Dat zeg ik al jaren, gat in de markt, maar geen enkele wetenschapper die er serieus werk van maaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef jna het volgende:
Het had makkelijker geweest als er al teleporters waren uitgevonden.
Ja, bahquote:
Zou toch wat jaren duren voordat dat betaalbaar wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef jna het volgende:
Het had makkelijker geweest als er al teleporters waren uitgevonden.
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
mijn ouders wonen er nog steeds, dus ben genoodzaakt er nog met regelmaat te komen, anders had ik dat gebied mooi links () laten liggen
beide doen me echt nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzo
dan had de randstad zo groot geweest dat je nog zeker een uur of 5 moest reizen door de smalle straten met schotels en zebrapadenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Randstad is tof, lekker alles dichtbij. Wil later zeker in een grotere stad dan Nijmegen wonen. In NL het liefste Amsterdam of Utrecht. Buitenland misschien Londen ofzo
Mooie stad hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenland
Mijn familie woont daar. Chill ff.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in R'dam wonen..? Kom je er snel genoeg achter dat het een pauperstad is. Vakantie naar Turkije/Marokko/Antillen? Niet nodig, ga naar Rotterdam. Lekker Nederlandse temperaturen en toch voel je je in het buitenland
Is net zo verquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn alternatief was fietsen.
Wat vind jij beter dan?
probeer er eens te wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
In Amsterdam voel ik me ook altjid toerist, zoveel buitenlands gepraat in het centrum, is leuk![]()
Maar Amsterdam trekt me ook vooral vanwege Melkweg/Paradiso, concerten
Dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Hier is alles? Wij hebben in het dorp ook alles... dus wat dat betreft.
Bootje maakt zich druk om de tijd hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.quote:
Mn zus reist al meer dan een jaar gemiddeld 2x per maand van hier (Brabant) naar Ameland, die is ook 5 tot 6 uur onderwegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje maakt zich druk om de tijd hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.
Als ik zou móeten kiezen, ga ik 100x liever naar A'dam toe. Daar heb je imo een multiculturele samenleving. In R'dam heb je gewoon eilandjes.. Een blik Mocro's, een blik turken etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooie stad hoor.
In Amsterdam voel ik me ook altjid toerist, zoveel buitenlands gepraat in het centrum, is leuk![]()
Maar Amsterdam trekt me ook vooral vanwege Melkweg/Paradiso, concerten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje vermeldt hoelang het duurt om bij beide plaatsen te komen.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn zus reist al meer dan een jaar gemiddeld 2x per maand van hier (Brabant) naar Ameland, die is ook 5 tot 6 uur onderwegHet is opzich wel te doen maar het blijft natuurlijk mega lang
Dus een buitenlander discussie? Ik kan het wel aan hoor, buitenlanders in dezelfde stad als ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
meer dan genoeg. Maar dat soort discussie ga ik niet meer aan. Zeker niet met jou.
Nee dankjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef AMDB het volgende:
Misschien kun je zaterdag wel schaatsend naar Limburg Dean, even die watjes van de Elfstedentocht het nakijken geven.
Jij beweerd dat ik me druk maak. Dat is bs. Ik pas daarom jouw citaat aan.. Simpel toch.. Oh, mijn punt --> .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Denk je serieus dat we dat zelf niet weten?
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.noquote:
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mijquote:
The hills are alive!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.no
Nee voor jou nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mij
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, dat komt aardig in de buurt ja... Ameland is niet eens zo ver voor mij
Precies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!
Zo negatief bedoelde ik het niet eens man.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij beweerd dat ik me druk maak. Dat is bs. Ik pas daarom jouw citaat aan.. Simpel toch.. Oh, mijn punt --> .
En dr vriend heeft een eigen huis op Amelandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een kamer over voor je zus. Als ze maar niet zeurt en netjes elke maand de helft van de huur betaald
Ja klopt. Snowworld is in de buurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan snowboarden bij L.no
En je kunt lekker ijsjes eten in Kerkradequote:
nee, ik ga gewoon geen discussies aan met jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus een buitenlander discussie? Ik kan het wel aan hoor, buitenlanders in dezelfde stad als ik.
Rofl.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een echte Fries haalt pas z'n A-zwemdiploma als hij er bij vloed naartoe gezwommen is, en weer terug!
Klopt ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En je kunt lekker ijsjes eten in Kerkrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |