Ik kom van een klein dorp aan de Duitse grens. Daarna verhuisd naar Groningen en nu zit ik in Zeist. Heb de Twentse tongval nog steeds wanneer ik me relax voel. Familie van man vind me schattig op die momentenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij Duits? Voor... is geen Nederlands
Het Spaanse dorp in de Pyreneeen waar ik vaak kwam en voetbal keek in de hotelbar, kwam elke dag een oud mannetje (ergens in de 80). Die kwam daar elke dag zijn krantje lezen, biertje drinken en voetbal kijken.
Op een gegeven moment zei ie: Ik moet nu weg, want mijn vader komt zo langs. Wij: is ie dement ofzo? Bleek zijn vader 104 te zijn en nog elke dag door het dorp te lopen om zijn krantje te halen...![]()
Spanje is het perfecte land om oud te worden. Daar word je niet weggestopt, en moet je alles zelf doen. Dat houdt je jong.
ik voer op gastankers , maar mijn tijd in fabrieken breng ik (helaas) door in de chemie, dus niet in de olieraffinagesector...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef El_Matador het volgende:
Aha, zit jij er zo diep in?
Genoeg vacatures online he?
Ik zit aan de exploratiekant. Veel spannender vind ik zelf.
Maar ik zal het onthouden. Wel klotetijden enzo he? Dik geld verdienen, maar dat zou mijn ambitie niet zijn (is het nu ook niet, anders zat ik ook wel in Nigeria of een ander kutland).
Als je Nigeria geen kutland vindt, dan kom je zo aan de bak daar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik voer op gastankers , maar mijn tijd in fabrieken breng ik (helaas) door in de chemie, dus niet in de olieraffinagesector...
en waarom is nigeria nu weer een kutland ?
mijn vrouw komt daar vandaan en is er nu op kerstbezoek bij haar moeder.
Whehe, die ga ik nog eens gebruiken denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masturbatie op de donkere dagen na kerst als knuffelmeisje niet in de buurt is.
Haha, in welke zin?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, die ga ik nog eens gebruiken denk ik
Owquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef El_Matador het volgende:
"Nieuwe oorlog dreigt in Soedan"
Kut.
link ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:42 schreef El_Matador het volgende:
Als je Nigeria geen kutland vindt, dan kom je zo aan de bak daar.
Genoeg gekken vrijwilligers gevraagd die daar willen werken!
Kom ik nog wel op. Wanneer je strijdlustig ten tonele komt ofzoquote:
Ik heb dat ook wel, dat ik dingen overneem. Ik zei vorig jaar op vakantie tegen mijn reismaat: ik kom even langs je zitten. Dat is hardstikke Brabants, maar ik kom daar helemaal niet vandaan en heb daar nooit gewoond. Wel veel Brabantse vrienden en nu een Brabantse vriendin, maar dat ik mezelf dat ineens hoorde zeggen was echt vaag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kom van een klein dorp aan de Duitse grens. Daarna verhuisd naar Groningen en nu zit ik in Zeist. Heb de Twentse tongval nog steeds wanneer ik me relax voel. Familie van man vind me schattig op die momenten
Volgens de familie stamboom (waarin ik met mijn kinderen als laatste genoemd zullen worden) komen wij (tenminste de man) uit Duitsland (vanaf 1600 nog wat)
Ik blijk meerdere dingen anders te zeggen...voorbeeld....bloemen OP de vaas i.p.v in de vaas
En leuk om te zien wanneer die oudjes nog zo fier zijn hè?
In het banmeldtopic zeker:quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Kom ik nog wel op. Wanneer je strijdlustig ten tonele komt ofzo
Ik kan niet in dat banmeldttopic.Ga niet over bans, maar wel lekker om mee binnen te komen wanneer je helemaal heethoofdig opgaat in een discussie....als hint om je weer rustig te krijgen ofzo ....al is dat uiteraard offtopic, maar heey, een beetje rebels zijn mag vast wel een keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het banmeldtopic zeker:
El_Matador is even 48 uur masturberen
[ afbeelding ]
*Auw*.
http://www.earthworks-jobs.com/oil/total9127.htmlquote:
Ik reken 5% provisie.quote:
Jawel, met een argwanende blikquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:09 schreef voyeur het volgende:
Mijn avatar kijkt naar links. Ziet iemamd die andere meneer met een kleurspoeling dat ooit doen?
Kun je geen pen in zijn neus soepen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:09 schreef voyeur het volgende:
Mijn avatar kijkt naar links. Ziet iemamd die andere meneer met een kleurspoeling dat ooit doen?
Ik vind die zo leuk, de serieuze politicus ten topquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je geen pen in zijn neus soepen?
[ afbeelding ]
Tevens goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |