Denk het ook. Geniaal hoe fris deze serie nog is na zoveel jaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Langzaam gaan we weer richting de seizoensfinale dus ze zullen vast wel weer een mooi verhaal maken in de aanloop daar naar toe
Dan krijgen ze dus eindelijk wat met elkaar. Wat dan ook meteen het pensioen van gibbs inluidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Als 1 van de 2 dood gaat, is dat niet best voor de kijkcijfers denk ikEn na JAG zullen de producers ook wel beter weten dan het verhaal af te raffelen zoals ze daar hebben gedaan. Ik zie het positief in
Alle afleveringen met Fornell zijn goede afleveringenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Rainesz het volgende:
Leuk dat Palmer zijn aandeel deze ep groot was,nuttig of niet ik blijf hem grappig vinden.
Verder weer goede aflevering.
Ook echt dat ie er nog nooit een heeft gedaan en er nog werktquote:Op donderdag 29 april 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Die test met Gibbs'Where are you going to put that'
Ik denk trouwens dat de finale wel eens over Fornell en z'n undercover op zou kunnen gaan
Die laatste had ik wel verwacht na deze ep, maar wie wordt er dan in godsnaam vermoord in de volgendequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
volgende week...
Patriot Down:
The NCIS team comes to a surprising discovery while investigating the shocking murder of their own team member.
en de laatste :
Rule fifty-one:
Gibbs has to face his past once again as he goes to Mexico, where he is forced to make a big decision with great consequences.
dus we komen nog op deze uitzending terug!!
Jij hebt liever saaie, alleenstaande afleveringen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:51 schreef DaMook het volgende:
Goede ep trouwens met een kut einde, ik houd niet van vervolgen en seizoens finales.
De eerste 5 seizoenen heb ik in een paar weken kunnen kijken. Seizoenseinde ? Ik heb het volgende seizoen al binnen dus snel kijken. Dat lukt me nu niet meerquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt liever saaie, alleenstaande afleveringen?![]()
Van mij mag een seizoen één aan elkaar gelinked verhaal zijn.Elke week op het puntje van je stoel
Als ik dat zou kunnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:23 schreef TheZapster het volgende:
Dan spaar je toch gewoon een heel seizoen op in plaats van elke week te kijken
Zo gewend aan Colby als good guyquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
OMG dit was echt spannend, kan niet wachten op het vervolg.![]()
![]()
Colby
Die blik in zijn ogen gaf hem direct weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Wauw![]()
Finale gaat weer heerlijk worden
Wie herkende Gibbs nog meer meteen in de openingsscène? Weet niet waardoor het kwam, maar ik zag 'm rijden en ik denk 'Hey da's Gibbs'
Zou zeker gaan kijken, en die gothic chick maakt de serie, ze is geweldig!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zoek een serie om de zomer door te komen aangezien de series die ik al volg, stil liggen, en de series die ik op dvd heb al een paar keer heb gezien.
Zat dus te denken aan NCIS om bij seizoen 1 te beginnen. Als ik Criminal Minds, Bones en The Closer goed vind ; zal ik dan ook NCIS kunnen waarderen? Heb het paar keer op TV gezien maar nooit een serieuse kans gegeven omdat ik zo'n hekel had aan die gothic chick die het kijken lastig maakte
En tony en ziva en mcgeekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Abby leer je wel waarderenWat ik zo knap vind aan NCIS is dat ze goede verhaallijnen, actie en humor ontzettend goed kunnen combineren
En degene die de serie maakt is natuurlijk Gibbs
Zat ik aan te denken, maar denk zal het bij het "echte" team houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Dan moeten we Ducky en Palmer ook even noemen
Dat geloof ik ook wel. We hebben gewoon dezelfde uitstekende smaakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik beloof je dat ik je niet aan het stalken ben
Bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Weer geniale aflevering.....
Wanneer start season8?? *zucht*
open eindes zijn verschrikkelijk.
G. is toch gewoon zijn voorletter? Volgens mij was er laatst een aflevering waar zijn naam op een brief stond of zo. Of heb ik dat helemaal verkeerd gezien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Holy crap..de laatste afleveringen van beide NCISen zijn echt geweldig. LA vind ik steeds beter worden. Zouden we erachter komen waar de G. voor staat?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Welke spoiler ?quote:
Je vond het een geniale aflevering met open einde ; en blijkbaar vond hij dat een spoilerquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Rainesz het volgende:
Blinde TVP,nu binnenhalen en daarna gelijk kijken!
Seizoenssluiters zijn 9 van de 10x met open eindequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Het was wel een spoiler voor mij. Ik had zin om de aflevering te kijken en deze drieluik eindelijk af te sluiten. Nu wist ik de hele aflevering al dat het nog niet afgelopen zou zijn. En dat ik dus weer lang moet wachten op een volgende aflevering.![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo doe, ik klik het topic niet aan voor ik de recentste ep gezien heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Rainesz het volgende:
Als de aflevering geweest is mag er ronduit gepost worden hier zonder spoilertags.
is toch al een hele tijd die regel. Snap niet dat er zo een probleem word gemaakt.
Als je hem nog niet gezien hebt,op eigen risico hier lezen dan.
Just my 0,02$
![]()
Zonder Gibbs geen NCIS hoor .... en de acteur die em speelt, Mark Harmon, had al bijgetekend ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vermoedens op dit moment:
- Gibbs Sr. wordt bewaakt doordat Gibbs dat geregeld had
- Gibbs zelf neemt ontslag
- Tony wordt Team Leader
Vorig jaar had ik in elk geval goed dat Ziva Amerikaans burger zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |