Moet je die in de winkel bestellen of via de site?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release. Die 8 euro die hij dan duurder is dan bij GameHubs (dat twee weken duurt) heb ik er graag voor over!
Ik heb het via de site gedaan. Even een ANWB pasnummer aan je account koppelen voor 10% korting op games en een account aanmaken bij Addiscount om 10% korting te krijgen door reclame te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Moet je die in de winkel bestellen of via de site?
Microsoft belooft wel vaker dingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Ixnay het volgende:
Op de Xbox versie van FFXIII staat: Only on Xbox.
Hoop je. Ik ben al 2x iets misgelopen via de FRS met dat "ligt op je deurmat op de dag van release" .... en dan lag ie gvd eerder in de winkel dan op mijn deurmat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal 48,60 voor mijn FFXIII CE via FRS. En dan speel ik 'm op de dag van de release.
n00bquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben bij de Eindbaas en hij ramt in 1 klap 8000 HP van me eraf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |