En wederom ben ik gelukkig dat nadat ik gisteravond naar huis geglibberd was, ik besloten heb om deze morgen thuis te werken en vanmiddag pas de deur uit naar mn afspraak te gaan. Zeker gezien ik over de A12 moetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:57 schreef nectarientje het volgende:
ook goedemorgen
Eens kijken hoe glad het rond m'n werk is, heb huisbezoeken en geen zin om zelf te eindigen in een rolstoel (kan 'm wel mooi zelf opmeten, dat is dan weer handig)
Hoe was de 1e doorloop Ratmen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:35 schreef becky27 het volgende:
Het is echt spekglad buiten zeg (en nog donker). Overal heel voorzichtig gedaan wil ik rennen voor de tram ga ik op het perron onderuit, tsssss.
Wel digi-tv maar niet in mn slaapkamer. En ik lag al lekker warm in mn bedjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]Ik heb gewoon beeld. Zeker geen digi tv? Kom je hier toch ff kijken
Jahaaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]!! Kijk nou uit met dat zwangere lijfje van je!
Ja ik weet het, jullie zijn collegas en zien elkaar regelmatig. Je geeft andere antwoorden op mijn vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nevermind, laten we het erop houden dat R_B en ik elkaar kennen
Geen enkele? En je had wel afspraken staan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
Uiteraard had ik afspraken staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MissMSX het volgende:
Geen enkele? En je had wel afspraken staan?
Lijkt me duidelijk: Aanvraag niet gehonoreerd!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uiteraard had ik afspraken staanGa niet voor mn lol naar zuid.
Mijn idee: als je met dit weer naar buiten kan, ben je prima in staat je huishouden te doen
Nee snap ik, maar dat er 1 iemand niet is ok... maar hoeveel afspraken had je staan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uiteraard had ik afspraken staanGa niet voor mn lol naar zuid.
Mijn idee: als je met dit weer naar buiten kan, ben je prima in staat je huishouden te doen
Je bedoelt dat degene zonder de tolk nog een kans krijgt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef nectarientje het volgende:
Ik had er 4 staan. Eentje belde af vanwege het weer voor ik op pad ging dus primaTwee waren echt niet thuis en bij de derde was er geen tolk. Dochter gebeld 'ja, die brief is ook al zo lang geleden..' Die twee ga ik afwijzen, derde krijgt nog een kans als ze me zelf belt voor een nieuwe afspraak. Anders niet.
De dochter gaat mij morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Belt ze niet, wijs ik m alsnog af. En lang geleden is eind november.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Je bedoelt dat degene zonder de tolk nog een kans krijgt?
En wat is 'lang geleden'?
Ik geef geen andere antwoorden, je leest het waarschijnlijk anders. Overigens zien RB en ik elkaar niet regelmatig .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik weet het, jullie zijn collegas en zien elkaar regelmatig. Je geeft andere antwoorden op mijn vragen
Tsja, jij bent'em toch ook niet vergeten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De dochter gaat mij morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Belt ze niet, wijs ik m alsnog af. En lang geleden is eind november.
precies, bovendien ben ik niet degene die hulp wil.. Zij willen iets van mij dus dan heb je er te zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, jij bent'em toch ook niet vergeten?
Iets zegt me dat jouw gemiddelde collega daar anders over denktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
precies, bovendien ben ik niet degene die hulp wil.. Zij willen iets van mij dus dan heb je er te zijn
Hoezo? Je bedoelt dat collega's wat meer van de kusjekroel zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Iets zegt me dat jouw gemiddelde collega daar anders over denkt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoezo? Je bedoelt dat collega's wat meer van de kusjekroel zijn?
wat doe je voor werk??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
precies, bovendien ben ik niet degene die hulp wil.. Zij willen iets van mij dus dan heb je er te zijn
Maar jij ziet wel duidelijk de lijn dat zij iets van jou willen en dat het dus hun verantwoordelijkheid is daar netjes mee om te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef nectarientje het volgende:
oh, maar ik kan ook best de 'sociaal' uit de 'sociale zaken' uithangen hoorMaar dan wel voor mensen die mij keurig even afbellen en niet voor mensen die mij over straat laten glibberen of door de regen laten fietsen (eerder akkefietje dat me hoog zit)
Ik ben erachter gekomen dat het per wijk verschilt. Ik ben voor een dementerende bejaarde een stuk liever dan voor een 35-jarige die painpainpain heeft en in de ene wijk heb je nu eenmaal meer bejaarden dan in de anderequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Maar jij ziet wel duidelijk de lijn dat zij iets van jou willen en dat het dus hun verantwoordelijkheid is daar netjes mee om te gaan.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat het per wijk verschilt. Ik ben voor een dementerende bejaarde een stuk liever dan voor een 35-jarige die painpainpain heeft en in de ene wijk heb je nu eenmaal meer bejaarden dan in de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |