Ik ging toch even zoeken, en volgens Wikipedia betekent het 'wetend' (knowing) in het Arabisch?quote:
quote:
Ik dacht een Duitser, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Disana het volgende:
Voorzover ik weet is de maker van Irfanview een Rus, dus misschien zijn er nog meer betekenissen.
Ja, die vond ik ook geestig toen ik hier een tijdje woonde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
In welke taal?
De Mitsubishi Pajero hebben ze trouwens in Spaanstalige landen ook maar "Montero" genoemd. Pajero betekent "rukker".
In het Tarifit (Berbers dialect).quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
In welke taal?
De Mitsubishi Pajero hebben ze trouwens in Spaanstalige landen ook maar "Montero" genoemd. Pajero betekent "rukker".
Ik heb even in de info gekeken van Irfanview:quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht een Duitser, maar dat weet ik niet zeker.
Ahh, haha.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het Tarifit (Berbers dialect).
Skiljan klinkt dan weer lekker Scandinavischquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even in de info gekeken van Irfanview:
By Iran Skiljan, Graduate of Vienna University of Technology
Het is dus gewoon zijn voornaam en hij woont in Oostenrijk. Maar een Oostenrijkse naam lijkt het me niet.
Tarifit zou zo het drinkontbijt van 2010 kunnen worden...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IrfanViewquote:The program is named for after its creator, Irfan Skiljan of Bosnia and Herzegovina, living in Vienna
Nu we het toch over avatar´s hebben, wat is de jouwe. Gek genoeg komt dat meisje me heel bekend voor, maar wil het kwartje maar niet vallen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sowieso valt mij op dat op Fok heel veel mannen een vrouw in hun avatar hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nu we het toch over avatar´s hebben, wat is de jouwe. Gek genoeg komt dat meisje me heel bekend voor, maar wil het kwartje maar niet vallen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Princess_Lalla_Salma_of_Moroccoquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nu we het toch over avatar´s hebben, wat is de jouwe. Gek genoeg komt dat meisje me heel bekend voor, maar wil het kwartje maar niet vallen.
Oh ja, jij woonde in Spanje he? Ga je naar de optochten kijken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef voyeur het volgende:
Ah, een smart girl.
Overigens is het hier driekoningen en dus kadootjesdag. Jammer dat kinderen dan al zo vroeg wakker worden om te kijken of de Reyes al geweest zijn. Een ochtendhumeur verenigt zich slecht met een blij meisje dat op haar nieuwe -roze- gitaar tokkelt.
en een vrouwenkont niet te vergeten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
Sowieso valt mij op dat op Fok heel veel mannen een vrouw in hun avatar hebben.
Dat was gisteren al en ja de drie wijzen kwamen weer en gooiden onbarmhartig hard met snoep, maar dat hoort erbij. Net als de oude omaatjes die razendsnel tussen je benen doorschieten en hun snoepzakken vullen ten koste van al die kleine kinderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, jij woonde in Spanje he? Ga je naar de optochten kijken?
Nee geen idee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef kitao het volgende:
[..]
mogge , dan weet je ook vast wat de meisjesnaam Yoni betekent ?
dat gevoel heb ik ook wel eens , mijn familie wordt steeds kleiner....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef voyeur het volgende:
Alweer een goede vriend annex studiegenoot overleden. Ik word oud.
dus toen kwam ik uit bij de jongensnaam Yoni die gisteren aandacht kreeg op een andere SC.....vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Disana het volgende:
Ik ging toch even zoeken, en volgens Wikipedia betekent het 'wetend' (knowing) in het Arabisch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Irfan
Maar in het Turks is het weer een jongensnaam.
Voorzover ik weet is de maker van Irfanview een Rus, dus misschien zijn er nog meer betekenissen.
en de jouwe ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef voyeur het volgende:
nou nou , verkeerde beenje opgestaan trancepoes ? Hier neem een bak koffiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
Maar ik hoef hier niet zo nodig reacties op mij te lezen over vrouwenkonten en vulva's.
Zo oud kan hij niet geweest zijn vermoed ik?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef voyeur het volgende:
Alweer een goede vriend annex studiegenoot overleden. Ik word oud.
Ik moet zelf met een goede avatar op de proppen komen, voyeurquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:48 schreef voyeur het volgende:
De gevogelde Koos heeft mijn avatar nog niet willen overnemen, maar omdat 2010 nu toch echt begonnen is, heb ik dan zelf maar besloten mijn eigen avatar te veranderen. Ik was de vermeende ontvoerder van Maddy nu wel weer zat.
Even testen dus.
Wat, wil je niet het geliefkoosde necrofiele slachtoffer zijn van een hitsige woerd? Ik had er nog zo mijn best op gedaan om iets passends met je username te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet zelf met een goede avatar op de proppen komen, voyeur![]()
Trouwens, middag
47 zie ook VK.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo oud kan hij niet geweest zijn vermoed ik?
Ik bereid me voor op het Wilders jaar en dacht slim te zijn door alvast zijn kapsel te nemen. Veiligheid voor alles immers.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef kitao het volgende:
[..]
en de jouwe ?
mijn atavar stelt Snoopy voor van Peanuts gemaakt door Schulz , lekker tijdloos en wordt nooit oud hoop ik.
Was je studiegenoot Sander Simons?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef voyeur het volgende:
Longkanker is bepaald geen pretje, maar Sander heeft er nog wel een mooi boek over geschreven.
Verder leer je er mee leven (sic) dat je op een leeftijd komt dat je de premier een opstandig jochie vindt en jeugdvrienden zomaar dood gaan. Edoch dank voor alle vriendelijke woorden.
Ah. Zijn overlijden was hier gisteren overal in het nieuws. Hij heeft nog veel gedaan vanaf het moment dat hij de diagnose hoorde en had er vrede mee dat zijn leven sneller afgelopen zou zijn dan hij had verwacht.quote:
Ik weet het, maar het publiek imago is niet altijd hetzelfde als het onderliggend gevoel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Zijn overlijden was hier gisteren overal in het nieuws. Hij heeft nog veel gedaan vanaf het moment dat hij de diagnose hoorde en had er vrede mee dat zijn leven sneller afgelopen zou zijn dan hij had verwacht.
Geen idee hoe hij zich er echt onder voelde. In de fragmenten die werden vertoond kwam hij kalm over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het publiek imago is niet altijd hetzelfde als het onderliggend gevoel.
quote:maar het publiek imago is niet altijd hetzelfde als het onderliggend gevoel.
Godver wat jong. Gecondoleerd voyeur.quote:
Ben jij Duits? Voor... is geen Nederlandsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef paddy het volgende:
.... Voor drie of vier jaar terug is mijn oma overleden. op 106 jarige leeftijd. Ze deed de ramen nog zelf tot 96 jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |