Beetje ver gezocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef Gia het volgende:
Misschien werd hij ook wel kwaad van zaken als sex voor/buiten het huwelijk?
Het is wel een Katholieke school, met internaten erbij. Hij is als kind zeer streng opgevoed. Ik denk ook wel zeer gelovig. Als je je al opwindt over het weggooien van een zakje brood, denk ik dat hij zich over ernstige zaken ook wel boos kan maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht.
Hij gaf les op een middelbare school, daar zie je als leraar wel meer dat leerlingen al voor het huwelijk seksueel actief zijn.
En zo'n weirdo was het ook weer niet. Gescheiden man, twee kinderen, lid van een paar verenigingen in het dorp... In het begin werd hij omschreven als een man die helemaal eenzaam en alleen op zichzelf was, maar dat viel wel mee.
Klinkt als : van de doden niets dan goeds en dat vind ik ook weer overdreven, wie zegt dat die jongeman niet idd vreselijk heeft zitten pesten ?quote:Janssen bekende woensdagnacht na een urenlange ondervraging dat hij zijn buurmeisje Shana Appeltans (18) en haar vriend Kevin Paulus (22) op nieuwjaarsnacht heeft vermoord. ‘Mijn stoppen zijn doorgeslagen omdat ik het getreiter van die jongen beu was’, gaf hij als motief. ‘Hij kan zeggen wat hij wil, want niemand kan hem nog tegenspreken’, reageren de nabestaanden van de slachtoffers.
Ook dat is van alle tijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Gia het volgende:
Tja en de huidige jeugd steekt er dan maar wat graag de draak mee als iemand zich over zulke onbenulligheden druk maakt.
We weten het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is wel een Katholieke school, met internaten erbij. Hij is als kind zeer streng opgevoed. Ik denk ook wel zeer gelovig. Als je je al opwindt over het weggooien van een zakje brood, denk ik dat hij zich over ernstige zaken ook wel boos kan maken.
Tja en de huidige jeugd steekt er dan maar wat graag de draak mee als iemand zich over zulke onbenulligheden druk maakt.
'k Zeg niet dat het zo is, maar ik kan me dan zo voorstellen dat hij steeds bozer werd en daardoor ook weer steeds een reactie kreeg van Kevin. Misschien is dat wel wat hij aanduidt als treiterij.
Oh, dan hadden de twee van Putten hun spuitje ook allang gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Het ergste en meest onverteerbare vind ik dat deze schoft nog vrij kan komen.
Omdat wij zogenaamd "te beschaafd" zouden zijn om de doodstraf niet te voeren. Dat vind ik onzin. In overduidelijke gevallen als deze moet je kiezen voor de samenleving en de onschuldigen die nog ten prooi kunnen vallen aan dit monster die om een pesterijtje een moord beraamt.
Spuitje, doei.
- onecht argumentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dan hadden de twee van Putten hun spuitje ook allang gehad.
Helemaal mee eens. Lijkt me duidelijk dat hij deze beestachtige moord gepleegd heeft, om niks, dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Het ergste en meest onverteerbare vind ik dat deze schoft nog vrij kan komen.
Omdat wij zogenaamd "te beschaafd" zouden zijn om de doodstraf niet te voeren. Dat vind ik onzin. In overduidelijke gevallen als deze moet je kiezen voor de samenleving en de onschuldigen die nog ten prooi kunnen vallen aan dit monster die om een pesterijtje een moord beraamt.
Spuitje, doei.
Och, er worden wel meer mensen vermoord omdat ze zich niet houden aan bepaalde geloofsvoorschriften. Dus, zo raar is dat niet. Dit kind was wel een ex-leerlinge van zijn school. Die zou toch beter moeten weten!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten het niet.
Hij was wel zo gelovig om een pistool op zak te hebben. Gericht mensen dood te schieten, te proberen te verkrachten en de auto daarna in de fik te steken. Berekend, alsof het een afrekening betreft. Dus eerder zoals zware criminelen het oplossen.
Oh? Hebben die ooit bekend, dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dan hadden de twee van Putten hun spuitje ook allang gehad.
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- onecht argument
- nee, want daar was het bewijs niet rond. Het sperma matchde niet.
Ik heb anders nog helemaal geen duidelijkheid hoor. Zo vlug kun je geen conclusies trekken. Heeft de man gezegd dat hij de daad uitgebreid heeft zitten plannen dan ? Zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Lijkt me duidelijk dat hij deze beestachtige moord gepleegd heeft, om niks, dus.
Het idee alleen al! Aanbellen met een wapen in je hand, het stel dwingen mee te gaan. Onderweg die jongen onder de ogen van dat meisje doodschieten en vervolgens, nou ja,......we kennen het verhaal.
Is toch te bizar voor woorden! Zo iemand moet toch nooit meer in de maatschappij terug mogen keren.
Dit is ook geen vlaag van verstandsverbijstering meer, maar een koelbloedig beraamde moord.
Ja.quote:
Daar gaat het niet om, ik probeer het breder te zien en dit soort dingen te voorkomen in de toekomst. Dat zou elke beschaafde samenleving als doel moeten hebben, in plaats van het pamperen van bewezen zieke criminelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.
Hetzelfde geld voor de Schiedamse parkmoord.
Jij weet helemaal niks van bewijzen, het onderzoek is nog volop bezig! Die man heeft bekend, en zou goed kunnen dat hij de moordenaar ís, maar het onderzoek is nog lang niet rond.
Die 2 van Putten hebben nooit bekend. Ze waren veroordeeld zonder dat er sluitend bewijs was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
-Ze hadden bekend en waren veroordeeld.
Hetzelfde geld voor de Schiedamse parkmoord.
Ze hebben onder druk bekend 'Dan zal het wel waar zijn en zullen wij wel schuldig zijn'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef Gia het volgende:
Die 2 van Putten hebben nooit bekend. Ze waren veroordeeld zonder dat er sluitend bewijs was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |