Sacha / Katequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zie het ook niet gebeuren nee ; helemaal omdat iedereen al een deal heeft, dan tekent hij ook wel. NCIS is ook geen NCIS zonder probie. Ik kijk het pas sinds kort ; maar al helemaal verslaafd. Wel jammer dat Kate eruit ging einde van seizoen 2, vond ik ook een leuk personage maar Ziva is ook stoer en die chemie met Tony
Ik vond t altijd leuk om Kate te zien met Probie en Tony. Kate was ontzettend preuts terwijl Ziva juist het tegenovergestelde is. Toch blij dat ze Kate niet hebben vervangen ; maar gewoon een nieuw karakter ; niet proberend om Kate na te apen. Kate is uniekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Sacha / KateZiva is leuk maar Kate was echt wel leuker en erg grappig.. Mis Kate
Ze hebben inderdaad allebei hun goede punten , vind ze allebei leuk. Vind het alleen wel fijn dat na Kate's vertrekken niet hebben geprobeerd om Kate's eigenschappen ook aan haar opvolger te geven. Ziva is gewoon heel anders ; en zijn allebei sterke personages. Enige wat ze overeen hebben, is een super chemie met Tony.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:47 schreef DaMook het volgende:
Ik vind ziva echt een stuk beter dan kate. Maarja met kate was ook leuk, op een andere manier (zoals die tattoo op d'r kont waar tony alles over wilde weten en zij niets zei. En natuurlijk die wet tshirt foto. Idd dat preutse eigenlijk.
Toch vind ik ziva stukken beter.
Ook met Gibbs inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond Kate meer chemie hebben met Gibbs dan met Tony
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik het niet mee eensKate was in mijn ogen wat te truttig soms, Ziva haalt ook wel eens fijne streken uit
Vind ze allebei super. De eerste scene van Ziva was al geweldig. Vind t leuk dat het 2 verschillende karakters zijn. Allebei zeer sterk en ook mijn lichte voorkeur gaat uit naar Kate. Vond haar relatie met Probie en Tony en Gibbs en ook Abby in het algemeen veel leuker. Ziva heeft eigenlijk alleen chemie met Tony. En Kate heeft inderdaad maar 2 seizoenen tijd gehad zich te ontwikkelen terwijl Ziva meteen een kanjer van een verhaallijn toegeworpen kreeg ( Mossad lijn en haar familie etc).quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Etcetera
![]()
Kate
![]()
Ziva heeft 3 seizoenen ofzo de kans gehad om te oefenen, Kate maar 2
Ben het erg eens over wat je over Ducky zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Abby is ook altijd leuk. Als enige kan ze alles maken en alles zeggen tegen GibbsADHD met die drankjes van haar elke keer
Elk personage is eigenlijk erg leuk. Enige mindere vind ik eigenlijk Ducky....vind m niet zo heel speciaal. Met zijn gesprekjes naar de doden...begint beetje te herhalen en herhalen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sean Murray also signs a new multiple year contract
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |