*stormt binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
Maar laten we ons weer op de stream richten anders komt Noek straks binnen stormen om te vragen of ik toch alsjeblieft weer over de chat wil gaan praten omdat, dat in elk geval nog iets met de stream te maken heeft, alhoewel ik heb begrepen dat ze ondertussen wel chat-fan is
Spooky!quote:
Lekker ruimdenkend die Noek, ik hou ervanquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
*stormt binnen
Och man, hou op schei uit. Dat is toch wel the understatement van 2010. Fan? Fan? Wat is de overtreppende trap van fan?
Er komen toch streams van dat spookgedoe dus het is best wel relevant vind ik, Jiannes.
En dat gezegde komt weer van dat experiment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
Nope. Komt van het gezegde Curiosity killed the cat, waar ik dan weer niet in geloof.
Ik dacht dat het wat simpeler was dan dat.. dat quantumdeeltjes gewoon aan elkaar vast zitten, naast elkaar of een hier en een aan de andere kant van de maan or wherever..maar op het moment dat je denk dat je weet waar deeltje 1 is heeft deeltje 2 al een move gemaakt en deeltje 1 weer verplaats....en omgekeerd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat gezegde komt weer van dat experiment.
Uitleg voor dummies, weet er zelf ook niet het fijne van hoor:
Er zit een kat in een doos. In die doos zit een potje met een onstabiel atoom waarvan de kans dat het uit elkaar valt binnen een minuut, exact 50% is. In de doos bevindt zich ook een geigerteller die, als er radioactiviteit wordt waargenomen, een buisje met gifgas laat openen. Dit gifgas zou de kat dan vermoorden.
Voordat je gaat kijken en er een minuut verstreken is is in de quantummechanica de status van de kat ongedefiniëerd. Hij kan leven, of dood zijn.
Als je echter na een minuut gaat kijken dan is de kat dood of levend.
Dus door te kijken heb je hem vermoord.
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Misschien over TBO2?????quote:12:05 bunkerbaas: Vandaag weer nieuws... ff wachten nog!
En Bram liet het zeker weer bij deze cryptische omschrijving?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
Quote van Bram:
Misschien over TBO2?????
Yep, what else is new.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
En Bram liet het zeker weer bij deze cryptische omschrijving?
Toch is dat een curieus iets, quantumdeeltjes die elkaar schijnbaar beïnvloeden waar ter wereld ze zich ook bevinden ....quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat simpeler was dan dat.. dat quantumdeeltjes gewoon aan elkaar vast zitten, naast elkaar of een hier en een aan de andere kant van de maan or wherever..maar op het moment dat je denk dat je weet waar deeltje 1 is heeft deeltje 2 al een move gemaakt en deeltje 1 weer verplaats....en omgekeerd..
Ik zie er niets over, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
En meteen is het stil daar. Ik ben in de ban gedaan.
PeterN mompelt wat en de remoteBanner klikt...zo simpel gaat het toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie er niets over, wat is er gebeurd?
Ik wilde op je reageren, maar het duurde ven voor ik m'n wachtwoord weer gevonden had.... ergens achter in mijn breinquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Neehoor.. daar sta je nog..quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dat zei ik toch?! Figure of speechquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik bedoelde dat niemand op mij reageerde. Nu wel! Jullie!
Oe!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het programma van Jaap begint volgende week, volgens Johan.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Die postduif komt me ook bekend voor.. wie is dat ook alweer?
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan is er nog niemand die het op deze manier doet. Ja, gek hè?
Godzijdankquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week. Nou ja, als het decor af is. Dat zou zo maar in mei kunnen zijn.
Zin is het halve werk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Johan heeft er zin om volgende week te beginnen.
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog een decor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?
Zzzzzzzzzzzzzing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Als Jaap ervoor staat zie je er toch niets van.
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Oh ja! Maar in die slaapkamer kan Jaap z'n kont niet keren, ben ik bang. Laat staan zijn buik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hadden toch die slaapkamer geverfd? Als decor?
Volgens mij gaan Sjors en Alsido eerst nog even een laptop kopen. Als die het zondagmiddag eindelijk doet, kunnen ze aan het decor voor Jaap beginnen of z'n werk aan de verwarming afmakenquote:
Ja, ik heb het ook moeilijk met mijn kontent en ben al jaren op FOK! in schriftelijke therapie, maar dan ga ik er toch gvd geen talkshow over houden?!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!
Als ze Jaap groen verven kunnen ze het decor op hem projecteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze Jaap groen verven kunnen ze het decor op hem projecteren.
Oh damn, ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Disana het volgende:
En nog gasten natuurlijk.
Genoeg kandidaten: René, Alsido, Liesbeth... en vooral: Johan zelf.
In 3D.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou het eigenlijk een stuk leuker vinden als Jaap die hele "ik ben zielige TerrorJaap" Show zou laten vallen en er wat intelligente gasten zouden komen waar hij wel een leuk gesprek mee kan hebben, die het tenminste snappen dat hij een grapje maakt als hij het over zijn oom Piet Agoras heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Disana het volgende:
En nog gasten natuurlijk.
Genoeg kandidaten: René, Alsido, Liesbeth... en vooral: Johan zelf.
Hoi Kyan.quote:3:00 kyan2002: ik heb eens op fok mee gelezen maar o o wat zijn ze daar negatief zeg
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh damn, ik denk dat je gelijk gaat krijgen.
Meesterlijk planquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het niveau op die chat en in dat paleis ligt veel te laag voor interessante gasten die iets te vertellen hebben. Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een stuk leuker vinden als Jaap die hele "ik ben zielige TerrorJaap" Show zou laten vallen en er wat intelligente gasten zouden komen waar hij wel een leuk gesprek mee kan hebben, die het tenminste snappen dat hij een grapje maakt als hij het over zijn oom Piet Agoras heeft.
Maar goed, dan wordt het weer te moeilijk voor die NL-meute die tussen iedere twee lettergrepen een spatie zetten om hun eigen teksten terug te kunnen lezen.
Dan heeft Jaap er ook niets te zoeken natuurlijk....quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het niveau op die chat en in dat paleis ligt veel te laag voor interessante gasten die iets te vertellen hebben. Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.
En bovendien, waar haal je die mensen vandaan.
Da's waar maar Jaap gedraagt zich als een zielig pias en dat kan Johan nog wel bolwerken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft Jaap er ook niets te zoeken natuurlijk....
Jaap is fan van Johan, dat scheelt enorm, Jaap kijkt toch wel tegen Johan op, ongeacht of hij hem in 3 zinnen finaal onder tafel lult.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar maar Jaap gedraagt zich als een zielig pias en dat kan Johan nog wel bolwerken.
Daarmee sluit hij, alleen in Nederland al, miljoenen mensen uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gevoel dat Johan niemand boven zich duldt qua intelligentie en smaak, daar wordt hij halsstarrig van.
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"quote:
Files zijn ook gratis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Ja, en de sneeuwquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Marijke sterreporter is gek op animatie, ze vindt de clip De bonte Koe zo leuk van Johan.
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.
En hierbij rest ik my case.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooi.
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.quote:
Ja ik keek even mee. Logica van de bovenste plank.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Af en toe bespeur ik een beetje Lou Reed in zijn teksten: "and the bonte koe doodoodoo-doo-doodoodoo-doodoodoo-doodoodoo-doooooooquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.
Als Jaap zei dat het ¤ 600,= kostte dan zal het wel wat minder zijn..... met z'n tonnen kwijt aan de DSB.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Dat weet ik, die Duitsche versie draaien ze hier ook nog wel 's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |