esuna werkt toch niet tegen Doom?![]()
Of ben ik nou gek aan het worden
wat helpt![]()
ribbonquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Een remedy opzekers!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestoptquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
International Trailer met Engelse voice-over...en Lena Lewis.
http://www.giantbomb.com/(...)leona-lewis/17-1870/
Ik ook, verschrikkelijk janknummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Er wordt weinig gespoilerd hoor en veel van de beelden in deze trailer kon je al eerder zien in de laatste Japanse trailer die kort voor de release werd vrijgegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Ze doen dit om Final Fantasy meer westers over te laten komen en zo extra exemplaren te verkopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Desunoto het volgende:
Leona Lewis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat een nummer zeg. Naast dat het verschrikkelijk slecht is... past het er toch ook niet bij?! Hoe komen ze erop?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Vanochtend de RPG podcast van 1Up Active Time Babble geluisterd in de trein. Het ging o.a. over de importversie van FFXIII. Ze waren erg positief. De game werd als uniek omschreven, maar wel met veel bekende RPG-elementen.
De dungeons zijn lineair, zoals in FFVII en FFX, maar wel heel goed gestructureerd:
- Verhaal wordt ook verteld middels gesprekken tussen characters.
- Geen overload aan te lange cutscenes.
- Uitdagende battles tussen bosses door.
Het battlesystem klonk echt als het hoogtepunt van het spel.
Enige kritische noot was er over de personages, deze lijken qua kleding en gedrag zo uit Shibuya te zijn weggelopen.
Ik ben in elk geval hyped!
Ja, ze hadden het over een schatkist waar een vijand voor stond die je niet kon ontwijken. Deze was minstens net zo moeilijk als een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij zie je de vijanden ook lopen over de map.
Over een kleine 2 maanden kan je weer opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ow nee, nevermind hehe
Het klonk net zo
Zit overigens eindelijk in chapter 10
Hierna nog maar 2 chapters![]()
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja man, wel kut, iedereen weer zo slap als een pussy![]()
Ik heb trouwens gister een Sazh psn theme unlocked
Kwam denk door de Lore master trophy![]()
(discerned the full atributes of 100 enemies)
Ook heb ik nu eindelijk het Advanced Role System open gespeeld
Wat betekend wat ik iedereen eindelijk naar eigen gerief kan inzetten/levellen
Dus kan van bv Lightning ook een Jammer maken, mits ik daar genoeg CP voor heb uiteraard
Dit waren eerst allemaal fixed plaatsen![]()
quote:FORTRESS is the codename of an official, but currently unannounced sequel to FINAL FANTASY XII. It is an action game set some time after the events of FINAL FANTASY XII: REVENANT WINGS.
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef Chocobo het volgende:
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.
quote:Uit een recente analyse van de Blu-ray disc blijkt dat de data op de schijf maar liefst 40 GB is.
...
Uit dezelfde analyse blijkt ook dat de game zelf uit 6.8 GB bestaat. Waar wordt de overige 32.6 GB voor gebruikt? Voor slechts één ding en dat is video content. De schijf bestaat voor 32.6 GB uit cut-scenes.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.
- Hij heeft een achtergrondje voor zijn PSP geunlocked.
- Hij heeft een soort advanced spheregrid geunlocked waardoor hij elk personage elke class kan maken.
wat lamequote:
Ik geloof het wel,... maar had FFIX dat ook niet op kleinere schaal? Maakt toch niks uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Ixnay het volgende:
Heeft FFXIII echt hoofdstukken? Zoals in FFX-2?
Phe_No, geloof ik, maar op dit moment heb ik dikke netwerkshit thuis. Handig als je je zelf getrokken kabel in zo'n 2x RJ45 kastje wilt proppen, later denkt, kom, laat ik er ook daadwerkelijk twee draden naar toe trekken ipv 1. En dan trek je de boel aan gortquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
klopt ,heeft chapters idd
@pheno wat is je psn?
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Chapters zijn handig om je een beetje een overzicht te geven waar je bent in het spel.
Met spellen die dat niet hebben heb ik soms "kut, opeens het einde... WTF?", maar met chapters weet je wanneer je ongeveer op de helft zit en tegen het einde loopt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.
Zeker ook wéér geen world map??
Eh, IX had géén chaptersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX had ook hoofdstukken en dat is de beste Final Fantasy ooit. Ik ben in ieder geval helemaal hyped over FFXIII nu. Het heeft even geduurd, maar ik ben zover.
Choo Choo!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvindenquote:
Een world map zoals het in deel t/m 9 zat. Alles voelt meer aan als een geheel. Vond het geweldig om na Midgar opeens de wijde wereld in te stappen of nadat de mist in deel 9 is opgetrokken er nog twee continenten zijn die je kan ontdekken…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennen
Dat is het scherm van de disc wisselquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Youtube niets, Gamefaqs niets, Wikipedia niets... Je hebt gelijk denk ik!
Wel mooi om die muziek weer terug te horen![]()
Niet zo snel vriend,... volgens mij klopt het,... althans,... ik kan me het ook herinneren! Niks te maken met CD wissel voor zover ik weet! Maar ja,... who cares!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Er kwamen toen van de mooie ouderwetse font letters in scherm met chapter nog wat,.... weet het bijna zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Dat waren de limit breaks, en ze gingen altijd uit hunzelf werken als je ze niet nodig had…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
En volgens mij zaten er ook geen Limit Breaks in IX, alleen Trance mode.
Chapters zijn gemaakt door de site zelf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
Cuntquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!Heh,... waar is Ker als we het over dit soort zaken hebben. Die zou het wel weten!
quote:- 1 x Spiel Final Fantasy XIII
- 1 x Soundtrack
- 1 x Artbook
- 1 x Buch mit einer Geschichte, die vor Final Fantasy XIII handelt
- 1 x Comic / Illustrationen
Krijg je dan geen Duits spel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Details FFXIII limited edition:
http://www.gamestop.it/31(...)ector_s_Edition.aspx
[..]
Ik ga meteen Dimension Plus mailen om mijn pre-order om te zetten
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk waren die world maps heel onrealistisch. De grootte-verhoudingen klopten niks van.
Je was ongeveer even groot als een dorp. En een continent liep je binnen een minuut doorheen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
Ik wist hetquote:
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.quote:
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!
quote:Beste Roy,
Het is op dit moment nog niet bekend welke versies wij zullen krijgen. In je order heb ik aangegeven dat je de voorkeur geeft aan een Collector’s Edition.
Met vriendelijek groet,
Dimension Plus
quote:Final Fantasy I & II Coming To An iPhone Near You
Square Enix announced today - rather quietly, may I add - that Final Fantasy I & II will soon be released for the iPhone and iPod Touch.
As you can see, being what look like ports of the recent PSP re-releases, they're looking nice and shiny (perhaps too shiny; what's wrong with sprites?), but sadly the more important stuff - like a price and estimated arrival date - is nowhere to be found, both game's release dates pegged simply as "TBA".
Vaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd![]()
Trouwens, alleen je party leader kan de summon voor zichzelf oproepen
Dus max 1 summon per battle, of het moet een super lange boss batle zijn
Dan heb je nog welles kans dat je er net aan 2x op kan roepen![]()
Ik zal het straks eens proberen te skippen
@Pheno
Ik zie heull geen FF trophy's staan bij jou, uberhaupt geen trophy's eigenlijk
Over een hype spreek je als het ook over gaat. iPhone gaat niet overquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overhypte ding , Iphone![]()
HTC HD2
Jahquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu eigenlijk? Nog aan het grinden in 11?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teller staat inmiddels op 40 uur, en still going strong
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JahDie enemy's daar zijn zo tering sterk als een madderfakker
![]()
Gaat nog wel even duren wil die ik die goed aankunnen
Ben ook mijn Crystarium naar lvl 5 aan het brengen,maar dat kost me toch een godsvermogen aan CP![]()
ATB staat wel al op 5![]()
Anyhoe, ben nu doorgelopen ,Ja, 11 vond ik ook echt freaking hard. Maar ja, het is dan ook een lekker grindpunt. Ik ben nog steeds in 12, ook met 40+ uur. En dan vrijdagavond naar een verjaardag moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teller staat inmiddels op 40 uur, en still going strong![]()
![]()
Ik heb net even gekeken wat er aan de hand kan zijn, maar ik krijg nu bij het synchen van trophies een errorLaatste firmware update heb ik in december gedaan, maar ik kan me toch heugen dat ik ACII platinum iig gesynced had daarvoor.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
FFI en II vind ik veel beter dan DQIV. DQIV was ook nog NES.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, waarom hyped zijn over FFI en II? Je trok DQIV op de DS al niet en FFI en II zijn nog meer old skool... Puur omdat het iPhone is?
Ik denk dat ik DQIV beter vind dan FFI, al was het maar vanwege het feit dat er in DQIV een verhaal zit wat in FFI nauwelijks aanwezig is. FFII heb ik eigenlijk maar half gespeeld, één van de FF's die ik nooit uitgespeeld heb (samen met III en VIII) omdat ik 'm eigenlijk niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FFI en II vind ik veel beter dan DQIV. DQIV was ook nog NES.
Ik snap wel de vergelijking, maar de FF games zijn in het algemeen altijd van hogere kwaliteit geweest dan de DQ games.
Nee, ik ga ze niet halen. Ik trek die oude FF games idd niet. Maar wel mooit dat ze op de iPhone komen. Nu nog een remake van FFVII.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, waarom hyped zijn over FFI en II? Je trok DQIV op de DS al niet en FFI en II zijn nog meer old skool... Puur omdat het iPhone is?
FFIX re-release op PSN haal ik blind. Ik heb VII ook wat gespeeld op de PSP en daar kan het best ook qua graphics. Het liefst zie ik een FFVII remake in HDquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Al die oude remakes en ports naar PSN boeien me trouwens niet. Vooral die oude 3D graphics zoals in FFVIII trek ik echt niet meer. Enige FF die ik nog wel eens zou willen spelen is deel 6. Hopelijk komt er een remake voor de DS.
Als er een merk een hype is, dan is het HTC wel. Iedereen die ik ken die er een heeft (gehad), is er de eerste vier weken dolblij mee, om er daarna achter te komen dat het apparaat allerlei ernstige gebreken heeft en totaal niet gebruiksvriendelijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overhypte ding , Iphone![]()
HTC HD2
Het zijn toch sprites?quote:they're looking nice and shiny (perhaps too shiny; what's wrong with sprites?)
Bij game.co.uk voor £20 meer:quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Details FFXIII limited edition:
http://www.gamestop.it/31(...)ector_s_Edition.aspx
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat kan. "select button" gaat je grootste vriend zijn.
Ik heb het ook gewoon besteld ook. Gewoon nog een keertje gaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Bij game.co.uk voor £20 meer:
* FINAL FANTASY XIII Original Sound Selection: Soundtrack CD including a selection of music tracks from the game that are especially chosen for this Limited Collector’s Edition by composer Masashi Hamauzu. The CD is presented inside a slipcase featuring artwork from FINAL FANTASY XIII, and also liner notes that are written by the composer.
* The World of FINAL FANTASY XIII: Hardback book featuring character artwork, CG rendered artwork and environments from across the game production.
* Exclusive Art Prints: 3 highly collectable art prints showing artwork of the Eidolons, powerful summoned allies of the lead playable characters in FINAL FANTASY XIII
* Unique ‘Brand of the l’Cie’ decal: Collectible decal featuring this most iconic symbol from the game storyline
Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het een matige CE! Kost je toch 75 Euro.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een sleeve hoesje om een standaard hoesje. Jammer,... zie dit toch wel als een gemiste kans.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.
Voor die £20 extra kun je beter de soundtrack los kopen...
Maar jij bent dan ook gewoon raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb straks in maart 3 versies hier staan![]()
En daar komt de soundtrack ook nog es bij![]()
En de Brady Guide![]()
![]()
Dan ben ik wel weer klaar voor versus
Niet qua Westerse releasedata, maar in Japan verkoopt 'ie als een tiet. De PSP staat er ook weer eens bovenaan de hardwareverkopen nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
true truecan't help it
Al wat bekend van de nieuwe kingdom hearts op de psp eigenlijk?
Ik heb mijn hoop op Star Ocean opgegeven. Ben maandenlang bezig geweest om het eerste deel voor een fatsoenlijke prijs te kopen (onder de 20 euro) maar dat is nooit geluktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Istie in Japan al uit dan![]()
Moet ook nog met Star Ocean 2 beginnen pfff
Ik vind hem ook tegenvallen net zoals die van Dissidia. Ik ga wel voor de gewone versie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het een matige CE! Kost je toch 75 Euro.
Ik zit met deel 1 ergens vast 3/4 ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop op Star Ocean opgegeven. Ben maandenlang bezig geweest om het eerste deel voor een fatsoenlijke prijs te kopen (onder de 20 euro) maar dat is nooit gelukt
Ja ik ook hoor. Lijk wel gek om een FF CE te laten varen, maar toch,... had wel iets meer verwacht als dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tegenvallen net zoals die van Dissidia. Ik ga wel voor de gewone versie.
De decal lijkt me wel tof. Eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn japanse spoor N baan. En voor de rest heb ik toch nog een bon liggen van 30 euro, dus voor mij kost ie niet zo heel veel extraquote:
Foto's of een link van je Japanse N spoor project?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
De decal lijkt me wel tof. Eens kijken of ik die kan gebruiken op mijn japanse spoor N baan. En voor de rest heb ik toch nog een bon liggen van 30 euro, dus voor mij kost ie niet zo heel veel extraEn ik ben benieuwd of ze Vanilla een geile engelse stem hebben gegeven
Ik heb wel wat foto's van de shinkansen, maar de baan is nog verre van af.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Foto's of een link van je Japanse N spoor project?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel wat foto's van de shinkansen, maar de baan is nog verre van af.
Ik ben nu bezig met een tempeltje te maken. De bouwdoos heb ik wel, maar het moet nog leuk aangekleed worden. Ik denk aan Sakura tijd, want dat vond ik zelf daar ook echt het tofst.
Momentje, even zoeken, ik heb ze ooit gepost in het modelspoortopic.
Hebbes:
Modelspoor deel VI
Ik heb ook nog de Nozomi N700. Niet in 16 delen overigens, de helft, anders heb ik een 3 meter aan trein. Ik woon niet in een villa, dus die ruimte kan ik me gewoonweg niet permitteren
Maar die stickers kan ik mooi gebruiken als gebouwaankleding, iedereen die ooit in Shibuya is geweest weet wat ik bedoelDat scherm blijft ook mijn hoofd, ik heb een kapotte DS (touchscreen dood), ik zit er nog steeds mee te spelen om dat in een gebouw te gooien. Maar goed, way offtopic.
Of zou ik het helemaal omgooien en een denkbeeldige FF wereldje nabootsenIk heb op internet iemand anders al de Ghibli werelden wilde nabootsen, of in ieder geval stukjes er uit.
Alles is mogelijk
Klopt,.... naar DS! Spel zou dit jaar uit moeten komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
Speaking of which, is dat Ghibli spel al uit? Ik heb het toen op de Tokyo Games show 2007 gezien, maar eigenlijk niets meer van gehoord daarna. Of moet ik nu even verhuizen naar het ander (DS was het toch , dacht ik) topic
quote:This week's Famitsu magazine had a special tribute feature on Final Fantasy VII's main character - Cloud Strife. It showcased his appearances throughout the FF and KH franchises, and also had a short reflection on the character by the creator Tetsuya Nomura. Nomura concludes the reflection by stating that he is aware that there are many rumors about a remake of FFVII, and that the fans clearly want it, but he repeats that as of right now development has not started rolling. But he adds that it is very possible that Cloud will guest-star in another game in the near future, in a similar way to how he was featured in Dissidia Final Fantasy.
The comparison to Dissidia implies to me that Cloud might be playable in another Square Enix game, either Dissidia 2, or something else, as opposed to simply having a cameo appearance like in Kingdom Hearts games. I'll also like to note that Nomura is a really honest and candid guy in general, so if he is officially saying that there is no development yet on FFVIIr, then we definitely won't be seeing it on shelves anytime soon at all.
Ja! En dat je dan een stukje kan lopen en die twee blauwe strakkers in elkaar kan meppenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef chibibo het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als Square Enix de FF7 PS3 tech demo beschikbaar zou stellen op PSN. De echte code dus, niet een downloadbaar filmpje. Gewoon zodat iedereen het in het echt in actie kan zien op zijn/haar eigen console.
Dat zou nog mooier zijn, maar dan kunnen bijna net zo goed het hele spel maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Cid het volgende:
Ja! En dat je dan een stukje kan lopen en die twee blauwe strakkers in elkaar kan meppenMet Knights of the Round
Sja, maar ja dan wil je al snel meer natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn, maar dan kunnen bijna net zo goed het hele spel maken.Maar de tech demo zoals die nu is hebben ze toch al klaar, dus die kunnen ze in principe direct online gooien, zonder een regel code aan te hoeven passen. Leuk extra voor de fans, of zo.
quote:Final Fantasy XIII producer Yoshinori Kitase has confirmed downloadable content for the game.
He gave no details on what or when, but told OPM Benelux (via VG247 that "we did prepare a DLC but it will arrive a little later in the West".
Strangely, Kitase was - just a day earlier - reported to have said DLC wasn't being considered for FFXIII at present.
Thankfully, that no longer appears to be the case.
Earlier this month, art director Isamu Kamikokuryou revealed that there had been enough content cut from Final Fantasy XIII to make an entirely new game. An area around hero Lightning's home as well as a secret base for resistence group Nora and a Nautilus Park fairground had been axed to keep the game's size down, we learned.
Whether Square Enix intends some of that content to be reistated we do not know.
Final Fantasy XIII will be released on 9th March for PS3 and Xbox 360.
Door de gelimiteerde schijfruimte van de xbox wordt ons dus extra content door de neus geboord.quote:
Die is al een tijdje uit hoor. 2006 of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Theoden het volgende:
Ik kijk in ieder geval erg uit naar XII en ga er zeker wel van genieten
Valt nog meequote:Final Fantasy XIII wohl auf 3 Discs
02.02.10 - Square Enix wird das Rollenspiel Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360) auf der Xbox 360 wohl auf 3 Discs ausliefern. Das geht aus einer Produktbeschreibung des Online-Spiele-Verleih-Dienstes Gamefly hervor.
Square Enix hat sich offiziell noch nicht zur Anzahl der Discs geäußert. Release: 09.03.10 (USA)
quote:Kitase explains difficulty in bringing Final Fantasy 7 remake to PS3
February 3, 2010 by Alex Seedhouse
In the same interview in which Toriyama explains the linearity of Final Fantasy XIII, he also mentioned the lack of towns was due to the fact that in producing HD quality graphics it would take far too much time for the developers to create.
Alongside such comments, Yoshinori Kitase also explains that such a problem relates to being unable to currently consider the continual requests for a Final Fantasy 7 remake.
He explains, “This issue is related to whether a Final Fantasy 7 remake will happen or not. It is very hard to make games on PlayStation 3 in the same style as the games in that era had. Making graphics will take enormous time.”
idd luie honden zegquote:In the same interview in which Toriyama explains the linearity of Final Fantasy XIII, he also mentioned the lack of towns was due to the fact that in producing HD quality graphics it would take far too much time for the developers to create.
Was eigenlijk al min of meer gepost door Notorious Roy.quote:HD-graphics maken Final Fantasy 7 remake lastig
Sinds de tech-demo van Final Fantasy VII, blijven de geruchten komen over de remake van het populairste deel uit de serie. Of we het zevende deel uit de reeks ook daadwerkelijk in een nieuw jasje gaan zien, blijft afwachten. In het Japanse magazine Ultimania staat een interview met Yoshinori Kitase, director van Final Fantasy XIII, waarin hij uitlegt dat het maken van een remake geen gemakkelijke opgave is. Het grootste obstakel is volgens Kitase de HD-graphics.
Final Fantasy XIII krijgt in de media redelijk wat kritiek op het ontbreken van steden en het rechtlijnige verhaal. Kitase laat weten dat hiervoor is gekozen om de speler echt in het verhaal te zuigen en dat het enorm veel tijd kost om steden in HD-graphics te maken.
" We made the map and battles function as part of the story, so that players get the same feeling as the characters. To achieve this, we wanted the story to progress non-stop. It is a result of considering HD graphics will be the mainstream. Considering the amount of work to make graphics that deserve HD, it is hard to make towns in the conventional style. In the limited period of development time, to convey the the great story that deserves the name of Final Fantasy, and to convey the battles that entertain players enough, we condensed each element."
Kitase vertelt dat een spel maken zoals in de stijl van Final Fantasy 7 tegenwoordig erg moeilijk is en dat het een enorme klus is om alle steden opnieuw op te bouwen in de huidige grafische standaard.
" This issue is related to whether a Final Fantasy 7 remake will happen or not. It is very hard to make games on PlayStation 3 in the same style as the games in that era had. Making graphics will take enormous time."
Dat het heel veel werk is, wil natuurlijk nog niet betekenen dat Square Enix er niet stiekem al mee bezig is. Veel fans willen graag nog eens in de huid van Cloud kruipen. Een dergelijke remake zou dus veel geld in het laatje brengen en dat is ongetwijfeld een goede reden voor SE om er op zijn minst over na te denken.
Zijn er geen accessories die je tegen Death beschermen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En ja hoor.........mogen jullie 1x raden wat de eerst volgende boss weer cast halverwege de battle![]()
![]()
3307500 HP![]()
begin het nu wel goed zat te worden met dat Death gelul
Als jij alleen de PSX FF games gespeeld hebt vind ik het knap dat jij genoeg had aan gezichtsuitdrukkingen. Maar Final Fantasy draait nou eenmaal om het verhaal en de gesprekken. Daar doe je niet veel aan. Deel XIII wordt een SP ervaring,... deel 11 is in mijn ogen een fail (MMORPG) en deel 14 schijnt alles weer opnieuw te proberen wat MMORPG's betreft!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Operc het volgende:
Ik heb een tijdje de FF serie niet gevolgd (nooit een PS2 gehad) Klopt het dat deel 11 en 14 online zijn? En die binnenkort dus uitkomt gewoon offline om het zo maar te zeggen? Zag net de trailer op de eerste pagina, maar wat een geouwehoer zeg. In de eerdere games lieten ze de caracters door gezichtsuitdrukkingen melden hoe het met ze was, nu moet elk kreuntje of piepje ingesproken worden, jammer vind ik.
Nu alvast een PS3 kopen. Er zijn zat goede bundels (Uncharted 2 bijvoorbeeld). FFXIII CE bestel je dan bij de FRS met ANWB korting en Addiscount korting voor 48,60.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel:Nu alvast een PS3 kopen en bij de FRS FF XIII bestellen en op release date krijgen Wachten met kopen en hopen dat er een set van de PS3 + XIII uitkomt
Moet je die in de winkel bestellen of via de site?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release. Die 8 euro die hij dan duurder is dan bij GameHubs (dat twee weken duurt) heb ik er graag voor over!
Ik heb het via de site gedaan. Even een ANWB pasnummer aan je account koppelen voor 10% korting op games en een account aanmaken bij Addiscount om 10% korting te krijgen door reclame te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Moet je die in de winkel bestellen of via de site?
Microsoft belooft wel vaker dingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Ixnay het volgende:
Op de Xbox versie van FFXIII staat: Only on Xbox.
Hoop je. Ik ben al 2x iets misgelopen via de FRS met dat "ligt op je deurmat op de dag van release" .... en dan lag ie gvd eerder in de winkel dan op mijn deurmat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release.
n00bquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben bij de Eindbaas en hij ramt in 1 klap 8000 HP van me eraf![]()
Dat boek.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro. Dat is precies wat ik bespaar door te switchen van DimPlus naar FRS voor mijn FFXIII LE dus deze bestel ik er maar bij
http://www.amazon.co.uk/Final-Fantasy-Complete-Official-Guide/dp/1906064547/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=books&qid=1266019781&sr=8-2
Ziet er echt zo goed uit. De niet PS3 mensen zullen echt heel blij zijn met deze versie. Het is dat ik geen zin heb in disc swapping en het lawaai dat mijn 360 maakt tijdens het gamen. Tevens is mijn HDD niet groot genoeg om te installen. Ik ga voor de PS3 versie!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens (360)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik zal nooit een Xbox kopen, maar ik vind het wel jammer dat Square zo veel games exclusief aan het maken is voor de 360.
EXACT dezelfde screens op de knoppen naquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5470957(...)compare-xbox-360-ps3
Ja ik las het,... SE failquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?
[..]
EXACT dezelfde screens op de knoppen na![]()
Lost Odyssey zou niet misstaan tussen mijn PS3 collectiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?
[..]
EXACT dezelfde screens op de knoppen na![]()
En wie heeft die game gemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Cid het volgende:
[..]
Lost Odyssey zou niet misstaan tussen mijn PS3 collectie
Ja half SE onder naam van Mystwalker.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wie heeft die game gemaakt
Mwhoa..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie wallpaper.
http://chan.sankakustatic(...)d8850b3ae27cb37a.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Mwhoa..Mwhoa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwhoa...Mwhoa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou F6 moeten doen eigenlijk?PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Niet meer te bestellen voor de PS3. Limited he.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:28 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil ook graag die LE van FF13 hebben. Maar ik kan die op de FRS site nergens vinden. Iemand een link?
Werkt ook niet... nou ja...quote:Op zondag 14 februari 2010 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
F6 gooit de cursor naar je adresbalk. Ik bedoelde dus eigenlijk F6 en dan Enter
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PCquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PC
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PC
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik word echt gruwelijk hard geraped door hem![]()
1e gedeelte lukt nog aardig,maar daarna ....
Ik zal niks spoileren,
Maar iedereen die XII heeft uitgespeeld weet dan ongetwijfeld wat hem te wachten staat
Back to the Grinding table
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie wallpaper.
http://chan.sankakustatic(...)d8850b3ae27cb37a.jpg
FireFox op de mac pakt het wel, safari niet. Vaagheidquote:
Star Ocean 4 is dan ook niet echt om over naar huis te schrijven. Het verhaal is tenenkrommend slecht. De main character is een verschrikkelijke emo.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Daar wil ik hierna mee beginnen,nog heulemaal geen hype op fok![]()
Ist wat? en je speelt toch wel met Jap voice he![]()
Eehhquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
Valkyrie Profile zag.
Euhm nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
EehhVakyria Chronicles bedoel je
![]()
Zekerquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Daar wil ik hierna mee beginnen,nog heulemaal geen hype op fok![]()
Ist wat? en je speelt toch wel met Jap voice he![]()
quote:
Ik believe pas bij een officiële aankondiging. Ik word een beetje moe van dat welles/nietus van SE.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Believe!
http://kotaku.com/5472668(...)vii-remake-questions
Hij komt er echt wel,... het is alleen fucking moeilijk denk ik. Serieus veel geld moet daarin gestoken worden,... een spel wat in principe al bestaat. Toch,... verkoopcijfers zullen gigantisch zijn,... dat zie je aan de PSX PSN store release ook al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik believe pas bij een officiële aankondiging. Ik word een beetje moe van dat welles/nietus van SE.
Dat doen ze al twee jaar op deze manier "ja we zien er wel mogelijkheden"...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Believe!
http://kotaku.com/5472668(...)vii-remake-questions
Totdat de nieuwe versie gigantisch tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij komt er echt wel,... het is alleen fucking moeilijk denk ik. Serieus veel geld moet daarin gestoken worden,... een spel wat in principe al bestaat. Toch,... verkoopcijfers zullen gigantisch zijn,... dat zie je aan de PSX PSN store release ook al.
Dat zal niet eens grote invloed hebben. De naam alleen al zou genoeg verkopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Totdat de nieuwe versie gigantisch tegen gaat vallen.
Ik kan me helemaal vinden in die woordenquote:Key Final Fantasy XIII development staff have been discussing the game’s linear nature and mixed reviews of the title from western publications.
"We try not to listen to the critics too much. Most of the criticisms have come because the first half of the game is very linear,” producer Yoshinori Kitase told Xbox World 360 (via CVG). "But we've got a story to tell, and it's important the player can engage with the characters and the world they inhabit before letting them loose..."
Game director Motomu Toriyama also said: "We think many reviewers are looking at Final Fantasy XIII from a western point of view. When you look at most western RPGs, they just dump you in a big open world, and let you do whatever you like... [It] becomes very difficult to tell a compelling story when you're given that much freedom."
Early reviews from Future Publishing magazines include GamesMaster's 81%, PSM3’s 70% and Official PlayStation Magazine’s 9/10.
The highly anticipated RPG will launch on March 9 on both PS3 and Xbox 360 in Europe and North America.
Having garnered a 39/40 score from respected Japanese publication Famitsu ahead of its release in the country late last year, Final Fantasy XIII went on to sell over one million copies during its first day of availability.
Toriyama also said in an interview with the PlayStation Blog that Square isn’t currently planning to release any downloadable content for Final Fantasy XIII, despite the fact that enough material was supposedly discarded from the title to make another full game.
"Regarding the DLC content, we feel that the final product is 100% enjoyable...it's the complete package. So we're not planning any DLC at this time," he said.
"In regard to the rumoured cut content, we feel it was taken out of context. There are a lot of ideas that are brought to the table, and then the team takes the best ideas out of those, and the final product is polished that way. There was content that were 'ideas' that didn't make the final content, but the team isn't looking to release that as downloadable content."
Yep. Er is wat mij betreft ruimte voor beide type games in het RPG genre. Wijde werelden zoals in Fallout, en lineaire pelgrimstochten zoals in FF.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal vinden in die woorden
Waarom kan Mass Effect het dan wel? Zowel vrijheid áls een compelling story. Moei-te-loos.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal vinden in die woorden
Who cares? XIII moet hier nog uitkomen, dat ze maar de tijd nemen voor Versus!quote:
Nopesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Geen enkel dorpje dan? FFXII had een paar flinke steden,... zou toch wel moeten kunnen in FFXIII. Is er ergens een bron en of statement van SE hierover? Bent nooit fan van grote steden hoor,... op Midgar na dan, maar hou meer van dorpjes,... maar ja,... als die er ook niet in zitten dan vind ik een kampvuur al voldoende
Slapen ze nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
NopesBron: Ik had het gevraagd op NeoGAF.
Zal wel kassa voor Leona geweest zijn.quote:
Ah joh, stop gewoon met info lezen. Ik vind het allemaal wel best ook. Het is Final Fantasy en het ziet er jaw dropping mooi uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Geen enkel dorpje dan? FFXII had een paar flinke steden,... zou toch wel moeten kunnen in FFXIII. Is er ergens een bron en of statement van SE hierover? Bent nooit fan van grote steden hoor,... op Midgar na dan, maar hou meer van dorpjes,... maar ja,... als die er ook niet in zitten dan vind ik een kampvuur al voldoende
Ja,... eigenlijk zo waar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah joh, stop gewoon met info lezen. Ik vind het allemaal wel best ook. Het is Final Fantasy en het ziet er jaw dropping mooi uit.
Ja, die waren te moeilijk om te maken volgens SE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm, lees ik nu iets over geen dorpjes en steden?! Wat zullen we nou krijgen?!
Vast wel, de xbox controller zal ook wel geen windeieren hebben gelegd…industrie tegenwoordigquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel kassa voor Leona geweest zijn.
Ben nog nooit zo weinig gehypt voor een FF als deze,… sorry, kan er niks van maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, die waren te moeilijk om te maken volgens SE.
Gijs, het wordt tof! Lineairder dan vorige FF's misschien, maar de graphics zijn overweldigend! En het vechtsysteem schijnt ook fantastisch te zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nog nooit zo weinig gehypt voor een FF als deze,… sorry, kan er niks van maken!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dit wordt gewoon genieten over 3 weken en de hype begint voor mij toch weer iets toe te nemen zo naar de release toe.
Japanse rpg's zijn nou eenmaal lineair, anders ga je maar mooi W-RPG's spelen als je zo van free roaming houdt.
Na Dragon Age en Mass Effect ben ik wel weer toe aan een leuke J-RPG.
quote:
Ik vroeg het me af waar die haat bij reviewers vandaan kwam, want wat boeit het? Free roaming is gewoonweg helemaal anders, dan kun je veel minder intensief in een verhaal zitten als je al die sidequests gaat doen.quote:
W = Westernquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:53 schreef Kn0x het volgende:
Waar staat de W en J voor in W-RPG en J-RPG?
Was er nog iets speciaals die je bij een pre-order krijgt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |