Jee, wat een afschuwelijk, heftig verhaal.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf trouwens meegemaakt dat een vriend in mijn huis overleed (bleek uiteindelijk een hartstilstand, maar goed...)
Mijn vrienden en ik zijn toen ook uren door de politie verhoort. Je hebt echt klootzakken van agenten erbij zitten en na een aantal uren kan ik me voorstellen dat je rare dingen kan gaan zeggen.
Ja, dat was niet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jee, wat een afschuwelijk, heftig verhaal.....
Dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dat was niet niks.
Maar aan de andere kant wel voor te stellen. We hadden een feestje, en er overlijdt plotseling iemand van 31.
Naar de familie toe willen ze natuurlijk alles uitsluiten, vandaar dat we eerst verdachten waren.
Hij is ook nog onderzocht door een patholoog anathoom (zo heet dat toch?) en had meerdere littekens op z'n hart zitten. Hij voelde zich de weken ervoor al vaker niet goed, maar als je 31 bent denk je niet daar aan natuurlijk.
Ah, grote mond op internet maar in het echte leven in ieder geval nooit in aanraking geweest met de politie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet tekeer als een bezetene als je niet eens zeker bent van het gegeven dat je de verdacht hebt?
Ik kan natuurlijk mooi lullen van buitenaf en wat roepen over iets dat ik nog nooit meegemaakt hebt maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik je helemaal tot op de grond toe kapot scheld als je me onrechtmatig van iets beticht danwel woorden in mijn mond legt. En dat kan ver gaan als je me echt over de zeik hebt.
Grote mond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, grote mond op internet maar in het echte leven in ieder geval nooit in aanraking geweest met de politie.
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt en wat je standpunt is???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet tekeer als een bezetene als je niet eens zeker bent van het gegeven dat je de verdacht hebt?
Ik kan natuurlijk mooi lullen van buitenaf en wat roepen over iets dat ik nog nooit meegemaakt hebt maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik je helemaal tot op de grond toe kapot scheld als je me onrechtmatig van iets beticht danwel woorden in mijn mond legt. En dat kan ver gaan als je me echt over de zeik hebt.
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt en wat je standpunt is???
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij dus bozig zou reageren als hij op zo'n manier zou worden ondervraagd terwijl hij onschuldig is. Zoiets?quote:
Beetje offtopic, maar is er nog geprobeerd om 'm te reanimeren? Klinkt nu een beetje alsof ie onwel werd en iedereen erbij stond en ernaar keek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf trouwens meegemaakt dat een vriend in mijn huis overleed (bleek uiteindelijk een hartstilstand, maar goed...)
Was dit in een huis in Leide?. Mijn oud huisgenoot had dit namelijk ook in zijn oude huis....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dat was niet niks.
Maar aan de andere kant wel voor te stellen. We hadden een feestje, en er overlijdt plotseling iemand van 31.
Naar de familie toe willen ze natuurlijk alles uitsluiten, vandaar dat we eerst verdachten waren.
Hij is ook nog onderzocht door een patholoog anathoom (zo heet dat toch?) en had meerdere littekens op z'n hart zitten. Hij voelde zich de weken ervoor al vaker niet goed, maar als je 31 bent denk je niet daar aan natuurlijk.
Theoretisch gezien kan Dutroux ook zo vrijkomen. Dat zal echter nooit gebeuren. De minister of politieker die Dutroux vervroegd vrijlaat pleegt electorale zelfmoord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Bestaat daar geen ECHT levenslang? Ook niet voor Dutroux?![]()
![]()
![]()
Dan ben ik helemaal voor een spuitje.
De grootste engerd van Europa sinds A. Hitler wist echter wel vrolijk los te komen van zijn beveiligers en zelf op pad te gaan eind jaren 90.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef pagadder het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan Dutroux ook zo vrijkomen. Dat zal echter nooit gebeuren. De minister of politieker die Dutroux vervroegd vrijlaat pleegt electorale zelfmoord.
Voor de volledigheid een link naar de bron: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF08012010_037&kanaalid=871quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Frederic het volgende:
De advocaat van de ouders van Annick Van Uytsel verklaart dat hij 'quasi zeker' is dat Ronald Janssen ook de moordenaar van Annick is. Het gerecht van Leuven bevestigt nu ook dat de naam in de zaak Van Uytsel naar voren komt.
Het laatste GSM-signaal van Annick is destijds opgepikt door de GSM-mast van Halen, waar Ronald J. woont.
Laat ons hopen!
De 'brave leraar' is dus wellicht een seriemoordenaar. Best scary.
De betrokken ministers zijn toen direct opgestapt. Ik denk dat een volgende ontsnapping van Dutroux, het feit is waar de politici het meeste angst voor hebben. Nog meer dan een splitsing van België.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grootste engerd van Europa sinds A. Hitler wist echter wel vrolijk los te komen van zijn beveiligers en zelf op pad te gaan eind jaren 90.
Dat wil ik ten alle tijde voorkomen. Weg ermee. Waarom zou je iemand nog 50 jaar opsluiten? Welk ander doel dan sadistische marteling dien je daarmee? Levenslang is nutteloos en inhumaan in zo'n geval.
Leuk dat een ministertje opstapt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef pagadder het volgende:
[..]
De betrokken ministers zijn toen direct opgestapt. Ik denk dat een volgende ontsnapping van Dutroux, het feit is waar de politici het meeste angst voor hebben. Nog meer dan een splitsing van België.
Mocht Dutroux ontsnappen, komt het volk in opstand. En massaal. In vergelijking daarmee, zal de Koningskwestie een incident genoemd worden.
Desbetreffende minister zat er volgens mij nog geen weekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk dat een ministertje opstapt.
Lekker wachtgeld cashen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Desbetreffende minister zat er volgens mij nog geen week
Ben je depressief of is echt alles in het leven kut, een samenzwering en negatief?quote:
Jij kent mij duidelijk niet. Ik ben de positiviteit zelve.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Ben je depressief of is echt alles in het leven kut, een samenzwering en negatief?
Voor de mensen die de Annick Van Uytsel zaak niet kennenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Frederic het volgende:
De advocaat van de ouders van Annick Van Uytsel verklaart dat hij 'quasi zeker' is dat Ronald Janssen ook de moordenaar van Annick is. Het gerecht van Leuven bevestigt nu ook dat de naam in de zaak Van Uytsel naar voren komt.
Het laatste GSM-signaal van Annick is destijds opgepikt door de GSM-mast van Halen, waar Ronald J. woont.
Laat ons hopen!
De 'brave leraar' is dus wellicht een seriemoordenaar. Best scary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |