Tja, ben daar geen held in. Gewoon de ouwe gekopieerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De banner is wel een beetje outdated. (tvp)
Volgens mij bedoelde Ducky dat McGeek klaar was om een keer het onderzoek te leiden. Wat later in de aflevering ook gebeurde. Ik denk niet dat ze hem een eigen team geven. Daar zou DiNozzo eerder voor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Rainesz het volgende:
Wat mij erg boeide was het moment dat Ducky tegen Gibbs zei "maybe the baby bird is ready to leave the nest" dit ging over McGeek.
Zou dit betekenen dat McGeeK een eigen team krijgt,ofwel dit zijn laatste seizoen is?
Word hij de second man in het team. leuke plot wisseling nog denk ik wel.
dat bedacht ik me later ook nog ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Ducky dat McGeek klaar was om een keer het onderzoek te leiden. Wat later in de aflevering ook gebeurde. Ik denk niet dat ze hem een eigen team geven. Daar zou DiNozzo eerder voor in aanmerking komen.
Jij let wel heel erg goed op!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef DaMook het volgende:
Zit net s03e11 te kijken en het valt me ineens op dat de bus van Ducky het kenteken heeft wat in s03e02 op de suv van Ari zat.
724 TJA
Wat een leuke verborgen grap van de producers.
Edit: Zie net op andere sites dat het kenteken al vaker gespot is.
quote:+ Rule #1: Never let suspects stay together.
+ Rule #1: Never screw (over) your partner.
+ Rule #2: Always wear gloves at a crime scene.
+ Rule #3: Don't believe what you're told. Double check.
+ Rule #3: Never be unreachable.
+ Rule #4: If you have a secret, the best thing is to keep it to yourself. The second-best is to tell one other person if you must. There is no third-best.
+ Rule #7: Always be specific when you lie.
+ Rule #8: Never take anything for granted.
+ Rule #9: Never go anywhere without a knife. This YouTube Video is called Gibbs' Rules
+ Rule #11: Leave when the job is done
+ Rule #12: Never date a co-worker.
+ Rule #13 Never, ever involve lawyers (first heard of in 6.07 Collatoral Damage)
+ Rule #15: Always work as a team.
+ Rule #18: It's better to seek forgiveness than ask permission.
+ Rule #22: Never, ever interrupt Gibbs in interrogation.
+ Rule #23: Never mess with a Marine's coffee.
+ Rule #38: Your case, your lead.
+ Rule #?: Never say you're sorry.
Ik zou bij NCIS moeten werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Jij let wel heel erg goed op!
Seizoen 7 episode 14quote:
Moest meteen aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe net de promo gezien van volgende week, gaat leuk worden
Tony die toch wel jaloers is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Wat een geniaal grappige aflevering
Fornell & Gibbs
Slapende McGee
Gibbs die een 'slaafje' niet erg vind
Sorry, wat ik bedoelde was: Ik hoop nog altijd dat McGee en Abby samen een gevoelige relatie opbouwen, gebaseerd op liefde en wederzijds vertrouwen.quote:
En dan Gibbs met Ducky en dan is iedereen gelukkigquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ach, McGee heeft Abby al gedate, dus vast ook wel gebatst
Ik vind dat Tony en Ziva eens werk van elkaar moeten gaan maken
Inderdaad, daarbij is zij vaak ook jaloers geweest in eerdere afleveringen, alleen dat zou best weleens een koppel kunnen zijn welk "niet met en niet zonder elkaar kunnen leven". En dat kan behoorlijk irritant zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Ah da's niks nieuwsSinds de 'I couldn't live without you' scene is voor vrij duidelijk dat hij head over heals is
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Palmer![]()
![]()
![]()
![]()
Gibbs vond ik apart deze aflevering, en ik zit me af te vragen of hij binnenkort moet gaan besluiten of hij met pensioen gaat. Zou wel weer een killer-finale worden als dat de verhaallijn wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]voor de liefhebbers het artiekel http://ausiellofiles.ew.com/2010/03/02/mark-harmon-ncis-future/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Palmerdat gezicht van Tony
![]()
quote:
En terecht natuurlijk, vrouwen zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Tony verdenkt altijd de vrouw/vriendin![]()
Datquote:
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Etcetera het volgende:
'Oh my god, I can't believe he's dead'
'What was your relationship with the deceased?
'You mean he's deceased too?'![]()
![]()
Dat hebben ze express gedaan na de vorige eppquote:Het was wéér the wife
Wiequote:[..]
Dat
Leuke aflevering, en Abigail mag terugkomenLeuker dan die advocate
Ja en dan kunnen we verdomme weer zolang wachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Langzaam gaan we weer richting de seizoensfinale dus ze zullen vast wel weer een mooi verhaal maken in de aanloop daar naar toe
Denk het ook. Geniaal hoe fris deze serie nog is na zoveel jaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Langzaam gaan we weer richting de seizoensfinale dus ze zullen vast wel weer een mooi verhaal maken in de aanloop daar naar toe
Dan krijgen ze dus eindelijk wat met elkaar. Wat dan ook meteen het pensioen van gibbs inluidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Als 1 van de 2 dood gaat, is dat niet best voor de kijkcijfers denk ikEn na JAG zullen de producers ook wel beter weten dan het verhaal af te raffelen zoals ze daar hebben gedaan. Ik zie het positief in
Alle afleveringen met Fornell zijn goede afleveringenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Rainesz het volgende:
Leuk dat Palmer zijn aandeel deze ep groot was,nuttig of niet ik blijf hem grappig vinden.
Verder weer goede aflevering.
Ook echt dat ie er nog nooit een heeft gedaan en er nog werktquote:Op donderdag 29 april 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Die test met Gibbs'Where are you going to put that'
Ik denk trouwens dat de finale wel eens over Fornell en z'n undercover op zou kunnen gaan
Die laatste had ik wel verwacht na deze ep, maar wie wordt er dan in godsnaam vermoord in de volgendequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
volgende week...
Patriot Down:
The NCIS team comes to a surprising discovery while investigating the shocking murder of their own team member.
en de laatste :
Rule fifty-one:
Gibbs has to face his past once again as he goes to Mexico, where he is forced to make a big decision with great consequences.
dus we komen nog op deze uitzending terug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |