Wanneer is binnenkort?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nog geheel ontspannen aan mijn eettafel te genieten van het idee dat mijn lampen worden opgehangen binnenkort
Slotjesrondequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben even mijn slotjes ronde aan het houden in V&A en laptop backuppen en ff tv kijken.
Vind je het nog leuk om te doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaff puinruimen, noten, slotten en bannetjes aanvragen
Ik neem dat hij vantevoren nog wel even een datum doorbelt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort is een rekbaar begrip. Tot mijn grote vreugde komt hij een keer op een zaterdagochtend, in ieder geval in februari. Ik moet zorgen dat de juiste snoeren aan de lamp zitten, dan hangt hij ze op
Als jij dat al kan, de juiste snoeren aan de lampen zetten, kan je net zo goed zelf ophangen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort is een rekbaar begrip. Tot mijn grote vreugde komt hij een keer op een zaterdagochtend, in ieder geval in februari. Ik moet zorgen dat de juiste snoeren aan de lamp zitten, dan hangt hij ze op
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
Als jij dat al kan, de juiste snoeren aan de lampen zetten, kan je net zo goed zelf ophangen?
Gelukkigquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangen
En ja Miss, hij belt een datum door. Niet dat ik ineens wakker gebeld wordt door een vrolijke buurman
Hij is elektricien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik durf deze niet zelf op te hangen. Ik heb vrij zware lampen en ik vertrouw het plafond niet. Daar laat ik hem naar kijken. De rest van de lampen in huis heb ik wel zelf opgehangen
En ja Miss, hij belt een datum door. Niet dat ik ineens wakker gebeld wordt door een vrolijke buurman
Ik denk eerder dat hij verstand heeft van plafondconstructiesquote:
klusjesmanquote:
Heb het nog steeds naar mijn zinquote:
Een leuk team? Je bent onwijs geindoctrineerd man!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb het nog steeds naar mijn zinzeker door het team is het leuk. Als er geen leuk team was, dan was ik al weg
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een leuk team? Je bent onwijs geindoctrineerd man!
Moet jij je avatar niet veranderen omdat de kerst allang is afgelopen? Ik wil ook zo leuke avatar maar hoe maak ik die of wil jij een leuke voor mij makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb het nog steeds naar mijn zinzeker door het team is het leuk. Als er geen leuk team was, dan was ik al weg
Ik heb gewoon wat tegen modjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee hoor, met nanking, DD en rene is het leuk. Toen RD4, MaikelS en Mirjam er zaten wilde ik opstappen
Hoe leuk? Wat wil je erin hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Moet jij je avatar niet veranderen omdat de kerst allang is afgelopen? Ik wil ook zo leuke avatar maar hoe maak ik die of wil jij een leuke voor mij maken
In je rol als modje wel jaquote:
Als user ben je een schat hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |