Moet je die in de winkel bestellen of via de site?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release. Die 8 euro die hij dan duurder is dan bij GameHubs (dat twee weken duurt) heb ik er graag voor over!
Ik heb het via de site gedaan. Even een ANWB pasnummer aan je account koppelen voor 10% korting op games en een account aanmaken bij Addiscount om 10% korting te krijgen door reclame te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Moet je die in de winkel bestellen of via de site?
Microsoft belooft wel vaker dingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Ixnay het volgende:
Op de Xbox versie van FFXIII staat: Only on Xbox.
Hoop je. Ik ben al 2x iets misgelopen via de FRS met dat "ligt op je deurmat op de dag van release" .... en dan lag ie gvd eerder in de winkel dan op mijn deurmat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release.
n00bquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben bij de Eindbaas en hij ramt in 1 klap 8000 HP van me eraf![]()
Dat boek.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro. Dat is precies wat ik bespaar door te switchen van DimPlus naar FRS voor mijn FFXIII LE dus deze bestel ik er maar bij
http://www.amazon.co.uk/Final-Fantasy-Complete-Official-Guide/dp/1906064547/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=books&qid=1266019781&sr=8-2
Ziet er echt zo goed uit. De niet PS3 mensen zullen echt heel blij zijn met deze versie. Het is dat ik geen zin heb in disc swapping en het lawaai dat mijn 360 maakt tijdens het gamen. Tevens is mijn HDD niet groot genoeg om te installen. Ik ga voor de PS3 versie!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens (360)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik zal nooit een Xbox kopen, maar ik vind het wel jammer dat Square zo veel games exclusief aan het maken is voor de 360.
EXACT dezelfde screens op de knoppen naquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5470957(...)compare-xbox-360-ps3
Ja ik las het,... SE failquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?
[..]
EXACT dezelfde screens op de knoppen na![]()
Lost Odyssey zou niet misstaan tussen mijn PS3 collectiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals de knallers Infinite Undiscovery en Nier?
[..]
EXACT dezelfde screens op de knoppen na![]()
En wie heeft die game gemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Cid het volgende:
[..]
Lost Odyssey zou niet misstaan tussen mijn PS3 collectie
Ja half SE onder naam van Mystwalker.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wie heeft die game gemaakt
Mwhoa..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie wallpaper.
http://chan.sankakustatic(...)d8850b3ae27cb37a.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Mwhoa..Mwhoa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwhoa...Mwhoa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou F6 moeten doen eigenlijk?PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Niet meer te bestellen voor de PS3. Limited he.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:28 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil ook graag die LE van FF13 hebben. Maar ik kan die op de FRS site nergens vinden. Iemand een link?
Werkt ook niet... nou ja...quote:Op zondag 14 februari 2010 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
F6 gooit de cursor naar je adresbalk. Ik bedoelde dus eigenlijk F6 en dan Enter
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PCquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PC
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik toch upgraden naar een PC
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik word echt gruwelijk hard geraped door hem![]()
1e gedeelte lukt nog aardig,maar daarna ....
Ik zal niks spoileren,
Maar iedereen die XII heeft uitgespeeld weet dan ongetwijfeld wat hem te wachten staat
Back to the Grinding table
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie wallpaper.
http://chan.sankakustatic(...)d8850b3ae27cb37a.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |