Ja, dus..quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /home/www/tegan.awardspace.co.uk/index.php on line 4
Lost connection to MySQL server during query
Ik heb het net wel gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat ik niet kan stemmen op dit moment
[..]
Ja, dus..
@Tegan kan ik erin ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan heel af en toe niet connecten tot de database, maar ik weet niet waaraan dat ligt... Maar het werkt nu gewoon hier.
Ik was het anders ook vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:36 schreef Kickmaster het volgende:
Thanks voor de pm !!!!
Spannendquote:
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef Meddo het volgende:de gemiddelde fokker had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Dit wordt het dan denk ik:
Mol: arjen
Winnaar: eric
Verliezer: frits
Afvaller 3: barbara
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom is Frits de verliezer? En niet Barbara of Sanne?
Haha sorry... was meer bedoeld om ff een flauwe opmerking te maken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gekozen omdat hij de meeste stemmen heeft om tot de laatste ronde te komen. Of Tegan moet de naam twee keer in kunnen vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |