abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76503606
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

stuur wel pm
ben benieuwd!!
pi_76503645
Wat is er leuk aan Hyves?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76503750
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er leuk aan Hyves?
Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...
pi_76503823
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...
Fok! is gezellig, Twitter is stom, LastFM is handig, maar Hyves... ik snap het niet
50.000 O+
pi_76503887
MissMSX, bedankt voor je hulp. We konden het eerst niet zien omdat zij de webicons op verbergen had gezet maar dat is nu opgelost. Ze is weer helemaal blij.

Ik heb Hyves om contact met mensen te houden van vroeger (die dus niet in mijn directe omgeving wonen of komen).

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 22:19:55 ]
pi_76503933
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
MissMSX, bedankt voor je hulp. We konden het eerst niet zien omdat zij de webicons op verbergen had gezet maar dat is nu opgelost. Ze is weer helemaal blij.
Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepikt
50.000 O+
pi_76504122
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Net heerlijk een half uur onder de hete douche gestaan, lijk nu wel een engelsman die te lang in de zon heeft gelegen zo rood
Charming
Don't you love her madly?
pi_76504647
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepikt
Deze is wel een stuk meer likable Zat van de week nog een stukje order of the phoenix te kijken, wat een pokkemens speelde ze zeg..
Where facts are few, experts are many.
pi_76504749
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze is wel een stuk meer likable Zat van de week nog een stukje order of the phoenix te kijken, wat een pokkemens speelde ze zeg..
Ik had het over de poesjesavatar van summer. Die heb ik gepikt.
Aapje is mijn copyright
En Dolores is cool
50.000 O+
pi_76504878
Ik vind het leuk om via Hyves op een makkelijke manier "in touch" te staan met mensen. Veel oud-klasgenoten, oud-collega's waarvan ik me afvroeg hoe het met ze zou gaan maar waar ik door mijn drukke gezin gewoon geen tijd zie om dat allemaal per mail te doen. Even een krabbeltje met een verjaardag of iets dergelijks, maakt het makkelijk om attent te blijven.

Ik had heel lang alleen mijn zusje als vriend. Kreeg ik allemaal mailtjes hoe ik meer vrienden kon krijgen, voelde ik me heel zielig met mijn ene contact, lol. Toen mijn schoonzusje "Let's Hyve" zei heb ik eerst nog bedankt, ik vond er geen klont aan. Nu is dat toch wel anders.
pi_76504910
Het begint hier bijna op een F5 topic te lijken...
pi_76504930
Ik gebruik Hyves echt zelden. Alleen nog met m'n nichtje van 6 heel af en toe
50.000 O+
pi_76505030
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het leuk om via Hyves op een makkelijke manier "in touch" te staan met mensen. Veel oud-klasgenoten, oud-collega's waarvan ik me afvroeg hoe het met ze zou gaan maar waar ik door mijn drukke gezin gewoon geen tijd zie om dat allemaal per mail te doen. Even een krabbeltje met een verjaardag of iets dergelijks, maakt het makkelijk om attent te blijven.

Ik had heel lang alleen mijn zusje als vriend. Kreeg ik allemaal mailtjes hoe ik meer vrienden kon krijgen, voelde ik me heel zielig met mijn ene contact, lol. Toen mijn schoonzusje "Let's Hyve" zei heb ik eerst nog bedankt, ik vond er geen klont aan. Nu is dat toch wel anders.
Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezin
pi_76505090
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
pi_76505136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?
50.000 O+
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:43:10 #266
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76505145
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Gezien de handigheid die jij er inmiddels in hebt, lijkt het mij het beste dat jij 'm volpost en de nieuwe opent.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76505242
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezin
Ooh dankjewel! Altijd leuk om te horen natuurlijk
Ik had van mijn profielfoto kerstkaarten gemaakt dit jaar. Beetje gepimpt, sneeuw erbij, de jongens een kerstmuts op, oudste meid een strik om (die wilde geen kerstmuts, haha), kleine meid een engeltje tussen de handen, ballen in de boom, cadeautjes erbij. Hebben we ook hele leuke reacties op gehad.
pi_76505327
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?
Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:49:40 #269
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76505427
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...
Anders wachten we wel totdat jij m sluit

Ik ga straks proberen te slapen, hopen dat t nu wel lukt. Mijn slaapmiddel van vandaag: de CD "Come away with me" van Norah Jones
Ik ben van pindavlees
pi_76505486
Succes Flap!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76505496
ik denk dat dit topic gaat stilvallen na 299 postjes
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:51:20 #272
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76505511
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef nectarientje het volgende:
Succes Flap!
Thank you very mutzj!
Ik ben van pindavlees
pi_76505523
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
ik denk dat dit topic gaat stilvallen na 299 postjes
pi_76505525
Laten we afspreken dat Airwin de volgende topic moet openen
pi_76505575
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we afspreken dat Airwin de volgende topic moet openen
Die stuurt nooit PM's
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')