Tsja dat krijg je als je 2 weken in Canada zit, maar dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is McThin weer 10kg afgevallen.Geniale aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er al zin in
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
En Tony ineenkrimpend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Hilarischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aflevering 3 met een geniale headslap
Elke serie komt tegenwoordig wel een iPad voorbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediënten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef DaMook het volgende:
Was weer een ouderwets goede ep. (bijna) Alle ingrediënten waren wel aanwezig
.
EDIT: Ik vergat te zeggen: Eindelijk een iPad in NCIS, moest gewoon onderhand wel
![]()
.
Wat mij elke keer opvalt is dat Gibbs nog een CRT-monitor heeft. Nu ondertussen ook TFT's ernaast maar voorgaande jaren echt alleen een ouwe CRTquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En McApple was aan het bellen met een iPhone 2G.. Béétje oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |