Wat waren we eensgezind weer hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had Loretta ook als verliezer.
Die prono gaat nu al helemaal de verkeerde kant op.
50 punten voor aflevering 1, 50 punten in totaal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had ook goed..Wat betekent 50 50?
Fifty-fifty, we weten nog niet helemaal zeker of je het goed hebt maar die kans zit er wel in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had ook goed..Wat betekent 50 50?
Beetje moeilijk, ik kan Loretta niet meer kiezen als molquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef ElYefe het volgende:
dezelfde stem voor aflevering 2 uitgebracht als voor aflevering 1
Dankje Teganquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
50 punten voor aflevering 1, 50 punten in totaal.
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was dus helemaal niks....gokken is niet me ding
Mijn login ontvangenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, ik kan Loretta niet meer kiezen als mol.
Dus nu heb ik voor Manuel gekozen.
Tja, achteraf gezien had ik ook beter moeten weten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggen
Goed zeg! Hoe wist je datquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Mol
Sanne Vogel
Winnaar
Eric van der Hoff
Verliezer
Barbara Barend
Afvaller
Loretta Schrijver.
Aflevering 1
Want?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dit is toch niet gokken.. als je een beetje nadenkt had je wel kunnen weten dat lorrie er redelijk snel uit zou liggen
Ja ik ook... en dat blijf ik ook stug doen tot het niet meer anders kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef ElYefe het volgende:
dezelfde stem voor aflevering 2 uitgebracht als voor aflevering 1
Het is al best vaak voorgekomen dat de oudere dames er heel snel uitvliegen, Vera en Annette waren ook in afl. 1 en 2 exit, dus opzich niet zo gek dat mensen nu op Loretta hebben gegokt. Dat was in ieder geval mijn redenering.quote:
Ghehehe, als ze zulke verassingen gaan doen dan krijgt Tegan 't nog moeilijk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ook... en dat blijf ik ook stug doen tot het niet meer anders kan
Hmm... je kunt op www.wieisdemol.nl ook een test invullen. En als 1 van de laatste vragen stond er "wie valt er de volgende aflevering af?"
En daar stonden 11 antwoord mogelijkheden bij;
- de 9 kandidaten
- niemand
- er vallen 2 kandidaten af...wat zijn ze van plan dit jaar?
Meerdere afvallers of geen kan gewoon. Mensen die terugkomen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe, als ze zulke verassingen gaan doen dan krijgt Tegan 't nog moeilijk!
Wel als er tien keuzes zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou 21 van de 117 is niet echt gemiddeld toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:48 schreef Tegan het volgende:
En nu met een beter leesbare tussenstand.
Lief van je hoor..ik heb het ook gehoord bij Hans op radio 2quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Loretta op de radio nu. Blijkbaar was Hind ziek de eerste dagen. Maar deed ze wel mee aan de spellen en at ze heel normaal goed mee. Daarbuiten was ze niet te bereiken.
Hmzzz... verdacht!
Waarom deel ik deze info met jul;lie?!![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Lookbehind het volgende:
Kan ik mij hier nog aanmelden voor ronde 2?
250.000 euro hèquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef deepart het volgende:
Knap dat ze het allemaal geheim weten te houden. Je zou toch denken bij iets waar zoveel mensen bij betrokken zijn dat er wel eentje zijn mond voorbij praat
Done.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:36 schreef Borizzz het volgende:
Bij deze meld ik mij ook weer aan, ietwat laat maar ja!
Het blijft een super spel!![]()
Vorig jaar zat ik in de top 15 geloof ik. Aan mij om die prestatie te verbeteren.
Tegan: bedankt voor de PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |