Je weet toch dat HTM log en traag is??quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Gaat de HTM nog iets met Twitter doen trouwens?

Je kan zo de inlog en ww van mij krijgen hoor. Als ze er maar wat mee gaan doen. Lijkt mij heel erg handig voor situaties zoals laatst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat HTM log en traag is??Maar ze zijn wel met het idee bezig idd
Ik ben zelf op de bestuurders-site bezig om te kijken of hier genoeg bestuurders evt aan mee willen werken om het onder de bestuurders te regelen dat we zelf gaan updaten via jou tweet. Bestuurders zijn vaak sneller en hebben beter inzicht in vertraging dan de centrale

Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Ik kom maar niet in slaapquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef nectarientje het volgende:
Mogguh!
Meer slaap doet wonderen voor m'n humeur!

oei! Hoe lang heb je dat al? Al naar de huisarts geweest? Of heb je zelf een helder idee waar het aan ligt? Stress?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Flappekz het volgende:
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Ik kom maar niet in slaap![]()
Zie het gewoon bijna iedere nacht 4 uur worden, terwijl mn wekker om kwart voor 6 afgaat. Vannacht van ellende even naar de woonkamer gegaan, en uiteindelijk ben ik op de bank in slaap gevallen.
Best lullig voor mn vriendin, want mn wekker (telefoon) lag nog in de slaapkamer....

Ik heb geen idee waar het aan ligt...heb het nu een paar weken, en dan een paar nachten per week. Word er helemaal debiel vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oei! Hoe lang heb je dat al? Al naar de huisarts geweest? Of heb je zelf een helder idee waar het aan ligt? Stress?

Ja dat snap ik.. De standaardtips als niet meer eten voor je gaat slapen, goed luchten etc heb je denk ik al geprobeerd? Ik zou toch even bij de huisarts binnenlopen dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb geen idee waar het aan ligt...heb het nu een paar weken, en dan een paar nachten per week. Word er helemaal debiel van

Ik probeer nog wat dingetjes, maar als het dan niet lukt moet ik inderdaad ff bij hem langs. Ik ben alleen niet helemaal "fan" van mn huisarts, wegens nogal verkeerde diagnoses in het verleden. Dan zal ie me wel slappillen geven ofzo, en die zooi hoef ik al helemaal nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. De standaardtips als niet meer eten voor je gaat slapen, goed luchten etc heb je denk ik al geprobeerd? Ik zou toch even bij de huisarts binnenlopen dan.

Ik zou dan iig ook een andere huisarts zoeken. Het is wel wenselijk dat je vertrouwen in hem/haar hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik probeer nog wat dingetjes, maar als het dan niet lukt moet ik inderdaad ff bij hem langs. Ik ben alleen niet helemaal "fan" van mn huisarts, wegens nogal verkeerde diagnoses in het verleden. Dan zal ie me wel slappillen geven ofzo, en die zooi hoef ik al helemaal niet

Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou dan iig ook een andere huisarts zoeken. Het is wel wenselijk dat je vertrouwen in hem/haar hebtEn slaapmedicatie zou ik ook niet doen nee. Dat lost het niet op. Leuk dat je dan kan slapen, maar de oorzaak neem je er niet mee weg.

Welke buurt woon je? Mijn huisarts zit op de Laan v Meerdervoort, ter hoogte van de Beeklaan. Erg fijne man.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolen

mijne zit bij leyenburg, die vind ik lief. en goe ook trouwens!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als er iemand een betrouwbare huisarts in de buurt weet, hou ik me aanbevolen

Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?quote:

mja dat zou kunnen maar het gaat vast over iets andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?

quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat HTM log en traag is??Maar ze zijn wel met het idee bezig idd
Ik ben zelf op de bestuurders-site bezig om te kijken of hier genoeg bestuurders evt aan mee willen werken om het onder de bestuurders te regelen dat we zelf gaan updaten via jou tweet. Bestuurders zijn vaak sneller en hebben beter inzicht in vertraging dan de centrale

Zat ff te kijken, maar dat durf ik niet aan...Niet zo lang geleden behoorlijk wat last gehad van Sarcoidose, en dat is een auto-immuun ziekte. Melatonine wordt afgeraden voor mensen met auto-immuun ziekten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:
Flappekez, misschien moet je eens kijken op melatonine.nl

Dat gaat niet gebeuren, ze zijn of nog een jaar geldig OF je kan ergens geld terug halen ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer de die rot chipkaart t nou eens in de RR.
Ik heb nu weer een grote strippenkaart moeten kopen voor mijn werk.
En ik zie die lamballen al zeggen, eind strippenkaart per morgen, pech.

blijkbaar :pquote:

Oké, lijkt me niet slim dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zat ff te kijken, maar dat durf ik niet aan...Niet zo lang geleden behoorlijk wat last gehad van Sarcoidose, en dat is en auto-immuun ziekte. Melatonine wordt afgeraden voor mensen met auto-immuun ziekten..
Wel bedankt voor de tip though

Kan gebeuren he. Geeft niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
blijkbaar :p
gaat hard, en zit midden in de jaarafsluiting

Eens ff door google heen halen... Thanks!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Lovechild het volgende:
Flap, dit was het:
Ik heb een kussentje (waszakje in een kussensloop) gevuld met hopbellen en lavendel.
De hopbellen zijn erg slaapverwekkend en de lavendel maskeert de geur van de hop een beetje.
Voor mij werkt dit erg goed. Als ik niet in slaap kan komen knijp ik even in 't kussentje en dan ben ik zo weg.
Het is misschien niet ideaal als je erg hooikoortsig of ama gevoelig bent.
Er komt net als bij een boekweitdoppen kussen wat stof vanaf.
Maar in een kussensloop heb ik daar geen last van.

Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Weinig wind, dus geen stormvloed op komst wellicht?

quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapen

Wat doe je tegenwoordig Jill? Sportschool aan de haven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo mezelf weer afgebeuld. Ff wat eten, douchen en naar mn werk.

Nee ik zorg dat ik ver ver buiten Scheveningen sportquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig Jill? Sportschool aan de haven?

quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik t idee had dat je nog lag te slapen

quote:

Of hij refereert naar zijn beleving dat je blijkbaar nog half zat te slapen en daardoor nog wel es een moeiljjke dag voor de boeg kon hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef MissMSX het volgende:
Jij weet iets waarvan ik niet weet dat jij het weet?

quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij refereert naar zijn beleving dat je blijkbaar nog half zat te slapen en daardoor nog wel es een moeiljjke dag voor de boeg kon hebben.

Jij hoopt dat je poes kou vat zodat je nog een keer terug kan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond naar de dierenartsen ik heb geheel toevallig rokjesdag vandaag

Succesquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond naar de dierenartsen ik heb geheel toevallig rokjesdag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |