quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:
"Liesbeth! Weet jij hoe dat gas werkt hier?
Het is je eigen huis Johan. Je eigen Fokking HUIS!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik denk dat z'n moeder liever niet heeft dat hij alleen thuis is
als zij bij Johan aan het poetsen is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
Die moeder moet dan ook op het schavot. Je zoon (zich) zo voor lul laten zetten.
Vuile waterkoker dat het is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Beelden van een confrontatie eerder op de dag.
Er wordt druk gevochten tussen de actievoerders en het team van de Vlem.
Ik tvp ook even meequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alvast smakelijk voor de heren en dames in de keuken.
Bah, gore vaat. Die Stefan zal ook niet effe afwassen hè. Staat zeker weer ergens in een hoekje, te swingen op "Ik heb een toe-toe-toeter op m'n waterscooter"quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef bbfakir het volgende:
En onze amateurloodgieter Alsido maakt er een troep van.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
War srond er op het menu?
Bij jou iets met veel drank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of probeer je het zonder extern toetsenbord.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
En hop, meteen op je flikker wegens twee spelfouten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Het externe toetsenbord is het probleem juist, die ligt op mijn nog steeds niet helemaal werkende laptop toetsenbord. Alleen zitten op dat externe toetsenbord de letters verder uit elkaar dan ik gewend ben. Daardoor zit ik er regelmaltig naast.
Zo noemde ik Cc laatst Vv op de chat.
Adjequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje uitgekeken op Stefan, ik wil Adje terug.
Hem proberen neer te zetten als luie viespeuk is ook een beetje een wanhoopspoging, toegegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
adje komt niet door de blaastest ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Lul niet Vlemvis.quote:
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
En hop, meteen op je flikker wegens twee spelfouten.![]()
Ergens snáp ik het nog wel ook: je komt aan hun gemene deler. (Opbouwend) kritisch zijn mag, maar alleen maar neerbuigend doen over SV wordt toch een beetje als een persoonlijke aanval gevoeld, door mensen die daar úren en uren per dag mee bezig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.
Plus dat ik daar veel te diep in mijn negativisme zit. Want je zou toch eens kritische vragen stellen over het grote niks dat zich daar afspeelt.
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Zit daar niet eens in mijn negativisme, krijg wel het idee dat ik genegeerd wordt. Moderaten is en blijft een vak wat niet voor iedereen is weggelegd.
Ga lekker buitenspelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef fokjunk het volgende:
[..]
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.
Ja nee ja nee ik snáp het ook wel. Eigenlijk ben jij nog serieus! Ik ook hoor, zou het écht oprecht leúk vinden als het gaat slagen, daarom gaat het gekluns ook aan je hart.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Copycat het volgende:
Punt is dat ze echt alles als 'aanval' zien. En dan krijg je: "Ze probeeren het tog?" en "We moeten gewoon gedult hebbe want alsodi werkt egt wel hard en Johan kan egt alles."
En daar kan ik zo niets mee. Ik kan niet enthousiast doen over niks. Maar ik ben dan weer wel benieuwd naar waar men heen wil. En wanneer en hoe.
Dus ik vraag "Wanneer gaat die website eigenlijk online?" en dát wordt al als negatieve kritiek gezien. Met name ook door de medewerkers zoals een Spanningszoeker aka Legger.
En dan word ik fired up en ga ik door.
Legt aan de sterkte van mijn tranquilizers ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Maar je legt er toch hopelijk niet wakker van?
Al die puriteinse regeltjes zijn wel het ultieme middel tegen hoge kijkcijfers, dus als ze dat willen zijn ze op de goede weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
ik las hier ergens iets van handjes boven de dekens regels
maar of dat waar is
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
Hier zitten jullie dus![]()
Is het spannend, kunnen we hier of op de chat een beetje rellen
Een paar mensen (die ik niet ken) kijken naar de tv.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:35 schreef Diamonds het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen aan deze streams vinden. Ik heb nou een paar keer gekeken, maar was het telkens na 2 minuten al meer dan zat. Wat een onzin!
We zijn inderdaad te veeleisend op dit simpele opzetje...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.
KIJK DAN OOK NIET, GEK!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een paar mensen (die ik niet ken) kijken naar de tv.
Hier bij mij met 2 honden en 3 katten gebeurd nog meer, snap niet dat ik er naar kijk
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.
Heb een BB meegekeken en dat was al raar maar dit? Gebeurd er overdag wel iets? Ben er maar een beetje ingevallen en ben erg langzaam van begripquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
KIJK DAN OOK NIET, GEK!![]()
Nee hoor, grapke.
[..]
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
KIJK DAN OOK NIET, GEK!![]()
Nee hoor, grapke.
[..]
Nou PB, dan moet je wel heuuuuul desperate zijn om dit te bekijken, neem me niet kwalijk.
Interessante theorie van liesbeth.. waar zijn de spoken dan als er niemand in dat huis is? even buurten bij iemand anders? Mijn theorie is, dat in zowat alle gevallen dat die spokenjagers ook daadwerkelijk steeds spoken vinden, deze figuren ze dan ook blijkbaar zélf meegenomen hebben! BLIJF DUS VÉR UIT DE BUURT VAN DERGELIJKE EIKELS!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan werkt in een oud schoolgebouw wat nu een kringloopwinkel is.
Liesbeth zal die grafkelder wel moeten testen in huis Binnenveld Huissen denkt ze,
kijken of het daar spookt, ze vraagt aan Dottey of ze mee gaat, het is wel heel koud hoor.
Liesbeth vermoedt dat "spoken" er alleen zijn als er iemand aanwezig is in het "spookhuis".
Ze gelooft wel in het paranormale. Eerst huis Binnenveld een beetje opknappen en schoonmaken
en dan gaat Liesbeth een tijdje verblijven in huis Binnenveld wat te volgen is door een stream.
Alsido zijn dochter is deze week voor het eerst naar school gegaan, ze mocht al eerder
een stoel uitzoeken, ze vond het echt heel leuk.
Gestresste mensen kunnen hun negatieve energie focussen waardoor spoken ontstaan. Aldus SBS6.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:![]()
Met andere woorden: labiele mensen zien spoken?
Dat had ik hier ook gelezen. Maar goed wat wil je, die mensen vervelen zich dood dus is slapen een goede ontsnapping.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Uiterlijk om 10.00 uur opstaan was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |