We zijn een confederatieve club; we horen samen, maar kijken allemaal apartquote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:![]()
Wat wil je met die club doenSamen kijken ofzo
Dat haat ik echt, nieuwe afleveringen kijk ik het liefste alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Hawaii Five-0 will use the original show's theme song as composed by Morton Stevens. Critics received an early copy of the pilot with a rock guitar-based version of the theme. Kurtzman said he and others realized that changing the music was a mistake, and arranged for musicians,[9] including several who had recorded the original,[10] to rerecord the theme "exactly as it was."[9] Original score will be composed by Brian Tyler and Keith Power.[11]
I knowquote:
Hij moest Alejandro, die broer van die muts, opzoeken. Maar Mike Franks is 'm voor - inclusief afgesneden vinger.quote:Wat deed Tony ook alweer in Mexico dan?? Was dat vanwege dat onderzoek wat Abby deed "voor" dat drugs cartel waar Gibs die gast van neergeschoten had?
Wellus: Volgt @ TV : Desperate Housewives | Grey's Anatomy | One Tree Hill | Bones | The Closer | Life Unexpected | Criminal Minds | Brothers & Sisters | Parenthood | TBBT | HIMYM | The Good Wife | Gossip Girl | Medium | Smallville |quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan heb je mijn lijstje nog niet gezien
Van de series die er in Amerika nog op zijn, zijn ze dat allemaal volgens mij welquote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Wellus: Volgt @ TV : Desperate Housewives | Grey's Anatomy | One Tree Hill | Bones | The Closer | Life Unexpected | Criminal Minds | Brothers & Sisters | Parenthood | TBBT | HIMYM | The Good Wife | Gossip Girl | Medium | Smallville |![]()
Maar iets zegt me dat dit oud is
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef Rainesz het volgende:
!!!!!
Wat een opener,één van de betere van NCIS.
Vraag me alleen af,zal vast wel behandeld zijn in eerdere aflevering.
Maar wie heeft Eli David gevonden? Waarom moest hij die persoon zoeken voor Vance.
Och,wat een heerlijkheid weer. jammergenoeg weer 7 dagen wachten.
Nu NCIS LA Kijken.
Na wat gegoogle heb ik al een idee wie het zou kunnen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rainesz op 22-09-2010 18:01:22 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Tsja dat krijg je als je 2 weken in Canada zit, maar dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is McThin weer 10kg afgevallen.Geniale aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er al zin in
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
En Tony ineenkrimpend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Hilarischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Elke serie komt tegenwoordig wel een iPad voorbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediënten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediënten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
Wat mij elke keer opvalt is dat Gibbs nog een CRT-monitor heeft. Nu ondertussen ook TFT's ernaast maar voorgaande jaren echt alleen een ouwe CRTquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |