Ik heb R_B door het hele pand achterna gehold, maar mooi dat hij niet wildequote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe is het gegaan met het zoenen? Riep er nog iemand KOORTSLIP!!
Dat sluit wel aan bij mijn beeld dat R_B een nerdy ventje met chronische vrouwenangst is.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb R_B door het hele pand achterna gehold, maar mooi dat hij niet wilde
En nu het echte verhaal......quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb R_B door het hele pand achterna gehold, maar mooi dat hij niet wilde
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Jill-RMC het volgende:
nouhou...ziggo ligt eruit. Alle rtl's, discoveryWilde Deadliest Catch kijken
school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor mekaar als jullie maar met 4en waren?
Ik had het willen zienquote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef nectarientje het volgende:
Het is glad buiten!Ik hoefde maar een klein stukje te lopen maar op bepaalde stukken was ik net Bambi op ijs
Ja maar jij uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik ook, jammer dat er geen filmpje van gemaakt is!
R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
school staat los van mijn werk. Op mijn cursus waren maar vier mensen aanwezig en R B is een collega , dus van werk.
Bambiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef summer29 het volgende:
nee ik ook uit! Ben je verliefd op haar dan?
Je bent verliefd op Bambi?quote:
Nectarientje als bambi lijkt me gewoonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent verliefd op Bambi?
Neem toch gewoon een normale leuke (knorrige) vrouw zoals nectarientje!
Oh, voorovergebukt en dan naakt op haar armen en voeten lopen met een pluizig knotje (=staartje) op haar achterste. Een man naar mijn hartquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nectarientje als bambi lijkt me gewoon.
Nevermind, laten we het erop houden dat R_B en ik elkaar kennenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
R B was dus wel of niet aanwezig op de cursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |