quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 05:45:34 ]
De blijebuybye oid? Zalig voor goedkope behangetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Nee, toen bedoelde ik die aan de andere kant van dat blok
Geen idee. Die waar ik het eerst over had is een soort Sammies. Volgens mij z'n neef ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
![]()
![]()
Soort van naamtopic!
[..]
De blijebuybye oid? Zalig voor goedkope behangetjes
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Een PM
Opbouwende kritiek: er zijn hier meerdere users dan alleen admiraal_anaal, Atreidez, melanie_the_miss, MissMSX, soapie en zeemonster.
He waar blijft mijn PM?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.
Ja, die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Die waar ik het eerst over had is een soort Sammies. Volgens mij z'n neef ofzo
Die van vandaag zijn Chinezen
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Opbouwende kritiek: er zijn hier meerdere users dan alleen admiraal_anaal, Atreidez, melanie_the_miss, MissMSX, soapie en zeemonster.
Je kunt alle namen die ik je stuurde toch copy-pasten in de adresregel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest heeft niet op mij gereageerd en zodoende heb ik hun niet toegevoegd aan mijn adresboek in PM.
Ik zag daar leuke, schattige bordjes enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ookIn de rij tegenover het raam aan de zijkant hebben ze wierook
Die aan de andere kant kom ik alleen voor het behang.
Nou, als die net zo heftig reageert als zijn naamgenoot wanneer er iemand in de buurt komt van zijn anaalstreek dan denk ik dat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Nou, als die net zo heftig reageert als zijn naamgenoot wanneer er iemand in de buurt komt van zijn anaalstreek dan denk ik dat niet
Jouw PM is ondergesneeuwt door al die PMs die ik erna heb gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt alle namen die ik je stuurde toch copy-pasten in de adresregel?
Of wachten tot iemand anders een topic opent en een PM stuurt met jou daarin, dan kun je voortaan reply-allen
Tsja, dan had je maar op zijn PM moeten reagerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregen van jou, solidas!! Hoe kan je mij vergeten?!![]()
Je kunt ook gewoon die gebruikersnamen kopieren hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jouw PM is ondergesneeuwt door al die PMs die ik erna heb gekregen![]()
Maar ik zal hem eens zoeken. Het zou fijn zijn als bijv die bijdehandse Airwin mij een PM stuurt en nog een aantal anderen zoals Tamashii, becky27, R B, enz enz
Ik dingen doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
Maar ik zal hem eens zoeken. Het zou fijn zijn als bijv die bijdehandse Airwin mij een PM stuurt en nog een aantal anderen zoals Tamashii, becky27, R B, enz enz
Ik ga straks (lees volgende week) weer verder met House zien , want ik heb nog 1 aflevering liggen van 24 , seizoen zesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Hebben ze t eindelijk over leuke series en dan is het topic vol.
Vanavond is trouwens de eerste aflevering van Trauma op RTL5, goede aflevering voor mensen met een helicopter-fobie
Lui varken !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dingen doen?Ik ben gewend dat dingen voor mij worden gedaan.
Ik zie de contactadvertentie al helemaal voor me:quote:
En toen reageerde ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de contactadvertentie al helemaal voor me:
Lui varken zoekt lui mormel om samen niks mee te doen.![]()
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!quote:
'Alsof' jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig, alsof je te lui was om er tijd en moeite in te steken!
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef summer29 het volgende:
Ik kijk af en toe naar House, ik vind hem zo irritant dat ik gewoon niet meer leuk vind. Dus af en toe vind ik wel leuk. Maar wie kijkt naar GTST, ONM en ATWT?!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit afgeleid kan worden dat Solidas een voorkeur heeft voor anaal en/of vrouwen. Alleen Atreidez valt een beetje uit de boot. Tenzij dat anaal ook op hem slaat.
Het is wel zo beleefd als iemand de moeite neemt om een berichtje te sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef becky27 het volgende:
ik heb niemand teruggepmt....... moet dat dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet eens , maar jullie zijn het adremste stel wat ik heb meegemaakt
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?quote:
Juist niet dan hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch het enige dat je faked in onze relatie he?
quote:
Ik heb niemand in m'n adresboek staan, maar stuur wel een PM (als ik het niet vergeet). Dat adresboek heb je echt niet nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
Tering zeg, zoveel moeite om mensen in adresboek te krijgen. Jill-RMC stond er niet in, nu wel en nog een paar anderen toegevoegd
Vertelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alleen ATWT. Daar zou ik bijna in het schrijversteam moeten zitten. Had al goed voorspeld wie Dusty had vermoord en nu heb ik ook de moordenaar van Sofie al geraden (heb ff vooruit gelezen om te kijken of ik het goed had)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ik behalve jou nog meer mensen vergeten?
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef summer29 het volgende:
[..]
Vertel![]()
Wie heeft Sofie vermoord? Paul zeker niet. Die kwam binnen en zag Sofie liggen.
Volgens Sofie heeft Meg gedaan. Maar kan Barbara of Cole zijn? Paul heeft alleen afgemaakt omdat hij vermoeden had dat Meg of Barbara had gedaan..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz. Nu krijg je anderhalve maand dat Paul denk dat Meg het heeft gedaan, Meg denkt dat Paul het heeft gedaan, dan denken ze gezamenlijk dat Barbara het heeft gedaan en die denk weer dat het Meg is geweest. Uiteindelijk was het Cole, omdat ie meer geld wilde hebben.
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef summer29 het volgende:
![]()
![]()
Heb t ontvangen.. Volgende keer mij niet vergeten hoor! Pas op, anders krijg je
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
wie weet andersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gaat hij je nu niet met opzet vergeten dan denk je?
Wat? Ik vond het een goede optiequote:
Jaja, je eigen straatje schoonvegen dat ze er niet achter komt dat je haar expres bent vergeten zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik leg het hier summer29 wel ff uit hoe PM werkt en waarom ze eerst er niet bij stond
Wat ben je toch een stoker hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, je eigen straatje schoonvegen dat ze er niet achter komt dat je haar expres bent vergeten zal je bedoelen.
Je ontkent 't niet, begrijp ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVP![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Sock,
Als je meer medehagenezen in je lijst wil hebbenVolgens mij heb ik ze allemaal al. Wat kan je met een buddie in de PM? En wat doet een gedeelde inbox?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVPMet wie deel ik die dan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 21:35:10 ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Sock,
Als je meer medehagenezen in je lijst wil hebbenEn je vergeet mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja TVP
Ben je zusje hoor!
![]()
Ze hebben net eten gehad johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef summer29 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365434/1/1/100/reizigers-den-haag-cs-overwinnen-angst-voor-wereldreis.html
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef summer29 het volgende:
[..]
En je vergeet mij!Ben je zusje hoor!
Moest eigenlijk naar Gouda vandaag. Dus ben blij dat ik niet gegaan ben anders kwam ik zeker die vieze harige vogelspinnen tegen gekomen!quote:
Ff PM sturen naar Socksquote:
Ze waren ontsnapt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef summer29 het volgende:
[..]
Moest eigenlijk naar Gouda vandaag. Dus ben blij dat ik niet gegaan ben anders kwam ik zeker die vieze harige vogelspinnen tegen gekomen!En dan was ik niet meer geheel huids thuis gekomen bij Solidas! En dan Solidas
Ja, zeg dat. Maar zijn wil is wet, want anders krijg je geen PMquote:
Echt he, die slechthorenden van tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeg dat. Maar zijn wil is wet, want anders krijg je geen PM
Oostindsich doof zal-ie bedoelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt he, die slechthorenden van tegenwoordig
Flappekz , kan je mij wat meer vertellen over F4F ? Ik kan er geen wijs uit namelijk met die kleine foto's op de site. Is het een grote sportschool , heb je lange wachttijden voor een apparaat als je wil fitnessen ? Maw is het er druk of valt het mee?quote:
zou het nog niet doen, beesten worden totaal gestrest, en ze kunnen allemaal bijtenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
geraden ook! Of wil je ook net als Solidaskrijgen?
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Flappekz , kan je mij wat meer vertellen over F4F ? Ik kan er geen wijs uit namelijk met die kleine foto's op de site. Is het een grote sportschool , heb je lange wachttijden voor een apparaat als je wil fitnessen ? Maw is het er druk of valt het mee?
En de subway is er dichtbij toch.
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Conekiller het volgende:
[..]
zou het nog niet doen, beesten worden totaal gestrest, en ze kunnen allemaal bijten
F4F bij de Hornbach?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Mag mezelf morgen weer afbeulen bij de F4F...yay
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.
Naast deze grote zaal zijn er nog 2 zalen:
1 voor de groepslessen en 1 met nog veeeel meer gewichten e.d. voor de grotere patser.
Ik heb nog nooit echt hoeven wachten bij een cardio-apparaat, al zijn de crosstrainers wel vrij snel bezet allemaal. Fietsen zijn er meer dan genoeg, loopbanden zijn er ook voldoende.
De drukte valt mee, op de spits-uren na: 's avonds tussen half 7 en 9. Maar ook dan kun je genoeg doen. En dan is er natuurlijk genoeg te zien...
Trek je overigens niets aan van sommige figuren, omdat het zo goedkoop is lopen er wat eehhh.... verschillende soorten mensen
EDIT - De subway is inderdaad redelijk in de buurt![]()
Wij hebben ons ook gewoon daar ingeschreven inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heen
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Iedere woensdag. En om de week op zaterdag.
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijn
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit ziet (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heen. Dan schrijf ik mij alleen in en zal ik vrijdag op zijn vroegst gaan sporten...
Ik dacht eerder gewoon de Molukkers het linkerbeen , Marokkanen de rechter en trekken maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit zier (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )
Ik zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!
Als bij mijn lieve poesje overkomt dan maakt Solidas dader af!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
een dode spin bijt idd niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |