Je bent bi?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mij ga je niet snel te ver.
Uitdelen vereist incasseren.
Maar ik ben meer dan 100% hetero.
Niet dat ik weet.quote:
Ach, je zag er natuurlijk uit als iemand met poenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Zelfs geen drankje voor d'r betaald. Ze sleurde me gelijk mee de dansvloer op.
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je zag er natuurlijk uit als iemand met poen
Oke, het waren gewoon je looksquote:
quote:
Wat doe je dan met het deel dat je 100% heteroschap overschrijdt? Bruinwerker hadden we al gehad. Toch geen echt kinky dingen hoop ik.quote:
Er valt best goedkoop te vliegen, alleen moet je gewoon creatief zijn en goed zoeken. Was net effe bezig met het vinden van een nieuwe wintersportvakantie voor eind 2010.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Gewoon mazzel.![]()
Ryanair is trouwens lekker goedkoop om er es uit te vliegen (als de startbaan niet vol sneeuw ligt tenminste)...
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat doe je dan met het deel dat je 100% heteroschap overschrijdt? Bruinwerker hadden we al gehad. Toch geen echt kinky dingen hoop ik.
Weeze-Bratislava is 8 euro retour!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er valt best goedkoop te vliegen, alleen moet je gewoon creatief zijn en goed zoeken. Was net effe bezig met het vinden van een nieuwe wintersportvakantie voor eind 2010.
En moet er natuurlijk een paar een keer een weekendje of midweek tussenuit
Oke, ik kan dus nog een hoop van jou lerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weeze-Bratislava is 8 euro retour!![]()
Vlieg voor 35 pp retour naar Porto komende maand.
Skyscanner.net.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ik kan dus nog een hoop van jou lerenZo goedkoop is mij tot op heden nog niet gelukt namelijk
Ik moet nu weg, want ga uit eten met mijn knuffelmeisje, maar dat je masturbeert verklaart je hersenverweking. Dat weet je toch hopelijk wel of is ook dat inzicht al verweekt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.
Ik wil op korte termijn goedkoop naar Schotlandquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Skyscanner.net.
Van de zomer hoop ik voor 250 retour een rondje Midden-Oosten te gaan doen.
Heenreisquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil op korte termijn goedkoop naar Schotland
Niet zo´n korte termijn. Maar dat zijn mooie prijzenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heenreis
Adult 18,99 EUR
wo, jan 20
Vlucht FR6241 09:30
10:05 Vertrek
Aankomst Düsseldorf (Weeze) (NRN)
Edinburgh (EDI)
Terugreis
Adult 11,99 EUR
zo, jan 24
Vlucht FR6242 11:40
14:10 Vertrek
Aankomst Edinburgh (EDI)
Düsseldorf (Weeze) (NRN)
Prijsinformatie
Heenreis (webtarief)
1 Adult @ 18,99 EUR 18,99 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
Terugreis (webtarief)
1 Adult @ 11,99 EUR 11,99 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
2 x (Web inchecktarief) 10,00 EUR
Totaalprijs vlucht 40,98 EUR
ok , ik zoek zelf wel even naar Sander Simons , ik heb de naam niet expres omgedraaid.quote:
ze zullen wel op zoek zijn geweest naar gemakkelijk opgezogen oliedollars...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.![]()
liggen jullie elkaar niet zo ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef voyeur het volgende:
Ik moet nu weg, want ga uit eten met mijn knuffelmeisje, maar dat je masturbeert verklaart je hersenverweking. Dat weet je toch hopelijk wel of is ook dat inzicht al verweekt?
Zie je overigens dat de SC een prima plek is om het schuim van de lippen te vegen en elkander als mens te zien (nou ja in jouw geval als een bruinwerkende rukker, maar toch).
Ik krijg mijn salaris gelukkig in euro's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ze zullen wel op zoek zijn geweest naar gemakkelijk opgezogen oliedollars...
Voyeur hoopt dat ik bi ben. Dan doet ie altijd een beetje zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
[..]
liggen jullie elkaar niet zo ?
het komt een beetje grof over.
ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je , maar dat was ook de bedoeling nietwaar ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg mijn salaris gelukkig in euro's.
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:25 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je , maar dat was ook de bedoeling nietwaar ?
![]()
hoewel naar Sudan , dat is toch met Darfur , ga je dan voor de chinezen oliegraven ?
Ik heb een jaar of 8 gevaren waarvan éen jaar kustvaart , ben blij dat t gesjok met koffers achter me ligt , zeker als ik in de woestijn met 40'graden moet drillen op een godverlaten plaats....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!![]()
Olie graaf je niet he? (alleen in teerzanden)
Verder kan ik natuurlijk niet alle details prijsgeven, dat snap je.
Ik ben iets jonger denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 8 gevaren waarvan éen jaar kustvaart , ben blij dat t gesjok met koffers achter me ligt , zeker als ik in de woestijn met 40'graden moet drillen op een godverlaten plaats....
bedankt maar hoeft niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |