Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...quote:
Fok! is gezellig, Twitter is stom, LastFM is handig, maar Hyves... ik snap het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja wat is er leuk aan Fok! of aan twitter of last FM..... kan ik ook geen antwoord op geven...
Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepiktquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
MissMSX, bedankt voor je hulp. We konden het eerst niet zien omdat zij de webicons op verbergen had gezet maar dat is nu opgelost. Ze is weer helemaal blij.
Charmingquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Net heerlijk een half uur onder de hete douche gestaan, lijk nu wel een engelsman die te lang in de zon heeft gelegen zo rood
Deze is wel een stuk meer likablequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen dank, maar ik heb dus eigenlijk ook gewoon maar wat gepikt
Ik had het over de poesjesavatar van summer. Die heb ik gepikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deze is wel een stuk meer likableZat van de week nog een stukje order of the phoenix te kijken, wat een pokkemens speelde ze zeg..
Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezinquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het leuk om via Hyves op een makkelijke manier "in touch" te staan met mensen. Veel oud-klasgenoten, oud-collega's waarvan ik me afvroeg hoe het met ze zou gaan maar waar ik door mijn drukke gezin gewoon geen tijd zie om dat allemaal per mail te doen. Even een krabbeltje met een verjaardag of iets dergelijks, maakt het makkelijk om attent te blijven.
Ik had heel lang alleen mijn zusje als vriend. Kreeg ik allemaal mailtjes hoe ik meer vrienden kon krijgen, voelde ik me heel zielig met mijn ene contact, lol. Toen mijn schoonzusje "Let's Hyve" zei heb ik eerst nog bedankt, ik vond er geen klont aan. Nu is dat toch wel anders.
Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
Gezien de handigheid die jij er inmiddels in hebt, lijkt het mij het beste dat jij 'm volpost en de nieuwe opent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Mocht de topic vol raken, in de OP staat tussen spoilers wie een PM wilt met de url naar de nieuwe topic. Die ene die jullie in meervoud hebben gekregen mist nog een aantal personen.
Ooh dankjewel! Altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het is inderdaad een makkelijk en simpel tooltje om even bij mensen te kijken hoe het ermee staat. Ik vind foto's kijken altijd erg leuk . Btw jullie zijn een leuk gezin
Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch onze topicopener?
Anders wachten we wel totdat jij m sluitquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer de hekkensluiter geweest, geen idee of ik dat opnieuw ben maar een beetje om de beurt is wel leuker dan dat ik het altijd moet doen...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
ik denk dat dit topic gaat stilvallen na 299 postjes
Die stuurt nooit PM'squote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we afspreken dat Airwin de volgende topic moet openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |