ik wil voor niemand belasting betalen! Ze gaan er maar lekker zelf voor werken!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
want die verpesten het voor de mensen die het echt nodig hebben en voor wie ik echt wel belasting wil betalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, schitterende bambi-imitatie gedaan en ik heb wat (lantaarn)paaldansskills opgedaan. Altijd nuttig. Alleen jammer dat mijn huisbezoeken niet thuis waren
mja, gelukkig ben ik wel zo realistisch om te beseffen dat dat niet voor iedereen is weggelegdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef ook_gek het volgende:
ik wil voor niemand belasting betalen! Ze gaan er maar lekker zelf voor werken!
Nee idd, niet regelmatig maar dagelijksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik geef geen andere antwoorden, je leest het waarschijnlijk anders. Overigens zien RB en ik elkaar niet regelmatig .![]()
Jij gaat/moet het tenminste nog bij de mensen gaan bekijken. Bij mij kon dat telefonisch geconstateerd worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uiteraard had ik afspraken staanGa niet voor mn lol naar zuid.
Mijn idee: als je met dit weer naar buiten kan, ben je prima in staat je huishouden te doen
Dat doe ik ook wel hoor. Als het verhaal op papier duidelijk is en ik kom er telefonisch uit met client, graag! Dan ga ik er ook niet langs, alleen is het zo lastig bellen met mensen die geen Nederlands kunnen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Lovechild het volgende:
Jij gaat/moet het tenminste nog bij de mensen gaan bekijken. Bij mij kon dat telefonisch geconstateerd worden.
Ja, dat lijkt me ook erg lastig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook niet langs, alleen is het zo lastig bellen met mensen die geen Nederlands kunnen..
Omdat ze van die ultragoedkope prullaria verkopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is deze winkel fout? Vertel...?
Volgens mij had ik je die al eens getiptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een ultrafoute winkel op de Leyweg ontdekt. Zo'n heerlijke troepwinkel
Tegenover de V&D.
Dat is absoluut lastig. Iemand met fibromyalgie om maar iets te noemen wil ik gewoon zien. Van iemand met een nieuwe heup of een hernia kan ik bedenken wat ze wel en niet kunnen en wat reeel is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Lovechild het volgende:
Wat me ook een nadeel van telefonisch lijkt, is dat je iemands lichaamstaal niet ziet. Ik deed het aan de telefoon allemaal wat minder erg voor dan het was. Als diegene me had kunnen zíen had ze wellicht iets heel anders geconstateerd.
Maar goed, 't is lang geleden en allemaal niet meer aan de orde, dus het maakt ook niet uit.
Heet ie So Low? In ieder geval snap ik wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ze van die ultragoedkope prullaria verkopen![]()
Wat is die nummer toch onder je userpic, ik geloof niet dat het je telnr isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is absoluut lastig. Iemand met fibromyalgie om maar iets te noemen wil ik gewoon zien. Van iemand met een nieuwe heup of een hernia kan ik bedenken wat ze wel en niet kunnen en wat reeel is.
Housequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd... En ik dacht nog wel dat ik alle kwaaltjes met een moeilijke naam nu wist, na het kijken van alle afleveringen van House
House M.D. ben ik een groot fan vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd... En ik dacht nog wel dat ik alle kwaaltjes met een moeilijke naam nu wist, na het kijken van alle afleveringen van House
NCIS en CSI gaan nog wel, het klinkt voor jou zeker belachelijk maar ik vind ze op elkaar lijken maar jij zal zeker zeggen dat alle House afleveringen ook op elkaar lijken, toch? (als dat zo is heb je nog gelijk ook)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
House vind ik nou weer juist niet leuk......wel alle CSI's en NCIS!
Nee, toen bedoelde ik die aan de andere kant van dat blokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je die al eens getiptZe hebben goedkope wierook en verder vooral heel veel meuk ja.
Er zijn tal van belastingen die niets te maken hebben met het wel of niet arbeidsongeschikt te zijn. Wegenbelasting bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil voor niemand belasting betalen! Ze gaan er maar lekker zelf voor werken!
Het is zelfs zo slecht dat het geen naam heeft. Iig niet op de gevel voor zover ik gezien hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heet ie So Low? In ieder geval snap ik wat je bedoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |