quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
"Liesbeth! Weet jij hoe dat gas werkt hier?
Het is je eigen huis Johan. Je eigen Fokking HUIS!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik denk dat z'n moeder liever niet heeft dat hij alleen thuis is
als zij bij Johan aan het poetsen is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
Die moeder moet dan ook op het schavot. Je zoon (zich) zo voor lul laten zetten.
Vuile waterkoker dat het is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Beelden van een confrontatie eerder op de dag.
Er wordt druk gevochten tussen de actievoerders en het team van de Vlem.
Ik tvp ook even meequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alvast smakelijk voor de heren en dames in de keuken.
Bah, gore vaat. Die Stefan zal ook niet effe afwassen hè. Staat zeker weer ergens in een hoekje, te swingen op "Ik heb een toe-toe-toeter op m'n waterscooter"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef bbfakir het volgende:
En onze amateurloodgieter Alsido maakt er een troep van.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
War srond er op het menu?
Bij jou iets met veel drank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of probeer je het zonder extern toetsenbord.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
En hop, meteen op je flikker wegens twee spelfouten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Het externe toetsenbord is het probleem juist, die ligt op mijn nog steeds niet helemaal werkende laptop toetsenbord. Alleen zitten op dat externe toetsenbord de letters verder uit elkaar dan ik gewend ben. Daardoor zit ik er regelmaltig naast.
Zo noemde ik Cc laatst Vv op de chat.
Adjequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje uitgekeken op Stefan, ik wil Adje terug.
Hem proberen neer te zetten als luie viespeuk is ook een beetje een wanhoopspoging, toegegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
adje komt niet door de blaastest ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Lul niet Vlemvis.quote:
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
En hop, meteen op je flikker wegens twee spelfouten.![]()
Ergens snáp ik het nog wel ook: je komt aan hun gemene deler. (Opbouwend) kritisch zijn mag, maar alleen maar neerbuigend doen over SV wordt toch een beetje als een persoonlijke aanval gevoeld, door mensen die daar úren en uren per dag mee bezig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.
Plus dat ik daar veel te diep in mijn negativisme zit. Want je zou toch eens kritische vragen stellen over het grote niks dat zich daar afspeelt.
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Zit daar niet eens in mijn negativisme, krijg wel het idee dat ik genegeerd wordt. Moderaten is en blijft een vak wat niet voor iedereen is weggelegd.
Ga lekker buitenspelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef fokjunk het volgende:
[..]
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.
Ja nee ja nee ik snáp het ook wel. Eigenlijk ben jij nog serieus! Ik ook hoor, zou het écht oprecht leúk vinden als het gaat slagen, daarom gaat het gekluns ook aan je hart.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Copycat het volgende:
Punt is dat ze echt alles als 'aanval' zien. En dan krijg je: "Ze probeeren het tog?" en "We moeten gewoon gedult hebbe want alsodi werkt egt wel hard en Johan kan egt alles."
En daar kan ik zo niets mee. Ik kan niet enthousiast doen over niks. Maar ik ben dan weer wel benieuwd naar waar men heen wil. En wanneer en hoe.
Dus ik vraag "Wanneer gaat die website eigenlijk online?" en dát wordt al als negatieve kritiek gezien. Met name ook door de medewerkers zoals een Spanningszoeker aka Legger.
En dan word ik fired up en ga ik door.
Legt aan de sterkte van mijn tranquilizers ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Maar je legt er toch hopelijk niet wakker van?
Al die puriteinse regeltjes zijn wel het ultieme middel tegen hoge kijkcijfers, dus als ze dat willen zijn ze op de goede weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
ik las hier ergens iets van handjes boven de dekens regels
maar of dat waar is
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
Hier zitten jullie dus![]()
Is het spannend, kunnen we hier of op de chat een beetje rellen
Een paar mensen (die ik niet ken) kijken naar de tv.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:35 schreef Diamonds het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen aan deze streams vinden. Ik heb nou een paar keer gekeken, maar was het telkens na 2 minuten al meer dan zat. Wat een onzin!
We zijn inderdaad te veeleisend op dit simpele opzetje...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.
KIJK DAN OOK NIET, GEK!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een paar mensen (die ik niet ken) kijken naar de tv.
Hier bij mij met 2 honden en 3 katten gebeurd nog meer, snap niet dat ik er naar kijk
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.
Heb een BB meegekeken en dat was al raar maar dit? Gebeurd er overdag wel iets? Ben er maar een beetje ingevallen en ben erg langzaam van begripquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
KIJK DAN OOK NIET, GEK!![]()
Nee hoor, grapke.
[..]
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
KIJK DAN OOK NIET, GEK!![]()
Nee hoor, grapke.
[..]
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.
Interessante theorie van liesbeth.. waar zijn de spoken dan als er niemand in dat huis is? even buurten bij iemand anders? Mijn theorie is, dat in zowat alle gevallen dat die spokenjagers ook daadwerkelijk steeds spoken vinden, deze figuren ze dan ook blijkbaar zélf meegenomen hebben! BLIJF DUS VÉR UIT DE BUURT VAN DERGELIJKE EIKELS!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan werkt in een oud schoolgebouw wat nu een kringloopwinkel is.
Liesbeth zal die grafkelder wel moeten testen in huis Binnenveld Huissen denkt ze,
kijken of het daar spookt, ze vraagt aan Dottey of ze mee gaat, het is wel heel koud hoor.
Liesbeth vermoedt dat "spoken" er alleen zijn als er iemand aanwezig is in het "spookhuis".
Ze gelooft wel in het paranormale. Eerst huis Binnenveld een beetje opknappen en schoonmaken
en dan gaat Liesbeth een tijdje verblijven in huis Binnenveld wat te volgen is door een stream.
Alsido zijn dochter is deze week voor het eerst naar school gegaan, ze mocht al eerder
een stoel uitzoeken, ze vond het echt heel leuk.
Gestresste mensen kunnen hun negatieve energie focussen waardoor spoken ontstaan. Aldus SBS6.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:![]()
Met andere woorden: labiele mensen zien spoken?
Dat had ik hier ook gelezen. Maar goed wat wil je, die mensen vervelen zich dood dus is slapen een goede ontsnapping.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Uiterlijk om 10.00 uur opstaan was het toch?
Vervelen zich dood? Die zijn keihard aan het werk om met terugwerkende kracht alsnog klaar te zijn voor de première van 1 november jongstleden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef Disana het volgende:
Maar goed wat wil je, die mensen vervelen zich dood dus is slapen een goede ontsnapping.
Hoe kon ik dat vergeten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelen zich dood? Die zijn keihard aan het werk om met terugwerkende kracht alsnog klaar te zijn voor de première van 1 november jongstleden.
Nou, de spoken zien anderen ook maar ze komen dus uit jezelf. Dat zegt SBS6 tenminste.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Dus dan zijn het je eigen hersenspinsels die zich als 'spoken' manifesteren? Volgens SBS6 dan.
Wellicht net als andere zaken die zich manifesteren door je eigen "hersenspinsels" Er zijn oude Oosterse filosofieën die dat soort theorieën ondersteunen en zelfs in de Westerse Religie die Wetenschap heet, neigt men tegenwoordig bij de "nieuwe" natuurkunde en meer specifiek bij kwantummechanica naar manifestatie van "hersenspinsels"quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Dus dan zijn het je eigen hersenspinsels die zich als 'spoken' manifesteren? Volgens SBS6 dan.
Da's gewoon theoretisch geneuzel. Onze ogen kunnen onmogelijk materie projecteren. We zijn geen goden, net als alle andere beestjes blijft alles gewoon beperkt tot de grenzen van ons lichaam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
en zelfs in de Westerse Religie die Wetenschap heet, neigt men tegenwoordig bij de "nieuwe" natuurkunde en meer specifiek bij kwantummechanica naar manifestatie van "hersenspinsels"
-Nachtbraker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik kwam om 1 uur 's nachts nog even online,
en op de chat was nog commentaar dat René over de zeik was.. waarom?
En ze wilden mijn foto's zien? Blijkbaar vonden ze ze erg grappig?
Dus je begrijpt de origine van je eigen sig niet eens?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Kwantummechanica is me al meermalen proberen uit te leggen. Zonder resultaat.
En helemaal niet geïnspireerd op het werk van dhr. Schroedinger?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Jawel. Die is aan mijn eigen geest ontsproten.
Dan ga ik er hier ook geen poging toe doen, veel te off-topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Kwantummechanica is me al meermalen proberen uit te leggen. Zonder resultaat.
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's gewoon theoretisch geneuzel. Onze ogen kunnen onmogelijk materie projecteren. We zijn geen goden, net als alle andere beestjes blijft alles gewoon beperkt tot de grenzen van ons lichaam.
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaal
Dat zei ik dus ook min of meerquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Hou maar op, Jian. Niet aan mij besteed en wat ik van The Secret weet, is dat ik het een open deur van jewelste vind.
Als we in de middeleeuwen iemand met een mobiele telefoon hadden laten spreken met iemand 200 km verderop, dan hadden ze ons vast en zeker betiteld als god ....... of als heks natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?
Nou ja, vooralsnog ga ik er maar niet vanuit dat we ooit materie in de wereld zullen kunnen projecteren met onze ogen en ons brein. Wij zijn ook maar beestjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we in de middeleeuwen iemand met een mobiele telefoon hadden laten spreken met iemand 200 km verderop, dan hadden ze ons vast en zeker betiteld als god ....... of als heks natuurlijk
*stormt binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
Maar laten we ons weer op de stream richten anders komt Noek straks binnen stormen om te vragen of ik toch alsjeblieft weer over de chat wil gaan praten omdat, dat in elk geval nog iets met de stream te maken heeft, alhoewel ik heb begrepen dat ze ondertussen wel chat-fan is
Spooky!quote:
Lekker ruimdenkend die Noek, ik hou ervanquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
*stormt binnen
Och man, hou op schei uit. Dat is toch wel the understatement van 2010. Fan? Fan? Wat is de overtreppende trap van fan?
Er komen toch streams van dat spookgedoe dus het is best wel relevant vind ik, Jiannes.
En dat gezegde komt weer van dat experiment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
Nope. Komt van het gezegde Curiosity killed the cat, waar ik dan weer niet in geloof.
Ik dacht dat het wat simpeler was dan dat.. dat quantumdeeltjes gewoon aan elkaar vast zitten, naast elkaar of een hier en een aan de andere kant van de maan or wherever..maar op het moment dat je denk dat je weet waar deeltje 1 is heeft deeltje 2 al een move gemaakt en deeltje 1 weer verplaats....en omgekeerd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat gezegde komt weer van dat experiment.
Uitleg voor dummies, weet er zelf ook niet het fijne van hoor:
Er zit een kat in een doos. In die doos zit een potje met een onstabiel atoom waarvan de kans dat het uit elkaar valt binnen een minuut, exact 50% is. In de doos bevindt zich ook een geigerteller die, als er radioactiviteit wordt waargenomen, een buisje met gifgas laat openen. Dit gifgas zou de kat dan vermoorden.
Voordat je gaat kijken en er een minuut verstreken is is in de quantummechanica de status van de kat ongedefiniëerd. Hij kan leven, of dood zijn.
Als je echter na een minuut gaat kijken dan is de kat dood of levend.
Dus door te kijken heb je hem vermoord.
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Misschien over TBO2?????quote:12:05 bunkerbaas: Vandaag weer nieuws... ff wachten nog!
En Bram liet het zeker weer bij deze cryptische omschrijving?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
Quote van Bram:
Misschien over TBO2?????
Yep, what else is new.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
En Bram liet het zeker weer bij deze cryptische omschrijving?
Toch is dat een curieus iets, quantumdeeltjes die elkaar schijnbaar beïnvloeden waar ter wereld ze zich ook bevinden ....quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat simpeler was dan dat.. dat quantumdeeltjes gewoon aan elkaar vast zitten, naast elkaar of een hier en een aan de andere kant van de maan or wherever..maar op het moment dat je denk dat je weet waar deeltje 1 is heeft deeltje 2 al een move gemaakt en deeltje 1 weer verplaats....en omgekeerd..
Ik zie er niets over, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
En meteen is het stil daar. Ik ben in de ban gedaan.
PeterN mompelt wat en de remoteBanner klikt...zo simpel gaat het toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie er niets over, wat is er gebeurd?
Ik wilde op je reageren, maar het duurde ven voor ik m'n wachtwoord weer gevonden had.... ergens achter in mijn breinquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Neehoor.. daar sta je nog..quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dat zei ik toch?! Figure of speechquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik bedoelde dat niemand op mij reageerde. Nu wel! Jullie!
Oe!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het programma van Jaap begint volgende week, volgens Johan.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Die postduif komt me ook bekend voor.. wie is dat ook alweer?
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan is er nog niemand die het op deze manier doet. Ja, gek hè?
Godzijdankquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week. Nou ja, als het decor af is. Dat zou zo maar in mei kunnen zijn.
Zin is het halve werk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Johan heeft er zin om volgende week te beginnen.
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog een decor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?
Zzzzzzzzzzzzzing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Als Jaap ervoor staat zie je er toch niets van.
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Oh ja! Maar in die slaapkamer kan Jaap z'n kont niet keren, ben ik bang. Laat staan zijn buik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hadden toch die slaapkamer geverfd? Als decor?
Volgens mij gaan Sjors en Alsido eerst nog even een laptop kopen. Als die het zondagmiddag eindelijk doet, kunnen ze aan het decor voor Jaap beginnen of z'n werk aan de verwarming afmakenquote:
Ja, ik heb het ook moeilijk met mijn kontent en ben al jaren op FOK! in schriftelijke therapie, maar dan ga ik er toch gvd geen talkshow over houden?!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!
Als ze Jaap groen verven kunnen ze het decor op hem projecteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze Jaap groen verven kunnen ze het decor op hem projecteren.
Oh damn, ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Disana het volgende:
En nog gasten natuurlijk.
Genoeg kandidaten: René, Alsido, Liesbeth... en vooral: Johan zelf.
In 3D.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou het eigenlijk een stuk leuker vinden als Jaap die hele "ik ben zielige TerrorJaap" Show zou laten vallen en er wat intelligente gasten zouden komen waar hij wel een leuk gesprek mee kan hebben, die het tenminste snappen dat hij een grapje maakt als hij het over zijn oom Piet Agoras heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Disana het volgende:
En nog gasten natuurlijk.
Genoeg kandidaten: René, Alsido, Liesbeth... en vooral: Johan zelf.
Hoi Kyan.quote:3:00 kyan2002: ik heb eens op fok mee gelezen maar o o wat zijn ze daar negatief zeg
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh damn, ik denk dat je gelijk gaat krijgen.
Meesterlijk planquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het niveau op die chat en in dat paleis ligt veel te laag voor interessante gasten die iets te vertellen hebben. Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een stuk leuker vinden als Jaap die hele "ik ben zielige TerrorJaap" Show zou laten vallen en er wat intelligente gasten zouden komen waar hij wel een leuk gesprek mee kan hebben, die het tenminste snappen dat hij een grapje maakt als hij het over zijn oom Piet Agoras heeft.
Maar goed, dan wordt het weer te moeilijk voor die NL-meute die tussen iedere twee lettergrepen een spatie zetten om hun eigen teksten terug te kunnen lezen.
Dan heeft Jaap er ook niets te zoeken natuurlijk....quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het niveau op die chat en in dat paleis ligt veel te laag voor interessante gasten die iets te vertellen hebben. Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.
En bovendien, waar haal je die mensen vandaan.
Da's waar maar Jaap gedraagt zich als een zielig pias en dat kan Johan nog wel bolwerken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft Jaap er ook niets te zoeken natuurlijk....
Jaap is fan van Johan, dat scheelt enorm, Jaap kijkt toch wel tegen Johan op, ongeacht of hij hem in 3 zinnen finaal onder tafel lult.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar maar Jaap gedraagt zich als een zielig pias en dat kan Johan nog wel bolwerken.
Daarmee sluit hij, alleen in Nederland al, miljoenen mensen uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"quote:
Files zijn ook gratis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Ja, en de sneeuwquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Marijke sterreporter is gek op animatie, ze vindt de clip De bonte Koe zo leuk van Johan.
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.
En hierbij rest ik my case.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooi.
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.quote:
Ja ik keek even mee. Logica van de bovenste plank.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Af en toe bespeur ik een beetje Lou Reed in zijn teksten: "and the bonte koe doodoodoo-doo-doodoodoo-doodoodoo-doodoodoo-doooooooquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.
Als Jaap zei dat het ¤ 600,= kostte dan zal het wel wat minder zijn..... met z'n tonnen kwijt aan de DSB.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Dat weet ik, die Duitsche versie draaien ze hier ook nog wel 's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vinden.
Dan zat ik er 0,10 naast, who caresquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kost wel een duppie meer hoor.
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het is je ding of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon bagger. Niet elke mindfart hoeft in daden omgezet te worden.
Peter Nuninga?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het verschil zit 'm er in dat mensen als Jan Smit echt denken dat ze talent hebben en dat ze serieus goeie muziek maken. Johan wil gewoon een beetje lol en carnaval sfeer enzo. Dat heb ik persoonlijk liever dan die pretentieuze zak schijt van een Jan Fuck Smit.quote:
Ik ook. En over deze baggermuziek die sommigen hilarisch vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Hij is ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.quote:
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Nee, de Vlem is echt niet tevreden met zijn levenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoor
*toch de chat maar weer eens aanslingert, dan maar een vastloper*quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
God, wat heb ik een godsgruwelijke tiefus hekel aan die vette rukbeer van een Sly. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk met zijn ranzige bek op de stream komt zodat ik hier gewoon kan zeggen wat voor lelijke pad het is zonder offtopic te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Nee. Het was althans destijds zo dat je je registreerde met een naam of geen naam. Geen naam = u-streamer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??
Dus als wij thuis 2 inlognamen hebben dan hebben we 2 nummers?
Kom je ook even gezellig?quote:
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Het is best moeilijk hier niet over de chat te posten af en toe![]()
Volgens mij moeten ze dan serieus wat aan hun systeem doen, en dat is waarschijnlijk moeilijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaan
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?
Lol, fucking Lowlife nerdsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Is een privebericht dat je onderaan een blok krijgt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Hij bedoelde natuurlijk négeren, en dat is ook weer discriminatiequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zegt GeertWilders iets over moslima's nergeren en mag ie niet discrimineren.
Ja daar is een apart tabje voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is een privebericht dat je onderaan een blok krijgt?
Wist niet wat dat was, dus reageerde er niet op.quote:
Het is wel handig hoor, door op de een of de ander te klikken kun je switchen tussen privé en de chatroom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wist niet wat dat was, dus reageerde er niet op.
Dus iemand praat dan tegen je ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
Het is wel handig hoor, door op de een of de ander te klikken kun je switchen tussen privé en de chatroom.
Ja, iemand wil privé met je praten. Dan krijg je dat tabje onderin en dan klik je erop om te lezen wat ze schrijven. Klik je dan weer op het andere tabje, dan ben je terug in de chatroom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus iemand praat dan tegen je ?
Aha, thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, iemand wil privé met je praten. Dan krijg je dat tabje onderin en dan klik je erop om te lezen wat ze schrijven. Klik je dan weer op het andere tabje, dan ben je terug in de chatroom.
Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Die spanningszoeker is echt een onbenul eerste klas, zeg.
En mij welquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij een bedreiging hebt.
Dan krijg je evengoed het nekschot maar dan zie je het iig niet aankomenquote:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaanquote:
Zou 't?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaan
1 van die 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 't?
Of die spanningszoeker zelf.
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Laysa het volgende:
Dat is dan echt weer heel knulligmaar ik had ook niets anders verwacht
Ja, normaal staat er een naam van degene die jou een berichtje stuurt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,
denk gewoon een lief berichtje van Dottey hoe het met hond Rooie en Kai gaat.
Och....als het van die ene is dan is het gewoon een kwestie van tijd...geloof mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoel van die spanningzoker die alles nergeert en preioriteiten stelt
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Cc jij kan goed Engels vertalen waar had Liesbeth het allemaal overquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik stuur zo GeertWilders op 'm af!
?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???
Sorry, ik heb het geluid niet aanstaan, anders was ik je graag van dienst geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc jij kan goed vertalen waar had Liesbeth het allemaal over
Met Harry Loco en vriend?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en anders vliegt ie gewoon naar bangkok en laat ons zitten met nutteloze streams....we mogen wel blij en dankbaar zijn dat ie zn preoriteiten op orde heeft en zn barmhartige kant aan ons laat zien....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.
ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bgrijpt me toch wel Hidi? Vind het zowiezo, zielig en laag om iemand te bedreigen.
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???quote:
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigtquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???
ben beetje wazig voel me kut met peren heb de griep of iets wat er op lijkt.
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigd
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verderquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.
Das idd kl...ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Ik vind je nog wel liev hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Dan was jij het iig nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel liev hoor![]()
Ook geen beelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kennelijk mogen we het allemaal niet meer horen. Alleen nog maar muziek.
Precies wat ik ook al zei.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
Het duurt 4,5 uur dat programmaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het duurt 4,5 uur dat programma.
Njet getroird, HiDiHo neemt het opquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.
Dat is de moeite waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |