Dat geloof ik ook wel. We hebben gewoon dezelfde uitstekende smaakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik beloof je dat ik je niet aan het stalken ben
Bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Weer geniale aflevering.....
Wanneer start season8?? *zucht*
open eindes zijn verschrikkelijk.
G. is toch gewoon zijn voorletter? Volgens mij was er laatst een aflevering waar zijn naam op een brief stond of zo. Of heb ik dat helemaal verkeerd gezien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Holy crap..de laatste afleveringen van beide NCISen zijn echt geweldig. LA vind ik steeds beter worden. Zouden we erachter komen waar de G. voor staat?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Welke spoiler ?quote:
Je vond het een geniale aflevering met open einde ; en blijkbaar vond hij dat een spoilerquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Rainesz het volgende:
Blinde TVP,nu binnenhalen en daarna gelijk kijken!
Seizoenssluiters zijn 9 van de 10x met open eindequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Het was wel een spoiler voor mij. Ik had zin om de aflevering te kijken en deze drieluik eindelijk af te sluiten. Nu wist ik de hele aflevering al dat het nog niet afgelopen zou zijn. En dat ik dus weer lang moet wachten op een volgende aflevering.![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo doe, ik klik het topic niet aan voor ik de recentste ep gezien heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Rainesz het volgende:
Als de aflevering geweest is mag er ronduit gepost worden hier zonder spoilertags.
is toch al een hele tijd die regel. Snap niet dat er zo een probleem word gemaakt.
Als je hem nog niet gezien hebt,op eigen risico hier lezen dan.
Just my 0,02$
![]()
Zonder Gibbs geen NCIS hoor .... en de acteur die em speelt, Mark Harmon, had al bijgetekend ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vermoedens op dit moment:
- Gibbs Sr. wordt bewaakt doordat Gibbs dat geregeld had
- Gibbs zelf neemt ontslag
- Tony wordt Team Leader
Vorig jaar had ik in elk geval goed dat Ziva Amerikaans burger zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |