- onecht argumentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dan hadden de twee van Putten hun spuitje ook allang gehad.
Helemaal mee eens. Lijkt me duidelijk dat hij deze beestachtige moord gepleegd heeft, om niks, dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Het ergste en meest onverteerbare vind ik dat deze schoft nog vrij kan komen.
Omdat wij zogenaamd "te beschaafd" zouden zijn om de doodstraf niet te voeren. Dat vind ik onzin. In overduidelijke gevallen als deze moet je kiezen voor de samenleving en de onschuldigen die nog ten prooi kunnen vallen aan dit monster die om een pesterijtje een moord beraamt.
Spuitje, doei.
Och, er worden wel meer mensen vermoord omdat ze zich niet houden aan bepaalde geloofsvoorschriften. Dus, zo raar is dat niet. Dit kind was wel een ex-leerlinge van zijn school. Die zou toch beter moeten weten!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten het niet.
Hij was wel zo gelovig om een pistool op zak te hebben. Gericht mensen dood te schieten, te proberen te verkrachten en de auto daarna in de fik te steken. Berekend, alsof het een afrekening betreft. Dus eerder zoals zware criminelen het oplossen.
Oh? Hebben die ooit bekend, dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dan hadden de twee van Putten hun spuitje ook allang gehad.
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- onecht argument
- nee, want daar was het bewijs niet rond. Het sperma matchde niet.
Ik heb anders nog helemaal geen duidelijkheid hoor. Zo vlug kun je geen conclusies trekken. Heeft de man gezegd dat hij de daad uitgebreid heeft zitten plannen dan ? Zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Lijkt me duidelijk dat hij deze beestachtige moord gepleegd heeft, om niks, dus.
Het idee alleen al! Aanbellen met een wapen in je hand, het stel dwingen mee te gaan. Onderweg die jongen onder de ogen van dat meisje doodschieten en vervolgens, nou ja,......we kennen het verhaal.
Is toch te bizar voor woorden! Zo iemand moet toch nooit meer in de maatschappij terug mogen keren.
Dit is ook geen vlaag van verstandsverbijstering meer, maar een koelbloedig beraamde moord.
Ja.quote:
Daar gaat het niet om, ik probeer het breder te zien en dit soort dingen te voorkomen in de toekomst. Dat zou elke beschaafde samenleving als doel moeten hebben, in plaats van het pamperen van bewezen zieke criminelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.
Hetzelfde geld voor de Schiedamse parkmoord.
Jij weet helemaal niks van bewijzen, het onderzoek is nog volop bezig! Die man heeft bekend, en zou goed kunnen dat hij de moordenaar ís, maar het onderzoek is nog lang niet rond.
Die 2 van Putten hebben nooit bekend. Ze waren veroordeeld zonder dat er sluitend bewijs was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.
Hetzelfde geld voor de Schiedamse parkmoord.
Ze hebben onder druk bekend 'Dan zal het wel waar zijn en zullen wij wel schuldig zijn'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef Gia het volgende:
Die 2 van Putten hebben nooit bekend. Ze waren veroordeeld zonder dat er sluitend bewijs was.
Dat hebben ze weer ingetrokken.quote:
Dus, dan heb je geen bekentenis, uiteindelijk.quote:Maar later trokken ze hun bekentenis in en zeiden dat de politie hen onder zware druk had gezet.
Ik heb nooit gezegd dat een bekentenis voldoende is voor het opleggen van de doodstraf. Die zou dan ook slechts in uiterste gevallen opgelegd moeten worden. Niks geen VSAmerikaanse toestanden. Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ja .. láter weer ingetrokken. Doet niks af aan het feit dat ze wél bekend hebben.
Ik zie een zin als; Tja, dan zal het wel waar zijn, dan zullen we het wel gedaan hebben, niet echt als een bekentenis, eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ja .. láter weer ingetrokken. Doet niks af aan het feit dat ze wél bekend hebben.
En ook veroordeeld waren natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef bloodymary het volgende:
De twee van Putten zjin mede veroordeeld op grond van hun bekentenis. Deze was afgenomen met de zogenaamde Zaanse Verhoormethode, waarbij de gevangene zo onder druk komt te staan en woorden in de mond gelegd wordt, dat hij zegt dat het zo gegaan is als gesuggereerd wordt. Hierbi worden dus valte bekentenissen afgegeven. Een reden om nooit de doodstraf in te voeren. Elkaar doden is iets voor beesten niet voor mensen. En dat men dat niet doet is een teken van beschaving.
We weten nog niet veel van deze man. Hij kan best een valse bekentenis hebben afgelegd. Ook al is er een heel verhaal van gemaakt, dit kan allemaal door de politie gesuggereerd zijn. Ik zeg niet dat het zo is, acht de kans klein, maar reden genoeg om niet om een spuitje te vragen. Er is niets mis met ons rechtssysteem.
Mwoah, er wonen beesten in de huidige maatschappij die ik eigenlijk de kost niet wil geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er is wel erg veel geweld gebruikt.
Dat is verhoren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef bloodymary het volgende:
De twee van Putten zjin mede veroordeeld op grond van hun bekentenis. Deze was afgenomen met de zogenaamde Zaanse Verhoormethode, waarbij de gevangene zo onder druk komt te staan en woorden in de mond gelegd wordt, dat hij zegt dat het zo gegaan is als gesuggereerd wordt. Hierbi worden dus valte bekentenissen afgegeven. Een reden om nooit de doodstraf in te voeren. Elkaar doden is iets voor beesten niet voor mensen. En dat men dat niet doet is een teken van beschaving.
We weten nog niet veel van deze man. Hij kan best een valse bekentenis hebben afgelegd. Ook al is er een heel verhaal van gemaakt, dit kan allemaal door de politie gesuggereerd zijn. Ik zeg niet dat het zo is, acht de kans klein, maar reden genoeg om niet om een spuitje te vragen. Er is niets mis met ons rechtssysteem.
Dan boeit het niets, maar dat weet je dus nooit zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat boeit het als je de echte crimineel hebt, gaat om de bekentenis toch.![]()
![]()
Er zijn inmiddels al zoveel dingen naar buiten gekomen dat dit geen afgedwongen verklaring meer kan zijn. Anders had die advocaat ook wel wat anders verteld...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf trouwens meegemaakt dat een vriend in mijn huis overleed (bleek uiteindelijk een hartstilstand, maar goed...)
Mijn vrienden en ik zijn toen ook uren door de politie verhoort. Je hebt echt klootzakken van agenten erbij zitten en na een aantal uren kan ik me voorstellen dat je rare dingen kan gaan zeggen.
Wil niet zeggen dat deze man onschuldig is, maar vind het zo raar dat een leraar zo koel en berekenend twee jonge mensen af kan slachten als in een maffia-film.
Dit lijkt meer werk van criminelen.
En tja, je zou dan maar de buurman zijn die toevallig ruzie had met het tweetal...
Jee, wat een afschuwelijk, heftig verhaal.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf trouwens meegemaakt dat een vriend in mijn huis overleed (bleek uiteindelijk een hartstilstand, maar goed...)
Mijn vrienden en ik zijn toen ook uren door de politie verhoort. Je hebt echt klootzakken van agenten erbij zitten en na een aantal uren kan ik me voorstellen dat je rare dingen kan gaan zeggen.
Ja, dat was niet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jee, wat een afschuwelijk, heftig verhaal.....
Dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dat was niet niks.
Maar aan de andere kant wel voor te stellen. We hadden een feestje, en er overlijdt plotseling iemand van 31.
Naar de familie toe willen ze natuurlijk alles uitsluiten, vandaar dat we eerst verdachten waren.
Hij is ook nog onderzocht door een patholoog anathoom (zo heet dat toch?) en had meerdere littekens op z'n hart zitten. Hij voelde zich de weken ervoor al vaker niet goed, maar als je 31 bent denk je niet daar aan natuurlijk.
Ah, grote mond op internet maar in het echte leven in ieder geval nooit in aanraking geweest met de politie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet tekeer als een bezetene als je niet eens zeker bent van het gegeven dat je de verdacht hebt?
Ik kan natuurlijk mooi lullen van buitenaf en wat roepen over iets dat ik nog nooit meegemaakt hebt maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik je helemaal tot op de grond toe kapot scheld als je me onrechtmatig van iets beticht danwel woorden in mijn mond legt. En dat kan ver gaan als je me echt over de zeik hebt.
Grote mond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, grote mond op internet maar in het echte leven in ieder geval nooit in aanraking geweest met de politie.
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt en wat je standpunt is???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet tekeer als een bezetene als je niet eens zeker bent van het gegeven dat je de verdacht hebt?
Ik kan natuurlijk mooi lullen van buitenaf en wat roepen over iets dat ik nog nooit meegemaakt hebt maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik je helemaal tot op de grond toe kapot scheld als je me onrechtmatig van iets beticht danwel woorden in mijn mond legt. En dat kan ver gaan als je me echt over de zeik hebt.
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt en wat je standpunt is???
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij dus bozig zou reageren als hij op zo'n manier zou worden ondervraagd terwijl hij onschuldig is. Zoiets?quote:
Beetje offtopic, maar is er nog geprobeerd om 'm te reanimeren? Klinkt nu een beetje alsof ie onwel werd en iedereen erbij stond en ernaar keek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Was dit in een huis in Leide?. Mijn oud huisgenoot had dit namelijk ook in zijn oude huis....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dat was niet niks.
Maar aan de andere kant wel voor te stellen. We hadden een feestje, en er overlijdt plotseling iemand van 31.
Naar de familie toe willen ze natuurlijk alles uitsluiten, vandaar dat we eerst verdachten waren.
Hij is ook nog onderzocht door een patholoog anathoom (zo heet dat toch?) en had meerdere littekens op z'n hart zitten. Hij voelde zich de weken ervoor al vaker niet goed, maar als je 31 bent denk je niet daar aan natuurlijk.
Theoretisch gezien kan Dutroux ook zo vrijkomen. Dat zal echter nooit gebeuren. De minister of politieker die Dutroux vervroegd vrijlaat pleegt electorale zelfmoord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Bestaat daar geen ECHT levenslang? Ook niet voor Dutroux?![]()
![]()
![]()
Dan ben ik helemaal voor een spuitje.
De grootste engerd van Europa sinds A. Hitler wist echter wel vrolijk los te komen van zijn beveiligers en zelf op pad te gaan eind jaren 90.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef pagadder het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan Dutroux ook zo vrijkomen. Dat zal echter nooit gebeuren. De minister of politieker die Dutroux vervroegd vrijlaat pleegt electorale zelfmoord.
Voor de volledigheid een link naar de bron: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF08012010_037&kanaalid=871quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Frederic het volgende:
De advocaat van de ouders van Annick Van Uytsel verklaart dat hij 'quasi zeker' is dat Ronald Janssen ook de moordenaar van Annick is. Het gerecht van Leuven bevestigt nu ook dat de naam in de zaak Van Uytsel naar voren komt.
Het laatste GSM-signaal van Annick is destijds opgepikt door de GSM-mast van Halen, waar Ronald J. woont.
Laat ons hopen!
De 'brave leraar' is dus wellicht een seriemoordenaar. Best scary.
De betrokken ministers zijn toen direct opgestapt. Ik denk dat een volgende ontsnapping van Dutroux, het feit is waar de politici het meeste angst voor hebben. Nog meer dan een splitsing van België.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grootste engerd van Europa sinds A. Hitler wist echter wel vrolijk los te komen van zijn beveiligers en zelf op pad te gaan eind jaren 90.
Dat wil ik ten alle tijde voorkomen. Weg ermee. Waarom zou je iemand nog 50 jaar opsluiten? Welk ander doel dan sadistische marteling dien je daarmee? Levenslang is nutteloos en inhumaan in zo'n geval.
Leuk dat een ministertje opstapt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef pagadder het volgende:
[..]
De betrokken ministers zijn toen direct opgestapt. Ik denk dat een volgende ontsnapping van Dutroux, het feit is waar de politici het meeste angst voor hebben. Nog meer dan een splitsing van België.
Mocht Dutroux ontsnappen, komt het volk in opstand. En massaal. In vergelijking daarmee, zal de Koningskwestie een incident genoemd worden.
Desbetreffende minister zat er volgens mij nog geen weekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk dat een ministertje opstapt.
Lekker wachtgeld cashen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Desbetreffende minister zat er volgens mij nog geen week
Ben je depressief of is echt alles in het leven kut, een samenzwering en negatief?quote:
Jij kent mij duidelijk niet. Ik ben de positiviteit zelve.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Ben je depressief of is echt alles in het leven kut, een samenzwering en negatief?
Voor de mensen die de Annick Van Uytsel zaak niet kennenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Frederic het volgende:
De advocaat van de ouders van Annick Van Uytsel verklaart dat hij 'quasi zeker' is dat Ronald Janssen ook de moordenaar van Annick is. Het gerecht van Leuven bevestigt nu ook dat de naam in de zaak Van Uytsel naar voren komt.
Het laatste GSM-signaal van Annick is destijds opgepikt door de GSM-mast van Halen, waar Ronald J. woont.
Laat ons hopen!
De 'brave leraar' is dus wellicht een seriemoordenaar. Best scary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |