abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 18:19:11 #201
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76407057
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef summer29 het volgende:
Goedeavond allemaal!!

Aller eerst, MissMsx, bedankt voor aanbod van haar tosti-apparaat!

En dan nog over samen wonen met Solidas Ik wil eigenlijk helemaal niet eens in Den Haag wonen, veel te druk. Kan zo slecht tegen, word chagrijnig. Solidas wilt niet in Alphen wonen...
Andere opties graag! Bedankt
Vruchtenbuurt is heul niet druk
En graag gedaan
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76407247
Er was geen OV-feestje En Art vertelde ook al te laat over z'n borrel dus ik heb de drank ook nog eens gemist
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76407588
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vruchtenbuurt is heul niet druk
En graag gedaan
Daar heb ik op kamer gewoond en ik vind echt niks! Solidas blijkbaar ook niet.....

Bv in stad, ik hou niet van teveel mensen om me heen, moet ruimte hebben anders krijg ik zo benauwd! Mediamarkt hier in centrum is altijd zo super druk, amper ruimte. In Alphen niet, groot en ruimte genoeg om te lopen. Trams ook altijd zo druk, Word snel chagrijnig en heb dan zin om ................... maar
Waar ik woon is eigenlijk goed, lekker rustig.
Elke steden, dorpen en platteland hebben voordelen en nadelen... Maar in steden zoals hier in Den Haag wil ik niet wonen.
pi_76407711
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef summer29 het volgende:

En dan nog over samen wonen met Solidas Ik wil eigenlijk helemaal niet eens in Den Haag wonen, veel te druk.
Wij wilden ook niet in Den Haag wonen. Tot we een betaalbaar appartement zagen met veel uitbreidingsmogelijkheden. "Nou vooruit dan, voor een jaar of 5. Kunnen we er eventueel een kind krijgen".
We wonen er nu 10 jaar en hebben 4 kinderen
Don't you love her madly?
pi_76407732
Is Gouda een optie dan Summer?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76407812
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik voel me overigens niet verplicht, ze beheersen bijv nederlandse taal niet zo goed, de 1 erger dan de ander en ze kunnen dus niet ff googlen naar een oplossing omdat ze ze doodeenvoudig niet begrijpen.

Ik snap dat je het doet hoor.
Vond alleen je stelilng "Ik ga daar niet wonen want dan staan m'n vrienden continu op de stoep" (even kort door de bocht) een beetje apart. Want daar ben je natuurlijk gewoon zelf bij.
pi_76408019
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
Is Gouda een optie dan Summer?
Daar zijn Solidas en ik zeker eens; in Gouda wonen.... Maar hoe krijgen we dan woning?
We zijn allebei niet eens ingeschreven in Gouda. Volgens mij mag je alleen in Gouda wonen als je baan hebt in Gouda.. Voor huurhuis staan we in iedere geval in lange wachtlijst als we dat willen.
Solidas kan woningen reageren in Den Haag en buiten Den Haag zoals Leidschendam, Voorburg.. En ik kan (als Solidas zijn gedachten verandert om toch in de buurt van Alphen wonen) opnieuw in laten schrijven voor andere woning... Dat is wel voordeel, maar tot nu toe komen wij niet uit.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:44:58 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76408151
Als Solidas in Den Haag kan reageren kan ie toch ook voor Delft reageren? Das wel leuk hoor
pi_76408174
Koop is geen optie? Want dan zijn de mogelijkheden in Gouda voor huur wel beperkt ja..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76408694
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef becky27 het volgende:
Als Solidas in Den Haag kan reageren kan ie toch ook voor Delft reageren? Das wel leuk hoor
Ja, daar zou ik ook wel willen wonen! Ik ben er in ieder geval getrouwd
pi_76408725
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef becky27 het volgende:
Nee Delft is ook te druk! En ook veel te duur volgens Solidas...
  maandag 4 januari 2010 @ 19:17:22 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76409512
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, daar zou ik ook wel willen wonen! Ik ben er in ieder geval getrouwd
Woon er nu weer (voor even) maar ik ga er wel vanuit als we trouwen dat we dat hier doen? Of moet dat perse in de gemeente waar je woont? Feesten sowieso in Delft!
pi_76409855
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef becky27 het volgende:

[..]

Woon er nu weer (voor even) maar ik ga er wel vanuit als we trouwen dat we dat hier doen? Of moet dat perse in de gemeente waar je woont? Feesten sowieso in Delft!
Nee, je hoeft niet te trouwen in de gemeente waar je woont. Ik woonde ook toen al in Den Haag. Je kunt trouwen waar je wilt.
We hadden ons feest in Stadsherberg De Mol.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:36:32 #214
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76410316
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef summer29 het volgende:

[..]

Daar heb ik op kamer gewoond en ik vind echt niks! Solidas blijkbaar ook niet.....

Bv in stad, ik hou niet van teveel mensen om me heen, moet ruimte hebben anders krijg ik zo benauwd! Mediamarkt hier in centrum is altijd zo super druk, amper ruimte. In Alphen niet, groot en ruimte genoeg om te lopen. Trams ook altijd zo druk, Word snel chagrijnig en heb dan zin om ................... maar
Waar ik woon is eigenlijk goed, lekker rustig.
Elke steden, dorpen en platteland hebben voordelen en nadelen... Maar in steden zoals hier in Den Haag wil ik niet wonen.
Wat vond je niks aan de Vruchtenbuurt?
50.000 O+
pi_76410602
Mn broertje wilde naar de McDrive bij de Binckhorst. We gingen om half 6 weg en zijn net pas terug. Hell op de weg!
pi_76410720
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef nectarientje het volgende:
En Art vertelde ook al te laat over z'n borrel dus ik heb de drank ook nog eens gemist
Oh, de borrel .... zelf ook vergeten Paar losgeslagen Afrikanen en Z-Amerikanen die bij gratis bier doen alsof het de laatste liters water op aarde zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_76410913
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn broertje wilde naar de McDrive bij de Binckhorst. We gingen om half 6 weg en zijn net pas terug. Hell op de weg!
Ehm, ja... en waarom? Ik was al aan t balen dat ik via Ypenburg reedt en daar een uur vaststond, maar toen hoorde ik op de radio dat er tussen gouda en het malieveld ook 22km stond En tot de A4 stond het ook van de andere kant vast tot helemaal in de nieuwe tunnel bij Hubertus nog! En al die file's waren niet voor de snelweg zelf, maar voor de mensen die naar Leidschenveen en Zmeer moesten...
pi_76411130
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ehm, ja... en waarom? Ik was al aan t balen dat ik via Ypenburg reedt en daar een uur vaststond, maar toen hoorde ik op de radio dat er tussen gouda en het malieveld ook 22km stond En tot de A4 stond het ook van de andere kant vast tot helemaal in de nieuwe tunnel bij Hubertus nog! En al die file's waren niet voor de snelweg zelf, maar voor de mensen die naar Leidschenveen en Zmeer moesten...
Sneeuw he...das eng....kan niemand meer rijden.
Kwam op de burg. Patijnlaan al vast te staan daar 20 minuten gestaan, toen ben ik binnendoor langs de Riouwstraat en heb die zijweg langs de Koningskade gepakt, dat ging nog redelijk. Bij de Koningstunnel weer stil en vanaf daar af en toe rijden richting de Binkhorst.
Stelletje aso's daar ook kruispunt blokkeren, door rood rijden en dan voorrang eisen, helaas een watje voor me wat niet durfde dus die moest ik praktisch voor die rij auto's duwen. Ey je hebt voorrang, tis groen - nemen die handel. Terug weg zelfde verhaal op die kruising, dan heb je aan mij een goede. Net zo lang zitten toeteren en grommen met mn auto tot ie een stukje achteruit ging en ik er langs kon. Les 1: Nooit een kruising blokkeren!
pi_76411699
Ja heb ik ook een hekel aan, maar soms kan je er echt niks aan doen Maar die types die zelf nog ff snel rood pakken en dan vervolgens een compleet andere richting blokkeren zouden ze in principe gewoon ondersteboven aan t verkeerslicht moeten hangen
pi_76413275
Heb anderhalf uur gedaan over een klein rot stukje dat ik normaal in iets meer dan een kwartier rij.....
pi_76414612
Ik heb ook drie kwartier gereden over een stukje Neherkade-Erasmusweg.....druk druk druk.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:18:39 #222
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_76415098
gelukkig nieuw jaar (mag nu toch nog?) van een bijkomend van 4 dagen sex drank en canabis rustenburg

Vandaag nadat ik echt nuchter was wel even 2 leegstaande terraria gevuld. Koppeltje P. cavimanus (roodklauw schorpioen) gekocht. Een voor mij en een voor m'n meissie. Ze heeft een nieuw huis dus ook een nieuwe huisgenoot
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_76417853
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ook drie kwartier gereden over een stukje Neherkade-Erasmusweg.....druk druk druk.
Ik ben terug van school . We waren met zijn vieren inclusief leraar , van de 21 personen normaal gesproken.

Normaal stopt het pas om 22.00 uur , maar nu gingen we razendsnel door de stof heen .
pi_76417957
Hoe is het gegaan met het zoenen? Riep er nog iemand KOORTSLIP!!
pi_76418077
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit hier nog met geprulde lippen....
pi_76418151
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb R_B door het hele pand achterna gehold, maar mooi dat hij niet wilde
  maandag 4 januari 2010 @ 22:15:14 #227
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76418210
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:
Dat sluit wel aan bij mijn beeld dat R_B een nerdy ventje met chronische vrouwenangst is.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76418824
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:

[..]

En nu het echte verhaal......
pi_76418881
nouhou...ziggo ligt eruit. Alle rtl's, discovery Wilde Deadliest Catch kijken
pi_76419096
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En nu het echte verhaal......
ok , ik heb mij verstopt
pi_76419299
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Jill-RMC het volgende:
nouhou...ziggo ligt eruit. Alle rtl's, discovery Wilde Deadliest Catch kijken
Ik heb gewoon beeld. Zeker geen digi tv? Kom je hier toch ff kijken
pi_76419430
ik heb ook geen beeld op heel veel kanalen... Ik heb begrepen dat we ooit gedwongen zouden worden om over te stappen op digitale tv maar ik weet ff niet meer wanneer de datum daarvan was?

Beeld is er weer

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 22:41:15 ]
pi_76420606
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef zeemonster het volgende:

[..]

ok , ik heb mij verstopt
Hoe kreeg je dat voor mekaar als jullie maar met 4en waren?
pi_76421483
Het is glad buiten! Ik hoefde maar een klein stukje te lopen maar op bepaalde stukken was ik net Bambi op ijs
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76423346
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoe kreeg je dat voor mekaar als jullie maar met 4en waren?
school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.
pi_76423881
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef nectarientje het volgende:
Het is glad buiten! Ik hoefde maar een klein stukje te lopen maar op bepaalde stukken was ik net Bambi op ijs
Ik had het willen zien .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76424114
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik had het willen zien .
Ik ook, jammer dat er geen filmpje van gemaakt is!
pi_76424222
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ik ook, jammer dat er geen filmpje van gemaakt is!
Ja maar jij uit en ik uit .

.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76424349
nee ik ook uit ! Ben je verliefd op haar dan?
pi_76424502
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef zeemonster het volgende:

[..]

school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.
R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?
pi_76424825
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef summer29 het volgende:
nee ik ook uit ! Ben je verliefd op haar dan?
Bambi .
pi_76424906
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Bambi .
Je bent verliefd op Bambi?

Neem toch gewoon een normale leuke (knorrige) vrouw zoals nectarientje!
pi_76424949
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je bent verliefd op Bambi?

Neem toch gewoon een normale leuke (knorrige) vrouw zoals nectarientje!
Nectarientje als bambi lijkt me gewoon .
pi_76425478
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nectarientje als bambi lijkt me gewoon .
Oh, voorovergebukt en dan naakt op haar armen en voeten lopen met een pluizig knotje (=staartje) op haar achterste. Een man naar mijn hart .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 09:01:42 ]
pi_76426742
ook goedemorgen

Eens kijken hoe glad het rond m'n werk is, heb huisbezoeken en geen zin om zelf te eindigen in een rolstoel (kan 'm wel mooi zelf opmeten, dat is dan weer handig )

Hoe was de 1e doorloop Ratmen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76426790
Ziet er nog glad uit...
Is dat het ook of kan ik beter met het OV ipv de fiets?
Voices tell me I'm the shit.
pi_76426797
ik kwam gisteren Den Haag niet eens binnen zeg ! stond een half uur vast op van de alkemadelaan, in totaal twee en half uur over gedaan om naar huis t komen,
pi_76426808
Goedemorgen Den Haag
Tis weer lekker glad dus dat wordt weer fijn glijden
pi_76427162
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?
Nevermind, laten we het erop houden dat R_B en ik elkaar kennen
pi_76427227
Het is echt heel erg glad buiten! Ga zo ook maar met ov mn huisbezoeken doen, heb weinig trek in een gebroken pols omdat ik zonodig moet fietsen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76427269
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 06:57 schreef nectarientje het volgende:
ook goedemorgen

Eens kijken hoe glad het rond m'n werk is, heb huisbezoeken en geen zin om zelf te eindigen in een rolstoel (kan 'm wel mooi zelf opmeten, dat is dan weer handig )

Hoe was de 1e doorloop Ratmen?
En wederom ben ik gelukkig dat nadat ik gisteravond naar huis geglibberd was, ik besloten heb om deze morgen thuis te werken en vanmiddag pas de deur uit naar mn afspraak te gaan. Zeker gezien ik over de A12 moet .

Eerste doorloop ging zozo. Tis altijd wennen als je ineens in het theater staat, andere ruimte, andere op- en afgangen, aangepaste mise en scene. Maar wel fijn om er weer te staan .
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:35:10 #252
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76427271
Het is echt spekglad buiten zeg (en nog donker ). Overal heel voorzichtig gedaan wil ik rennen voor de tram ga ik op het perron onderuit, tsssss.
pi_76427306
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:35 schreef becky27 het volgende:
Het is echt spekglad buiten zeg (en nog donker ). Overal heel voorzichtig gedaan wil ik rennen voor de tram ga ik op het perron onderuit, tsssss.
!! Kijk nou uit met dat zwangere lijfje van je!
pi_76427333
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik heb gewoon beeld. Zeker geen digi tv? Kom je hier toch ff kijken
Wel digi-tv maar niet in mn slaapkamer. En ik lag al lekker warm in mn bedje
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:51:45 #255
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76427451
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef RATMEN het volgende:

[..]

!! Kijk nou uit met dat zwangere lijfje van je!
Jahaa (liep samen met een collega van 60 die ook ging rennen, kon moeilijk achterblijven als jonge blom van 30 )

Gister viel de tv in Delft ook weg, een of andere storing toch?
pi_76427563
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:19 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nevermind, laten we het erop houden dat R_B en ik elkaar kennen
Ja ik weet het, jullie zijn collegas en zien elkaar regelmatig. Je geeft andere antwoorden op mijn vragen
pi_76431724
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:56:31 #258
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76432176
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
Geen enkele? En je had wel afspraken staan?
Lijkt me duidelijk: Aanvraag niet gehonoreerd!
50.000 O+
pi_76432262
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MissMSX het volgende:

Geen enkele? En je had wel afspraken staan?
Lijkt me duidelijk: Aanvraag niet gehonoreerd!
Uiteraard had ik afspraken staan Ga niet voor mn lol naar zuid.
Mijn idee: als je met dit weer naar buiten kan, ben je prima in staat je huishouden te doen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76432341
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:58 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Mijn idee: als je met dit weer naar buiten kan, ben je prima in staat je huishouden te doen
.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:04:51 #261
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76432465
quote:

[..]

Nee snap ik, maar dat er 1 iemand niet is ok... maar hoeveel afspraken had je staan?
50.000 O+
pi_76432566
Ik had er 4 staan. Eentje belde af vanwege het weer voor ik op pad ging dus prima Twee waren echt niet thuis en bij de derde was er geen tolk. Dochter gebeld 'ja, die brief is ook al zo lang geleden..' Die twee ga ik afwijzen, derde krijgt nog een kans als ze me zelf belt voor een nieuwe afspraak. Anders niet.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:10:45 #263
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76432676
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef nectarientje het volgende:
Ik had er 4 staan. Eentje belde af vanwege het weer voor ik op pad ging dus prima Twee waren echt niet thuis en bij de derde was er geen tolk. Dochter gebeld 'ja, die brief is ook al zo lang geleden..' Die twee ga ik afwijzen, derde krijgt nog een kans als ze me zelf belt voor een nieuwe afspraak. Anders niet.
Je bedoelt dat degene zonder de tolk nog een kans krijgt?
En wat is 'lang geleden'?
50.000 O+
pi_76432891
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Je bedoelt dat degene zonder de tolk nog een kans krijgt?
En wat is 'lang geleden'?
De dochter gaat mij morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Belt ze niet, wijs ik m alsnog af. En lang geleden is eind november.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76433021
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ja ik weet het, jullie zijn collegas en zien elkaar regelmatig. Je geeft andere antwoorden op mijn vragen
Ik geef geen andere antwoorden, je leest het waarschijnlijk anders. Overigens zien RB en ik elkaar niet regelmatig .

dinsdag 5 januari 2010 @ 12:31:00 #266
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76433329
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

De dochter gaat mij morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Belt ze niet, wijs ik m alsnog af. En lang geleden is eind november.
Tsja, jij bent'em toch ook niet vergeten?
50.000 O+
pi_76433983
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef MissMSX het volgende:

Tsja, jij bent'em toch ook niet vergeten?
precies, bovendien ben ik niet degene die hulp wil.. Zij willen iets van mij dus dan heb je er te zijn
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:53:19 #268
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76434124
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef nectarientje het volgende:

[..]

precies, bovendien ben ik niet degene die hulp wil.. Zij willen iets van mij dus dan heb je er te zijn
Iets zegt me dat jouw gemiddelde collega daar anders over denkt
50.000 O+
pi_76434196
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:

Iets zegt me dat jouw gemiddelde collega daar anders over denkt
Hoezo? Je bedoelt dat collega's wat meer van de kusjekroel zijn?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:55:52 #270
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76434218
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Hoezo? Je bedoelt dat collega's wat meer van de kusjekroel zijn?
50.000 O+
pi_76434285
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef nectarientje het volgende:

[..]

wat doe je voor werk??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_76434298
oh, maar ik kan ook best de 'sociaal' uit de 'sociale zaken' uithangen hoor Maar dan wel voor mensen die mij keurig even afbellen en niet voor mensen die mij over straat laten glibberen of door de regen laten fietsen (eerder akkefietje dat me hoog zit)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:59:00 #273
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76434356
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef nectarientje het volgende:
oh, maar ik kan ook best de 'sociaal' uit de 'sociale zaken' uithangen hoor Maar dan wel voor mensen die mij keurig even afbellen en niet voor mensen die mij over straat laten glibberen of door de regen laten fietsen (eerder akkefietje dat me hoog zit)
Maar jij ziet wel duidelijk de lijn dat zij iets van jou willen en dat het dus hun verantwoordelijkheid is daar netjes mee om te gaan.
50.000 O+
pi_76434470
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef MissMSX het volgende:

Maar jij ziet wel duidelijk de lijn dat zij iets van jou willen en dat het dus hun verantwoordelijkheid is daar netjes mee om te gaan.
Ik ben erachter gekomen dat het per wijk verschilt. Ik ben voor een dementerende bejaarde een stuk liever dan voor een 35-jarige die painpainpain heeft en in de ene wijk heb je nu eenmaal meer bejaarden dan in de andere
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:11:04 #275
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76434831
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik ben erachter gekomen dat het per wijk verschilt. Ik ben voor een dementerende bejaarde een stuk liever dan voor een 35-jarige die painpainpain heeft en in de ene wijk heb je nu eenmaal meer bejaarden dan in de andere
Natuurlijk
Ik ben ook heel sociaal, maar doe niet aan zieligdoenerij. Wie misbruik maakt van het systeem kan van mij een grote krijgen, want die verpesten het voor de mensen die het echt nodig hebben en voor wie ik echt wel belasting wil betalen.
50.000 O+
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:26:29 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_76435285
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:

want die verpesten het voor de mensen die het echt nodig hebben en voor wie ik echt wel belasting wil betalen.
ik wil voor niemand belasting betalen! Ze gaan er maar lekker zelf voor werken!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_76435410
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
pi_76435894
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef ook_gek het volgende:

mja, gelukkig ben ik wel zo realistisch om te beseffen dat dat niet voor iedereen is weggelegd
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:49:35 #279
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76436024
Wat nectarientje zegt...
50.000 O+
pi_76436139
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik geef geen andere antwoorden, je leest het waarschijnlijk anders. Overigens zien RB en ik elkaar niet regelmatig .

Nee idd, niet regelmatig maar dagelijks
pi_76438357
quote:

[..]

Jij gaat/moet het tenminste nog bij de mensen gaan bekijken. Bij mij kon dat telefonisch geconstateerd worden.
pi_76438600
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Lovechild het volgende:

Jij gaat/moet het tenminste nog bij de mensen gaan bekijken. Bij mij kon dat telefonisch geconstateerd worden.
Dat doe ik ook wel hoor. Als het verhaal op papier duidelijk is en ik kom er telefonisch uit met client, graag! Dan ga ik er ook niet langs, alleen is het zo lastig bellen met mensen die geen Nederlands kunnen..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76438998
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef nectarientje het volgende:

[..]
Dan ga ik er ook niet langs, alleen is het zo lastig bellen met mensen die geen Nederlands kunnen..
Ja, dat lijkt me ook erg lastig.

Wat me ook een nadeel van telefonisch lijkt, is dat je iemands lichaamstaal niet ziet. Ik deed het aan de telefoon allemaal wat minder erg voor dan het was. Als diegene me had kunnen zíen had ze wellicht iets heel anders geconstateerd.
Maar goed, 't is lang geleden en allemaal niet meer aan de orde, dus het maakt ook niet uit.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:26:20 #284
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76439973
Ik heb net een ultrafoute winkel op de Leyweg ontdekt. Zo'n heerlijke troepwinkel
Tegenover de V&D.
50.000 O+
pi_76442881
Waarom is deze winkel fout? Vertel...?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:32:57 #286
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76442933
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is deze winkel fout? Vertel...?
Omdat ze van die ultragoedkope prullaria verkopen
50.000 O+
pi_76449046
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een ultrafoute winkel op de Leyweg ontdekt. Zo'n heerlijke troepwinkel
Tegenover de V&D.
Volgens mij had ik je die al eens getipt Ze hebben goedkope wierook en verder vooral heel veel meuk ja.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76449184
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Lovechild het volgende:

Wat me ook een nadeel van telefonisch lijkt, is dat je iemands lichaamstaal niet ziet. Ik deed het aan de telefoon allemaal wat minder erg voor dan het was. Als diegene me had kunnen zíen had ze wellicht iets heel anders geconstateerd.
Maar goed, 't is lang geleden en allemaal niet meer aan de orde, dus het maakt ook niet uit.
Dat is absoluut lastig. Iemand met fibromyalgie om maar iets te noemen wil ik gewoon zien. Van iemand met een nieuwe heup of een hernia kan ik bedenken wat ze wel en niet kunnen en wat reeel is.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76449400
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Omdat ze van die ultragoedkope prullaria verkopen
Heet ie So Low? In ieder geval snap ik wat je bedoelt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 19:10:55 ]
pi_76449459
Ik heb weer een nieuw woord geleerd... En ik dacht nog wel dat ik alle kwaaltjes met een moeilijke naam nu wist, na het kijken van alle afleveringen van House
pi_76449529
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dat is absoluut lastig. Iemand met fibromyalgie om maar iets te noemen wil ik gewoon zien. Van iemand met een nieuwe heup of een hernia kan ik bedenken wat ze wel en niet kunnen en wat reeel is.
Wat is die nummer toch onder je userpic, ik geloof niet dat het je telnr is

En uuuh, ik heb een idee wat voor werk je doet, maar wat is het precies? Ben je een keurarts voor zeg maar arboned?
pi_76449539
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd... En ik dacht nog wel dat ik alle kwaaltjes met een moeilijke naam nu wist, na het kijken van alle afleveringen van House
House
pi_76449583
Hoera voor Art

En SR, het is geen So Low. Het is een particulier zeg maar die echt alle mogelijke plastic dingen inkoopt en weer verkoopt. Foute glazen dingetjes, goedkope douchegordijnen, speelgoed dat na 3 keer spelen uit elkaar valt. Het is wel hetzelfde idee hoor
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76449751
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Atreidez het volgende:
House M.D. ben ik een groot fan van

Mijn favo afleveringen zijn:
- Die waarin hij wakker wordt in een stripclub en steeds flarden van herinneringen heeft van een stadbus en waar amber is verongelukt.
- Die waarin hij neergeschoten wordt door een boze patient en telkens overal opduikt en niet weet hoe hij daar is gekomen en ook weer hard kan lopen.
- Die waarin hij stellig is overtuigd dat hij Cuddy dan toch eindelijk in bed heeft gekregen en zij doet alsof er niets is gebeurd.
pi_76450265
House!!!!
pi_76450313
House vind ik nou weer juist niet leuk......wel alle CSI's en NCIS!
pi_76450537
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
House vind ik nou weer juist niet leuk......wel alle CSI's en NCIS!
NCIS en CSI gaan nog wel, het klinkt voor jou zeker belachelijk maar ik vind ze op elkaar lijken maar jij zal zeker zeggen dat alle House afleveringen ook op elkaar lijken, toch? (als dat zo is heb je nog gelijk ook)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:38:46 #298
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76450808
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Volgens mij had ik je die al eens getipt Ze hebben goedkope wierook en verder vooral heel veel meuk ja.
Nee, toen bedoelde ik die aan de andere kant van dat blok
50.000 O+
pi_76450814
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn tal van belastingen die niets te maken hebben met het wel of niet arbeidsongeschikt te zijn. Wegenbelasting bijvoorbeeld.

Zeg je dat ook tegen ieder mens die om een bepaalde reden niet kan werken ?

@ Flappekz en partner , ik ga komende week naar Fit For Free , is het een kleine sportschool of best ruim?, druk of redelijk rustig? Ik kan uit die piepkleine foto's op de site geen wijs .
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:39:32 #300
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76450843
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heet ie So Low? In ieder geval snap ik wat je bedoelt...
Het is zelfs zo slecht dat het geen naam heeft. Iig niet op de gevel voor zover ik gezien heb
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')