Ben er maar 1x met de auto naar toe gereden.. nooit meer. Wat een takke-end..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
Anders komt bootje je wel ophalen die weet de weg toch wel
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben er maar 1x met de auto naar toe gereden.. nooit meer. Wat een takke-end..
[..]
Gisteren nog UFC gezien..?
The bigger they are ....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef jna het volgende:
[..]had m al gezien natuurlijk naar zag tijdens het zappen het begin langskomen en toen maar weer gekeken.
Oh en ik zou niet teveel op kimbo rekenen als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
The bigger they are ....
Alleen die gast had kloten dat hij niet aftikte.. Volgende week weer Kimbo
was gewoon pure overschatting volgens mij. En die coach snapt er echt de ballen van. Die rashad is ten minste nog een beetje op de wereld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
The bigger they are ....
Alleen die gast had kloten dat hij niet aftikte.. Volgende week weer Kimbo
Heb je een torrent of een .nzb?
Ja mooi. Die steunt de tegenpartij nog even als die half knocked-out op de vloer ligt. De eigen coach gaat boos naar zn kamertje..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was gewoon pure overschatting volgens mij. En die coach snapt er echt de ballen van. Die rashad is ten minste nog een beetje op de wereld.
ja, maar dat is het dus ook. Hij kan vast lekker knokken, maar als coach is het een sufferd.quote:
Hehe, nee, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
Anders komt bootje je wel ophalen die weet de weg toch wel
Absoluut. Maar hij geeft het zelf ook eigenlijk gewoon toe. Hij is ook meer bezig met Rashad fucken dan wat andersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar dat is het dus ook. Hij kan vast lekker knokken, maar als coach is het een sufferd.
Net zoals dat niet elke topvoetballer een topcoach is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
Stageopdracht zo goed als af
Net het testplan afgemaakt. Nu alleen nog maar testen en wat kleine aanpassingen doen. Officieel heb ik daar nog de hele maand voor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. ff een broodje bakpao wegwerken
Dat zal au doen. De tering..quote:
Je weet maar nooit....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag even de ontwerpen e.d. bijwerken zodat die documenten weer up-to-date zijn. Daarna wachten tot een collega klaar is met implementeren en dan testenZal ik toch geen 3,5 week voor nodig hebben
ligt aan de testresultaten lijkt me. Als die falen, dan kan het nog wel ff duren lijkt me.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag even de ontwerpen e.d. bijwerken zodat die documenten weer up-to-date zijn. Daarna wachten tot een collega klaar is met implementeren en dan testenZal ik toch geen 3,5 week voor nodig hebben
Maar 90% is al getest omdat dat nodig was om verder te kunnen dus zal nooit mega veel werk zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt aan de testresultaten lijkt me. Als die falen, dan kan het nog wel ff duren lijkt me.
Neem de ov dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.
En als ik de meetpennen van de multimeter op de accu zet schiet het vonken, dus daar lijkt me iets niet helemaal in orde...
Moet hem elke nacht aan de lader hangen om heen en terug de baas te komen, en vandaag staat hij inmiddels bij de baas ook al aan de lader, want het was krapaan hier aan toe te komen.
Maar zaterdag gaat door, al moet ik fietsen!
Vanuit Friesland.. Dan ben je helemaal 6 uur bezig..quote:
Je punt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanuit Friesland.. Dan ben je helemaal 6 uur bezig..
ok.. daar heb je een puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar 90% is al getest omdat dat nodig was om verder te kunnen dus zal nooit mega veel werk zijn
Je punt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
.quote:
Zijn alternatief was fietsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
.
Die
Ik vind het gewoon fucking ver rijden.. Ik was blij als ik er uiteindelijk was..
om na een uur of 7 weer naar huis te kunnen. Snoep daar 6 uur af omdat dat extra reistijd is.. Veel plezier dat uurtje..
Maar goed, jullie leven. I dont mind
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Alsof ik niet vaker op een station geslapen heb
Verhuizen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn alternatief was fietsen.
Wat vind jij beter dan?
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..quote:
Ja maar daar wonen moslims enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..
Haha, zit er maar niet over in joh, komt wel goed met die auto. En anders mag ik vast wel ff een van mijn vrienden lenen, als die van vanmiddag niet doorgaatquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het had allemaal zo veel makkelijker geweest als iedereen gewoon rond de randstad had gewoond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |