En toen reageerde ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de contactadvertentie al helemaal voor me:
Lui varken zoekt lui mormel om samen niks mee te doen.![]()
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!quote:
'Alsof' jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef summer29 het volgende:
Ik kijk af en toe naar House, ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet meer leuk vind. Dus af en toe vind ik wel leuk. Maar wie kijkt naar GTST, ONM en ATWT?!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.
Het is wel zo beleefd als iemand de moeite neemt om een berichtje te sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef becky27 het volgende:
ik heb niemand teruggepmt....... moet dat dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet eens , maar jullie zijn het adremste stel wat ik heb meegemaakt
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?quote:
Juist niet dan hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?
quote:
Ik heb niemand in m'n adresboek staan, maar stuur wel een PM (als ik het niet vergeet). Dat adresboek heb je echt niet nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
Tering zeg, zoveel moeite om mensen in adresboek te krijgen. Jill-RMC stond er niet in, nu wel en nog een paar anderen toegevoegd
Vertelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed had)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ik behalve jou nog meer mensen vergeten?
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef summer29 het volgende:
[..]
Vertel![]()
Wie heeft Sofie vermoord? Paul zeker niet. Die kwam binnen en zag Sofie liggen.
Volgens Sofie heeft Meg gedaan. Maar kan Barbara of Cole zijn? Paul heeft alleen afgemaakt omdat hij vermoeden had dat Meg of Barbara had gedaan..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef summer29 het volgende:
![]()
![]()
Heb t ontvangen.. Volgende keer mij niet vergeten hoor! Pas op, anders krijg je
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
wie weet andersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |