maar juist in de winter heb je warmte nodigquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valentijnsdag en daarna de lente.
Daarom valt Valentijnsdag natuurlijk ook in de winter.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
maar juist in de winter heb je warmte nodig
Waar is ze trouwens?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kon nu met Dzjenn voor warmte zorgen
Dan is het carnaval!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet dat ik post verwacht de 14de (van volgende maand).
Waarvan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Oh ja ik heb de derde plek overgenomen.
Wat een gemisquote:
De enige reden waarom ik naar Edinburgh zou gaan is de Military Tattooquote:
Is de Dakar nu danquote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
en de stad, en de omgeving, geocachen
maar nu Dakar kijken en vroeg slapen. Morgen om 9 uur moet ik op de spinfiets zitten![]()
![]()
fijne avond allen
quote:
uitzendingen wisselen per dag! Is nu om 22.15 ipv 22.45!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is de Dakar nu danSnel de afstandbediening jatten
Ik zie hetquote:Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uitzendingen wisselen per dag! Is nu om 22.15 ipv 22.45!
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef Psychonikeo het volgende:
liefdevolle dagen.. die zijn voorbij. Ik wil oorlog, pijn en haat zien!
jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben zij allebei een ban dan?![]()
Oh?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Puala, crewbashing, 2 weken.
Dat zou jou eens overkomenquote:
Jij weet ook altijd alles!quote:
Ik heb anderhalve week zonder internet ook overleeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zou jou eens overkomenDat overleef je niet
Ja maar dit is 2 wekenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve week zonder internet ook overleeft.
In dat geval weet je wel wie je dient aan te klagen.quote:
In belang van het onderzoek kan ik daar geen uitspraken over doen.quote:
Oke. klinkt heel geheimzinnigquote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In belang van het onderzoek kan ik daar geen uitspraken over doen.
Ook hier kan ik geen mededelingen over doen.quote:
Hopelijk dezelfde plek als waar je 'em vanmorgen hebt achtergelaten.quote:
Yoquote:
Dat hoop ik welquote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde plek als waar je 'em vanmorgen hebt achtergelaten.
Maar die Ronaldo is dan ook een stumper.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
http://clint.be/nieuws/jo(...)ldo-voetballes-video
pwn
Lekker geslapen?quote:
Duh.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die Ronaldo is dan ook een stumper.
Het gaat duidelijk rond... mijn buik wordt ook opstandigquote:
En waarom ga je dan gelijk achter je pc zitten ipv je gelijk nog een keer lekker omdraaien?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik voor mijn wekker afgaat al wakker?Nog maar even blijven liggen dan maar totdat de wekker echt af gaat.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 04-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 DjRex89
02. 065 The_Dean
03. 057 Luctor.et.Emergo
04. 053 L.no
05. 038 jna
06. 038 Milou__
07. 035 Puala
08. 031 motorbloempje
09. 028 Isdatzo
10. 018 Psychonikeo
11. 017 Bootje84
12. 015 PieterBas
13. 015 Piles
14. 013 AMDB
15. 011 Renesite
16. 011 GlowMouse
17. 011 timmmmm
18. 010 G.Fawkes
19. 007 remlof
20. 006 Houniet
Reeks-statistieken!
Smoesjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:09 schreef Milou__ het volgende:
38.. Komt omdat de sc gister dicht was :p
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd zon bang gevoel dat de trein niet meer gaat reiden :p
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezien
Haha ik zag het ja maar ik had geen zin om te quoten, mobiel gaat niet zo snel..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezien
Snipverkouden maar voor de rest wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja hoor, daar?
Oh de kaartjesman komt eraan
Ik heb het idee dat de wybertjes die ik gekocht heb, niet meer goed zijn. Ze zijn niet over datum maar zowel zaterdag als gisteren voelde ik me brak. Beide dagen nam ik die dingen.. Ik laat ze ff links liggen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen Bootje
Je bent toch niet ziek, hè.
quote:
Strepsils FTW!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de wybertjes die ik gekocht heb, niet meer goed zijn. Ze zijn niet over datum maar zowel zaterdag als gisteren voelde ik me brak. Beide dagen nam ik die dingen.. Ik laat ze ff links liggen..
En hoe!!quote:
Het is een schande!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En hoe!!
Ben dwars door alle wekkers en wake-up calls heen geslapen
Dan nog ruzie met de auto, nederlanders + sneeuw en een ongeluk, en ik was maar weer eens veel te laat op mijn werk
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is een schande!![]()
Gelukkig is het bijna weekend
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365329/1/1/100/studie-stoppen-met-roken-ook-ongezond.html
Wat een verband
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja!
Hoop alleen dat ik voor die tijd het probleem met de auto opgelost krijg
Of een andere kan kopen...
NET nu je een belangrijk afspraakje hebt gaat hij eikelen
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.quote:
Je hebt een date o.i.d.?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.
En als ik de meetpennen van de multimeter op de accu zet schiet het vonken, dus daar lijkt me iets niet helemaal in orde...
Moet hem elke nacht aan de lader hangen om heen en terug de baas te komen, en vandaag staat hij inmiddels bij de baas ook al aan de lader, want het was krapaan hier aan toe te komen.
Maar zaterdag gaat door, al moet ik fietsen!
Jepquote:
heerlijk.. dus als je rookt heb je 30% meer kans op diabetes. Als je dan stopt wordt dat 70% (omdat je meer gaat eten). Ik blijf maar roken denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365329/1/1/100/studie-stoppen-met-roken-ook-ongezond.html
Wat een verband
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.
En als ik de meetpennen van de multimeter op de accu zet schiet het vonken, dus daar lijkt me iets niet helemaal in orde...
Moet hem elke nacht aan de lader hangen om heen en terug de baas te komen, en vandaag staat hij inmiddels bij de baas ook al aan de lader, want het was krapaan hier aan toe te komen.
Met L.no toch?quote:
Hierquote:
Hoe raad je het zoquote:
Knap hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef DjRex89 het volgende:
Zowel L.no als Dean hebben een weddenschap verloren, nu moeten ze met elkaar daten
En een straf dat dat isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef DjRex89 het volgende:
Zowel L.no als Dean hebben een weddenschap verloren, nu moeten ze met elkaar daten
Dat heb ik nog niet kunnen achterhalenquote:
quote:
Ik vind jou ook heel lief hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen als ik die weddenschap had verloren ipv L.no....
Dat is omdat je me nog niet irl kentquote:
Ben heus niet zo snel bang hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is omdat je me nog niet irl kent![]()
Dat vertrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen we ook wedden of Dean Limboland haalt of niet?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Het was best grappigquote:
Ik gooi de fiets wel achterinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het was best grappig![]()
Ik zie je al duwen
Rofl..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Ben er maar 1x met de auto naar toe gereden.. nooit meer. Wat een takke-end..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
Anders komt bootje je wel ophalen die weet de weg toch wel
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben er maar 1x met de auto naar toe gereden.. nooit meer. Wat een takke-end..
[..]
Gisteren nog UFC gezien..?
The bigger they are ....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]had m al gezien natuurlijk naar zag tijdens het zappen het begin langskomen en toen maar weer gekeken.
Oh en ik zou niet teveel op kimbo rekenen als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
The bigger they are ....
Alleen die gast had kloten dat hij niet aftikte.. Volgende week weer Kimbo
was gewoon pure overschatting volgens mij. En die coach snapt er echt de ballen van. Die rashad is ten minste nog een beetje op de wereld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
The bigger they are ....
Alleen die gast had kloten dat hij niet aftikte.. Volgende week weer Kimbo
Heb je een torrent of een .nzb?
Ja mooi. Die steunt de tegenpartij nog even als die half knocked-out op de vloer ligt. De eigen coach gaat boos naar zn kamertje..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was gewoon pure overschatting volgens mij. En die coach snapt er echt de ballen van. Die rashad is ten minste nog een beetje op de wereld.
ja, maar dat is het dus ook. Hij kan vast lekker knokken, maar als coach is het een sufferd.quote:
Hehe, nee, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
Anders komt bootje je wel ophalen die weet de weg toch wel
Absoluut. Maar hij geeft het zelf ook eigenlijk gewoon toe. Hij is ook meer bezig met Rashad fucken dan wat andersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar dat is het dus ook. Hij kan vast lekker knokken, maar als coach is het een sufferd.
Net zoals dat niet elke topvoetballer een topcoach is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
Stageopdracht zo goed als af
Net het testplan afgemaakt. Nu alleen nog maar testen en wat kleine aanpassingen doen. Officieel heb ik daar nog de hele maand voor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. ff een broodje bakpao wegwerken
Dat zal au doen. De tering..quote:
Je weet maar nooit....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag even de ontwerpen e.d. bijwerken zodat die documenten weer up-to-date zijn. Daarna wachten tot een collega klaar is met implementeren en dan testenZal ik toch geen 3,5 week voor nodig hebben
ligt aan de testresultaten lijkt me. Als die falen, dan kan het nog wel ff duren lijkt me.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag even de ontwerpen e.d. bijwerken zodat die documenten weer up-to-date zijn. Daarna wachten tot een collega klaar is met implementeren en dan testenZal ik toch geen 3,5 week voor nodig hebben
Maar 90% is al getest omdat dat nodig was om verder te kunnen dus zal nooit mega veel werk zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt aan de testresultaten lijkt me. Als die falen, dan kan het nog wel ff duren lijkt me.
Neem de ov dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanuit Friesland.. Dan ben je helemaal 6 uur bezig..quote:
Je punt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanuit Friesland.. Dan ben je helemaal 6 uur bezig..
ok.. daar heb je een puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar 90% is al getest omdat dat nodig was om verder te kunnen dus zal nooit mega veel werk zijn
Je punt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
.quote:
Zijn alternatief was fietsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
.
Die
Ik vind het gewoon fucking ver rijden.. Ik was blij als ik er uiteindelijk was..
om na een uur of 7 weer naar huis te kunnen. Snoep daar 6 uur af omdat dat extra reistijd is.. Veel plezier dat uurtje..
Maar goed, jullie leven. I dont mind
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Alsof ik niet vaker op een station geslapen heb
Verhuizen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn alternatief was fietsen.
Wat vind jij beter dan?
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..quote:
Ja maar daar wonen moslims enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..
Haha, zit er maar niet over in joh, komt wel goed met die auto. En anders mag ik vast wel ff een van mijn vrienden lenen, als die van vanmiddag niet doorgaatquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..
Maakt mij niet uit, ik doe het zo.quote:
Of in Frieslandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, zit er maar niet over in joh, komt wel goed met die auto. En anders mag ik vast wel ff een van mijn vrienden lenen, als die van vanmiddag niet doorgaat
Dat zeg ik al jaren, gat in de markt, maar geen enkele wetenschapper die er serieus werk van maaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef jna het volgende:
Het had makkelijker geweest als er al teleporters waren uitgevonden.
Ja, bahquote:
Zou toch wat jaren duren voordat dat betaalbaar wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef jna het volgende:
Het had makkelijker geweest als er al teleporters waren uitgevonden.
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
mijn ouders wonen er nog steeds, dus ben genoodzaakt er nog met regelmaat te komen, anders had ik dat gebied mooi links () laten liggen
beide doen me echt nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzo
dan had de randstad zo groot geweest dat je nog zeker een uur of 5 moest reizen door de smalle straten met schotels en zebrapadenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzo
Mooie stad hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenland
Mijn familie woont daar. Chill ff.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenland
Is net zo verquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn alternatief was fietsen.
Wat vind jij beter dan?
probeer er eens te wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
In Amsterdam voel ik me ook altjid toerist, zoveel buitenlands gepraat in het centrum, is leuk![]()
Maar Amsterdam trekt me ook vooral vanwege Melkweg/Paradiso, concerten
Dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Hier is alles? Wij hebben in het dorp ook alles... dus wat dat betreft.
Bootje maakt zich druk om de tijd hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.quote:
Mn zus reist al meer dan een jaar gemiddeld 2x per maand van hier (Brabant) naar Ameland, die is ook 5 tot 6 uur onderwegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje maakt zich druk om de tijd hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.
Als ik zou móeten kiezen, ga ik 100x liever naar A'dam toe. Daar heb je imo een multiculturele samenleving. In R'dam heb je gewoon eilandjes.. Een blik Mocro's, een blik turken etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
In Amsterdam voel ik me ook altjid toerist, zoveel buitenlands gepraat in het centrum, is leuk![]()
Maar Amsterdam trekt me ook vooral vanwege Melkweg/Paradiso, concerten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje vermeldt hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn zus reist al meer dan een jaar gemiddeld 2x per maand van hier (Brabant) naar Ameland, die is ook 5 tot 6 uur onderwegHet is opzich wel te doen maar het blijft natuurlijk mega lang
Dus een buitenlander discussie? Ik kan het wel aan hoor, buitenlanders in dezelfde stad als ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
meer dan genoeg. Maar dat soort discussie ga ik niet meer aan. Zeker niet met jou.
Nee dankjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef AMDB het volgende:
Misschien kun je zaterdag wel schaatsend naar Limburg Dean, even die watjes van de Elfstedentocht het nakijken geven.
Jij beweerd dat ik me druk maak. Dat is bs. Ik pas daarom jouw citaat aan.. Simpel toch.. Oh, mijn punt --> .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Denk je serieus dat we dat zelf niet weten?
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.noquote:
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mijquote:
The hills are alive!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.no
Nee voor jou nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mij
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mij
Precies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!
Zo negatief bedoelde ik het niet eens man.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij beweerd dat ik me druk maak. Dat is bs. Ik pas daarom jouw citaat aan.. Simpel toch.. Oh, mijn punt --> .
En dr vriend heeft een eigen huis op Amelandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een kamer over voor je zus. Als ze maar niet zeurt en netjes elke maand de helft van de huur betaald
Ja klopt. Snowworld is in de buurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.no
En je kunt lekker ijsjes eten in Kerkradequote:
nee, ik ga gewoon geen discussies aan met jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus een buitenlander discussie? Ik kan het wel aan hoor, buitenlanders in dezelfde stad als ik.
Rofl.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!
Klopt ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En je kunt lekker ijsjes eten in Kerkrade
Gevaarlijke uitspraak in deze SCquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik wil wel iets doen wat warmer is in dit weer.Ijs buiten eten in dit weer kán wel, maar dan wil ik liever iets eten waar ik warm van word.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil best een buitenlanderdiscussie aan hoor.
Raus!
Ameland is wel leuk voor een dagje ofzo, maar zou er niet direct willen wonen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dr vriend heeft een eigen huis op AmelandAlleen zoekt ze nog graag de gezelligheid op dus zit ze vaker hier dan daar
Ik moest het toch maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Gevaarlijke uitspraak in deze SC
Ben er 1x 1 weekend geweest en dat was super. Ik was dan ook vanaf het begin tot het eind onder invloedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ameland is wel leuk voor een dagje ofzo, maar zou er niet direct willen wonen...
Maar goed dat ze niet "drinken" zei...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Kennen ze daar Dokkumer koffie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik wil wel iets doen wat warmer is in dit weer.Ijs buiten eten in dit weer kán wel, maar dan wil ik liever iets eten waar ik warm van word.
Ja, dat klopt wel enigzinds... maar ze sterven daar het hele jaar dan ook in de toeristen natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben er 1x 1 weekend geweest en dat was super. Ik was dan ook vanaf het begin tot het eind onder invloedAl is een wandeling over t wad wel mega goed tegen een kater
Maar ik mis daar wel de Brabantse gezelligheid hoor
Je wordt meteen als buitenstaander gezien..
Kees!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. In kerkrade heb je veel plaatsen waar je koffie kan drinken raar genoeg.quote:
Pinkpopquote:
Nja, dat is gewoon koffie met een scheut beerenburg. Warm je wel van opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. In kerkrade heb je veel plaatsen waar je koffie kan drinken raar genoeg.
Samen gaan?quote:
Ik zou eerder kiezen voor choclademelk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat is gewoon koffie met een scheut beerenburg. Warm je wel van op
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Rock Werchter, veel beter tot nu toe
Alleen ik durf niet
Alleen is het voor dit jaar uitverkocht, en ga het liefst het hele weekendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Samen gaan?![]()
[..]
Ik zou eerder kiezen voor choclademelk.
Kamperen is iddquote:
Ik ben alleen naar Pinkpop geweest in 2008. Niks aan de hand hoorquote:
die grappen maken wij hier heul niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Hoe is het met jou chick man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die grappen maken wij hier heul niet!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
Uitslapen doet een mens goed.
Gastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
Uitslapen doet een mens goed.
quote:
Pinkpop is qua festival saai. Ook de bands vallen me altijd een beetje tegen. De echte magie vindt plaats op Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, ik ga gewoon geen discussies aan met jou.
Das een festival van de buitencategoriequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:22 schreef AMDB het volgende:
Dit jaar ga ik waarschijnlijk naar Sziget toe![]()
Het lijkt me zo verschrikkelijk hèquote:Kamperen is juist het leukste aan een festival
Alsof je veel in je tentje slaaptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef Piles het volgende:
Het lijkt me zo verschrikkelijk hèGewoon kamperen is al niks, laat staan op een festival
Goedmaaksex!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
top! net weer een ruzie uitgesproken
Pauze..?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen kut dat ze 6 dagen moet werken, dus die goedmaaksex duurt nog ff
Dus de laatste dag moet ik met een wasknijper op mijn neus lopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alsof je veel in je tentje slaaptAls je echt moe bent slaap je overal. Je moet natuurlijk niet elke dag willen douchen, een beetje stinken achteraf mag best.
Nee, dan stink je zelf ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus de laatste dag moet ik met een wasknijper op mijn neus lopen?
Wat als ik mezelf schoonmaak met een washandje enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, dan stink je zelf ookOrale seks is ook niet aan te bevelen op de laatste dag.
In de openbare wasruimte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat als ik mezelf schoonmaak met een washandje enzo.
Nah, gewoon in een tentje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
In de openbare wasruimte?![]()
Je kan wel douchen, maar dan moet je vaak lang wachten.
Een normaal mens staat dan nog te feestenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
6 uur 's ochtends zijn de douches vrij uitgestorven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |