Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Die spanningszoeker is echt een onbenul eerste klas, zeg.
En mij welquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij een bedreiging hebt.
Dan krijg je evengoed het nekschot maar dan zie je het iig niet aankomenquote:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaanquote:
Zou 't?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaan
1 van die 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 't?
Of die spanningszoeker zelf.
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Laysa het volgende:
Dat is dan echt weer heel knulligmaar ik had ook niets anders verwacht
Ja, normaal staat er een naam van degene die jou een berichtje stuurt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,
denk gewoon een lief berichtje van Dottey hoe het met hond Rooie en Kai gaat.
Och....als het van die ene is dan is het gewoon een kwestie van tijd...geloof mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoel van die spanningzoker die alles nergeert en preioriteiten stelt
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Cc jij kan goed Engels vertalen waar had Liesbeth het allemaal overquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik stuur zo GeertWilders op 'm af!
?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???
Sorry, ik heb het geluid niet aanstaan, anders was ik je graag van dienst geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc jij kan goed vertalen waar had Liesbeth het allemaal over
Met Harry Loco en vriend?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en anders vliegt ie gewoon naar bangkok en laat ons zitten met nutteloze streams....we mogen wel blij en dankbaar zijn dat ie zn preoriteiten op orde heeft en zn barmhartige kant aan ons laat zien....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |