?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???
Sorry, ik heb het geluid niet aanstaan, anders was ik je graag van dienst geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc jij kan goed vertalen waar had Liesbeth het allemaal over
Met Harry Loco en vriend?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Ja en anders vliegt ie gewoon naar bangkok en laat ons zitten met nutteloze streams....we mogen wel blij en dankbaar zijn dat ie zn preoriteiten op orde heeft en zn barmhartige kant aan ons laat zien....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.
ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bgrijpt me toch wel Hidi? Vind het zowiezo, zielig en laag om iemand te bedreigen.
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???quote:
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigtquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???
ben beetje wazig voel me kut met peren heb de griep of iets wat er op lijkt.
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigd
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verderquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.
Das idd kl...ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Ik vind je nog wel liev hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Dan was jij het iig nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel liev hoor![]()
Ook geen beelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kennelijk mogen we het allemaal niet meer horen. Alleen nog maar muziek.
Precies wat ik ook al zei.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
Het duurt 4,5 uur dat programmaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het duurt 4,5 uur dat programma.
Njet getroird, HiDiHo neemt het opquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |