Vorige aflevering waren er twee keuzes voor de mol, maar één was de afvaller dus dat ging goed. zie:quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Heb je eerder niet dubbel kunnen stemmen maar het gemoeten?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Meddo het volgende:
Namens DeGemiddeldeFokker heb ik op onderstaande personen mogen stemmen:
Mol: Manuel Venderbos
Winnaar: Eric van der Hoff
Verliezer: Tim Akkerman
Afvaller 2: Hind Laroussi
[ afbeelding ]
Veel plezier
Niet uit verlangen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
Afvaller stem ik altijd Barbera, gewoon uit principe
Is wel eerlijker hequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Hm, zal ik hem dan toch veranderen in Frits?
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij ineens opduikt over twee afleveringen ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Tegan het volgende:
Is Manuel helemaal uit het spel dan?
Ik noem Manuel geen afvaller.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niemand punten dus?
Of doen we eerlijk en geven we de mensen die manuel hadden punten?
quote:af·val·len viel -, i -gevallen 1 naar beneden vallen: ve trap ~; er zijn twee deelnemers afgevallen zij doen niet (meer) mee
Ja sorry, maar de meerderheid zal het toch sowieso anders blijven zien.quote:
Nee die zijn niet echt betrouwbaar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tegan het volgende:
Of we maken even een poll of hij moet tellen als afvaller?
Zo deden we het iig wel toen er vorig jaar niemand afvielquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het simpel houden, Tegan. Jij maakt de prono en dus bepaal jij de regels. Klaar.
Zoals ik al zei, de meerderheid zal wsl toch tegen Manuel als afvaller zijn, omdat de meerderheid Manuel niet als afvaller heeft. Dus dan is het 't beste als jij het bepaald, want een poll is dan weinig zinvol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel geen echte poll, maar een kleine stemming in dit topic, dat hebben we vorig jaar ook gedaan met zulke dingen.
In eerste instantie leek me mijn oplossing het beste, omdat hij nog terug kan komen, maar nu ik dat verhaal van hem las komt hij dus waarschijnlijk niet terug...
Dan doen we dat dit jaar toch ook? Maak het jezelf niet te moeilijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo deden we het iig wel toen er vorig jaar niemand afviel.
Ik had Manuel niet als afvaller,maar ik zie hem er nu wel als een.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de meerderheid zal wsl toch tegen Manuel als afvaller zijn, omdat de meerderheid Manuel niet als afvaller heeft. Dus dan is het 't beste als jij het bepaald, want een poll is dan weinig zinvol.
je KUNT nu al stemmen natuurlijkquote:
Tegan stuurt ook pm's op donderdagquote:
Ik krijg niks.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tegan stuurt ook pm's op donderdag!
Oh, zo. Wat lief.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:35 schreef Tegan het volgende:
Ik PM alleen iedereen die nog niet heeft gestemd donderdagmiddag.
Ik ben er vaak niet op donderdag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tegan stuurt ook pm's op donderdag!
Helaas!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pffft, ik dacht dat ik punten zou hebben!
Hoezo had je die goed?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Kickmaster het volgende:Ja en ik had Manuel goed, en ook geen punten.............
Oké bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Ziet ernaar uit dat heel Awardspace down is. Post hier idd stemmen en wijzegingen, dan komt het goed.
Je eerst stem in het hele spel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Doks het volgende:
Winnaar: Erik
Verliezer: Kim
Afvaller: Hind
Mol: Arjen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg wel de header, maar er staat dat er nog aan de site gewerkt wordt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Jongens, de site doet het weer.
Om verwarring te voorkomen laat ik hem ff offline totdat ik alle stemmen heb verwerkt die in het topic zijn genoemd...
Dus je kan evt. nog hier stemmen tot 20:25, of tot ik de site weer opengooi (welke eerder is).
Excuus, niet goed doorgelezen.quote:
Ik zal erop wachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Meddo het volgende:
Zover ik het kan nagaan is dit DeGemiddeldeFokker, zal het als de site up is nog wel even controleren![]()
Mol: Arjen
Winnaar: Erik
Verliezer: Frits
Afvaller: Kim
Fijn voor jequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo.
Tja, twee keer zoveel mensen verdenken Arjenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo. Afvaller heb ik weer op Kim.
Heb je een hele week de tijd voor gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kan niet meer stemmenShit. Want het is nog niet begonnen.
ja, vergeet het steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een hele week de tijd voor gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |