abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 18:19:11 #201
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76407057
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef summer29 het volgende:
Goedeavond allemaal!!

Aller eerst, MissMsx, bedankt voor aanbod van haar tosti-apparaat!

En dan nog over samen wonen met Solidas Ik wil eigenlijk helemaal niet eens in Den Haag wonen, veel te druk. Kan zo slecht tegen, word chagrijnig. Solidas wilt niet in Alphen wonen...
Andere opties graag! Bedankt
Vruchtenbuurt is heul niet druk
En graag gedaan
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76407247
Er was geen OV-feestje En Art vertelde ook al te laat over z'n borrel dus ik heb de drank ook nog eens gemist
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76407588
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vruchtenbuurt is heul niet druk
En graag gedaan
Daar heb ik op kamer gewoond en ik vind echt niks! Solidas blijkbaar ook niet.....

Bv in stad, ik hou niet van teveel mensen om me heen, moet ruimte hebben anders krijg ik zo benauwd! Mediamarkt hier in centrum is altijd zo super druk, amper ruimte. In Alphen niet, groot en ruimte genoeg om te lopen. Trams ook altijd zo druk, Word snel chagrijnig en heb dan zin om ................... maar
Waar ik woon is eigenlijk goed, lekker rustig.
Elke steden, dorpen en platteland hebben voordelen en nadelen... Maar in steden zoals hier in Den Haag wil ik niet wonen.
pi_76407711
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef summer29 het volgende:

En dan nog over samen wonen met Solidas Ik wil eigenlijk helemaal niet eens in Den Haag wonen, veel te druk.
Wij wilden ook niet in Den Haag wonen. Tot we een betaalbaar appartement zagen met veel uitbreidingsmogelijkheden. "Nou vooruit dan, voor een jaar of 5. Kunnen we er eventueel een kind krijgen".
We wonen er nu 10 jaar en hebben 4 kinderen
Don't you love her madly?
pi_76407732
Is Gouda een optie dan Summer?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76407812
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik voel me overigens niet verplicht, ze beheersen bijv nederlandse taal niet zo goed, de 1 erger dan de ander en ze kunnen dus niet ff googlen naar een oplossing omdat ze ze doodeenvoudig niet begrijpen.

Ik snap dat je het doet hoor.
Vond alleen je stelilng "Ik ga daar niet wonen want dan staan m'n vrienden continu op de stoep" (even kort door de bocht) een beetje apart. Want daar ben je natuurlijk gewoon zelf bij.
pi_76408019
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
Is Gouda een optie dan Summer?
Daar zijn Solidas en ik zeker eens; in Gouda wonen.... Maar hoe krijgen we dan woning?
We zijn allebei niet eens ingeschreven in Gouda. Volgens mij mag je alleen in Gouda wonen als je baan hebt in Gouda.. Voor huurhuis staan we in iedere geval in lange wachtlijst als we dat willen.
Solidas kan woningen reageren in Den Haag en buiten Den Haag zoals Leidschendam, Voorburg.. En ik kan (als Solidas zijn gedachten verandert om toch in de buurt van Alphen wonen) opnieuw in laten schrijven voor andere woning... Dat is wel voordeel, maar tot nu toe komen wij niet uit.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:44:58 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76408151
Als Solidas in Den Haag kan reageren kan ie toch ook voor Delft reageren? Das wel leuk hoor
pi_76408174
Koop is geen optie? Want dan zijn de mogelijkheden in Gouda voor huur wel beperkt ja..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76408694
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef becky27 het volgende:
Als Solidas in Den Haag kan reageren kan ie toch ook voor Delft reageren? Das wel leuk hoor
Ja, daar zou ik ook wel willen wonen! Ik ben er in ieder geval getrouwd
pi_76408725
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef becky27 het volgende:
Nee Delft is ook te druk! En ook veel te duur volgens Solidas...
  maandag 4 januari 2010 @ 19:17:22 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76409512
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, daar zou ik ook wel willen wonen! Ik ben er in ieder geval getrouwd
Woon er nu weer (voor even) maar ik ga er wel vanuit als we trouwen dat we dat hier doen? Of moet dat perse in de gemeente waar je woont? Feesten sowieso in Delft!
pi_76409855
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef becky27 het volgende:

[..]

Woon er nu weer (voor even) maar ik ga er wel vanuit als we trouwen dat we dat hier doen? Of moet dat perse in de gemeente waar je woont? Feesten sowieso in Delft!
Nee, je hoeft niet te trouwen in de gemeente waar je woont. Ik woonde ook toen al in Den Haag. Je kunt trouwen waar je wilt.
We hadden ons feest in Stadsherberg De Mol.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:36:32 #214
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76410316
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef summer29 het volgende:

[..]

Daar heb ik op kamer gewoond en ik vind echt niks! Solidas blijkbaar ook niet.....

Bv in stad, ik hou niet van teveel mensen om me heen, moet ruimte hebben anders krijg ik zo benauwd! Mediamarkt hier in centrum is altijd zo super druk, amper ruimte. In Alphen niet, groot en ruimte genoeg om te lopen. Trams ook altijd zo druk, Word snel chagrijnig en heb dan zin om ................... maar
Waar ik woon is eigenlijk goed, lekker rustig.
Elke steden, dorpen en platteland hebben voordelen en nadelen... Maar in steden zoals hier in Den Haag wil ik niet wonen.
Wat vond je niks aan de Vruchtenbuurt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76410602
Mn broertje wilde naar de McDrive bij de Binckhorst. We gingen om half 6 weg en zijn net pas terug. Hell op de weg!
pi_76410720
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef nectarientje het volgende:
En Art vertelde ook al te laat over z'n borrel dus ik heb de drank ook nog eens gemist
Oh, de borrel .... zelf ook vergeten Paar losgeslagen Afrikanen en Z-Amerikanen die bij gratis bier doen alsof het de laatste liters water op aarde zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_76410913
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn broertje wilde naar de McDrive bij de Binckhorst. We gingen om half 6 weg en zijn net pas terug. Hell op de weg!
Ehm, ja... en waarom? Ik was al aan t balen dat ik via Ypenburg reedt en daar een uur vaststond, maar toen hoorde ik op de radio dat er tussen gouda en het malieveld ook 22km stond En tot de A4 stond het ook van de andere kant vast tot helemaal in de nieuwe tunnel bij Hubertus nog! En al die file's waren niet voor de snelweg zelf, maar voor de mensen die naar Leidschenveen en Zmeer moesten...
pi_76411130
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ehm, ja... en waarom? Ik was al aan t balen dat ik via Ypenburg reedt en daar een uur vaststond, maar toen hoorde ik op de radio dat er tussen gouda en het malieveld ook 22km stond En tot de A4 stond het ook van de andere kant vast tot helemaal in de nieuwe tunnel bij Hubertus nog! En al die file's waren niet voor de snelweg zelf, maar voor de mensen die naar Leidschenveen en Zmeer moesten...
Sneeuw he...das eng....kan niemand meer rijden.
Kwam op de burg. Patijnlaan al vast te staan daar 20 minuten gestaan, toen ben ik binnendoor langs de Riouwstraat en heb die zijweg langs de Koningskade gepakt, dat ging nog redelijk. Bij de Koningstunnel weer stil en vanaf daar af en toe rijden richting de Binkhorst.
Stelletje aso's daar ook kruispunt blokkeren, door rood rijden en dan voorrang eisen, helaas een watje voor me wat niet durfde dus die moest ik praktisch voor die rij auto's duwen. Ey je hebt voorrang, tis groen - nemen die handel. Terug weg zelfde verhaal op die kruising, dan heb je aan mij een goede. Net zo lang zitten toeteren en grommen met mn auto tot ie een stukje achteruit ging en ik er langs kon. Les 1: Nooit een kruising blokkeren!
pi_76411699
Ja heb ik ook een hekel aan, maar soms kan je er echt niks aan doen Maar die types die zelf nog ff snel rood pakken en dan vervolgens een compleet andere richting blokkeren zouden ze in principe gewoon ondersteboven aan t verkeerslicht moeten hangen
pi_76413275
Heb anderhalf uur gedaan over een klein rot stukje dat ik normaal in iets meer dan een kwartier rij.....
pi_76414612
Ik heb ook drie kwartier gereden over een stukje Neherkade-Erasmusweg.....druk druk druk.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:18:39 #222
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_76415098
gelukkig nieuw jaar (mag nu toch nog?) van een bijkomend van 4 dagen sex drank en canabis rustenburg

Vandaag nadat ik echt nuchter was wel even 2 leegstaande terraria gevuld. Koppeltje P. cavimanus (roodklauw schorpioen) gekocht. Een voor mij en een voor m'n meissie. Ze heeft een nieuw huis dus ook een nieuwe huisgenoot
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_76417853
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ook drie kwartier gereden over een stukje Neherkade-Erasmusweg.....druk druk druk.
Ik ben terug van school . We waren met zijn vieren inclusief leraar , van de 21 personen normaal gesproken.

Normaal stopt het pas om 22.00 uur , maar nu gingen we razendsnel door de stof heen .
pi_76417957
Hoe is het gegaan met het zoenen? Riep er nog iemand KOORTSLIP!!
pi_76418077
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit hier nog met geprulde lippen....
pi_76418151
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb R_B door het hele pand achterna gehold, maar mooi dat hij niet wilde
  maandag 4 januari 2010 @ 22:15:14 #227
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76418210
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:
Dat sluit wel aan bij mijn beeld dat R_B een nerdy ventje met chronische vrouwenangst is.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76418824
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:

[..]

En nu het echte verhaal......
pi_76418881
nouhou...ziggo ligt eruit. Alle rtl's, discovery Wilde Deadliest Catch kijken
pi_76419096
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En nu het echte verhaal......
ok , ik heb mij verstopt
pi_76419299
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Jill-RMC het volgende:
nouhou...ziggo ligt eruit. Alle rtl's, discovery Wilde Deadliest Catch kijken
Ik heb gewoon beeld. Zeker geen digi tv? Kom je hier toch ff kijken
pi_76419430
ik heb ook geen beeld op heel veel kanalen... Ik heb begrepen dat we ooit gedwongen zouden worden om over te stappen op digitale tv maar ik weet ff niet meer wanneer de datum daarvan was?

Beeld is er weer

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 22:41:15 ]
pi_76420606
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef zeemonster het volgende:

[..]

ok , ik heb mij verstopt
Hoe kreeg je dat voor mekaar als jullie maar met 4en waren?
pi_76421483
Het is glad buiten! Ik hoefde maar een klein stukje te lopen maar op bepaalde stukken was ik net Bambi op ijs
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76423346
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoe kreeg je dat voor mekaar als jullie maar met 4en waren?
school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.
pi_76423881
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef nectarientje het volgende:
Het is glad buiten! Ik hoefde maar een klein stukje te lopen maar op bepaalde stukken was ik net Bambi op ijs
Ik had het willen zien .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76424114
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik had het willen zien .
Ik ook, jammer dat er geen filmpje van gemaakt is!
pi_76424222
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ik ook, jammer dat er geen filmpje van gemaakt is!
Ja maar jij uit en ik uit .

.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76424349
nee ik ook uit ! Ben je verliefd op haar dan?
pi_76424502
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef zeemonster het volgende:

[..]

school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.
R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?
pi_76424825
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef summer29 het volgende:
nee ik ook uit ! Ben je verliefd op haar dan?
Bambi .
pi_76424906
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Bambi .
Je bent verliefd op Bambi?

Neem toch gewoon een normale leuke (knorrige) vrouw zoals nectarientje!
pi_76424949
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je bent verliefd op Bambi?

Neem toch gewoon een normale leuke (knorrige) vrouw zoals nectarientje!
Nectarientje als bambi lijkt me gewoon .
pi_76425478
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nectarientje als bambi lijkt me gewoon .
Oh, voorovergebukt en dan naakt op haar armen en voeten lopen met een pluizig knotje (=staartje) op haar achterste. Een man naar mijn hart .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 09:01:42 ]
pi_76426742
ook goedemorgen

Eens kijken hoe glad het rond m'n werk is, heb huisbezoeken en geen zin om zelf te eindigen in een rolstoel (kan 'm wel mooi zelf opmeten, dat is dan weer handig )

Hoe was de 1e doorloop Ratmen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76426790
Ziet er nog glad uit...
Is dat het ook of kan ik beter met het OV ipv de fiets?
Voices tell me I'm the shit.
pi_76426797
ik kwam gisteren Den Haag niet eens binnen zeg ! stond een half uur vast op van de alkemadelaan, in totaal twee en half uur over gedaan om naar huis t komen,
pi_76426808
Goedemorgen Den Haag
Tis weer lekker glad dus dat wordt weer fijn glijden
pi_76427162
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?
Nevermind, laten we het erop houden dat R_B en ik elkaar kennen
pi_76427227
Het is echt heel erg glad buiten! Ga zo ook maar met ov mn huisbezoeken doen, heb weinig trek in een gebroken pols omdat ik zonodig moet fietsen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')