Tja, ben daar geen held in. Gewoon de ouwe gekopieerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De banner is wel een beetje outdated. (tvp)
Volgens mij bedoelde Ducky dat McGeek klaar was om een keer het onderzoek te leiden. Wat later in de aflevering ook gebeurde. Ik denk niet dat ze hem een eigen team geven. Daar zou DiNozzo eerder voor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Rainesz het volgende:
Wat mij erg boeide was het moment dat Ducky tegen Gibbs zei "maybe the baby bird is ready to leave the nest" dit ging over McGeek.
Zou dit betekenen dat McGeeK een eigen team krijgt,ofwel dit zijn laatste seizoen is?
Word hij de second man in het team. leuke plot wisseling nog denk ik wel.
dat bedacht ik me later ook nog ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Ducky dat McGeek klaar was om een keer het onderzoek te leiden. Wat later in de aflevering ook gebeurde. Ik denk niet dat ze hem een eigen team geven. Daar zou DiNozzo eerder voor in aanmerking komen.
Jij let wel heel erg goed op!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef DaMook het volgende:
Zit net s03e11 te kijken en het valt me ineens op dat de bus van Ducky het kenteken heeft wat in s03e02 op de suv van Ari zat.
724 TJA
Wat een leuke verborgen grap van de producers.
Edit: Zie net op andere sites dat het kenteken al vaker gespot is.
quote:+ Rule #1: Never let suspects stay together.
+ Rule #1: Never screw (over) your partner.
+ Rule #2: Always wear gloves at a crime scene.
+ Rule #3: Don't believe what you're told. Double check.
+ Rule #3: Never be unreachable.
+ Rule #4: If you have a secret, the best thing is to keep it to yourself. The second-best is to tell one other person if you must. There is no third-best.
+ Rule #7: Always be specific when you lie.
+ Rule #8: Never take anything for granted.
+ Rule #9: Never go anywhere without a knife. This YouTube Video is called Gibbs' Rules
+ Rule #11: Leave when the job is done
+ Rule #12: Never date a co-worker.
+ Rule #13 Never, ever involve lawyers (first heard of in 6.07 Collatoral Damage)
+ Rule #15: Always work as a team.
+ Rule #18: It's better to seek forgiveness than ask permission.
+ Rule #22: Never, ever interrupt Gibbs in interrogation.
+ Rule #23: Never mess with a Marine's coffee.
+ Rule #38: Your case, your lead.
+ Rule #?: Never say you're sorry.
Ik zou bij NCIS moeten werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Jij let wel heel erg goed op!
Seizoen 7 episode 14quote:
Moest meteen aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe net de promo gezien van volgende week, gaat leuk worden
Tony die toch wel jaloers is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Wat een geniaal grappige aflevering
Fornell & Gibbs
Slapende McGee
Gibbs die een 'slaafje' niet erg vind
Sorry, wat ik bedoelde was: Ik hoop nog altijd dat McGee en Abby samen een gevoelige relatie opbouwen, gebaseerd op liefde en wederzijds vertrouwen.quote:
En dan Gibbs met Ducky en dan is iedereen gelukkigquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ach, McGee heeft Abby al gedate, dus vast ook wel gebatst
Ik vind dat Tony en Ziva eens werk van elkaar moeten gaan maken
Inderdaad, daarbij is zij vaak ook jaloers geweest in eerdere afleveringen, alleen dat zou best weleens een koppel kunnen zijn welk "niet met en niet zonder elkaar kunnen leven". En dat kan behoorlijk irritant zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Ah da's niks nieuwsSinds de 'I couldn't live without you' scene is voor vrij duidelijk dat hij head over heals is
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Palmer![]()
![]()
![]()
![]()
Gibbs vond ik apart deze aflevering, en ik zit me af te vragen of hij binnenkort moet gaan besluiten of hij met pensioen gaat. Zou wel weer een killer-finale worden als dat de verhaallijn wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]voor de liefhebbers het artiekel http://ausiellofiles.ew.com/2010/03/02/mark-harmon-ncis-future/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Palmerdat gezicht van Tony
![]()
quote:
En terecht natuurlijk, vrouwen zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Tony verdenkt altijd de vrouw/vriendin![]()
Datquote:
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Etcetera het volgende:
'Oh my god, I can't believe he's dead'
'What was your relationship with the deceased?
'You mean he's deceased too?'![]()
![]()
Dat hebben ze express gedaan na de vorige eppquote:Het was wéér the wife
Wiequote:[..]
Dat
Leuke aflevering, en Abigail mag terugkomenLeuker dan die advocate
Ja en dan kunnen we verdomme weer zolang wachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Langzaam gaan we weer richting de seizoensfinale dus ze zullen vast wel weer een mooi verhaal maken in de aanloop daar naar toe
Denk het ook. Geniaal hoe fris deze serie nog is na zoveel jaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Langzaam gaan we weer richting de seizoensfinale dus ze zullen vast wel weer een mooi verhaal maken in de aanloop daar naar toe
Dan krijgen ze dus eindelijk wat met elkaar. Wat dan ook meteen het pensioen van gibbs inluidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Als 1 van de 2 dood gaat, is dat niet best voor de kijkcijfers denk ikEn na JAG zullen de producers ook wel beter weten dan het verhaal af te raffelen zoals ze daar hebben gedaan. Ik zie het positief in
Alle afleveringen met Fornell zijn goede afleveringenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Rainesz het volgende:
Leuk dat Palmer zijn aandeel deze ep groot was,nuttig of niet ik blijf hem grappig vinden.
Verder weer goede aflevering.
Ook echt dat ie er nog nooit een heeft gedaan en er nog werktquote:Op donderdag 29 april 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Die test met Gibbs'Where are you going to put that'
Ik denk trouwens dat de finale wel eens over Fornell en z'n undercover op zou kunnen gaan
Die laatste had ik wel verwacht na deze ep, maar wie wordt er dan in godsnaam vermoord in de volgendequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
volgende week...
Patriot Down:
The NCIS team comes to a surprising discovery while investigating the shocking murder of their own team member.
en de laatste :
Rule fifty-one:
Gibbs has to face his past once again as he goes to Mexico, where he is forced to make a big decision with great consequences.
dus we komen nog op deze uitzending terug!!
Jij hebt liever saaie, alleenstaande afleveringen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:51 schreef DaMook het volgende:
Goede ep trouwens met een kut einde, ik houd niet van vervolgen en seizoens finales.
De eerste 5 seizoenen heb ik in een paar weken kunnen kijken. Seizoenseinde ? Ik heb het volgende seizoen al binnen dus snel kijken. Dat lukt me nu niet meerquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt liever saaie, alleenstaande afleveringen?![]()
Van mij mag een seizoen één aan elkaar gelinked verhaal zijn.Elke week op het puntje van je stoel
Als ik dat zou kunnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:23 schreef TheZapster het volgende:
Dan spaar je toch gewoon een heel seizoen op in plaats van elke week te kijken
Zo gewend aan Colby als good guyquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
OMG dit was echt spannend, kan niet wachten op het vervolg.![]()
![]()
Colby
Die blik in zijn ogen gaf hem direct weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Wauw![]()
Finale gaat weer heerlijk worden
Wie herkende Gibbs nog meer meteen in de openingsscčne? Weet niet waardoor het kwam, maar ik zag 'm rijden en ik denk 'Hey da's Gibbs'
Zou zeker gaan kijken, en die gothic chick maakt de serie, ze is geweldig!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zoek een serie om de zomer door te komen aangezien de series die ik al volg, stil liggen, en de series die ik op dvd heb al een paar keer heb gezien.
Zat dus te denken aan NCIS om bij seizoen 1 te beginnen. Als ik Criminal Minds, Bones en The Closer goed vind ; zal ik dan ook NCIS kunnen waarderen? Heb het paar keer op TV gezien maar nooit een serieuse kans gegeven omdat ik zo'n hekel had aan die gothic chick die het kijken lastig maakte
En tony en ziva en mcgeekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Abby leer je wel waarderenWat ik zo knap vind aan NCIS is dat ze goede verhaallijnen, actie en humor ontzettend goed kunnen combineren
En degene die de serie maakt is natuurlijk Gibbs
Zat ik aan te denken, maar denk zal het bij het "echte" team houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Dan moeten we Ducky en Palmer ook even noemen
Dat geloof ik ook wel. We hebben gewoon dezelfde uitstekende smaakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik beloof je dat ik je niet aan het stalken ben
Bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Weer geniale aflevering.....
Wanneer start season8?? *zucht*
open eindes zijn verschrikkelijk.
G. is toch gewoon zijn voorletter? Volgens mij was er laatst een aflevering waar zijn naam op een brief stond of zo. Of heb ik dat helemaal verkeerd gezien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Holy crap..de laatste afleveringen van beide NCISen zijn echt geweldig. LA vind ik steeds beter worden. Zouden we erachter komen waar de G. voor staat?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Welke spoiler ?quote:
Je vond het een geniale aflevering met open einde ; en blijkbaar vond hij dat een spoilerquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Rainesz het volgende:
Blinde TVP,nu binnenhalen en daarna gelijk kijken!
Seizoenssluiters zijn 9 van de 10x met open eindequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Het was wel een spoiler voor mij. Ik had zin om de aflevering te kijken en deze drieluik eindelijk af te sluiten. Nu wist ik de hele aflevering al dat het nog niet afgelopen zou zijn. En dat ik dus weer lang moet wachten op een volgende aflevering.![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo doe, ik klik het topic niet aan voor ik de recentste ep gezien heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Rainesz het volgende:
Als de aflevering geweest is mag er ronduit gepost worden hier zonder spoilertags.
is toch al een hele tijd die regel. Snap niet dat er zo een probleem word gemaakt.
Als je hem nog niet gezien hebt,op eigen risico hier lezen dan.
Just my 0,02$
![]()
Zonder Gibbs geen NCIS hoor .... en de acteur die em speelt, Mark Harmon, had al bijgetekend ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vermoedens op dit moment:
- Gibbs Sr. wordt bewaakt doordat Gibbs dat geregeld had
- Gibbs zelf neemt ontslag
- Tony wordt Team Leader
Vorig jaar had ik in elk geval goed dat Ziva Amerikaans burger zou worden
Sacha / Katequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zie het ook niet gebeuren nee ; helemaal omdat iedereen al een deal heeft, dan tekent hij ook wel. NCIS is ook geen NCIS zonder probie. Ik kijk het pas sinds kort ; maar al helemaal verslaafd. Wel jammer dat Kate eruit ging einde van seizoen 2, vond ik ook een leuk personage maar Ziva is ook stoer en die chemie met Tony
Ik vond t altijd leuk om Kate te zien met Probie en Tony. Kate was ontzettend preuts terwijl Ziva juist het tegenovergestelde is. Toch blij dat ze Kate niet hebben vervangen ; maar gewoon een nieuw karakter ; niet proberend om Kate na te apen. Kate is uniekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Sacha / KateZiva is leuk maar Kate was echt wel leuker en erg grappig.. Mis Kate
Ze hebben inderdaad allebei hun goede punten , vind ze allebei leuk. Vind het alleen wel fijn dat na Kate's vertrekken niet hebben geprobeerd om Kate's eigenschappen ook aan haar opvolger te geven. Ziva is gewoon heel anders ; en zijn allebei sterke personages. Enige wat ze overeen hebben, is een super chemie met Tony.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:47 schreef DaMook het volgende:
Ik vind ziva echt een stuk beter dan kate. Maarja met kate was ook leuk, op een andere manier (zoals die tattoo op d'r kont waar tony alles over wilde weten en zij niets zei. En natuurlijk die wet tshirt foto. Idd dat preutse eigenlijk.
Toch vind ik ziva stukken beter.
Ook met Gibbs inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond Kate meer chemie hebben met Gibbs dan met Tony
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik het niet mee eensKate was in mijn ogen wat te truttig soms, Ziva haalt ook wel eens fijne streken uit
Vind ze allebei super. De eerste scene van Ziva was al geweldig. Vind t leuk dat het 2 verschillende karakters zijn. Allebei zeer sterk en ook mijn lichte voorkeur gaat uit naar Kate. Vond haar relatie met Probie en Tony en Gibbs en ook Abby in het algemeen veel leuker. Ziva heeft eigenlijk alleen chemie met Tony. En Kate heeft inderdaad maar 2 seizoenen tijd gehad zich te ontwikkelen terwijl Ziva meteen een kanjer van een verhaallijn toegeworpen kreeg ( Mossad lijn en haar familie etc).quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Etcetera
![]()
Kate
![]()
Ziva heeft 3 seizoenen ofzo de kans gehad om te oefenen, Kate maar 2
Ben het erg eens over wat je over Ducky zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Abby is ook altijd leuk. Als enige kan ze alles maken en alles zeggen tegen GibbsADHD met die drankjes van haar elke keer
Elk personage is eigenlijk erg leuk. Enige mindere vind ik eigenlijk Ducky....vind m niet zo heel speciaal. Met zijn gesprekjes naar de doden...begint beetje te herhalen en herhalen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sean Murray also signs a new multiple year contract
quote:
Ik heb ze 2 maand terug ook op dvd aangeschaft allemaal. Heb de eerste 4 seizoenen nu gekeken. Nu eerst wat andere series weer aan het kijken voor de verandering, maar rond september weer lekker door met seizoen 5 en 6. Topserie dit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben fan sinds vorig jaar. Toen lag ik een paar weken ziek op bed en kwam ik toevallig achter het bestaan van de serie. Sindsdien heb ik alle seizoenen op dvd gehaald en ben ik begonnen met het vanaf aflevering 1 kijken van de serie. Ik ben echt verslaafd eraanGa vanavond beginnen met de eerste aflevering van seizoen 4.
Ik ben al zover dat ik na de eerste paar seconde, van welke ep dan ook, dat ik al weet hoe het verloopt en aflooptquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 maand terug ook op dvd aangeschaft allemaal. Heb de eerste 4 seizoenen nu gekeken. Nu eerst wat andere series weer aan het kijken voor de verandering, maar rond september weer lekker door met seizoen 5 en 6. Topserie dit.
Dat is t gevaar van misdaadseries. Enige misdaad die ik eindeloos kan kijken is Bones. Of The Closer. Die 2 zitten zo goed in elkaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben al zover dat ik na de eerste paar seconde, van welke ep dan ook, dat ik al weet hoe het verloopt en afloopt. Terugkijken doe ik dus nog zelden. Ben nu maar numb3rs terug aan het kijken en soms criminal minds, maar daar speelt hetzelfde probleem.
De zaken zelf vind ik toch minder bij NCIS. Sommige zijn zeer boeiend, maar qua cases zijn er leukere misdaadseries ( zoals eerder gezegd Bones of The Closer ), en daar is het persoonlijke aspect ( van de personages ) ook aanwezig, maar door de leukere cases maakt het wel gevarieerder en makkelijker terug te krijgen. NCIS is qua verhaal en personages echt TOP, maar vaak komt het zo op hetzelfde neer ( altijd maar 1 groep slachtoffers = legermensen ), waardoor de herkijkwaarde daalt. Maar de onderlinge banden zijn wel super, en dat is de grootste reden dat ik NCIS nu volg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
NCIS opnieuw kijken moet je, denk ik, vooral doen vanwege de interactie tussen de personages en niet vanwege de cases
Ja maar die ken ik van bijna elke ep ook al uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
NCIS opnieuw kijken moet je, denk ik, vooral doen vanwege de interactie tussen de personages en niet vanwege de cases
Ik ben dan ook voorstander van elke dag een nieuwe epquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:58 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dan heb je het al te vaak gezien
Ik ook. Zowel NCIS als NCIS:LA weer volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef Rainesz het volgende:
Heb niks aan scoops/spoilers voor het vervolg van NCIS gelezen.
Ben erg benieuwd,kan niet wachten.
Hier ook. En Criminal minds en numb3rsquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik ook. Zowel NCIS als NCIS:LA weer volgen.
Numb3rs is alleen gecanceledquote:Op zondag 19 september 2010 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ook. En Criminal minds en numb3rs.
Hier ook zin in t nieuwe seizoen deze weekquote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef Etcetera het volgende:
Naast NCIS en NCIS LA heb ik nog genoeg te kijkenCastle
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Merlin
Life Unexpected
Die volg ik ook precies! En House natuurlijk, alle seizoenen gezien geef ik het nieuwe seizoen ook een kans.quote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef Etcetera het volgende:
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Merlin
Life Unexpected
quote:Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die volg ik ook precies! En House natuurlijk, alle seizoenen gezien geef ik het nieuwe seizoen ook een kans.
Die ja! En Burn Notice, Chuck...quote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef Etcetera het volgende:
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Merlin
Life Unexpected
We zijn een confederatieve club; we horen samen, maar kijken allemaal apartquote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:![]()
Wat wil je met die club doenSamen kijken ofzo
Dat haat ik echt, nieuwe afleveringen kijk ik het liefste alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Hawaii Five-0 will use the original show's theme song as composed by Morton Stevens. Critics received an early copy of the pilot with a rock guitar-based version of the theme. Kurtzman said he and others realized that changing the music was a mistake, and arranged for musicians,[9] including several who had recorded the original,[10] to rerecord the theme "exactly as it was."[9] Original score will be composed by Brian Tyler and Keith Power.[11]
I knowquote:
Hij moest Alejandro, die broer van die muts, opzoeken. Maar Mike Franks is 'm voor - inclusief afgesneden vinger.quote:Wat deed Tony ook alweer in Mexico dan?? Was dat vanwege dat onderzoek wat Abby deed "voor" dat drugs cartel waar Gibs die gast van neergeschoten had?
Wellus: Volgt @ TV : Desperate Housewives | Grey's Anatomy | One Tree Hill | Bones | The Closer | Life Unexpected | Criminal Minds | Brothers & Sisters | Parenthood | TBBT | HIMYM | The Good Wife | Gossip Girl | Medium | Smallville |quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan heb je mijn lijstje nog niet gezien
Van de series die er in Amerika nog op zijn, zijn ze dat allemaal volgens mij welquote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Wellus: Volgt @ TV : Desperate Housewives | Grey's Anatomy | One Tree Hill | Bones | The Closer | Life Unexpected | Criminal Minds | Brothers & Sisters | Parenthood | TBBT | HIMYM | The Good Wife | Gossip Girl | Medium | Smallville |![]()
Maar iets zegt me dat dit oud is
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef Rainesz het volgende:
!!!!!
Wat een opener,één van de betere van NCIS.
Vraag me alleen af,zal vast wel behandeld zijn in eerdere aflevering.
Maar wie heeft Eli David gevonden? Waarom moest hij die persoon zoeken voor Vance.
Och,wat een heerlijkheid weer. jammergenoeg weer 7 dagen wachten.
Nu NCIS LA Kijken.
Na wat gegoogle heb ik al een idee wie het zou kunnen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rainesz op 22-09-2010 18:01:22 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Tsja dat krijg je als je 2 weken in Canada zit, maar dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is McThin weer 10kg afgevallen.Geniale aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er al zin in
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
En Tony ineenkrimpend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Hilarischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Elke serie komt tegenwoordig wel een iPad voorbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediėnten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediėnten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
Wat mij elke keer opvalt is dat Gibbs nog een CRT-monitor heeft. Nu ondertussen ook TFT's ernaast maar voorgaande jaren echt alleen een ouwe CRTquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.
Dat hoop en roep ik al jarenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:23 schreef bietelboer het volgende:
Tony en Ziva, daar gaat nog wel een keer wat gebeuren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik ben met seizoen 8 begonnen, maar heb de laatste paar gemist. Heeft McGee AIDS ofzo?
quote:Maar wel heel erg veel, ook nauwelijks nog spiermassa. Hij ziet er erg ongezond uit als je het mij vraagt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Hij is afgevallen, that's kinda it.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit, hij pakt je zo in net als Ziva en Abbyquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Senior sympathieker te vinden naarmate hij wat meer in de serie komt. Damn it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |