quote:- 1 x Spiel Final Fantasy XIII
- 1 x Soundtrack
- 1 x Artbook
- 1 x Buch mit einer Geschichte, die vor Final Fantasy XIII handelt
- 1 x Comic / Illustrationen
Krijg je dan geen Duits spel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Details FFXIII limited edition:
http://www.gamestop.it/31(...)ector_s_Edition.aspx
[..]
Ik ga meteen Dimension Plus mailen om mijn pre-order om te zetten
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk waren die world maps heel onrealistisch. De grootte-verhoudingen klopten niks van.
Je was ongeveer even groot als een dorp. En een continent liep je binnen een minuut doorheen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
Ik wist hetquote:
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.quote:
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!
quote:Beste Roy,
Het is op dit moment nog niet bekend welke versies wij zullen krijgen. In je order heb ik aangegeven dat je de voorkeur geeft aan een Collector’s Edition.
Met vriendelijek groet,
Dimension Plus
quote:Final Fantasy I & II Coming To An iPhone Near You
Square Enix announced today - rather quietly, may I add - that Final Fantasy I & II will soon be released for the iPhone and iPod Touch.
As you can see, being what look like ports of the recent PSP re-releases, they're looking nice and shiny (perhaps too shiny; what's wrong with sprites?), but sadly the more important stuff - like a price and estimated arrival date - is nowhere to be found, both game's release dates pegged simply as "TBA".
Vaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd![]()
Trouwens, alleen je party leader kan de summon voor zichzelf oproepen
Dus max 1 summon per battle, of het moet een super lange boss batle zijn
Dan heb je nog welles kans dat je er net aan 2x op kan roepen![]()
Ik zal het straks eens proberen te skippen
@Pheno
Ik zie heull geen FF trophy's staan bij jou, uberhaupt geen trophy's eigenlijk
Over een hype spreek je als het ook over gaat. iPhone gaat niet overquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overhypte ding , Iphone![]()
HTC HD2
Jahquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu eigenlijk? Nog aan het grinden in 11?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teller staat inmiddels op 40 uur, en still going strong
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JahDie enemy's daar zijn zo tering sterk als een madderfakker
![]()
Gaat nog wel even duren wil die ik die goed aankunnen
Ben ook mijn Crystarium naar lvl 5 aan het brengen,maar dat kost me toch een godsvermogen aan CP![]()
ATB staat wel al op 5![]()
Anyhoe, ben nu doorgelopen ,Ja, 11 vond ik ook echt freaking hard. Maar ja, het is dan ook een lekker grindpunt. Ik ben nog steeds in 12, ook met 40+ uur. En dan vrijdagavond naar een verjaardag moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teller staat inmiddels op 40 uur, en still going strong![]()
![]()
Ik heb net even gekeken wat er aan de hand kan zijn, maar ik krijg nu bij het synchen van trophies een errorLaatste firmware update heb ik in december gedaan, maar ik kan me toch heugen dat ik ACII platinum iig gesynced had daarvoor.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
FFI en II vind ik veel beter dan DQIV. DQIV was ook nog NES.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, waarom hyped zijn over FFI en II? Je trok DQIV op de DS al niet en FFI en II zijn nog meer old skool... Puur omdat het iPhone is?
Ik denk dat ik DQIV beter vind dan FFI, al was het maar vanwege het feit dat er in DQIV een verhaal zit wat in FFI nauwelijks aanwezig is. FFII heb ik eigenlijk maar half gespeeld, één van de FF's die ik nooit uitgespeeld heb (samen met III en VIII) omdat ik 'm eigenlijk niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FFI en II vind ik veel beter dan DQIV. DQIV was ook nog NES.
Ik snap wel de vergelijking, maar de FF games zijn in het algemeen altijd van hogere kwaliteit geweest dan de DQ games.
Nee, ik ga ze niet halen. Ik trek die oude FF games idd niet. Maar wel mooit dat ze op de iPhone komen. Nu nog een remake van FFVII.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, waarom hyped zijn over FFI en II? Je trok DQIV op de DS al niet en FFI en II zijn nog meer old skool... Puur omdat het iPhone is?
FFIX re-release op PSN haal ik blind. Ik heb VII ook wat gespeeld op de PSP en daar kan het best ook qua graphics. Het liefst zie ik een FFVII remake in HDquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Al die oude remakes en ports naar PSN boeien me trouwens niet. Vooral die oude 3D graphics zoals in FFVIII trek ik echt niet meer. Enige FF die ik nog wel eens zou willen spelen is deel 6. Hopelijk komt er een remake voor de DS.
Als er een merk een hype is, dan is het HTC wel. Iedereen die ik ken die er een heeft (gehad), is er de eerste vier weken dolblij mee, om er daarna achter te komen dat het apparaat allerlei ernstige gebreken heeft en totaal niet gebruiksvriendelijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overhypte ding , Iphone![]()
HTC HD2
Het zijn toch sprites?quote:they're looking nice and shiny (perhaps too shiny; what's wrong with sprites?)
Bij game.co.uk voor £20 meer:quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Details FFXIII limited edition:
http://www.gamestop.it/31(...)ector_s_Edition.aspx
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat kan. "select button" gaat je grootste vriend zijn.
Ik heb het ook gewoon besteld ook. Gewoon nog een keertje gaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Bij game.co.uk voor £20 meer:
* FINAL FANTASY XIII Original Sound Selection: Soundtrack CD including a selection of music tracks from the game that are especially chosen for this Limited Collector’s Edition by composer Masashi Hamauzu. The CD is presented inside a slipcase featuring artwork from FINAL FANTASY XIII, and also liner notes that are written by the composer.
* The World of FINAL FANTASY XIII: Hardback book featuring character artwork, CG rendered artwork and environments from across the game production.
* Exclusive Art Prints: 3 highly collectable art prints showing artwork of the Eidolons, powerful summoned allies of the lead playable characters in FINAL FANTASY XIII
* Unique ‘Brand of the l’Cie’ decal: Collectible decal featuring this most iconic symbol from the game storyline
Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het een matige CE! Kost je toch 75 Euro.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een sleeve hoesje om een standaard hoesje. Jammer,... zie dit toch wel als een gemiste kans.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Idd. Artwork lijkt wat op wat bij Crisis Core LE zat.
Voor die £20 extra kun je beter de soundtrack los kopen...
Maar jij bent dan ook gewoon raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb straks in maart 3 versies hier staan![]()
En daar komt de soundtrack ook nog es bij![]()
En de Brady Guide![]()
![]()
Dan ben ik wel weer klaar voor versus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |