quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik te laat om me aan te melden?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Tegan het volgende:
Ik voeg gewoon mensen toe, maar als de deadline nadert heb je kans dat je niet meer op tijd kan stemmen
.
Inderdaad nu wil je eigenlijk gewoon mensen zien vertrekken, terwijl de beste gewoon moet winnen. Nu zit je heel tijd met tegenstrijdige gevoelens te kijken. En toch doe ik meequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Gokjes. Ik weet zeker dat ik het weer enorm frustrerend ga vinden, zo'n prono
.
Dit idd. Ik wil ook graag meedoenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef BartK. het volgende:
Ben ik nog te laat om me aan te melden?
Stomme Manuel gaat gewoon weg, hoeven we het ook niet meer te hebben over zijn naamquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Inderdaad nu wil je eigenlijk gewoon mensen zien vertrekken, terwijl de beste gewoon moet winnen. Nu zit je heel tijd met tegenstrijdige gevoelens te kijken. En toch doe ik mee
quote:
Ik wil die best maken, dat jij hem steeds stemtquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:51 schreef Meddo het volgende:
Als ik het lijstje zo bekijk gaat de gemiddelde fok stem naar:
mol: frits
winnaar: arjen
verliezer: tim
afvaller: loretta
Ben wel benieuwd wat de "gemiddelde fokker" scoort. Kun je ook een speler aanmaken die de fokgemiddelden stemt?
Nee, ik heb me ook 10 minuten geleden ingeschreven, en 5 minuten later mn wachtwoord gekregen en alles ingevuld (deadline was 20:25 hebk ergens gelezen).quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:51 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Ben zeker te laat voor de eerste ronde?
primaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die best maken, dat jij hem steeds stemt?
Je had je hier moeten meldenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef deepart het volgende:
Ik wil meedoen maar ik sta niet in de lijst dusdan tel ik de eerste ronde niet mee
Ik voeg je toe nadat de tussenstand van aflevering 1 bekend isquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef deepart het volgende:
Ik wil meedoen maar ik sta niet in de lijst dusdan tel ik de eerste ronde niet mee
Oke!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je had je hier moeten meldenMaar ik verwacht niet dat er nu al veel punten gehaald gaan worden, het is puur gokken. Je maakt echt nog wel kans om te winnen
Dankjewel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voeg je toe nadat de tussenstand van aflevering 1 bekend is.
Mijn mol is naar huis, krijg ik nu punten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb al gestemd, maar ben benieuwd of ik het eens vanaf het begin goed heb.
Eigenlijk zijn er alleen maar nummers 1 en 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou 21 van de 117 is niet echt gemiddeld toch?
Wat waren we eensgezind weer hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had Loretta ook als verliezer.
Die prono gaat nu al helemaal de verkeerde kant op.
50 punten voor aflevering 1, 50 punten in totaal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had ook goed..Wat betekent 50 50?
Fifty-fifty, we weten nog niet helemaal zeker of je het goed hebt maar die kans zit er wel in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had ook goed..Wat betekent 50 50?
Beetje moeilijk, ik kan Loretta niet meer kiezen als molquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef ElYefe het volgende:
dezelfde stem voor aflevering 2 uitgebracht als voor aflevering 1
Dankje Teganquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
50 punten voor aflevering 1, 50 punten in totaal.
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was dus helemaal niks....gokken is niet me ding
Mijn login ontvangenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, ik kan Loretta niet meer kiezen als mol.
Dus nu heb ik voor Manuel gekozen.
Tja, achteraf gezien had ik ook beter moeten weten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggen
Goed zeg! Hoe wist je datquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Mol
Sanne Vogel
Winnaar
Eric van der Hoff
Verliezer
Barbara Barend
Afvaller
Loretta Schrijver.
Aflevering 1
Want?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggen
Ja ik ook... en dat blijf ik ook stug doen tot het niet meer anders kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef ElYefe het volgende:
dezelfde stem voor aflevering 2 uitgebracht als voor aflevering 1
Het is al best vaak voorgekomen dat de oudere dames er heel snel uitvliegen, Vera en Annette waren ook in afl. 1 en 2 exit, dus opzich niet zo gek dat mensen nu op Loretta hebben gegokt. Dat was in ieder geval mijn redenering.quote:
Ghehehe, als ze zulke verassingen gaan doen dan krijgt Tegan 't nog moeilijk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ook... en dat blijf ik ook stug doen tot het niet meer anders kan
Hmm... je kunt op www.wieisdemol.nl ook een test invullen. En als 1 van de laatste vragen stond er "wie valt er de volgende aflevering af?"
En daar stonden 11 antwoord mogelijkheden bij;
- de 9 kandidaten
- niemand
- er vallen 2 kandidaten af...wat zijn ze van plan dit jaar?
Meerdere afvallers of geen kan gewoon. Mensen die terugkomen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe, als ze zulke verassingen gaan doen dan krijgt Tegan 't nog moeilijk!
Wel als er tien keuzes zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou 21 van de 117 is niet echt gemiddeld toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:48 schreef Tegan het volgende:
En nu met een beter leesbare tussenstand.
Lief van je hoor..ik heb het ook gehoord bij Hans op radio 2quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Loretta op de radio nu. Blijkbaar was Hind ziek de eerste dagen. Maar deed ze wel mee aan de spellen en at ze heel normaal goed mee. Daarbuiten was ze niet te bereiken.
Hmzzz... verdacht!
Waarom deel ik deze info met jul;lie?!![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Lookbehind het volgende:
Kan ik mij hier nog aanmelden voor ronde 2?
250.000 euro hèquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef deepart het volgende:
Knap dat ze het allemaal geheim weten te houden. Je zou toch denken bij iets waar zoveel mensen bij betrokken zijn dat er wel eentje zijn mond voorbij praat
Done.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:36 schreef Borizzz het volgende:
Bij deze meld ik mij ook weer aan, ietwat laat maar ja!
Het blijft een super spel!![]()
Vorig jaar zat ik in de top 15 geloof ik. Aan mij om die prestatie te verbeteren.
Tegan: bedankt voor de PM.
Dat ga ik niet doen dit jaar. Misschien later een keer iets erin programmeren dat zelf die namen voor mij genereerd, maar heb nu niet zoveel zin om alle stemmen na te lopen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Meddo het volgende:
Vanavond weer![]()
Misschien nog wat herinnerings pm's sturen Tegan?
Ik was het niet vergeten ..Ga nu stemmen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Meddo het volgende:
Vanavond weer![]()
Misschien nog wat herinnerings pm's sturen Tegan?
Wat is SOGen? ik zag mijn naam al staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Tegan het volgende:
Ok, ingebouwd. En nu mag ik niet meer SOGen
.
Op de stemmingslijst..na dat ik de namen ingevuld had.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Studie/Studeer Ontwijkend Gedrag.
[..]
Huh?
Waarom stem je niet nu al(vast)?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben hopelijk op tijd om vanavond nog te stemmen!
Ik zat nog op werk!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef Terreros85 het volgende:
Paar statistiekjes. Na 95 stemmers:
Wie is de mol?
Hind: 18%
Manuel: 18%
Sanne: 13%
Tim: 12%
Eric: 12%
Barbara: 8%
Arjen: 8%
Kim: 6%
Frits: 5%
Wie is de afvaller?
Kim: 17%
Hind: 16%
Sanne: 13%
Manuel: 12%
Eric: 12%
Frits: 9%
Arjen: 9%
Barbara: 7%
Tim: 5%
En Kim de Nadja Hüpscher.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef Urquhart het volgende:
Weer geen punten
Volgens mij is Manuel de Joris Linssen van deze serie.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef .aeon het volgende:
Nostalgist
Btw, is het mogelijk om op de website, onder 'Alle stemmen bekijken' de volgorde van de afleveringen om te draaien? Dan hoef je niet zo'n eind omlaag te scrollen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Potjandikkie.... Helemaal in mijn uppie ??
![]()
![]()
![]()
Ik geniet er maar even van...
Ej jonguh! Ik wil niet allemaal mensen die nu opeens op Arjen gaan nu hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Sanne heeft hem al ingedrukt! en hij drukt nog een keer!
En zo ging het bij de eerste knop ook !!
Post hem hier ook even, misschien dat er meer mensen op Arjen gaan nu
Ik hou t gewoon zo lang mogelijk bij mijn eerste idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef Urnie het volgende:
Hmmm, nog steeds geen punten.
Ik ga het helemaal anders doen: zat eerst op Manuel als mol, maar stap nu over op Arjen.
Maar het gaat door de inzamelingsactie op NED1quote:Op maandag 18 januari 2010 10:44 schreef Tegan het volgende:
Ik wacht ff af tot het schema van donderdag bekend is, en dan pas ik de deadline aan.
quote:In verband met de actie voor hulp aan de slachtoffers in Haïti wordt aflevering 3 uitgezonden vanaf 22:05 uur op Nederland 1.
Nice, kan ik em toch op Tv kijken komende donderdag!!quote:
Ja, dus..quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /home/www/tegan.awardspace.co.uk/index.php on line 4
Lost connection to MySQL server during query
Ik heb het net wel gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
[..]
Ja, dus..
@Tegan kan ik erin ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.
Ik was het anders ook vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:36 schreef Kickmaster het volgende:
Thanks voor de pm !!!!
Spannendquote:
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Meddo het volgende:de gemiddelde fokker had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Dit wordt het dan denk ik:
Mol: arjen
Winnaar: eric
Verliezer: frits
Afvaller 3: barbara
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?
Haha sorry... was meer bedoeld om ff een flauwe opmerking te maken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?
Vorige aflevering waren er twee keuzes voor de mol, maar één was de afvaller dus dat ging goed. zie:quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Heb je eerder niet dubbel kunnen stemmen maar het gemoeten?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Meddo het volgende:
Namens DeGemiddeldeFokker heb ik op onderstaande personen mogen stemmen:
Mol: Manuel Venderbos
Winnaar: Eric van der Hoff
Verliezer: Tim Akkerman
Afvaller 2: Hind Laroussi
[ afbeelding ]
Veel plezier
Niet uit verlangen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
Afvaller stem ik altijd Barbera, gewoon uit principe
Is wel eerlijker hequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Hm, zal ik hem dan toch veranderen in Frits?
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij ineens opduikt over twee afleveringen ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Tegan het volgende:
Is Manuel helemaal uit het spel dan?
Ik noem Manuel geen afvaller.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niemand punten dus?
Of doen we eerlijk en geven we de mensen die manuel hadden punten?
quote:af·val·len viel -, i -gevallen 1 naar beneden vallen: ve trap ~; er zijn twee deelnemers afgevallen zij doen niet (meer) mee
Ja sorry, maar de meerderheid zal het toch sowieso anders blijven zien.quote:
Nee die zijn niet echt betrouwbaar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tegan het volgende:
Of we maken even een poll of hij moet tellen als afvaller?
Zo deden we het iig wel toen er vorig jaar niemand afvielquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het simpel houden, Tegan. Jij maakt de prono en dus bepaal jij de regels. Klaar.
Zoals ik al zei, de meerderheid zal wsl toch tegen Manuel als afvaller zijn, omdat de meerderheid Manuel niet als afvaller heeft. Dus dan is het 't beste als jij het bepaald, want een poll is dan weinig zinvol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel geen echte poll, maar een kleine stemming in dit topic, dat hebben we vorig jaar ook gedaan met zulke dingen.
In eerste instantie leek me mijn oplossing het beste, omdat hij nog terug kan komen, maar nu ik dat verhaal van hem las komt hij dus waarschijnlijk niet terug...
Dan doen we dat dit jaar toch ook? Maak het jezelf niet te moeilijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo deden we het iig wel toen er vorig jaar niemand afviel.
Ik had Manuel niet als afvaller,maar ik zie hem er nu wel als een.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de meerderheid zal wsl toch tegen Manuel als afvaller zijn, omdat de meerderheid Manuel niet als afvaller heeft. Dus dan is het 't beste als jij het bepaald, want een poll is dan weinig zinvol.
je KUNT nu al stemmen natuurlijkquote:
Tegan stuurt ook pm's op donderdagquote:
Ik krijg niks.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tegan stuurt ook pm's op donderdag!
Oh, zo. Wat lief.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:35 schreef Tegan het volgende:
Ik PM alleen iedereen die nog niet heeft gestemd donderdagmiddag.
Ik ben er vaak niet op donderdag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tegan stuurt ook pm's op donderdag!
Helaas!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pffft, ik dacht dat ik punten zou hebben!
Hoezo had je die goed?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Kickmaster het volgende:Ja en ik had Manuel goed, en ook geen punten.............
Oké bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Ziet ernaar uit dat heel Awardspace down is. Post hier idd stemmen en wijzegingen, dan komt het goed.
Je eerst stem in het hele spel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Doks het volgende:
Winnaar: Erik
Verliezer: Kim
Afvaller: Hind
Mol: Arjen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg wel de header, maar er staat dat er nog aan de site gewerkt wordt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Jongens, de site doet het weer.
Om verwarring te voorkomen laat ik hem ff offline totdat ik alle stemmen heb verwerkt die in het topic zijn genoemd...
Dus je kan evt. nog hier stemmen tot 20:25, of tot ik de site weer opengooi (welke eerder is).
Excuus, niet goed doorgelezen.quote:
Ik zal erop wachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Meddo het volgende:
Zover ik het kan nagaan is dit DeGemiddeldeFokker, zal het als de site up is nog wel even controleren![]()
Mol: Arjen
Winnaar: Erik
Verliezer: Frits
Afvaller: Kim
Fijn voor jequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo.
Tja, twee keer zoveel mensen verdenken Arjenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo. Afvaller heb ik weer op Kim.
Heb je een hele week de tijd voor gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kan niet meer stemmenShit. Want het is nog niet begonnen.
ja, vergeet het steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een hele week de tijd voor gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |