quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 05:45:34 ]
De blijebuybye oid? Zalig voor goedkope behangetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Nee, toen bedoelde ik die aan de andere kant van dat blok
Geen idee. Die waar ik het eerst over had is een soort Sammies. Volgens mij z'n neef ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
![]()
![]()
Soort van naamtopic!
[..]
De blijebuybye oid? Zalig voor goedkope behangetjes
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Een PM
Opbouwende kritiek: er zijn hier meerdere users dan alleen admiraal_anaal, Atreidez, melanie_the_miss, MissMSX, soapie en zeemonster.
He waar blijft mijn PM?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.
Ja, die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Die waar ik het eerst over had is een soort Sammies. Volgens mij z'n neef ofzo
Die van vandaag zijn Chinezen
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Opbouwende kritiek: er zijn hier meerdere users dan alleen admiraal_anaal, Atreidez, melanie_the_miss, MissMSX, soapie en zeemonster.
Je kunt alle namen die ik je stuurde toch copy-pasten in de adresregel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.
Ik zag daar leuke, schattige bordjes enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ookIn de rij tegenover het raam aan de zijkant hebben ze wierook
Die aan de andere kant kom ik alleen voor het behang.
Nou, als die net zo heftig reageert als zijn naamgenoot wanneer er iemand in de buurt komt van zijn anaalstreek dan denk ik dat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Nou, als die net zo heftig reageert als zijn naamgenoot wanneer er iemand in de buurt komt van zijn anaalstreek dan denk ik dat niet
Jouw PM is ondergesneeuwt door al die PMs die ik erna heb gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt alle namen die ik je stuurde toch copy-pasten in de adresregel?
Of wachten tot iemand anders een topic opent en een PM stuurt met jou daarin, dan kun je voortaan reply-allen
Tsja, dan had je maar op zijn PM moeten reagerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregen van jou, solidas!! Hoe kan je mij vergeten?!![]()
Je kunt ook gewoon die gebruikersnamen kopieren hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jouw PM is ondergesneeuwt door al die PMs die ik erna heb gekregen![]()
Maar ik zal hem eens zoeken. Het zou fijn zijn als bijv die bijdehandse Airwin mij een PM stuurt en nog een aantal anderen zoals Tamashii, becky27, R B, enz enz
Ik dingen doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
Maar ik zal hem eens zoeken. Het zou fijn zijn als bijv die bijdehandse Airwin mij een PM stuurt en nog een aantal anderen zoals Tamashii, becky27, R B, enz enz
Ik ga straks (lees volgende week) weer verder met House zien , want ik heb nog 1 aflevering liggen van 24 , seizoen zesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Hebben ze t eindelijk over leuke series en dan is het topic vol.
Vanavond is trouwens de eerste aflevering van Trauma op RTL5, goede aflevering voor mensen met een helicopter-fobie
Lui varken !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dingen doen?Ik ben gewend dat dingen voor mij worden gedaan.
Ik zie de contactadvertentie al helemaal voor me:quote:
En toen reageerde ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de contactadvertentie al helemaal voor me:
Lui varken zoekt lui mormel om samen niks mee te doen.![]()
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!quote:
'Alsof' jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef summer29 het volgende:
Ik kijk af en toe naar House, ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet meer leuk vind. Dus af en toe vind ik wel leuk. Maar wie kijkt naar GTST, ONM en ATWT?!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.
Het is wel zo beleefd als iemand de moeite neemt om een berichtje te sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef becky27 het volgende:
ik heb niemand teruggepmt....... moet dat dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet eens , maar jullie zijn het adremste stel wat ik heb meegemaakt
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?quote:
Juist niet dan hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?
quote:
Ik heb niemand in m'n adresboek staan, maar stuur wel een PM (als ik het niet vergeet). Dat adresboek heb je echt niet nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
Tering zeg, zoveel moeite om mensen in adresboek te krijgen. Jill-RMC stond er niet in, nu wel en nog een paar anderen toegevoegd
Vertelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed had)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ik behalve jou nog meer mensen vergeten?
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef summer29 het volgende:
[..]
Vertel![]()
Wie heeft Sofie vermoord? Paul zeker niet. Die kwam binnen en zag Sofie liggen.
Volgens Sofie heeft Meg gedaan. Maar kan Barbara of Cole zijn? Paul heeft alleen afgemaakt omdat hij vermoeden had dat Meg of Barbara had gedaan..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef summer29 het volgende:
![]()
![]()
Heb t ontvangen.. Volgende keer mij niet vergeten hoor! Pas op, anders krijg je
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
wie weet andersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
Wat? Ik vond het een goede optiequote:
Jaja, je eigen straatje schoonvegen dat ze er niet achter komt dat je haar expres bent vergeten zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik leg het hier summer29 wel ff uit hoe PM werkt en waarom ze eerst er niet bij stond
Wat ben je toch een stoker hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, je eigen straatje schoonvegen dat ze er niet achter komt dat je haar expres bent vergeten zal je bedoelen.
Je ontkent 't niet, begrijp ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVP![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Sock,
Als je meer medehagenezen in je lijst wil hebbenVolgens mij heb ik ze allemaal al. Wat kan je met een buddie in de PM? En wat doet een gedeelde inbox?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVPMet wie deel ik die dan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 21:35:10 ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Sock,
Als je meer medehagenezen in je lijst wil hebbenEn je vergeet mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVP
Ben je zusje hoor!
![]()
Ze hebben net eten gehad johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef summer29 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365434/1/1/100/reizigers-den-haag-cs-overwinnen-angst-voor-wereldreis.html
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef summer29 het volgende:
[..]
En je vergeet mij!Ben je zusje hoor!
Moest eigenlijk naar Gouda vandaag. Dus ben blij dat ik niet gegaan ben anders kwam ik zeker die vieze harige vogelspinnen tegen gekomen!quote:
Ff PM sturen naar Socksquote:
Ze waren ontsnapt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef summer29 het volgende:
[..]
Moest eigenlijk naar Gouda vandaag. Dus ben blij dat ik niet gegaan ben anders kwam ik zeker die vieze harige vogelspinnen tegen gekomen!En dan was ik niet meer geheel huids thuis gekomen bij Solidas! En dan Solidas
Ja, zeg dat. Maar zijn wil is wet, want anders krijg je geen PMquote:
Echt he, die slechthorenden van tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeg dat. Maar zijn wil is wet, want anders krijg je geen PM
Oostindsich doof zal-ie bedoelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt he, die slechthorenden van tegenwoordig
Flappekz , kan je mij wat meer vertellen over F4F ? Ik kan er geen wijs uit namelijk met die kleine foto's op de site. Is het een grote sportschool , heb je lange wachttijden voor een apparaat als je wil fitnessen ? Maw is het er druk of valt het mee?quote:
zou het nog niet doen, beesten worden totaal gestrest, en ze kunnen allemaal bijtenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
geraden ook! Of wil je ook net als Solidaskrijgen?
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Flappekz , kan je mij wat meer vertellen over F4F ? Ik kan er geen wijs uit namelijk met die kleine foto's op de site. Is het een grote sportschool , heb je lange wachttijden voor een apparaat als je wil fitnessen ? Maw is het er druk of valt het mee?
En de subway is er dichtbij toch.
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Conekiller het volgende:
[..]
zou het nog niet doen, beesten worden totaal gestrest, en ze kunnen allemaal bijten
F4F bij de Hornbach?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Mag mezelf morgen weer afbeulen bij de F4F...yay
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.
Naast deze grote zaal zijn er nog 2 zalen:
1 voor de groepslessen en 1 met nog veeeel meer gewichten e.d. voor de grotere patser.
Ik heb nog nooit echt hoeven wachten bij een cardio-apparaat, al zijn de crosstrainers wel vrij snel bezet allemaal. Fietsen zijn er meer dan genoeg, loopbanden zijn er ook voldoende.
De drukte valt mee, op de spits-uren na: 's avonds tussen half 7 en 9. Maar ook dan kun je genoeg doen. En dan is er natuurlijk genoeg te zien...
Trek je overigens niets aan van sommige figuren, omdat het zo goedkoop is lopen er wat eehhh.... verschillende soorten mensen
EDIT - De subway is inderdaad redelijk in de buurt![]()
Wij hebben ons ook gewoon daar ingeschreven inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heen
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Iedere woensdag. En om de week op zaterdag.
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijn
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit ziet (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heen. Dan schrijf ik mij alleen in en zal ik vrijdag op zijn vroegst gaan sporten...
Ik dacht eerder gewoon de Molukkers het linkerbeen , Marokkanen de rechter en trekken maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit zier (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )
Ik zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!
Als bij mijn lieve poesje overkomt dan maakt Solidas dader af!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
een dode spin bijt idd niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokken
Je weet toch dat HTM log en traag is??quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gaat de HTM nog iets met Twitter doen trouwens?
Je kan zo de inlog en ww van mij krijgen hoor. Als ze er maar wat mee gaan doen. Lijkt mij heel erg handig voor situaties zoals laatst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat HTM log en traag is??Maar ze zijn wel met het idee bezig idd
Ik ben zelf op de bestuurders-site bezig om te kijken of hier genoeg bestuurders evt aan mee willen werken om het onder de bestuurders te regelen dat we zelf gaan updaten via jou tweet. Bestuurders zijn vaak sneller en hebben beter inzicht in vertraging dan de centrale
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Ik kom maar niet in slaapquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef nectarientje het volgende:
Mogguh!
Meer slaap doet wonderen voor m'n humeur!
oei! Hoe lang heb je dat al? Al naar de huisarts geweest? Of heb je zelf een helder idee waar het aan ligt? Stress?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Flappekz het volgende:
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Ik kom maar niet in slaap![]()
Zie het gewoon bijna iedere nacht 4 uur worden, terwijl mn wekker om kwart voor 6 afgaat. Vannacht van ellende even naar de woonkamer gegaan, en uiteindelijk ben ik op de bank in slaap gevallen.
Best lullig voor mn vriendin, want mn wekker (telefoon) lag nog in de slaapkamer....
Ik heb geen idee waar het aan ligt...heb het nu een paar weken, en dan een paar nachten per week. Word er helemaal debiel vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oei! Hoe lang heb je dat al? Al naar de huisarts geweest? Of heb je zelf een helder idee waar het aan ligt? Stress?
Ja dat snap ik.. De standaardtips als niet meer eten voor je gaat slapen, goed luchten etc heb je denk ik al geprobeerd? Ik zou toch even bij de huisarts binnenlopen dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb geen idee waar het aan ligt...heb het nu een paar weken, en dan een paar nachten per week. Word er helemaal debiel van
Ik probeer nog wat dingetjes, maar als het dan niet lukt moet ik inderdaad ff bij hem langs. Ik ben alleen niet helemaal "fan" van mn huisarts, wegens nogal verkeerde diagnoses in het verleden. Dan zal ie me wel slappillen geven ofzo, en die zooi hoef ik al helemaal nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. De standaardtips als niet meer eten voor je gaat slapen, goed luchten etc heb je denk ik al geprobeerd? Ik zou toch even bij de huisarts binnenlopen dan.
Ik zou dan iig ook een andere huisarts zoeken. Het is wel wenselijk dat je vertrouwen in hem/haar hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik probeer nog wat dingetjes, maar als het dan niet lukt moet ik inderdaad ff bij hem langs. Ik ben alleen niet helemaal "fan" van mn huisarts, wegens nogal verkeerde diagnoses in het verleden. Dan zal ie me wel slappillen geven ofzo, en die zooi hoef ik al helemaal niet
Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou dan iig ook een andere huisarts zoeken. Het is wel wenselijk dat je vertrouwen in hem/haar hebtEn slaapmedicatie zou ik ook niet doen nee. Dat lost het niet op. Leuk dat je dan kan slapen, maar de oorzaak neem je er niet mee weg.
Welke buurt woon je? Mijn huisarts zit op de Laan v Meerdervoort, ter hoogte van de Beeklaan. Erg fijne man.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolen
mijne zit bij leyenburg, die vind ik lief. en goe ook trouwens!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolen
Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?quote:
mja dat zou kunnen maar het gaat vast over iets andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat HTM log en traag is??Maar ze zijn wel met het idee bezig idd
Ik ben zelf op de bestuurders-site bezig om te kijken of hier genoeg bestuurders evt aan mee willen werken om het onder de bestuurders te regelen dat we zelf gaan updaten via jou tweet. Bestuurders zijn vaak sneller en hebben beter inzicht in vertraging dan de centrale
Zat ff te kijken, maar dat durf ik niet aan...Niet zo lang geleden behoorlijk wat last gehad van Sarcoidose, en dat is een auto-immuun ziekte. Melatonine wordt afgeraden voor mensen met auto-immuun ziekten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:
Flappekez, misschien moet je eens kijken op melatonine.nl
Dat gaat niet gebeuren, ze zijn of nog een jaar geldig OF je kan ergens geld terug halen ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer de die rot chipkaart t nou eens in de RR.
Ik heb nu weer een grote strippenkaart moeten kopen voor mijn werk.
En ik zie die lamballen al zeggen, eind strippenkaart per morgen, pech.
blijkbaar :pquote:
Oké, lijkt me niet slim dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zat ff te kijken, maar dat durf ik niet aan...Niet zo lang geleden behoorlijk wat last gehad van Sarcoidose, en dat is en auto-immuun ziekte. Melatonine wordt afgeraden voor mensen met auto-immuun ziekten..
Wel bedankt voor de tip though
Kan gebeuren he. Geeft niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
blijkbaar :p
gaat hard, en zit midden in de jaarafsluiting
Eens ff door google heen halen... Thanks!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Lovechild het volgende:
Flap, dit was het:
Ik heb een kussentje (waszakje in een kussensloop) gevuld met hopbellen en lavendel.
De hopbellen zijn erg slaapverwekkend en de lavendel maskeert de geur van de hop een beetje.
Voor mij werkt dit erg goed. Als ik niet in slaap kan komen knijp ik even in 't kussentje en dan ben ik zo weg.
Het is misschien niet ideaal als je erg hooikoortsig of ama gevoelig bent.
Er komt net als bij een boekweitdoppen kussen wat stof vanaf.
Maar in een kussensloop heb ik daar geen last van.
Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapen
Wat doe je tegenwoordig Jill? Sportschool aan de haven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo mezelf weer afgebeuld. Ff wat eten, douchen en naar mn werk.
Nee ik zorg dat ik ver ver buiten Scheveningen sportquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig Jill? Sportschool aan de haven?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapen
quote:
Of hij refereert naar zijn beleving dat je blijkbaar nog half zat te slapen en daardoor nog wel es een moeiljjke dag voor de boeg kon hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef MissMSX het volgende:
Jij weet iets waarvan ik niet weet dat jij het weet?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij refereert naar zijn beleving dat je blijkbaar nog half zat te slapen en daardoor nog wel es een moeiljjke dag voor de boeg kon hebben.
Jij hoopt dat je poes kou vat zodat je nog een keer terug kan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond naar de dierenartsen ik heb geheel toevallig rokjesdag vandaag
Succesquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond naar de dierenartsen ik heb geheel toevallig rokjesdag vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Jij hoopt dat je poes kou vat zodat je nog een keer terug kan?
Ik had het over Pien natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef nectarientje het volgende:
![]()
Lang leve de driedubbele maillot en het thermo-ondergoed van tegenwoordig
dat is geen poes maar een jeweetwelkater en hij gaat niet mee als ik voer moet halen. Liever niet zeg, ik reis zo min mogelijk met die herrieschopperquote:
Oeh sexy!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
Lang leve de driedubbele maillot en het thermo-ondergoed van tegenwoordig
Ik heb totaal zo'n 4 meter been als ik een collegaatje moet geloven dus ik kom er wel mee wegquote:
In geval van nood kan ze gewoon de ambu bellen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Jij hoopt dat je poes kou vat zodat je nog een keer terug kan?
Vanavond maar even doen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Atreidez het volgende:
In geval van nood kan ze gewoon de ambu bellen hoor
Je hebt er echt last vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik wordt echt gek van de vreselijke schuurbuur. Dan houdt ook nooit eens op
Huh?quote:
'ik wordt'quote:
Owh zo, kreeg gister ook al op m'n kop van m'n schoonzus over een domme taalfoutquote:
Ja zeg, we blijven niet aan de gang hequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Owh zo, kreeg gister ook al op m'n kop van m'n schoonzus over een domme taalfout
Maar ik kan er niets aan doen he, dat weet je
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja zeg, we blijven niet aan de gang he
Ik denk dat dit een dubbele betekenis heeft. Hij schuurt nogal graag en ik denk dat hij dat best wel eens in de schuur zal doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef SolidasRock het volgende:
Schuurbuur, bedoel je een buurman daarmee die in de schuur knutselt? Zo iemand ben ik ookalhoewel dat best is afgenomen de afgelopen jaren.
'Wel eens' vind ik geen probleem. Maar dit is een paar keer per week. Echt, hoeveel kan een mens te schuren hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef SolidasRock het volgende:
Mjah ik heb wel eens wat geschuurd en onlangs heb ik wat zitten te slijpen zelfs (nee airwin, geen gestolen dingen).
Je bent toch niet die buurvrouw die me elke 5 min boos aanstaart vanaf 1hoog?
Maak eens een praatje met hem? Dus niet naar buiten stormen en een preek houden. Dat zou ook bij mij niet werken. Heb wel eens een buurman gehad die bij mij kwam informeren wat ik aan het doen was en heb ik daarna rekening met hem gehouden en dat verbeterde mijn band met de buren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Wel eens' vind ik geen probleem. Maar dit is een paar keer per week. Echt, hoeveel kan een mens te schuren hebben?
Een buurman die tegen je aanstaat te rijden?? Dat schuren is zooooo 2009quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik wordt echt gek van de vreselijke schuurbuur. Dan houdt ook nooit eens op
Ik weet niet eens welke buurman het is. het is dan ook meer een buurtmanquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maak eens een praatje met hem? Dus niet naar buiten stormen en een preek houden. Dat zou ook bij mij niet werken. Heb wel eens een buurman gehad die bij mij kwam informeren wat ik aan het doen was en heb ik daarna rekening met hem gehouden en dat verbeterde mijn band met de buren.
Als dat zo was geweest had hij al lang een trap in z'n zakie gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een buurman die tegen je aanstaat te rijden?? Dat schuren is zooooo 2009
Gun andere mensen ook eens hun plezier.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had hij al lang een trap in z'n zakie gehad
Dat wordt weer binnenblijvenquote:DE BILT - De Randstad en ook andere delen van het land krijgen woensdagmiddag en -avond te maken met fikse sneeuwbuien. Het KNMI waarschuwt voor een soms slecht zicht en gladheid tijdens de avondspits.
aah, daarom mag ik langskomenquote:
Checkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
De winter kan niet van mij snel genoeg geeindigt worden, heb een hekel aan sneeuw. De kou en gladheid
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
aah, daarom mag ik langskomenLogeerfeestje
quote:
Een beetje? wanneer ben je jarig?quote:
Ik zeker wel. Geef mij maar zon zee en strand. (kortom..Curacao!)quote:
Haal je echt strooizout dan? Waar haal je dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo zout gehaald, hond nog even een keer extra uitgelaten.....laat die sneeuw maar komen!
Ik heb nog een beetje Jozo maar zal daar vast niet ver mee komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo zout gehaald, hond nog even een keer extra uitgelaten.....laat die sneeuw maar komen!
Jups bij de gemeentereiniging. Zit er hier een precies tussen mn werk en mn huis dus ben even langsgereden. Je kan ook zout op de stadsdeelkantoren halen (behalve int centrum).quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haal je echt strooizout dan? Waar haal je dat?
Veel succes! Heb je er ook vertrouwen in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef RATMEN het volgende:
. Vanavond generale!! Ik heb er zin in
.
Aha. Ik had er nog nooit over nagedachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jups bij de gemeentereiniging. Zit er hier een precies tussen mn werk en mn huis dus ben even langsgereden. Je kan ook zout op de stadsdeelkantoren halen (behalve int centrum).
Geloof alleen dat ze vanaf morgen inplaats van zout zand gaan uitdelen, omdat ook hier het zout bijna opraakt.
Thnxquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel succes! Heb je er ook vertrouwen in?
Ik ben ook een zomerkindje (aug).En met een dakterras waar het altijd vrijwel windstil is kan het al vroeg lekker warm zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben een zomerkindje en ben ook echt meer van de zomer
Doe mij maar een graadje of 28
Ik ben erg benieuwd, maar als je goed geoefend heb zal het inderdaad wel goedkomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Thnx.
. Gaat volgens mij helemaal goed komen
.
Ja, da's zeker irritant. Die gladheid mogen ze snel afschaffenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben ook een zomerkindje (aug).En met een dakterras waar het altijd vrijwel windstil is kan het al vroeg lekker warm zijn![]()
Maar op zich kan ik dit weer wel waarderen maar die gladheid, daar ben ik nu wel klaar mee. Ik wil gewoon met het grut op de fiets stappen om naar school te gaan en niet naar de tram moeten schuifelen
Dat dakterras is een feestje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En zo'n dakterras klinkt heerlijk. Hier alleen een balkon met weinig zon. Wel een tuin, maar die is tochtiger
Klinkt als een geweldige herinneringquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat dakterras is een feestje.
Het heeft even geduurd voordat we het hadden. We gebruiken het nu sinds een jaar of 3 en sinds deze zomer is het af. Staat ook een schuurtje opManlief een keer een gasbarbecue cadeau gedaan voor zijn verjaardag; ideaal. Afgelopen verjaardag heb ik ook daar gevierd. Het was de 30e, het weer was iets minder, maar overdekt met zeil en van die gehuurde lange banken met tafels was het nog heerlijk. Het was zo fijn, ik teer er nog op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
De klussende buurman kan mijn lampen ophangen
Zijn zus is de beste vriendin van de vorige eigenaresse dus hij kent het huis al
Ideaal zeg ik. En natuurlijk sponsoring van de Haagse ondernemersch
Wanneer is binnenkort?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nog geheel ontspannen aan mijn eettafel te genieten van het idee dat mijn lampen worden opgehangen binnenkort
Slotjesrondequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben even mijn slotjes ronde aan het houden in V&A en laptop backuppen en ff tv kijken.
Vind je het nog leuk om te doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaff puinruimen, noten, slotten en bannetjes aanvragen
Ik neem dat hij vantevoren nog wel even een datum doorbelt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort is een rekbaar begrip. Tot mijn grote vreugde komt hij een keer op een zaterdagochtend, in ieder geval in februari. Ik moet zorgen dat de juiste snoeren aan de lamp zitten, dan hangt hij ze op
Als jij dat al kan, de juiste snoeren aan de lampen zetten, kan je net zo goed zelf ophangen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort is een rekbaar begrip. Tot mijn grote vreugde komt hij een keer op een zaterdagochtend, in ieder geval in februari. Ik moet zorgen dat de juiste snoeren aan de lamp zitten, dan hangt hij ze op
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
Als jij dat al kan, de juiste snoeren aan de lampen zetten, kan je net zo goed zelf ophangen?
Gelukkigquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangen
En ja Miss, hij belt een datum door. Niet dat ik ineens wakker gebeld wordt door een vrolijke buurman
Hij is elektricien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangen
En ja Miss, hij belt een datum door. Niet dat ik ineens wakker gebeld wordt door een vrolijke buurman
Ik denk eerder dat hij verstand heeft van plafondconstructiesquote:
klusjesmanquote:
Heb het nog steeds naar mijn zinquote:
Een leuk team? Je bent onwijs geindoctrineerd man!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb het nog steeds naar mijn zinzeker door het team is het leuk. Als er geen leuk team was, dan was ik al weg
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een leuk team? Je bent onwijs geindoctrineerd man!
Moet jij je avatar niet veranderen omdat de kerst allang is afgelopen? Ik wil ook zo leuke avatar maar hoe maak ik die of wil jij een leuke voor mij makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb het nog steeds naar mijn zinzeker door het team is het leuk. Als er geen leuk team was, dan was ik al weg
Ik heb gewoon wat tegen modjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee hoor, met nanking, DD en rene is het leuk. Toen RD4, MaikelS en Mirjam er zaten wilde ik opstappen
Hoe leuk? Wat wil je erin hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Moet jij je avatar niet veranderen omdat de kerst allang is afgelopen? Ik wil ook zo leuke avatar maar hoe maak ik die of wil jij een leuke voor mij maken
In je rol als modje wel jaquote:
Als user ben je een schat hoorquote:
Ze vind die avatar waarin diverse katten iets doorzichtigs zitten te likken wel grappig. Zoiets zoals pussydeluxe destijds ook had?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze vind die avatar waarin diverse katten iets doorzichtigs zitten te likken wel grappig. Zoiets zoals pussydeluxe destijds ook had?
Ja dezequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Bedoel je katten die het beeldscherm lijken te likken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Bedoel je katten die het beeldscherm lijken te likken?
http://theslurps.com/
Niks verboden natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja deze [ afbeelding ]
Maar is het verboden of heel erg fout om deze avatar te gebruiken? Het lijkt me dat niet iedereen een eigen avatar kan hebben en dat deze avatar door heel veel meer mensen op internet gebruikt worden?
Verboden is het niet. Voor mij zelf spreken vind ik het wel verschrikkelijk irritant als users dezelfde avatar hebben. Zo zijn er nog 2 users die mijn elmo gifje gebruiken en daar irriteer ik me aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja deze [ afbeelding ]
Maar is het verboden of heel erg fout om deze avatar te gebruiken? Het lijkt me dat niet iedereen een eigen avatar kan hebben en dat deze avatar door heel veel meer mensen op internet gebruikt worden?
gepikt door een derde user denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Huh waar is me Elmo gifje eigenlijk
Dank je wel..... Je bent lief!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks verboden natuurlijk
Maar kan kijken of ik met die sluprs iets kan doen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Verboden is het niet. Voor mij zelf spreken vind ik het wel verschrikkelijk irritant als users dezelfde avatar hebben. Zo zijn er nog 2 users die mijn elmo gifje gebruiken en daar irriteer ik me aan
Ik herken users ook meer aan hun plaatje dan dat ik naar hun naam kijk
Waar blijft je foto dan? Of hyves?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef summer29 het volgende:
[..]
Zo zo je luistert goed naar je zusje dat je avatar weg gehaald hebt!
Hierzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Huh waar is me Elmo gifje eigenlijk
nou ik jouquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Echt, daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Ik heb nu het bewegend plaatje van die website gepikt. Heb nu niet de middelen om makkelijk zelf wat te maken of deze aan te passen helaasquote:
dat kan ik net zo goed aan jou vragen waar jouw foto is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar blijft je foto dan? Of hyves?
Hyves heb ik, Fotoboek op Fok! niet omdat er misbruik van gemaakt werdquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat kan ik net zo goed aan jou vragen waar jouw foto is.Hyves heb ik al lang en van jouwe?
Cool gifjequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:
Mijn zelfgemaakte aapjesavatar is ook wel gebruikt door anderen
[ afbeelding ]
Een Fok!ker nog welquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Cool gifjeen stom dat andere het pikken
Nou , ik hou ook van poesjes hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Echt, daar kan ik me nou niks bij voorstellen
eerst jij!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hyves heb ik, Fotoboek op Fok! niet omdat er misbruik van gemaakt werd
PM me je hyves link dan
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou , ik hou ook van poesjes hoormmmmmmmm.
Net heerlijk een half uur onder de hete douche gestaan, lijk nu wel een engelsman die te lang in de zon heeft gelegen zo rood
Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...quote:
Fok! is gezellig, Twitter is stom, LastFM is handig, maar Hyves... ik snap het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...
Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepiktquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
MissMSX, bedankt voor je hulp. We konden het eerst niet zien omdat zij de webicons op verbergen had gezet maar dat is nu opgelost. Ze is weer helemaal blij.
Charmingquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Net heerlijk een half uur onder de hete douche gestaan, lijk nu wel een engelsman die te lang in de zon heeft gelegen zo rood
Deze is wel een stuk meer likablequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepikt
Ik had het over de poesjesavatar van summer. Die heb ik gepikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deze is wel een stuk meer likableZat van de week nog een stukje order of the phoenix te kijken, wat een pokkemens speelde ze zeg..
Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezinquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het leuk om via Hyves op een makkelijke manier "in touch" te staan met mensen. Veel oud-klasgenoten, oud-collega's waarvan ik me afvroeg hoe het met ze zou gaan maar waar ik door mijn drukke gezin gewoon geen tijd zie om dat allemaal per mail te doen. Even een krabbeltje met een verjaardag of iets dergelijks, maakt het makkelijk om attent te blijven.
Ik had heel lang alleen mijn zusje als vriend. Kreeg ik allemaal mailtjes hoe ik meer vrienden kon krijgen, voelde ik me heel zielig met mijn ene contact, lol. Toen mijn schoonzusje "Let's Hyve" zei heb ik eerst nog bedankt, ik vond er geen klont aan. Nu is dat toch wel anders.
Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
Gezien de handigheid die jij er inmiddels in hebt, lijkt het mij het beste dat jij 'm volpost en de nieuwe opent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
Ooh dankjewel! Altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezin
Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?
Anders wachten we wel totdat jij m sluitquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
ik denk dat dit topic gaat stilvallen na 299 postjes
Die stuurt nooit PM'squote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we afspreken dat Airwin de volgende topic moet openen
Succes Flappiequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders wachten we wel totdat jij m sluit
Ik ga straks proberen te slapen, hopen dat t nu wel lukt. Mijn slaapmiddel van vandaag: de CD "Come away with me" van Norah Jones
Ik las een paar pagina's terug dat jij ook zo slecht slaapt .. ik heb het ook maar dan eigenlijk echt al mijn hele levenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders wachten we wel totdat jij m sluit
Ik ga straks proberen te slapen, hopen dat t nu wel lukt. Mijn slaapmiddel van vandaag: de CD "Come away with me" van Norah Jones
Ik weet het niet zeker maar jij hebt iets met Airwin toch? Of is het maar spel? Kan je bijv hem de sex niet ontzeggen of zoiets? "Eerst een PM, anders geen sex" of zoquote:
dan wil ik nr. 106 open!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we afspreken dat Airwin de volgende topic moet openen
dat suggereert dat hij en ik ueberhaupt al seks hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar jij hebt iets met Airwin toch? Of is het maar spel? Kan je bijv hem de sex niet ontzeggen of zoiets? "Eerst een PM, anders geen sex" of zo![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar jij hebt iets met Airwin toch? Of is het maar spel? Kan je bijv hem de sex niet ontzeggen of zoiets? "Eerst een PM, anders geen sex" of zo![]()
De afspraak is dan ook alleen maar dat ik het volgende topic open.quote:
Het gaat niet om de PM maar om Airwin nieuwe kunstjes te leren. Zodra hij leer PMen leren we hem af te stoken in gezonde relaties, en daarna zien we dan wel weer verder en zijn we misschien wel 5 jaar verder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Maar als zoiets zou werken in een relatie:![]()
Wat is nou het belang van een pm, zo moeilijk is het toch niet om het topic weer te vinden?
Ik kan wel PM'en, ik zie er gewoon het nut niet van in. De helft van de mensen in de lijst reageert hier nooit en de andere helft meldt zich sowieso wel in het nieuwe topic, ook als ze geen PM hebben gehad. Wat mij betreft heeft het dus geen nut en werk ik er ook niet aan mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
Het gaat niet om de PM maar om Airwin nieuwe kunstjes te leren. Zodra hij leer PMen leren we hem af te stoken in gezonde relaties, en daarna zien we dan wel weer verder en zijn we misschien wel 5 jaar verder.
Kijk, als je ze allemaal afzonderlijk moest PMen gaf ik je gelijk, pure tijdsverspilling maar nu is het 1 PM naar tig hagenezen en klaar. Niet meer over nadenken of iemand wel of niet komt reageren. Ik vond dit topic altijd snel door in het oude topic op 1 van de laatste mensen AT te klikken en dan stond Den Haag nieuwe topic meestal bovenaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel PM'en, ik zie er gewoon het nut niet van in. De helft van de mensen in de lijst reageert hier nooit en de andere helft meldt zich sowieso wel in het nieuwe topic, ook als ze geen PM hebben gehad. Wat mij betreft heeft het dus geen nut en werk ik er ook niet aan mee.
Is dat goed of slechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag trouwens juist door de pm's vreemde "gezichten" hier.
Ik post niet vaak, maar lurk af en toe wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag trouwens juist door de pm's vreemde "gezichten" hier.
Laten we ze bestoken met PMs of lokken met smoesjes met: als je 10 postjes plaatst krijg je een naaktfoto van een haagse naar keuzequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ze verder niet komen meekletsen vind ik het slecht.
Ja, redelijk. Heb het einde van de cd niet gehoord, dus ik ben zowaar binnen 50 minuten in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:02 schreef nectarientje het volgende:
Ah, laat ik dan nu maar goedemorgen zeggen voor ik m straks ineens dichtgooi!![]()
Goedemorgen!
Heb je kunnen slapen Flap?
Dan kun je lang wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |