Ik wil ook naar het buitenland zodat ik opmerkelijke figuren kan ontmoetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij Duits? Voor... is geen Nederlands
Het Spaanse dorp in de Pyreneeen waar ik vaak kwam en voetbal keek in de hotelbar, kwam elke dag een oud mannetje (ergens in de 80). Die kwam daar elke dag zijn krantje lezen, biertje drinken en voetbal kijken.
Op een gegeven moment zei ie: Ik moet nu weg, want mijn vader komt zo langs. Wij: is ie dement ofzo? Bleek zijn vader 104 te zijn en nog elke dag door het dorp te lopen om zijn krantje te halen...![]()
Spanje is het perfecte land om oud te worden. Daar word je niet weggestopt, en moet je alles zelf doen. Dat houdt je jong.
Het mooiste van reizen bijna!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook naar het buitenland zodat ik opmerkelijke figuren kan ontmoeten
Helemaal mee eens. Maar ik ben dan ook een praatgraag. Waar ik ook kom, ik maak altijd een praatje met jan en alleman. Bij voorkeur met de lokale bevolking.quote:
Wat moet je daar dan?quote:Over 2 weken zit ik in Soedan.
Ja ik ook. En meestal pakt dat goed uit. Niks beter dan zonder plan op stap gaan en uiteindelijk door 5 Spanen meegenomen worden naar een openluchtdiscotheek die alleen lokalen kennen. Of in Colombia met 2 wildvreemden die ik een restaurant ontmoette thuis een blowtje roken en daarna stappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik ben dan ook een praatgraag. Waar ik ook kom, ik maak altijd een praatje met jan en alleman. Bij voorkeur met de lokale bevolking.
Werk. Ik ga ze vertellen waar ze het zwarte goud kunnen vinden.quote:Wat moet je daar dan?Wel een mooie ervaring.
Wat doe je nu dan voor werk?quote:Had toch maar bij dat reismagazine moeten blijven hangen
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef voyeur het volgende:
Ik bereid me voor op het Wilders jaar en dacht slim te zijn door alvast zijn kapsel te nemen. Veiligheid voor alles immers.
Over 2 weken precies.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.
Hopelijk maakt de rechter korte metten met hem en zien we die gast niet meer terug.
Dat proces is toch deze maand en wanneer precies ?
Het is gewoon Mozart hoor. Ik houd van een beetje spot, dus het leek me wel een aardige associatie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.
Hopelijk maakt de rechter korte metten met hem en zien we die gast niet meer terug.
Dat proces is toch deze maand en wanneer precies ?
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja ik ook. En meestal pakt dat goed uit. Niks beter dan zonder plan op stap gaan en uiteindelijk door 5 Spanen meegenomen worden naar een openluchtdiscotheek die alleen lokalen kennen. Of in Colombia met 2 wildvreemden die ik een restaurant ontmoette thuis een blowtje roken en daarna stappen.![]()
Want dat weten ze zelf niet?quote:Werk. Ik ga ze vertellen waar ze het zwarte goud kunnen vinden.![]()
Schrijf voor een regionaal dagblad.quote:Wat doe je nu dan voor werk?
geen commentaar , laten we er maar geen GW SC van maken.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Over 2 weken precies.
Dat hoop jij serieus?
Ja, cool is dat. Hostels vind ik heerlijk. In Colombia 2 weken in een 5-sterrenhotel geslapen en toen 3 dagen lekker brak in een hostel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.
Ik schijn het beter te weten.quote:Want dat weten ze zelf niet?
Vriendin van me gaat daarvoor een week naar Gambia!quote:Schrijf voor een regionaal dagblad.
El Matador is een laag bij de gronds type.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.
[..]
Want dat weten ze zelf niet?
[..]
Schrijf voor een regionaal dagblad.
Geen idee. Ik ken Simon Sanders niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef kitao het volgende:
[..]
geen commentaar , laten we er maar geen GW SC van maken.....
wie was Simon Sanders eigenlijk , een schrijver ?
( ps bedankt voor de update )
Hostels zijn tof inderdaad. Dan wordt je gedwongen om anderen te ontmoeten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, cool is dat. Hostels vind ik heerlijk. In Colombia 2 weken in een 5-sterrenhotel geslapen en toen 3 dagen lekker brak in een hostel.![]()
Wat voor werk doe je dan?quote:Ik schijn het beter te weten.![]()
Dan heeft ze het beter voor elkaar dan ik.quote:Vriendin van me gaat daarvoor een week naar Gambia!
Hehe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
El Matador is een laag bij de gronds type.
Ja, en die hebben wel vaak gave verhalen! Wel een beetje een sfeertje, maar met wat drank op is dat zo weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hostels zijn tof inderdaad. Dan wordt je gedwongen om anderen te ontmoeten.![]()
Ik zoek olie.quote:Wat voor werk doe je dan?
Ja, niemand anders wilde.quote:Dan heeft ze het beter voor elkaar dan ik.
Ah drank, het ultieme bindmiddel. Kon in China zelfs communiceren met Chinezen na een flinke slok opquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en die hebben wel vaak gave verhalen! Wel een beetje een sfeertje, maar met wat drank op is dat zo weg.
Oeh, een duister figuurquote:Ik zoek olie.![]()
Toevallig staat mijn stad op het punt die band te verbrekenquote:Ja, niemand anders wilde.![]()
Heeft de stad van jouw regionale dagblad geen stedenband waar je iets mee kan?
Ja, mooi is dat! En die Chinezen zijn lekker snel dronken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah drank, het ultieme bindmiddel. Kon in China zelfs communiceren met Chinezen na een flinke slok op![]()
Waai?quote:Oeh, een duister figuur![]()
St. Petersburg schijnt errug gaaf te zijn.quote:Toevallig staat mijn stad op het punt die band te verbrekenIn plaats daarvan gaan ze de banden aanhalen met de Hanzesteden. En dat biedt wel perspectief.
En erg vriendelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat! En die Chinezen zijn lekker snel dronken...
Dus je werkt voor Shell?quote:Waai?![]()
Hoe denk jij al die reizen te kunnen maken? Daar is energie voor nodig! En ik vind het ook wel lekker om de verwarming aan te kunnen zetten nu.![]()
Hoorde al zoiets van Dick Advocaatquote:St. Petersburg schijnt errug gaaf te zijn.
Nope. Er is meer dan dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
Dus je werkt voor Shell?
Lekkere wijven ook!quote:Hoorde al zoiets van Dick Advocaat
Volgens mij mag ik blijven gokken...quote:
No shit, en geil ookquote:Lekkere wijven ook!![]()
Doe je best.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blijven gokken...
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.quote:No shit, en geil ook
ik heb voor mijn oude dag nog best een goed geheugen dus ik wist wat je professie was. Gelukkig snapte je het grapje zelf ook al. Als ik nu zeg dat je een bruinwerker bent, ga ik zeker te verquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb een neus voor nieuwe velden.![]()
Dieper kijken!
Bij mij ga je niet snel te ver.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
ik heb voor mijn oude dag nog best een goed geheugen dus ik wist wat je professie was. Gelukkig snapte je het grapje zelf ook al. Als ik nu zeg dat je een bruinwerker bent, ga ik zeker te ver
Vooral Roebelhoeren (of Hryvnaslettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.![]()
Haha nee hoor. Zelfs geen drankje voor d'r betaald. Ze sleurde me gelijk mee de dansvloer op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral Roebelhoeren (of Hryvnasletten).
Je bent bi?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij ga je niet snel te ver.
Uitdelen vereist incasseren.
Maar ik ben meer dan 100% hetero.
Niet dat ik weet.quote:
Ach, je zag er natuurlijk uit als iemand met poenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Zelfs geen drankje voor d'r betaald. Ze sleurde me gelijk mee de dansvloer op.
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je zag er natuurlijk uit als iemand met poen
Oke, het waren gewoon je looksquote:
quote:
Wat doe je dan met het deel dat je 100% heteroschap overschrijdt? Bruinwerker hadden we al gehad. Toch geen echt kinky dingen hoop ik.quote:
Er valt best goedkoop te vliegen, alleen moet je gewoon creatief zijn en goed zoeken. Was net effe bezig met het vinden van een nieuwe wintersportvakantie voor eind 2010.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Gewoon mazzel.![]()
Ryanair is trouwens lekker goedkoop om er es uit te vliegen (als de startbaan niet vol sneeuw ligt tenminste)...
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat doe je dan met het deel dat je 100% heteroschap overschrijdt? Bruinwerker hadden we al gehad. Toch geen echt kinky dingen hoop ik.
Weeze-Bratislava is 8 euro retour!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er valt best goedkoop te vliegen, alleen moet je gewoon creatief zijn en goed zoeken. Was net effe bezig met het vinden van een nieuwe wintersportvakantie voor eind 2010.
En moet er natuurlijk een paar een keer een weekendje of midweek tussenuit
Oke, ik kan dus nog een hoop van jou lerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weeze-Bratislava is 8 euro retour!![]()
Vlieg voor 35 pp retour naar Porto komende maand.
Skyscanner.net.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ik kan dus nog een hoop van jou lerenZo goedkoop is mij tot op heden nog niet gelukt namelijk
Ik moet nu weg, want ga uit eten met mijn knuffelmeisje, maar dat je masturbeert verklaart je hersenverweking. Dat weet je toch hopelijk wel of is ook dat inzicht al verweekt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.
Ik wil op korte termijn goedkoop naar Schotlandquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Skyscanner.net.
Van de zomer hoop ik voor 250 retour een rondje Midden-Oosten te gaan doen.
Heenreisquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil op korte termijn goedkoop naar Schotland
Niet zo´n korte termijn. Maar dat zijn mooie prijzenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heenreis
Adult 18,99 EUR
wo, jan 20
Vlucht FR6241 09:30
10:05 Vertrek
Aankomst Düsseldorf (Weeze) (NRN)
Edinburgh (EDI)
Terugreis
Adult 11,99 EUR
zo, jan 24
Vlucht FR6242 11:40
14:10 Vertrek
Aankomst Edinburgh (EDI)
Düsseldorf (Weeze) (NRN)
Prijsinformatie
Heenreis (webtarief)
1 Adult @ 18,99 EUR 18,99 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
Terugreis (webtarief)
1 Adult @ 11,99 EUR 11,99 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
2 x (Web inchecktarief) 10,00 EUR
Totaalprijs vlucht 40,98 EUR
ok , ik zoek zelf wel even naar Sander Simons , ik heb de naam niet expres omgedraaid.quote:
ze zullen wel op zoek zijn geweest naar gemakkelijk opgezogen oliedollars...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.![]()
liggen jullie elkaar niet zo ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef voyeur het volgende:
Ik moet nu weg, want ga uit eten met mijn knuffelmeisje, maar dat je masturbeert verklaart je hersenverweking. Dat weet je toch hopelijk wel of is ook dat inzicht al verweekt?
Zie je overigens dat de SC een prima plek is om het schuim van de lippen te vegen en elkander als mens te zien (nou ja in jouw geval als een bruinwerkende rukker, maar toch).
Ik krijg mijn salaris gelukkig in euro's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ze zullen wel op zoek zijn geweest naar gemakkelijk opgezogen oliedollars...
Voyeur hoopt dat ik bi ben. Dan doet ie altijd een beetje zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
[..]
liggen jullie elkaar niet zo ?
het komt een beetje grof over.
ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je , maar dat was ook de bedoeling nietwaar ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg mijn salaris gelukkig in euro's.
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je , maar dat was ook de bedoeling nietwaar ?
![]()
hoewel naar Sudan , dat is toch met Darfur , ga je dan voor de chinezen oliegraven ?
Ik heb een jaar of 8 gevaren waarvan éen jaar kustvaart , ben blij dat t gesjok met koffers achter me ligt , zeker als ik in de woestijn met 40'graden moet drillen op een godverlaten plaats....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!![]()
Olie graaf je niet he? (alleen in teerzanden)
Verder kan ik natuurlijk niet alle details prijsgeven, dat snap je.
Ik ben iets jonger denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 8 gevaren waarvan éen jaar kustvaart , ben blij dat t gesjok met koffers achter me ligt , zeker als ik in de woestijn met 40'graden moet drillen op een godverlaten plaats....
bedankt maar hoeft niet meer.
ik neem aan dat een 5-sterren hotel wel iets comfortabeler is dan om te moeten slapen boven een rammelende 1600 pk binnenvaartsschipmotor...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben iets jonger denk ik
Ik vind het reizen heerlijk. Maar wel in etappes, niet constant onderweg.
Voyeur voert konijnen aan zijn hond, maar is verder inderdaad een schat. Helaaas ook al niet bi, dus de liefde tussen de sitierenvechter en mij zal platonisch blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voyeur hoopt dat ik bi ben. Dan doet ie altijd een beetje zo.
Verder is het een schatje.
Canada schijn idd heel gaaf te zijn. Ben er ook nog niet geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem aan dat een 5-sterren hotel wel iets comfortabeler is dan om te moeten slapen boven een rammelende 1600 pk binnenvaartsschipmotor...
of in een barak nier ver van Karlsruhe voor een jaar als dienstplichtige ; in dat opzicht zou ik best met je willen ruilen.
bovendien zijn er veel continenten waar ik niet geweest ben , misschien ga ik nog eens naar Canada , daar woont schoonfamilie van mij , als ik de pegeltjes ervoor kan vinden.
levende konijnen ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef voyeur het volgende:
Voyeur voert konijnen aan zijn hond, maar is verder inderdaad een schat. Helaaas ook al niet bi, dus de liefde tussen de sitierenvechter en mij zal platonisch blijven.
Ik heb in een grijs verleden nog wat aardige AI software geschreven voor oliemaatschappen om dat zinloos zoeken wat bij te sturen. Is nog een groot succes geworden: minder bruinhemden nodig en een stuk goedkoperquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!![]()
Olie graaf je niet he? (alleen in teerzanden)
Verder kan ik natuurlijk niet alle details prijsgeven, dat snap je.
Slaapt echt niet lekker als die s'nachts of overdag heftig rammelend een stuk of 5 sluizen invaart terwijl je moet pitten in je vrije wacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
Canada schijn idd heel gaaf te zijn. Ben er ook nog niet geweest.
Maar ik heb ook veldwerk gedaan in 42 graden hoor (als dat iets troost biedt). Maar het is een gave baan, das zeker waar.
Trouwens niks slaapt zo lekker als een boot.
Nee, ze zijn dood, maar nog vol van lever. Mijn hond barft (zie google) omdat het een homo lupus is.quote:
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef kitao het volgende:
AI -software , van de Terminator ?
krijgen we al artificial intelligence computers of blijft het een (spook)droom ?
barft is kotsen (?), en wat is het nu , een hond of een wolf ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef voyeur het volgende:
Nee, ze zijn dood, maar nog vol van lever. Mijn hond barft (zie google) omdat het een homo lupus is.
ik ben geen expert en als je liever die dingen voor je houdt , gedwongen of niet , dan begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal goed waarom je erover begint op een publiekelijk forum.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef voyeur het volgende:
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.
Een hond, maar zoals alle honden in hart, nieren en spjsvertering een wolf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
barft is kotsen (?), en wat is het nu , een hond of een wolf ?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?topic=275.0
Omdat het geen geheiim is dat oliemaatschappijen het zelfde algorithme gebruiken om hun aantal proefboringen te verminderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen expert en als je liever die dingen voor je houdt , gedwongen of niet , dan begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal goed waarom je erover begint op een publiekelijk forum.
Ik ben benieuwd waar je precies op doelt, maar dat doen we wel per pb dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.
Shannons theory over entropy maar dan geimplenteerd in een verdomd goed werkend computerprogramma. Ik neem aan dat google je vriend hiier verder wel is. Ik ben niet vrij er over te spreken. AI is best leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je precies op doelt, maar dat doen we wel per pb dan.
ben je dan ook geoloog of trek je de data uit je duim ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef voyeur het volgende:
Omdat het geen geheiim is dat oliemaatschappijen het zelfde algorithme gebruiken om hun aantal proefboringen te verminderen.
Troost het je als ik vertel dat de diagnose van ´restless legs´ met exact dezelfde software ook beter aanpepakt kon worden. Ik wil best meer vertellen over de software die ik geschreven heb, maar het is niet echt een SC topici lijkt me.
Je werkt samen in multidisciplinaire teams. Wij werken samen met veel fysici en software developers en zo komen we tot verbeterde software en inzichten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ben je dan ook geoloog of trek je de data uit je duim ?
Noorsequote:trouwens ook een docu gezien over noorweegse olie en daar stonden ze met een brilletje de drie-d grondlagen te bekijken , in kleur.
Ah, dat gaat wel even wat dieper dan hoe ik het allemaal toepas. Een andere tak dan ook, denk ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Shannons theory over entropy maar dan geimplenteerd in een verdomd goed werkend computerprogramma. Ik neem aan dat google je vriend hiier verder wel is. Ik ben niet vrij er over te spreken. AI is best leuk.
als je nog een oil/gas-(field)procesoperator nodig hebt dan stuur je maar een pm'tjequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Je werkt samen in multidisciplinaire teams. Wij werken samen met veel fysici en software developers en zo komen we tot verbeterde software en inzichten.
[..]
Noorse
Ja, dat heb ik ook gedaan. Maar daar word je na 30 minuten helemaal gestoord van. Vaak bekijk je dat zonder 3D, dat effect is leuk voor TV en managers, maar het echte werk gebeurt gewoon zonder hoor.
Aha, zit jij er zo diep in?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:31 schreef kitao het volgende:
[..]
als je nog een oil/gas-(field)procesoperator nodig hebt dan stuur je maar een pm'tje
liefst in Nigeria..
Ik kom van een klein dorp aan de Duitse grens. Daarna verhuisd naar Groningen en nu zit ik in Zeist. Heb de Twentse tongval nog steeds wanneer ik me relax voel. Familie van man vind me schattig op die momentenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij Duits? Voor... is geen Nederlands
Het Spaanse dorp in de Pyreneeen waar ik vaak kwam en voetbal keek in de hotelbar, kwam elke dag een oud mannetje (ergens in de 80). Die kwam daar elke dag zijn krantje lezen, biertje drinken en voetbal kijken.
Op een gegeven moment zei ie: Ik moet nu weg, want mijn vader komt zo langs. Wij: is ie dement ofzo? Bleek zijn vader 104 te zijn en nog elke dag door het dorp te lopen om zijn krantje te halen...![]()
Spanje is het perfecte land om oud te worden. Daar word je niet weggestopt, en moet je alles zelf doen. Dat houdt je jong.
ik voer op gastankers , maar mijn tijd in fabrieken breng ik (helaas) door in de chemie, dus niet in de olieraffinagesector...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef El_Matador het volgende:
Aha, zit jij er zo diep in?
Genoeg vacatures online he?
Ik zit aan de exploratiekant. Veel spannender vind ik zelf.
Maar ik zal het onthouden. Wel klotetijden enzo he? Dik geld verdienen, maar dat zou mijn ambitie niet zijn (is het nu ook niet, anders zat ik ook wel in Nigeria of een ander kutland).
Als je Nigeria geen kutland vindt, dan kom je zo aan de bak daar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik voer op gastankers , maar mijn tijd in fabrieken breng ik (helaas) door in de chemie, dus niet in de olieraffinagesector...
en waarom is nigeria nu weer een kutland ?
mijn vrouw komt daar vandaan en is er nu op kerstbezoek bij haar moeder.
Whehe, die ga ik nog eens gebruiken denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.
Haha, in welke zin?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, die ga ik nog eens gebruiken denk ik
Owquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef El_Matador het volgende:
"Nieuwe oorlog dreigt in Soedan"
Kut.
link ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:42 schreef El_Matador het volgende:
Als je Nigeria geen kutland vindt, dan kom je zo aan de bak daar.
Genoeg gekken vrijwilligers gevraagd die daar willen werken!
Kom ik nog wel op. Wanneer je strijdlustig ten tonele komt ofzoquote:
Ik heb dat ook wel, dat ik dingen overneem. Ik zei vorig jaar op vakantie tegen mijn reismaat: ik kom even langs je zitten. Dat is hardstikke Brabants, maar ik kom daar helemaal niet vandaan en heb daar nooit gewoond. Wel veel Brabantse vrienden en nu een Brabantse vriendin, maar dat ik mezelf dat ineens hoorde zeggen was echt vaag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kom van een klein dorp aan de Duitse grens. Daarna verhuisd naar Groningen en nu zit ik in Zeist. Heb de Twentse tongval nog steeds wanneer ik me relax voel. Familie van man vind me schattig op die momenten
Volgens de familie stamboom (waarin ik met mijn kinderen als laatste genoemd zullen worden) komen wij (tenminste de man) uit Duitsland (vanaf 1600 nog wat)
Ik blijk meerdere dingen anders te zeggen...voorbeeld....bloemen OP de vaas i.p.v in de vaas
En leuk om te zien wanneer die oudjes nog zo fier zijn hè?
In het banmeldtopic zeker:quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Kom ik nog wel op. Wanneer je strijdlustig ten tonele komt ofzo
Ik kan niet in dat banmeldttopic.Ga niet over bans, maar wel lekker om mee binnen te komen wanneer je helemaal heethoofdig opgaat in een discussie....als hint om je weer rustig te krijgen ofzo ....al is dat uiteraard offtopic, maar heey, een beetje rebels zijn mag vast wel een keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het banmeldtopic zeker:
El_Matador is even 48 uur masturberen
[ afbeelding ]
*Auw*.
http://www.earthworks-jobs.com/oil/total9127.htmlquote:
Ik reken 5% provisie.quote:
Jawel, met een argwanende blikquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:09 schreef voyeur het volgende:
Mijn avatar kijkt naar links. Ziet iemamd die andere meneer met een kleurspoeling dat ooit doen?
Kun je geen pen in zijn neus soepen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:09 schreef voyeur het volgende:
Mijn avatar kijkt naar links. Ziet iemamd die andere meneer met een kleurspoeling dat ooit doen?
Ik vind die zo leuk, de serieuze politicus ten topquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je geen pen in zijn neus soepen?
[ afbeelding ]
Tevens goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |