Dat ga ik niet doen dit jaar. Misschien later een keer iets erin programmeren dat zelf die namen voor mij genereerd, maar heb nu niet zoveel zin om alle stemmen na te lopen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Meddo het volgende:
Vanavond weer![]()
Misschien nog wat herinnerings pm's sturen Tegan?
Ik was het niet vergeten ..Ga nu stemmen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Meddo het volgende:
Vanavond weer![]()
Misschien nog wat herinnerings pm's sturen Tegan?
Wat is SOGen? ik zag mijn naam al staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Tegan het volgende:
Ok, ingebouwd. En nu mag ik niet meer SOGen
.
Op de stemmingslijst..na dat ik de namen ingevuld had.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Studie/Studeer Ontwijkend Gedrag.
[..]
Huh?
Waarom stem je niet nu al(vast)?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben hopelijk op tijd om vanavond nog te stemmen!
Ik zat nog op werk!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef Terreros85 het volgende:
Paar statistiekjes. Na 95 stemmers:
Wie is de mol?
Hind: 18%
Manuel: 18%
Sanne: 13%
Tim: 12%
Eric: 12%
Barbara: 8%
Arjen: 8%
Kim: 6%
Frits: 5%
Wie is de afvaller?
Kim: 17%
Hind: 16%
Sanne: 13%
Manuel: 12%
Eric: 12%
Frits: 9%
Arjen: 9%
Barbara: 7%
Tim: 5%
En Kim de Nadja Hüpscher.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef Urquhart het volgende:
Weer geen punten
Volgens mij is Manuel de Joris Linssen van deze serie.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef .aeon het volgende:
Nostalgist
Btw, is het mogelijk om op de website, onder 'Alle stemmen bekijken' de volgorde van de afleveringen om te draaien? Dan hoef je niet zo'n eind omlaag te scrollen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Potjandikkie.... Helemaal in mijn uppie ??
![]()
![]()
![]()
Ik geniet er maar even van...
Ej jonguh! Ik wil niet allemaal mensen die nu opeens op Arjen gaan nu hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Sanne heeft hem al ingedrukt! en hij drukt nog een keer!
En zo ging het bij de eerste knop ook !!
Post hem hier ook even, misschien dat er meer mensen op Arjen gaan nu
Ik hou t gewoon zo lang mogelijk bij mijn eerste idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef Urnie het volgende:
Hmmm, nog steeds geen punten.
Ik ga het helemaal anders doen: zat eerst op Manuel als mol, maar stap nu over op Arjen.
Maar het gaat door de inzamelingsactie op NED1quote:Op maandag 18 januari 2010 10:44 schreef Tegan het volgende:
Ik wacht ff af tot het schema van donderdag bekend is, en dan pas ik de deadline aan.
quote:In verband met de actie voor hulp aan de slachtoffers in Haïti wordt aflevering 3 uitgezonden vanaf 22:05 uur op Nederland 1.
Nice, kan ik em toch op Tv kijken komende donderdag!!quote:
Ja, dus..quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /home/www/tegan.awardspace.co.uk/index.php on line 4
Lost connection to MySQL server during query
Ik heb het net wel gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
[..]
Ja, dus..
@Tegan kan ik erin ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.
Ik was het anders ook vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:36 schreef Kickmaster het volgende:
Thanks voor de pm !!!!
Spannendquote:
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Meddo het volgende:de gemiddelde fokker had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Dit wordt het dan denk ik:
Mol: arjen
Winnaar: eric
Verliezer: frits
Afvaller 3: barbara
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?
Haha sorry... was meer bedoeld om ff een flauwe opmerking te maken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |